Tusle Skrevet 7. mai 2010 #621 Del Skrevet 7. mai 2010 Søt historie, sett bort i fra den siste delen der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. mai 2010 #622 Del Skrevet 8. mai 2010 Vi snakkes etter hvert. Hadde dere fått noen barnehageplass ennå? Nå ligger begge goingene mine på soverommet. S sover og lille ii forsøker å sove. Godt å stille! Vi snakkes! Koselig å lese små historier fra deres liv! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #623 Del Skrevet 9. mai 2010 Søt historie, sett bort i fra den siste delen der Bare vent, du! Vi snakkes etter hvert. Hadde dere fått noen barnehageplass ennå? Nå ligger begge goingene mine på soverommet. S sover og lille ii forsøker å sove. Godt å stille! Vi snakkes! Koselig å lese små historier fra deres liv! Klem! Nei, vi har ikke fått svar enda. Har dere? Noen stille minutter for seg selv høres deilig ut. Ikke så altfor mange av dem for tiden hos dere heller, vil jeg tro? Vi snakkes, ja! Prøve å finne på noe i uka som kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #624 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Borettslaget vårt har sånn innsamlingsdag til uka, så man kan sette ut søppel man vil bli kvitt (unntatt farlig avfall). Men det hender jo man finner noe som andre har kastet som man har bruk for selv. I dag har en softbag fra Teutonia (bare i svart), en reiseseng (som vi skal ha stående på hytta) og et Hamax sykkelsete (dog uten hjelm og 6-7 år gammelt) flyttet inn hos oss. Utrolig praktisk! Turnerose er jo for stor til softbagen nå, men det var noe jeg tenkte at det hadde vært greit å ha da hun var liten. Kjekt å ha noe babyen kan ligge i når man er borte og ikke har med vogn. Sykkelsetet kom noen naboer og spurte om vi ville ha før de la det bort i haugen, deres yngste er fire år og de har nok ikke planer om flere enn de tre guttene de har. Veldig koselig at de tenkte på oss! Jeg har tenkt å ta meg en runde og se når det nærmer seg innsamlingsdagen - kanskje vi kunne funnet noen fine stoler fra 50-tallet som kan passe inn i stua vår med litt omtrekking? Eller et speil til å ha i gangen? Ellers merker vi pollenallergien veldig godt her om dagen, både mannen og jeg plages en del av bjørkepollen. Jeg kan jo fortsatt ikke ta allergipiller siden jeg ammer, så jeg må klare meg med øyedråper og nesespray. Merker at jeg er sliten, og har mer eller mindre konstant hodepine om dagen. Slitsomt. Har måttet droppe "shred-en" noen dager fordi jeg rett og slett ikke klarer det. Endret 9. mai 2010 av *Joyce* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #625 Del Skrevet 9. mai 2010 Nå er softbagen i vaskemaskinen! Det var jo veldig greit, bare å ta ut en treplate og en støttebøyle. Så snart er den ren og pen og klar til bruk for en ny liten en. Den manglet madrass, da, men det er jo ikke noe stort problem å ordne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #626 Del Skrevet 10. mai 2010 Æsj, altså. Sur og lei og sliten av allergi og litt annet smårusk. Har bare lyst til å stikke av fra meg selv akkurat nå. Men det har vist seg å være litt vanskelig. Jeg løper ikke fort nok! Vi har fått bilen, da! Veldig greit etter en helg som ble litt knotete i mangel på sådan. Å ta bussen til babysvømmingen var ikke bare-bare! Hehe. Ikke egentlig så langt, men en ganske omstendelig tur med kollektivt med bussbytte og diverse. Vi har også (med den nye, store bilen vår ) vært og handlet ny seng til Turnerose - denne. Veldig fornøyd, hun har hylt som en stukken gris hver gang vi har lagt henne i sprinkelsenga etter at vi senket bunnen til det nederste nivået. Med andre ord har hun stort sett ligget i vår seng, for på det midterste nivået hopper hun ut av senga med et brak... Hun ligger mer og mer klint oppi meg, og jeg sover stadig dårligere, så nå måtte vi bare prøve noe nytt. Håper hun vil ligge i den nye senga si! Har ikke kjøpt madrass enda, da, skal bestille fra Ullkorga igjen. Så enn så lenge bruker vi madrassen fra sprinkelsenga, en pute i fotenden og et tykt teppe langs glippen på siden av madrassen. Har bestilt litt fra forhåndskatalogen til H&M, skal se om jeg får lagt til linker etterpå. Nå må jeg sette på bleievask, og så skal jeg bake kjeks til Turnerose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. mai 2010 #627 Del Skrevet 10. mai 2010 Så fiiiin seng. Begynner å bli stor pike som ikke lenger skal sove i sprinkelsengen :dåne: Koselig om dere snart får en som kan overta sprinkelsengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #628 Del Skrevet 10. mai 2010 H&M-høst-tidligkatalog-bestilling: () - Skinnhansker - Leggings til Turnerose - Sokker til Turnerose - mangler bilde - Nattkjole - Pysj - Votter til Turnerose - Treningsgenser - Kjole - Uglesmykke - Spesialtilbud-cardigan - Kåpe - Silkebluse/-tunika - Treningstopp - Kjole til Turnerose - Treningstopp - Tights/leggings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 11. mai 2010 #629 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg har vært en dårlig kunde hos HM nå, for jeg har ikke fått forhåndskatalogen Syns det er aaalt for tidlig å tenke på høsten, sommeren har jo ikke begynt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 11. mai 2010 #630 Del Skrevet 11. mai 2010 Kåpa ser dødslekker ut! Jeg har fått katalogen, men ikke sett i den ennå. Er dere prøvere nå? Håper dagen i dag blir bedre for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #631 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg har vært en dårlig kunde hos HM nå, for jeg har ikke fått forhåndskatalogen Syns det er aaalt for tidlig å tenke på høsten, sommeren har jo ikke begynt Sånn kan det gå! Det var ikke mammaklær i den, da, det syntes jeg var litt teit. Men ellers er jeg egentlig enig at det er litt tidlig. Kåpa ser dødslekker ut! Jeg har fått katalogen, men ikke sett i den ennå. Er dere prøvere nå? Håper dagen i dag blir bedre for deg. Kjenner jeg H&M rett har de bomma fullstendig med den kåpa, sånn at den bare ser fin ut på bildet... Men jeg må prøve. Ja, vi er vel det! Neppe de aller ivrigste, men vi prøvde å treffe EL forrige uke! Takk, søte du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #632 Del Skrevet 11. mai 2010 Og så da... Jeg har en snikende følelse av å være gravid. Jeg vet absolutt ikke, men jeg synes jeg kjenner igjen et par ting fra sist. Jeg er plutselig voldsomt sulten, på "ordentlig" mat, som jeg var før IKM sist også. To timer etter forrige måltid MÅ jeg ha et nytt. Og da mannen og jeg koste oss litt i går (TMI, jeg vet...), fikk jeg skikkelig knip i livmoren, sånn jeg alltid gjorde av orgasme tidlig i forrige graviditet. MEN jeg merker ikke noe til ømme pupper (noe som kanskje kan forklares med at jeg fortsatt ammer?). Så vi får se. Spennende blir det, ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 11. mai 2010 #633 Del Skrevet 11. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 11. mai 2010 #634 Del Skrevet 11. mai 2010 Spennende! Når kan du teste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #635 Del Skrevet 11. mai 2010 Spennende! Når kan du teste? Ja, det er jo det! Men for alt jeg vet innbiller jeg meg alt sammen. IKM rundt 19. mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 11. mai 2010 #636 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg er så spent på både dine og mine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 11. mai 2010 #637 Del Skrevet 11. mai 2010 Blir du veldig skuffet hvis det ikke er klaff nå? Mine svangerskap har vært veldig ulike, mye symptomer tidlig med den første og svært få med andre. Så ikke uro deg for mye hvis ting er annerledes ved en graviditet nr 2. Jeg håper dere får en positiv test fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #638 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg er så spent på både dine og mine vegne Blir du veldig skuffet hvis det ikke er klaff nå? Mine svangerskap har vært veldig ulike, mye symptomer tidlig med den første og svært få med andre. Så ikke uro deg for mye hvis ting er annerledes ved en graviditet nr 2. Jeg håper dere får en positiv test fort! Nei, egentlig ikke. Jeg er mest opptatt av at det hadde vært praktisk at nestemann også blir født i februar. Jeg krysser i grunnen fingrene for å få litt mindre symptomer denne gangen, sist var jeg jo kvalm og kastet opp fra uke 6-18/19, og det var slitsomt nok uten barn fra før... Hadde vært deilig å slippe unna spyingen, ihvertfall. Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 11. mai 2010 #639 Del Skrevet 11. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 11. mai 2010 #640 Del Skrevet 11. mai 2010 Oooh spennende saker på gang her Den kåpen sikler jeg også på.. Lurer på om jeg også må forhåndsbestille ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå