stinatina Skrevet 29. mai 2017 #921 Skrevet 29. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud så kleint! Og dere bare MÅTTE legge det ut på YouTube etterpå? Anonymkode: a658e...0e2 Hvorfor er folk så negative? Syntes klippet var hyggelig og det var sikkert morsomt for gjestene. 32
Mkigjen Skrevet 29. mai 2017 #922 Skrevet 29. mai 2017 På 6/13/2009 den 1.08, Gjest Pet skrev: bryllupet til naboene mine døde en av gjestene. Han falt om på dansegulvet, stein dau Måtte le.... 2
Mkigjen Skrevet 29. mai 2017 #923 Skrevet 29. mai 2017 På 6/24/2009 den 11.58, Gjest KateW skrev: Det må vel strengt tatt være han brudgommen som var så redd for å få mindre oppmerksomhet enn bruden at han laget eget sanghefte. Alle sangene var til ham fra utvalgte gjester, han hadde skrevet alle sangene selv. Mr. Bean! 7
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #924 Skrevet 29. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud så kleint! Og dere bare MÅTTE legge det ut på YouTube etterpå? Anonymkode: a658e...0e2 Synes heller de skal ha ros for å underholde gjestene! Denne videoen må ha tatt lang tid å lage også. Hurra!! Anonymkode: b2119...a05 23
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #925 Skrevet 29. mai 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du tenkte det var en hyggelig kommentar å komme med? Anonymkode: c546d...e45 Du tenkte at min reaksjon på filmen var værre enn andres reaksjoner? Anonymkode: fe6c6...9c6 9
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #926 Skrevet 30. mai 2017 På 5/29/2017 den 16.46, AnonymBruker skrev: Herregud så kleint! Og dere bare MÅTTE legge det ut på YouTube etterpå? Anonymkode: a658e...0e2 Herregud så lite hyggelig! Og du bare MÅTTE komme med en slem kommentar? Anonymkode: c546d...e45 17
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #927 Skrevet 30. mai 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Du tenkte at min reaksjon på filmen var værre enn andres reaksjoner? Anonymkode: fe6c6...9c6 Å, jeg glemte den logikken der ja. Du kan jo egentlig gjøre hva du vil, for en eller annen i historien har uansett gjort noe verre, det er sånn du tenker? Anonymkode: c546d...e45 14
Maleficenta Skrevet 30. mai 2017 #928 Skrevet 30. mai 2017 På 5/28/2017 den 22.23, npxnaish skrev: Tja, det beste. Kanskje min egen bryllupsselskaps entré. Lagt den ut på youtube, klippet er under så kan dere dømme selv :-) Haha. Komisk 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #929 Skrevet 1. juni 2017 På 30.5.2017 den 18.19, AnonymBruker skrev: Å, jeg glemte den logikken der ja. Du kan jo egentlig gjøre hva du vil, for en eller annen i historien har uansett gjort noe verre, det er sånn du tenker? Anonymkode: c546d...e45 Ro deg, Ms. Brukerdebatt Anonymkode: fe6c6...9c6 8
npxnaish Skrevet 5. juni 2017 #930 Skrevet 5. juni 2017 På 28.5.2017 den 22.23, npxnaish skrev: Tja, det beste. Kanskje min egen bryllupsselskaps entré. Lagt den ut på youtube, klippet er under så kan dere dømme selv :-) Haha. Komisk ------------------------------------------------------------------------- Så bra at det er noen her som liker videoen, vil nevne at jeg har gjort alt selv, med hjelp av et par medhjelpere. :-) 20
Djungelvrål Skrevet 5. juni 2017 #931 Skrevet 5. juni 2017 15 minutter siden, npxnaish skrev: Haha. Komisk ------------------------------------------------------------------------- Så bra at det er noen her som liker videoen, vil nevne at jeg har gjort alt selv, med hjelp av et par medhjelpere. :-) Orket ikke se hele, så bare klipp. Utrolig kjedelig. Hva er poenget i filmen egentlig?? 18
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #932 Skrevet 6. juni 2017 Som bryllupsfotograf (og gift selv) har jeg sett utrolig mye rart. Spesielt i påkledning. Her er det alt fra joggedress, grilldress, de der stripete treningsbuksene fra gamle dager, crocs og klogger i vielser til discokulekjoler som ikke engang dekker rumpeballene til den som bruker de. En gang oppdaget jeg på et bilde i etterkant at en 40+ år gammel dame gikk uten truse under den korte kjolen sin, det så man helt tydelig når hun danset... Mange gjester som kommer med jalla-speilreflekser og tror de er bedre enn fotografen og stiller seg foran slik at alle bildene blir ødelagt - og de har alltid de mest fargesterke og mønstrede klærne... Folk som går helt opp ved alteret for å ta bilder i vielse............ Folk som er altfor dritings, legger an på meg eller andre veldig unge bryllupsgjester, folk som sovner under taler, for lange taler, kleine taler, taler lastet ned fra internett +++ Anonymkode: 17514...5e3 42
Honey Dew Skrevet 6. juni 2017 #934 Skrevet 6. juni 2017 15 timer siden, Mystix skrev: Orket ikke se hele, så bare klipp. Utrolig kjedelig. Hva er poenget i filmen egentlig?? Enig 6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #935 Skrevet 6. juni 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Som bryllupsfotograf (og gift selv) har jeg sett utrolig mye rart. Spesielt i påkledning. Her er det alt fra joggedress, grilldress, de der stripete treningsbuksene fra gamle dager, crocs og klogger i vielser til discokulekjoler som ikke engang dekker rumpeballene til den som bruker de. En gang oppdaget jeg på et bilde i etterkant at en 40+ år gammel dame gikk uten truse under den korte kjolen sin, det så man helt tydelig når hun danset... Mange gjester som kommer med jalla-speilreflekser og tror de er bedre enn fotografen og stiller seg foran slik at alle bildene blir ødelagt - og de har alltid de mest fargesterke og mønstrede klærne... Folk som går helt opp ved alteret for å ta bilder i vielse............ Folk som er altfor dritings, legger an på meg eller andre veldig unge bryllupsgjester, folk som sovner under taler, for lange taler, kleine taler, taler lastet ned fra internett +++ Anonymkode: 17514...5e3 Må si du virker meget arrogant når du kaller andres kamera for jalla-kamera... Anonymkode: 04788...73d 20
Djungelvrål Skrevet 6. juni 2017 #936 Skrevet 6. juni 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Som bryllupsfotograf (og gift selv) har jeg sett utrolig mye rart. Spesielt i påkledning. Her er det alt fra joggedress, grilldress, de der stripete treningsbuksene fra gamle dager, crocs og klogger i vielser til discokulekjoler som ikke engang dekker rumpeballene til den som bruker de. En gang oppdaget jeg på et bilde i etterkant at en 40+ år gammel dame gikk uten truse under den korte kjolen sin, det så man helt tydelig når hun danset... Mange gjester som kommer med jalla-speilreflekser og tror de er bedre enn fotografen og stiller seg foran slik at alle bildene blir ødelagt - og de har alltid de mest fargesterke og mønstrede klærne... Folk som går helt opp ved alteret for å ta bilder i vielse............ Folk som er altfor dritings, legger an på meg eller andre veldig unge bryllupsgjester, folk som sovner under taler, for lange taler, kleine taler, taler lastet ned fra internett +++ Anonymkode: 17514...5e3 Er det virkelig folk som møter opp til bryllypsfest i grilldress og crogs?? De skulle hatt bank! 7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #937 Skrevet 6. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Må si du virker meget arrogant når du kaller andres kamera for jalla-kamera... Anonymkode: 04788...73d Du er nok en av de vi like å kalle weekend warriors som synes du er den neste Annie Leibovitz men egentlig er det verste, snobbete sorten som bryr seg fullstending ikke at brudeparet har brukt opp mot 30.000kr for en profesjonelle å gjøre denne jobben. Anonymkode: c58f7...f1c 30
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #938 Skrevet 6. juni 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er nok en av de vi like å kalle weekend warriors som synes du er den neste Annie Leibovitz men egentlig er det verste, snobbete sorten som bryr seg fullstending ikke at brudeparet har brukt opp mot 30.000kr for en profesjonelle å gjøre denne jobben. Anonymkode: c58f7...f1c Jeg har ikke sagt at jeg er henne og jeg er profesjonell fotograf Anonymkode: 04788...73d 10
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 Populært innlegg #939 Skrevet 6. juni 2017 På 15.1.2017 den 20.06, VeronicaSelina skrev: Det beste jeg har sett i et bryllup var da datteren min var brudepike, og så ut som en liten brud Skjønn. Barnebruder er bedårende Anonymkode: ef79b...461 70
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 Populært innlegg #940 Skrevet 6. juni 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Må si du virker meget arrogant når du kaller andres kamera for jalla-kamera... Anonymkode: 04788...73d Åja, så det er arrogant å kalle noen med de der hybridkameraene som koster 800 kr når de vifter meg med utstyr til 300.000 kr vekk fordi de mener det er viktigere å få bilder av paret som har betalt MEG 30.000 kr for å være der og ta bildene fordi de liker MINE bilder og ikke onkel Lars-Henning sine? De fleste brudeparene jeg fotograferer for skriver i kirkeprogrammene sine at de har leid inn profesjonell fotograf og at folk skal ta hensyn til dette på forskjellige måter - likevel kommer denne onkel Lars-Henning med et rosa lite digitalkamera/speilrefleks på auto og rydder meg av veien fordi han er viktigere og hevet over enhver annen. Ja, da må jeg få lov å si at sånne gjester er irriterende syns jeg - på et anonymt forum. 8 timer siden, Mystix skrev: Er det virkelig folk som møter opp til bryllypsfest i grilldress og crogs?? De skulle hatt bank! Jepp, jeg har bilder av det fra flere bryllup.. :-) Anonymkode: 17514...5e3 60
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå