Gå til innhold

Det beste/verste du har sett i et bryllup?


Coriander

Anbefalte innlegg

Jeg var i et bryllup for et par år siden til min kjære fetter. En av brudens tanter kapret plutselig middagen, uten at toastmaster fikk beskjed, og skulle holde "tale". Talen var en rekke seksualiserte dikt, som hun leste med innlevelse i ca 20 minutter. Det var Mange røde fjes og flaue blikk underveis. Senere på kvelden så viste det seg at lokalet ikke hadde mulighet til å spille av musikk. Verken fra mobil eller musikkannlegg. Bryllupet ellers var flott, men ble relativt en tidlig kveld. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker at jeg var i et bryllup forrige sommer, og jeg hadde kjøpt meg en nydelig ballkjole fra Dior i kremhvit. 

Selvsagt visste bruden at jeg hadde kjøpt denne i annledning hennes bryllup, men allikevell var hun frekk nok til å selv møte opp i en tekki hvit billigkjole, akuratt som om hun kunne konkurrere med meg.

Synes måten henne prøvde å konkurrere meg ut på var usmakelig, at noen mennesker ikke har nok selvinnsikt til å se at de har billige klær og et helt gjennomsnittelig utseende. Jeg ble litt forlegen på hennes vegne, men mest provosert. Så bryllupsgaven jeg og min mann hadde kjøpt, den tok vi med oss da vi dro. For ikke om hun skulle få noe gave av oss med den arrogante og dårlige holdningen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?

Anonymkode: d7c59...5f6

Jeg tror hun tuller ;) 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?

Anonymkode: d7c59...5f6

Forstår at du er stum for ord, det var jeg og. Men jeg har heldigvis kuttet ut denne giftige personen fra livet mitt ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎02‎.‎07‎.‎2016 den 20.47, AnonymBruker skrev:

Var invitert i bryllup til god venninne fra skoledagene, vi hadde vært en klikk på fire og jeg møtte de to andre med deres menn i forkant og vi dro sammen til kirken. Var eneste single person i hele bryllupet (utenom forlover, som jo satt fremme med brudeparet). 

Ved middagen var bordet arrangert i hestesko, og jeg plassert på enden. Med to fremmede par fra brudgommens hjembygd, som kjente hverandre fra før og var null interessert i å bli kjent med meg, hadde jeg ingen å snakke med. Måtte bare høflig følge med på internt prat om folk og saker jeg ikke kjente til. I timesvis. Innenfor der igjen satt de fire andre jeg kjente. Det var seks retters middag, etter tre retter og tre timer tok vennene mine initiativ til at jeg fikk bytte med den ene "fremmede" som satt nærmest mine venner. 

...

 

Anonymkode: 4f17e...f1b

Det uthevede har jeg også opplevd. Vi var riktignok flere single i bryllupet og de hadde flere langbord, som en E tenker jeg. Der hadde de plasser single på hver ende og jeg satt sammen med to par som kjente hverandre og ikke var spesielt interessert i å bli kjent med meg. Det ble en lang middag. I tillegg var dette i et forsamlingshus langt utpå bygda med samlet buss tilbake til sivilisasjonen. Det er jo smart, men gjør jo at man er låst fast til etter nattmaten og bussen skulle dra. Dette er gode venner som ikke vet at jeg syntes bryllupet deres var langdrygt, men jeg håper jo de hadde en flott og spesiell dag.

Anonymkode: 6944a...825

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I et bryllup ble jeg og mannen min plassert sammen med en 7- åring og tre 18-åringer.... Vi er voksne, og kjente mange der som vi heller ville og burde hatt til bords.

Det andre var en gjest i en liten, hvit og gjennomsiktig kjole. Meeeget upassende.

Anonymkode: 4247f...16a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
1 time siden, QQbaby skrev:

Jeg husker at jeg var i et bryllup forrige sommer, og jeg hadde kjøpt meg en nydelig ballkjole fra Dior i kremhvit. 

Selvsagt visste bruden at jeg hadde kjøpt denne i annledning hennes bryllup, men allikevell var hun frekk nok til å selv møte opp i en tekki hvit billigkjole, akuratt som om hun kunne konkurrere med meg.

Synes måten henne prøvde å konkurrere meg ut på var usmakelig, at noen mennesker ikke har nok selvinnsikt til å se at de har billige klær og et helt gjennomsnittelig utseende. Jeg ble litt forlegen på hennes vegne, men mest provosert. Så bryllupsgaven jeg og min mann hadde kjøpt, den tok vi med oss da vi dro. For ikke om hun skulle få noe gave av oss med den arrogante og dårlige holdningen.

What? Du ga ikke bryllupsgave? Fordi bruden hadde ikke merkeklær kjole? Og du møtte opp i bryllup i hvit kjole? Er du ikke helt på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
12 minutter siden, QQbaby skrev:

Jeg ga ikke bryllupsgave FORDi hun som skulle gifte seg prøvde å kopiere MIN stil. IKKE fordi at hun ikke så så bra ut. 

Du tar på deg hvit kjole som gjest i et bryllup og er sur fordi bruden har på seg hvit kjole? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Trolltunge skrev:

Har vært i mange flotte bryllup, og vet ikke hvilket av dem jeg skal treffe frem, så nøyer meg med å sladre om den verste bryllupshistorien jeg har hørt. (Ikke selvopplevd.)

Det var lagt opp til et stort drømmebryllup med storfamilien og mange venner. Personen som fortalte meg dette hadde vært med på planleggingen, og visste at dette virkelig var en dag bruden hadde drømt om lenge, og alt skulle være perfekt. Da dagen endelig var der virket imidlertid bruden litt blek og stille, men til tross for dette var det en flott feiring. Helt til bruden forsvant. Etter langvarig leting ble det lokalisert et toalett som var låst, og hvor ingen svarte når man banket på, og etter mange bønner og lokking ble døren låst opp slik at et par gode venninner fikk slippe inn. Der satt bruden fullstendig utgrått, og med diare nedover hele underkjolen, og nede på kjolekanten. Hun hadde hatt magesjau hele dagen, men forsøkt å late som ingenting, og siden hun ikke kunne løpe ut hele tiden hadde det gått fullstendig galt for henne. 

Jeg tenker at denne bruden fortjener et nytt bryllup. :klem:

Å huffameg. Stakkars dame :( Ordnet det seg for henne? Fikk de tak i noe annet hun kunne ha på seg så festen ikke ble avsluttet på den måten?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, altflyter skrev:

Å huffameg. Stakkars dame :( Ordnet det seg for henne? Fikk de tak i noe annet hun kunne ha på seg så festen ikke ble avsluttet på den måten?

De fikk på henne andre klær, men det ble nok ikke en drømmefeiring for bruden. :(

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Trolltunge skrev:

De fikk på henne andre klær, men det ble nok ikke en drømmefeiring for bruden. :(

 

Stakkars dame. Håper hun fikk noen gode minner likevel og at de forhåpentligvis fikk en ok bryllupsreise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det uthevede har jeg også opplevd. Vi var riktignok flere single i bryllupet og de hadde flere langbord, som en E tenker jeg. Der hadde de plasser single på hver ende og jeg satt sammen med to par som kjente hverandre og ikke var spesielt interessert i å bli kjent med meg. Det ble en lang middag. I tillegg var dette i et forsamlingshus langt utpå bygda med samlet buss tilbake til sivilisasjonen. Det er jo smart, men gjør jo at man er låst fast til etter nattmaten og bussen skulle dra. Dette er gode venner som ikke vet at jeg syntes bryllupet deres var langdrygt, men jeg håper jo de hadde en flott og spesiell dag.

Anonymkode: 6944a...825

Jeg opplevde noe lignende i bryllupet til min manns søster (min svigerinne).

Det var om lag 100 gjester i bryllupet og E bord. Brudeparet, forlovere, brudeparets foreldre, besteforeldre og søsken (med partnere) satt på den lamge delen ("ryggen" til E-en). Bortsett i fra min mann og jeg, som var plassert HELT nederst på en arm.

Nær familie satt samlet, så kom onkler/tanter og søskenbarn og slikt, så kom venner, så kom kollegaer, så kom naboer og perifere, SÅ kom vi. Jeg satt sammen med en gammel nabo og min mann med den tidligere dagmammaen til en av brudens barn (som da var i skolealder).

Det var kjempemerkelig, for vi er ikke uvenner eller noe, og det har aldri vært noe vondt blod mellom oss. Min mann (og jeg) og hans søster er ikke veldig nære (pga ulik livssituasjon og bosted), men de (vi) er jaggu nærere enn bruden og tremenning Juksi fra Finland, som hadde bedre plassering enn oss.

Anonymkode: 34890...f02

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, QQbaby skrev:

Jeg husker at jeg var i et bryllup forrige sommer, og jeg hadde kjøpt meg en nydelig ballkjole fra Dior i kremhvit. 

Selvsagt visste bruden at jeg hadde kjøpt denne i annledning hennes bryllup, men allikevell var hun frekk nok til å selv møte opp i en tekki hvit billigkjole, akuratt som om hun kunne konkurrere med meg.

Synes måten henne prøvde å konkurrere meg ut på var usmakelig, at noen mennesker ikke har nok selvinnsikt til å se at de har billige klær og et helt gjennomsnittelig utseende. Jeg ble litt forlegen på hennes vegne, men mest provosert. Så bryllupsgaven jeg og min mann hadde kjøpt, den tok vi med oss da vi dro. For ikke om hun skulle få noe gave av oss med den arrogante og dårlige holdningen.

Bruden var frekk nok til å prøve å gjøre seg selv til den fineste tilstede i sitt eget bryllup? Hvis det er noe som er usmakelig så er det din instilling til å prøve å overgå bruden i sitt eget bryllup....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Morten1 skrev:

Bruden var frekk nok til å prøve å gjøre seg selv til den fineste tilstede i sitt eget bryllup? Hvis det er noe som er usmakelig så er det din instilling til å prøve å overgå bruden i sitt eget bryllup....

Denne brukaren skriv stort sett mykje tøv, også her. Oversjå vedkomande, og ikkje tru på det ho lirar av seg.

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fjaselina skrev:

Denne brukaren skriv stort sett mykje tøv, også her. Oversjå vedkomande, og ikkje tru på det ho lirar av seg.

Hun må nok komme med en smule mer troverdige historier.  Oppegående folk tror jo ikke på slikt.....Sier litt om henne, siden hun innbiller seg at vi biter på.  :fnise:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...