sofie777 Skrevet 15. august 2023 #2161 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Litt morsomt at tråden heter det beste/verste du har sett i et bryllup. Ikke mye bra som skjer tydeligvis.😅 Anonymkode: ba7f5...87b Har lest mange bra ting her, men det er gjerne de mindre bra som sitter igjen 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #2162 Skrevet 14. oktober 2023 Var i et bryllup for mange år siden hvor ingen hadde fått beskjed om at det var alkoholfritt. Man kunne kjøpe seg alkohol i baren, men siden ingen visste om dette, var det svært få som hadde med seg penger. Det var brudens familie som insisterte på alkoholfritt, noe brudgommens familie ikke var helt fornøyd med. Brudgommens far hadde med seg (romslig) lommelerke på pur f…, og delte villig av denne. Ingen ble fulle, altså, men festen ble særdeles kort, ingen dansing eller noe. Jeg har i utgangspunktet ikke noe imot hverken alkoholfritt bryllup eller cashbar, det jeg (vi, egentlig) reagerte på er at ingen fikk vite om noen av delene på forhånd. Ja, også satt gjestene i to forskjellige rom Jeg satt i det «andre» rommet, dvs det brudeparet ikke satt i. Veldig spesielt å høre talene gjennom en (åpen) dør… En av de i mitt rom skulle holde tale, og måtte gå og stille seg i døråpningen Anonymkode: c0a66...5fe 10
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #2163 Skrevet 14. oktober 2023 Siden mange snakker om taler, kan jeg vel fortelle om mitt eget bryllup. Vi hadde gitt beskjed på forhånd om at vi ønsket å holde taler på maks ti minutter. Vi hadde heldigvis ikke mange talere, og alle holdt seg under ti min. Utenom svigerfar My god, jeg ble nesten litt flau. Han gikk gjennom HVER ENESTE jente mannen min mann har hatt som kjæreste eller vært det minste interessert i, siden barnehagen. Han snakker i tillegg en spesielt vanskelig dialekt, og har en særegen måte å snakke på. Når man da legger til at han holdt på i en halvtime…ja… De fleste mistet veldig tydelig interessen etter få minutter, og mannen min og søsteren hans var de eneste som lo. Vi hadde i tillegg verdens dårligste toastmaster. Han var fjerdemann vi spurte (alle sa nei… ), og absolutt ikke egnet til jobben, men vi var litt desperate. Han hadde ikke vett på å stoppe svigerfar, og jeg er usikker på om det hadde vært mulig Svigermor har forøvrig aldri likt meg, og gikk i helsvart under bryllupet. Hun hadde kamuflert det med en rosa jakke som hun tok av seg så snart hun var ute av kirken, så jeg la ikke merke til det med en gang. Hun liker meg fortsatt ikke. Alt det ovenstående til tross, vi fokuserte på det positive og hadde et supert bryllup. Heldigvis sa alle vi snakket med, også, at de storkoste seg, maten var god og det var mye gøy (danset hele natten). Anonymkode: c0a66...5fe 6 10
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #2164 Skrevet 3. november 2023 Haha, takk for at du delte disse morsomme bryllupsopplevelsene! Det er virkelig fantastisk når brudeparet klarer å inkludere sin egen personlighet og skape en avslappet atmosfære. Og ja, noen øyeblikk kan virkelig være minneverdige! Har du noen spesielle planer eller ønsker for ditt eget bryllup? Jeg har sett mange fine bryllup, men det beste var nok da bruden overrasket alle ved å synge en vakker sang til brudgommen under vielsen. Det var så rørende og personlig! Det verste jeg har sett var da en gjest ved et uhell rev av seg hele kjolen på dansegulvet. Alle ble sjokkerte, men vi klarte å le det av etterpå. Anonymkode: 0c1ff...2cd
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #2165 Skrevet 11. mai 2024 Jeg var faktisk i et bryllup for flere år siden, hvor bestefaren til brudgommen kollapset i løpet av selve bryllupsseremonien til brudeparet. Han satt på en av benkene, og bare datt sammen og falt ned fra benken. Måtte selvffølgelig ringe etter ambulanse, og det visste seg at han hadde fått en hjerne-blødning. Hele greia satte jo preg på resten av dagen, og under middagen etter vielsen i kirken. Anonymkode: 63837...d42 8
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #2166 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 16.8.2022 den 20.03): Hjelpes, jeg var i et bryllup der middagen varte i seks timer! Det var bare tre retter, så da sier det seg vel selv at mesteparten av tiden var dautid og et utall altfor lange og kjedelige taler, på opp mot en halvtime per stk. Jeg var gravid, og fikk så vindt i ryggen at jeg ikke klarte å sitte stille på en hard stol så lenge, det føltes som om ryggen holdt på å knekke i to. Et par ganger i løpet sv middagen måtte jeg tusle bort til hotellrommet (heldigvis var bryllupet på et hotell, og vi hadde rom der) så jeg kunne legge meg ned i et kvarter før jeg kunne komme tilbake til bordet. Det er virkelig en uting når talerne ikke blir holdt i tøylene av toastmasteren. Anonymkode: 963bf...608 Jeg var en gang i et bryllup hvor det var,så lange og mange taler at vi satt til bords så lenge at når vi var ferdige, var det en time til baren stengte. Brudens far hadde en tale på litt over én time. Helt forferdelig. Anonymkode: e8a84...8b2 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #2167 Skrevet 12. mai 2024 Var i et bryllup for noen uker siden hvor forloverene hadde laget en bilde og film montasje av brudeparet. Utrolig søtt, men det varte i en time og 20 minutter! Besteforeldrene sovnet! Anonymkode: 52fc9...9fc 13
Djungelvrål Skrevet 12. mai 2024 #2168 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var en gang i et bryllup hvor det var,så lange og mange taler at vi satt til bords så lenge at når vi var ferdige, var det en time til baren stengte. Brudens far hadde en tale på litt over én time. Helt forferdelig. Anonymkode: e8a84...8b2 Herregud
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #2169 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg var en gang i et bryllup hvor det var,så lange og mange taler at vi satt til bords så lenge at når vi var ferdige, var det en time til baren stengte. Brudens far hadde en tale på litt over én time. Helt forferdelig. Anonymkode: e8a84...8b2 Et slikt bryllupp har jeg også vært i, bortsett fra at det ikke bar noen bar, og ingen dans. Kun et kakebord etterhvert som man kunne skynde seg bort til og hente fra en gang før talene fortsatte. Det var taler og etterhvert lysbilder fra vi satte oss til vi dro 00.30, da orket vi ikke mer og skyldte på barnevakten. For ferdige med talene var de ikke. Det var null mingling. Anonymkode: eec12...e0e 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #2170 Skrevet 16. mai 2024 I bryllupet til en god venninne av meg sa forloveren hennes i talen at det var jo bra at "Per" og "Kari" hadde truffet hverandre. Fordi ingen andre ville jo ha de. Det kan hende det, men å si det høyt!? Anonymkode: c830b...1e6 6
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #2171 Skrevet 16. mai 2024 Var i et bryllup der talene varte til det uendelige. De var lange og gørr kjedelige, to av dem ble lest monotont fra et papir de ikke løftet blikket fra. Jeg hadde en unnskyldning om at jeg måtte hjem å lufte hunden, (selv om jeg hadde funnet hundepass), og kom meg bort klokka 11 på kvelden. Talene hadde visst vart til 2 tiden. Det var alkoholfritt, greit nok, men ingen leker, ingen musikk eller dans, ingenting for gjestene å gjøre. Alle ble sittende å sukke, og gi hverandre blikk, store gjesp og trøtte barn. Anonymkode: 01126...c81 1
Disney Adult Skrevet 16. mai 2024 #2172 Skrevet 16. mai 2024 (endret) Hyggeligste jeg har vært i var for noen år siden. Det var på ei seter, flott utsikt til fjell og vann. Det var et veldig lite bryllup, kanskje 15 gjester. De hadde fått en i bunad som spilte fele og ledet oss til kirka mens han danset og spilte. Brudeparet ankom i hestevogn ledet av fjordinger, og det var sånn skikkelig typisk norsk. God stemning etterpå, de som ville drikke tok med egen drikke, også var det musikk og dans. Selvet lokalet var i et tømmerhus, med gress og geiter på taket. De fleste gjestene kom i bunad, det skilte seg definitivt ut fra andre bryllup jeg har vært i. Endret 16. mai 2024 av Disney Adult 8 4
Irak Skrevet 27. mai 2024 #2173 Skrevet 27. mai 2024 Det beste jeg har sett er en venninne av meg som skulle gifte seg med mannen i sitt liv. Han er veldig glad i gaming. Under dresskoa hans hadde ho skrevet 'Game over' 😂😂😂😂. Så når han knelte sammen med henne under vielsen så, så alle det. Han visste ingenting. Er en mann med veldig godt humør dette her da, så han tok det med et glis 😂😂😂😂. 6 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #2174 Skrevet 27. mai 2024 Irak skrev (28 minutter siden): Det beste jeg har sett er en venninne av meg som skulle gifte seg med mannen i sitt liv. Han er veldig glad i gaming. Under dresskoa hans hadde ho skrevet 'Game over' 😂😂😂😂. Så når han knelte sammen med henne under vielsen så, så alle det. Han visste ingenting. Er en mann med veldig godt humør dette her da, så han tok det med et glis 😂😂😂😂. Jeg har hørt om noen kompiser som hadde tulla med brudgommen i en annen vielse og skrevet "help me" under skosålene hans. Så det er flere som er litt artige på brudgommens bekostning. hehehe Anonymkode: 2f4ee...af5 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #2175 Skrevet 28. mai 2024 Det verste… At bruden i sin tale, foran sine tre barn (ca.8-25 år) og mannens tre voksne barn, sa at å møte NN var det beste som hadde skjedd henne, og at det siste året med denne NN var det beste i hennes liv. Relativt nyskilt fra barnas far. Flere i bryllupet reagerte. Anonymkode: de625...e96 1
Maleficenta Skrevet 29. mai 2024 #2176 Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 16.5.2024 den 5.56): I bryllupet til en god venninne av meg sa forloveren hennes i talen at det var jo bra at "Per" og "Kari" hadde truffet hverandre. Fordi ingen andre ville jo ha de. Det kan hende det, men å si det høyt!? Anonymkode: c830b...1e6 Var vel en spøk? 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #2177 Skrevet 30. mai 2024 On 5/28/2024 at 8:33 PM, AnonymBruker said: Det verste… At bruden i sin tale, foran sine tre barn (ca.8-25 år) og mannens tre voksne barn, sa at å møte NN var det beste som hadde skjedd henne, og at det siste året med denne NN var det beste i hennes liv. Relativt nyskilt fra barnas far. Flere i bryllupet reagerte. Anonymkode: de625...e96 Det er da fint at hun har funnet lykken? Mange sier vel i partnerens påhør at barna er de beste som har hendt dem, såpass store barn tåler å høre at mor er lykkeligere enn noen gang før også. Anonymkode: ba7f5...87b 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:38 #2178 Skrevet onsdag kl 20:38 Var i et bryllup hvor brudens onkel fikk for mye å drikke, og holdt en tale under middagen som er det pinligste jeg har opplevd. Folk krympet seg og gremtes. Talen inneholdt flust med labre parodier av Marve Fleksnes, Narvestad, Vaktmestern o.l. Endte med at han bomma på stolen da han skulle sette seg igjen, datt i gulvet og ropte "DEEEEJÅ!!" fra under bordet helt til han ble "løftet" frem av andre gjester. Samme onkel tok over musikkstyringa hele kvelden. Han byttet konsekvent sang til "kongen av campingplassen", og måtte fysisk holdes borte fra dj-boksen utover kvelden. Da ble det slagsmål utenfor og en gjest havnet ned i et tornekratt. Onkelen løp ut på en åker og hentet gress som han kastet inn i lokalet. Alle var sjokkerte og vantro over alt oppstyret. Han gikk inn en bakvei og tok med seg en kaffekanne og en halv kake utenfor. Der sovnet han. Anonymkode: 6e7f4...3c6 8 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:42 #2179 Skrevet onsdag kl 20:42 Jeg var i ett svært staselig bryllup hvor søster til brudgommen med mann hadde lagd en egenkomponert sang som involverte eksen til brudgom og hvordan brudgom visstnok hadde store økonomiske problemer. Det er den mest pinligste seansen jeg har vært vitne til. Anonymkode: 8d11b...19e 6 2
Vanja2345 Skrevet onsdag kl 20:47 #2180 Skrevet onsdag kl 20:47 Gjest Pet skrev (På 13.6.2009 den 1.08): I bryllupet til naboene mine døde en av gjestene. Han falt om på dansegulvet, stein dau. På Sunnmøre på 90-tallet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå