*Joyce* Skrevet 3. november 2011 Forfatter #2261 Del Skrevet 3. november 2011 Så herlig med bevegelse i magen! Det mammaskjørtet, er det i bomull eller viskose? Har lyst på et sånt etterhvert jeg også. Og den toppen var nydelig! Lenge siden jeg har bestilt hos H&M, så kanskje jeg må ta meg en kikk. Tror jeg skal få tak i en mammabukse snart også. Ikke fordi jeg nødvendigvis trenger den så veldig, men fordi jeg heller vil ha en mammabukse det går an å bruke enn en vanlig bukse som jeg må gå med smekken åpen på Ja! Der er helt fantastisk med bevegelse, bare gled deg! Skjørtet var i viskose og litt polyester (20% eller noe sånt, overkommelig mengde). Utrooolig behagelig! Var alt ganske utplukket på størrelser i den lokale H&M-butikken, så jeg ville kanskje vurdert å kjøpe det ganske snart om du vil ha det. Mammabukser er også deilig. Skulle gjerne gått i mammabukser bestandig, jeg, hadde det ikke vært for at de ramler av når jeg ikke har mage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 3. november 2011 #2262 Del Skrevet 3. november 2011 Fina i nye klær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 3. november 2011 #2263 Del Skrevet 3. november 2011 Det var en inni magen min som hadde en liten turnseanse i går kveld, det var herlig. (Merker ikke sånn veldig mye enda, altså, men det var noen sånne små "fiskebevegelser" der inne.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 3. november 2011 Forfatter #2264 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Folkens, hva tror dere om følgende julegave til Turnerose: Ballettsko (ordentlige), hjemmelaget ballettdrakt, tutu + "prinsesseskjørt"? Hun er nesten besatt av prinsesser for tiden, og før jul skal vi på Nøtteknekkeren, som jeg mistenker at vil utløse en videre fascinasjon for ballerinaprinsesser, snøfnugg m.m. Er det brukbart? Jeg er rimelig sikker på at det vil bli en gedigen suksess, men er det dumt å bygge opp under prinsessedilla? Vil jeg skape et prinsessemonster? Endret 3. november 2011 av *Joyce* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 3. november 2011 Forfatter #2265 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Etter forslag fra Alabama: Jeg åpner herved tippeliste for kjønn! Ordinær UL 30. november, og da håper jeg vi får vite det. Selv har jeg ingen klar følelse denne gangen, så jeg venter i spenning. Tipp i vei! (Det er vel et par som har tippet alt, skal bla meg bakover og se om jeg finner. ) Tippeliste kjønn Trekkoppfuglen: Honesty: Alabama: Haley: lille katt: *Frida*: Tussi!: rhubarb: iingvild: *lilly*: ~Milla~: Tusle: Endret 21. november 2011 av *Joyce* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 3. november 2011 #2266 Del Skrevet 3. november 2011 Hmmmm... Veldig vanskelig, har litt lyst til å tippe gutt siden du sier at du er litt annerledes i formen denne gangen, men tror likevel jeg ender på: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 3. november 2011 #2267 Del Skrevet 3. november 2011 Åh, gøy med tippeliste! Jeg tror det blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 4. november 2011 #2268 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg tipper . Og ja til prinsessemonstre ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 4. november 2011 #2269 Del Skrevet 4. november 2011 Prinsessemonster er fint, vi har to Sabeltannmonstre. Riktig god tur, kjære Joyce! Hvor lenge blir dere borte? Vi reiser på hytta i dag, og dere har nok dratt når jeg er tilbake på KG, derfor litt tidlig god tur-hilsen. Jeg holder på gutte-tippingen min. Det er helt klart en gutt i magen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 4. november 2011 #2270 Del Skrevet 4. november 2011 Eg trur du har babygutt i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 4. november 2011 Forfatter #2271 Del Skrevet 4. november 2011 Prinsessemonster er fint, vi har to Sabeltannmonstre. Riktig god tur, kjære Joyce! Hvor lenge blir dere borte? Vi reiser på hytta i dag, og dere har nok dratt når jeg er tilbake på KG, derfor litt tidlig god tur-hilsen. Jeg holder på gutte-tippingen min. Det er helt klart en gutt i magen din! 2 uker. Gleeeder oss! God tur på hytta, så "snakkes" vi om et par uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 4. november 2011 #2272 Del Skrevet 4. november 2011 God tur! Håper flyturen går greit. Jeg kjenner akkurat nå at jeg er glad jeg ikke skal ut og fly med frøken rosa akkurat i dag, eller i morgen, for den saks skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 4. november 2011 #2273 Del Skrevet 4. november 2011 God tur, og kos dere masse i varmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 4. november 2011 #2274 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg følger med altså, selv om jeg ikke skriver så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 5. november 2011 #2275 Del Skrevet 5. november 2011 Kos dere masse på tur! Tipper det er liten bror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 11. november 2011 #2276 Del Skrevet 11. november 2011 Håper dere har det fint i varmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 12. november 2011 #2277 Del Skrevet 12. november 2011 tipper jente! ha en flott ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 15. november 2011 #2278 Del Skrevet 15. november 2011 Og jeg tror det er en liten lillebror i magen Håper dere koser dere masse på ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 20. november 2011 Forfatter #2279 Del Skrevet 20. november 2011 Heihei! Vi kom hjem i går kveld, har hatt en helt super ferie og har slappet av og kost oss masse i sola. Skal oppdatere tippeliste og sånt litt senere. Håper alle har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 20. november 2011 #2280 Del Skrevet 20. november 2011 Velkommen hjem! Fikk egentlig aldri med meg at du reiste. Plutselig var du vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå