Gå til innhold

The story of Snuppa & Snoppen

mocci

Anbefalte innlegg

Hei snuppa :klemmer:

innom med en mandags :klem: og ønsker deg en goood dag!!

så noen nevnte Pride and Prejudice over her!! :jepp: elsker den serien :dåne: ahh, elsker Mr. Darcy :dåne:

kan ikke noe for det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ulva35

:vinke: Mocci

Ja det er alltid kjedelig å jobbe når andre koser seg på ferie. Men det er herlig da at når de kommer fra ferie og ikke har mer sommerferie før neste år, så har du din igjen :)

Ha en fin dag Mocci :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så noen nevnte Pride and Prejudice over her!! :jepp: elsker den serien :dåne: ahh, elsker Mr. Darcy :dåne:

kan ikke noe for det :sjenert:

Mr Darcy er jo bare drop dead gorgeous :sikle: :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fransk Bullefrøken som vrikker på stumpen! :hjerte: Åhh, da er hun nok søøøøt!

Jaaa gjett om!!! :kyss2::hjerter_rundt::strix:

Jeg skulle jo strengt tatt lagt ut et bilde eller to her av den lille søte klumpen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulva35
Ja, du skulle det. Jeg vil hvertfall se. :smilbla:

Jeg også :)

Oppskrift(sånn ca iallefall) legges snart ut i tråden min :) (komle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her følger masse bilder av Frøken Bulle, er hun ikke søøøøøøøøøøøøøøt :rødme:

post-5565-1248105834_thumb.jpg

post-5565-1248105863_thumb.jpg

post-5565-1248105920_thumb.jpg

post-5565-1248105937_thumb.jpg

post-5565-1248105960_thumb.jpg

post-5565-1248105983_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det ikke stort om dagen, har nettopp returnert hjem fra en kveldstur med den nydelige bullefrøken :nigo: Det var deilig med en forfriskende tur, vi gikk en tur i "hundeskogen" som friluftsområdet omtales på folkemunne da det stort sett er folk med hunder som går tur der. Det fine med området er at man kan gå tur med hundene løse, er så herlig å se en skokkav hunder i alle varianter, små som store, løpe rundt :)

Ellers skjer det som sagt fint lite, alternerer mellom jobb - slaraffenliv- husarbeid - tv titting (ikveld er det Eks listen på TV2) - surfing på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda turgåing og slaraffenliv duger det :)

Fortsatt ikke så mye nytt å berette fra denne kanten, sitter på kontoret og kjenner på manglende motivasjon.....utrolig lite å ta seg til, noe som gjør dagen drepende kjedelig :Gjesp: . Takke meg til travle dager på jobben :jepp:

Jeg tror det er noe gæli med bilen min :sukk: Har hørt en ulyd de siste ukene, men idag tok det helt av......Hver gang jeg tar en kraftig sving til høyre, hører jeg en slags skjærende lyd i hjulbuen eller området deromkring, idag kvina det noe skikkelig :( Jeg har ikke peiling på hva det kan være, det er alltid like artig å skulle forklare bilverkstedet hva jeg tror som kan være galt..... :eeeh: Jeg har absolutt ingen snøring på bil whatsoever....Vel bilen nærmer seg jo 10 så det er vel en eller annen barnesykdom som har dukket opp tenker jeg... :sur:

Jeg hadde bilen inne på rep ifjor sommer, da var det noe gæli med opphengskule og arm + foringer for det venstre forhjulet......og nå i år er det i området høyre forhjul som krangler......Uff å ha bil er en konstant kilde til bekymring.... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miss O'Hara

Kom deg veldig fort til en som har peiling på det, så du ikke havner i en stygg ulykke. Slike lyder er ikke noe godt tegn, og jo fortere du fikser det, jo mindre dyrt er det ofte :)

Bullefrøken var... hvordan skal jeg si dette? Mye mindre stygg enn slik man ser for seg når man hører bulldogg? :ler: Synes hun var riktig søt :) og nydelig farge :Nikke:

Åh, jeg fikk et bilde i hodet nå; om jeg skulle sagt noe sånt til en nybakt mamma :fnise:

"Åh, hun var... mindre stygg enn nyfødte pleier å være" :ler: Det hadde slått an tenker jeg. :sjenert:

Holdt på å avslutte her nå med å ønske deg god helg, men det er vel et par dager igjen :overrasket: blir helt satt ut av alle disse fridagene! Takke meg til hverdager :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg liker å tro/ønske at jeg kommer til å ha nok innsikt selv, for jeg vet at helt blodferske små babyer ofte er litt forknept, så må jeg vel innrømme at jeg sikkert hadde tatt det som en fornærmelse dersom noen hadde kommet i skade for å si at min baby er mindre stygg enn normalt. :ler:

Heldigvis har de som kan tenkes å komme tidlig på barselvisitt i august vett til å holde evt. sånne tanker for seg selv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kom deg veldig fort til en som har peiling på det, så du ikke havner i en stygg ulykke. Slike lyder er ikke noe godt tegn, og jo fortere du fikser det, jo mindre dyrt er det ofte :)

Bullefrøken var... hvordan skal jeg si dette? Mye mindre stygg enn slik man ser for seg når man hører bulldogg? :ler: Synes hun var riktig søt :) og nydelig farge :Nikke:

Du har helt rett angående bilen, jeg bør nok få det sjekket ut ganske snart, tror ikke det er noe alvorlig but still. Jeg tenker å vente til Snoppen er tilbake for å høre hans mening, dessuten er det jo fellesferie og sikkert ikke mye aktivitet på bilverkstedet.

Godt at du ble overrasket av bullefrøkens utseende :fnise: Bulldog er vel ikke akkurat det som nevnes i samme setning som pen, har dog fått høre at Bullefrøken er styggpen :ler: Men som sagt tar meg absolutt ikke nær av at folk ikke syns hun er noe særlig utseendemessig :) for meg er hun søte snuppeluppa uansett :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg liker å tro/ønske at jeg kommer til å ha nok innsikt selv, for jeg vet at helt blodferske små babyer ofte er litt forknept, så må jeg vel innrømme at jeg sikkert hadde tatt det som en fornærmelse dersom noen hadde kommet i skade for å si at min baby er mindre stygg enn normalt. :ler:

Ja det hadde tatt seg ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her følger masse bilder av Frøken Bulle, er hun ikke søøøøøøøøøøøøøøt :rødme:

post-5565-1248105834_thumb.jpg

post-5565-1248105863_thumb.jpg

post-5565-1248105920_thumb.jpg

post-5565-1248105937_thumb.jpg

post-5565-1248105960_thumb.jpg

post-5565-1248105983_thumb.jpg

Nydelig vovve du har :hjerter:

Håper du har en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var jo helt nyydelig!! :hjerte: Tenk å ha en så søt liten frøken å gå turer i skogen med da... Tror jeg skal flytte på landet og få meg både hund og hest og geit jeg! *abstinenser*

Håper det går bra med bilen din da! Vi har en tolv år gammel bil, og skulle gjort mye for å byttet den ut nå. Men det er liksom så tiltak å bruke penger på en dum bil... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...