Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Skjønner at det er endel her som heier på Line Sofie osv, men synes egentlig ikke hun er så forferdelig fantatisk jeg. Greit nok, hun er pen.. Men den utblåsingen hun hadde forleden var bare tåpelig..

Line sofie overdrev litt i gårsdagens episode når hun begynte å kjefte på både Sonnich og Ronnie.synes hun kunne latt det være.

akkurat nå heier jeg på Ronnie og litt på Cecillie faktisk.likte ikke Cecillie før men har begynt å like ho i det siste. står til respekt at ho har klart å komme så langt som hun har gjort. hun er vel den som har hatt flest partener der inne å? føler ho får seg ny partner vær uke hehe,

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_linn_*
Skrevet

skjer med at folk hele tiden ombestemmer seg? ta f.eks Martin.sist uke var han helt desperat etter å kaste ut Line sofie og nå er ho plutselig den jenta han liker best? WTF?? nå er de plutselig blitt sikkelig best friends.

Martin er bare patetisk! han sitter der å nærmest truer Cecillie om at hvis hun ikke velger Mark kommer alle til å gå imot henne og kaste ho ut. Martin spiller skittent spill han å så han er ikke det spor bedre enn Ronnie!! skjerpings Martin :nei:

Skrevet

ååå jeg gikk glipp av de første 10 minuttene.

Hvorfor måtte cecilie velge mellom mark og ronnie?

Gjest Gjest_sara_*
Skrevet
skjer med at folk hele tiden ombestemmer seg? ta f.eks Martin.sist uke var han helt desperat etter å kaste ut Line sofie og nå er ho plutselig den jenta han liker best? WTF?? nå er de plutselig blitt sikkelig best friends.

Martin er bare patetisk! han sitter der å nærmest truer Cecillie om at hvis hun ikke velger Mark kommer alle til å gå imot henne og kaste ho ut. Martin spiller skittent spill han å så han er ikke det spor bedre enn Ronnie!! skjerpings Martin :nei:

enig.Martin synker bare mer og mer i mine øyne når han sitter å slenger masse drit om Ronnie til alle de andre for at han skal se bedre ut! det er lavmål.som du sier Martin spiller helt klart et veldig skittent spill hvor han da må rakke ned på andre for å sette seg selv i et bedre lys.lowlife.

Skrevet

ånei håper ikke Ronnie stiller seg bak line sofie!! vil heller at Mads eller Michael ryker.blir spennendes på parsermonien imorgen.

Skrevet
ååå jeg gikk glipp av de første 10 minuttene.

Hvorfor måtte cecilie velge mellom mark og ronnie?

ho fikk bare et brev hvor det sto ho måtte velge mellom Mark eller Ronnie. så valgte hun Ronnie

Gjest Gjest_Lilly_*
Skrevet

Martin skal bare prate prate prate prate prate . Møkk lei hele fyren. Kongen på haugen.

Skrevet
Martin skal bare prate prate prate prate prate . Møkk lei hele fyren. Kongen på haugen.

han tror han er kongen på haugen! han tror han er den smarteste og beste på hele hotellet.tror nok alle er lei av han nå. håper han Michael ryker i kveld. han virker bare helt idiot.

Skrevet

det er jo ganske åpenbart hvem som ryker i kveld? er 99% sikker på at Ronnie ryker, med mindre han stiller seg bak Cecillie noe jeg tviler på han gjør. Line sofie er forbanna god til å lure folk. Ronnie og Cecillie er ikke det spor mistenksome nå.

Skrevet

HUff! Og der mista jeg trua på Line Sofie også :(

Jeg fatter ikke at det går ann å være så naive som de der inne, Martin kan jo bare trille dem rundt lillefingeren akkurat som han vil. Og jeg som hadde håpet at Line Sofie i allefall hadde gjennomskuet han..

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Nå er jeg så drittlei av Martin... skulle ønske han bare kunne bli sendt hjem snart... det har jeg egentlig ønsket leeeeenge

Gjest Gjest_sara_*
Skrevet

jeg ble nesten litt flau på Ronnie sine vegne. siden han gikk rundt å trodde han hadde overtaket og at han IKKE kom til å bli sendt hjem. men alle utenom Ronnie og Cecillie viste jo at det var Ronnie som kom til å ryke.

jeg er også lei martin :kjefte: . han tror tydeligvis han eier hele hotellet.

Skrevet

jeg synes det var sikkelig respektløst av de andre(spesielt Fredrik) å begynne å le og fnise når det var klart at ronne skulle dra.greit de ville ha han ut og alt det men det går ann å oppføre seg litt da.

også Martin da?! hvem er det han tror han er? kommer med slike trusler til Cecillie om at ho kommer til å ryke neste uke. er det plutselig Martin som bestemmer hvem som skal ryke og ikke ryke? jeg heier på Cecillie jeg:)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

jeg synes egentlig Line sofie burde så i finale usanett. Liker maritn jeg. syns han er litt kul. Hva er paradise til da? det er jo til å tenke taktisk å leke kongen på haugen. er glad ronnie røk ut. + jeg liker ikke cecilie i det hele tatt. michael er jo ganske god han nå ;) håper LS og martin blir lag ;p. så håper jeg line marie ryker ut, eller maria, eller melissa. ingen av de bidrar til noe jo, blææ

Gjest paradise fan
Skrevet
HUff! Og der mista jeg trua på Line Sofie også :(

Jeg fatter ikke at det går ann å være så naive som de der inne, Martin kan jo bare trille dem rundt lillefingeren akkurat som han vil. Og jeg som hadde håpet at Line Sofie i allefall hadde gjennomskuet han..

han sier tydligvis de rette ordene så biter de på en etter en. fikk vondt av Cecillie når Ronnie røyk.nå er alle på hotellet imot henne.

Skrevet

Liker Line Marie godt. Synes det er vanskelig å se hvor bra hun er til å spille spillet siden hun har stått så trygt med Martin hele tiden. Får vel svar på det neste uke da hun kanskje kommer litt i fare. Synes hun virker trivelig og omsorgsfull og håner ingen av de andre deltagerne slik Martin, Michael, Fredrik gjør. Martin minner meg mye om Petter fra den norske utgaven. Begriper ikke hvordan han fikk så mye støtte så hånlig og utrivelig han var mot nesten samtlige av damene der inne. Men det var vel greit siden han var så utrolig "morsom".

Må gi Martin credit for å ha spilt spillet utrolig bra, og måten han har presset de andre deltagerne noen ganger uten at de har vært helt klar over det selv viser jo at han er en verdig finalist i finalen. Han har spilt spillet bra og det er vel det som skal til, selv om jeg synes han er utrivelig som menneske. Synd Ronnie dro, han spilte også godt og hadde fortjent en finaleplass. Synes også det plutselig ble mye mindre å se på etter at Ronnie dro. :sjenert:

Skrevet
Liker Line Marie godt. Synes det er vanskelig å se hvor bra hun er til å spille spillet siden hun har stått så trygt med Martin hele tiden. Får vel svar på det neste uke da hun kanskje kommer litt i fare. Synes hun virker trivelig og omsorgsfull og håner ingen av de andre deltagerne slik Martin, Michael, Fredrik gjør. Martin minner meg mye om Petter fra den norske utgaven. Begriper ikke hvordan han fikk så mye støtte så hånlig og utrivelig han var mot nesten samtlige av damene der inne. Men det var vel greit siden han var så utrolig "morsom".

Må gi Martin credit for å ha spilt spillet utrolig bra, og måten han har presset de andre deltagerne noen ganger uten at de har vært helt klar over det selv viser jo at han er en verdig finalist i finalen. Han har spilt spillet bra og det er vel det som skal til, selv om jeg synes han er utrivelig som menneske. Synd Ronnie dro, han spilte også godt og hadde fortjent en finaleplass. Synes også det plutselig ble mye mindre å se på etter at Ronnie dro. :sjenert:

martin har spilt spillet bra ja men han har langt i fra spilt et rent og ærlig spill som han påstår!han truer jo nærmest de andre til å gjøre som han vil. og han virker utrolig egoistisk som vil ha vilja si hele tida.håper han ryker snart.

Michael virker bare helt dust.spesielt når han driver å synger den sangen om Ronnie.han tror han er såå kul.

er litt kult når folk som aldri har vært i faresonen blir utrygge.som f.eks Line marie.ho har alltid vært trygg siden ho har hatt Martin helt siden ho skjekka inn.

Gjest Gjest_sofie_*
Skrevet
jeg ble nesten litt flau på Ronnie sine vegne. siden han gikk rundt å trodde han hadde overtaket og at han IKKE kom til å bli sendt hjem. men alle utenom Ronnie og Cecillie viste jo at det var Ronnie som kom til å ryke.

jeg er også lei martin :kjefte: . han tror tydeligvis han eier hele hotellet.

haha var vittig at Ronnie gikk rundt på hotellet og var så selvsikker. han satt til og med sammen med Martin,frederik og de å fortalte hva planene hans var for neste uke :fnise: de andre holdt vel på å dø av latter bak ryggen hans. så var en ganske kjedelig parsermoni igår for viste Ronnie kom til å ryke.

Skrevet

synes virkelig det er råttent spill å "vinne" en parsermoni ved å kalle en jente for "hore"..... ikke mye ære i det spillet de spiller.... jentene som er med på det er jo helt blåst i hodet! Den eneste der inne nå som har noe verdighet igjen er Cesilie!

Skrevet
synes virkelig det er råttent spill å "vinne" en parsermoni ved å kalle en jente for "hore"..... ikke mye ære i det spillet de spiller.... jentene som er med på det er jo helt blåst i hodet! Den eneste der inne nå som har noe verdighet igjen er Cesilie!

uansett åssen grunn michael hadde for å kalle cecillie hore og ludder, om det var taktikk eller ikke så synes jeg han gikk for langt med å kalle ho slike ting :nei: hadde jeg vært cecillie hadde jeg nok klappa til han.for en idiot.

men ser ikke så lyst ut for cecillie neste uke.vi hørte jo alle de truslene Martin kom med om at ho kommer til å ryke neste uke! skjønner ikke hvorfor jentene ikke bare kaster ut martin.han er jo så sleip så det synger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...