Gjest Gjest Skrevet 18. august 2009 #541 Skrevet 18. august 2009 Enig - savner Gleager og Jon (og Ronnie også) - de var jo litt mer å se på også da :-) Må si at danskene er utrolig flinke til å lage uventede twister, etc.. her skjer det virkelig noe hele tiden. Mye bedre enn den norske PH! Guttene oppførte seg utrolig teit i gårsdagens episode.. alle kunne jo se at Connie var både søt og pen, og snakket bra for seg - eneste minuset var stilen, liksom - hva er det for noe? enig! de valgte jo "milla" pga utseenede. også martin bare til mads: "milla" er en mye bedre partner enn connie er.du burde helt klart velge henne. haha martin har ikke møtt ho en gang.åssen vet martin at "milla" er en bedre partner enn connie? guttene dreit seg så i går. var tydelig alle ville ha sex med "milla". de oppførte seg som idioter hele gjengen! Martin blir jo drit sur når line marie snakker han imot.greit at det kanskje er pga martin ho fortsatt er på hotellet men betyr ikke at ho skal bare være en nikkedukke uten meninger og skal liksom være enig i alt han sier.
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 18. august 2009 #542 Skrevet 18. august 2009 gleder meg til å se guttas reaksjoner når jentene avslører hemmligheten de kommer nok til å få hakeslepp alle sammen blir morsomt å se aniktsutrykka dems. spesielt Martin sitt siden han var jo helt i hundre når han så Milla videoen hennes
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2009 #543 Skrevet 18. august 2009 Er jo Martin som har styrt mye av spillet og Line Marie og de andre jentene har diltet med - er vel kanskje Cecilie som er dne eneste jenten som har vært litt taktisk. Martin har inntatt en liten herskerrolle ovenfor Line Marie og tåler jo ikke at hun sankker han i mot. Han er flink til å spille men har blitt litt for mye konge på haugen. Skulle han komme til finale så tror jeg ikke han har en sjanse - hvis ikke de andre klarer å unngå å gjennomskue han helt da. Michael tror han er en liten prins på haugen - han har vært der noen få timer og vært egentlig ganske nedlatende mot alle jentene. Han har jo litt for høye tanker om seg selv. Mark virker jo som en hyggelig fyr - men kanskje derfor en dårlig spiller og ingen verdig vinner. Savner Gleager litt jeg - vel var han sleip og nedla alle damene men jeg synes han var forholdsvis fair i spillet. liker ikke Michael jeg.synes han har alt for høye tanker om seg selv. han virker litt motbydelig.synes han gikk over streken ved å kalle Cecille for hore selv om det var pga å få Ronnie ut. men var det ikke Line sofie,maria og de som skulle hevne seg på Mark siden han fikk ut Jon og Gleager?hva skjedde med den planen liksom?hehe. skal si de tilgir hverandre fort der.
MissStiles Skrevet 18. august 2009 #544 Skrevet 18. august 2009 gleder meg til å se guttas reaksjoner når jentene avslører hemmligheten de kommer nok til å få hakeslepp alle sammen blir morsomt å se aniktsutrykka dems. spesielt Martin sitt siden han var jo helt i hundre når han så Milla videoen hennes Gleder meg! Ikke lenge til det begynner nå.....
megsåklart Skrevet 18. august 2009 #545 Skrevet 18. august 2009 Nå klarer jeg snart ikke mer av Martin og Michael!!! Kan de vennligst forlate hotellet snarest? Desverre er det en jente som skal ut denne uken... grrr
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2009 #546 Skrevet 18. august 2009 Herregud for en dritt han e!!!!!!!!!! Miachel
Gjest herregud Skrevet 18. august 2009 #547 Skrevet 18. august 2009 er det mulig.. Michael er jo den største drittsekken som noen gang er født!! ÆSJ!
Gjest Gjest_linn_* Skrevet 18. august 2009 #548 Skrevet 18. august 2009 Nå klarer jeg snart ikke mer av Martin og Michael!!! Kan de vennligst forlate hotellet snarest? Desverre er det en jente som skal ut denne uken... grrr var jo martin som sa til michael at han måtte være dritsekk mot connie på daten også når alle satt å spiste lekte han sikkelig uskyldig og sjokkert over michael! men ble helt satt ut over måten michael behandla connie på! for en idiot,han gikk over streken.samma om det var "taktikk" eller ikke.
Gjest Gjest_Thea_* Skrevet 18. august 2009 #549 Skrevet 18. august 2009 Noen som kan fortelle meg hva som skjer videre? Samboern min kom og skrudde over mens jeg så på. Var kommet til der hvor Michael får vite hvorfor Connie egentlig valgte å ta med han på date. Håper han får en bra straff, for makan til rasshøl!
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2009 #550 Skrevet 18. august 2009 Her får man beviset... ved å stenge folk inne på et hotell så blir dem gal og ikke ser hva dem gjør. Det skjedde i den norske og det skjer no. Martin er psykopat. Eg trur seriøst han er det. Noe e i hvertfall klikka.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2009 #551 Skrevet 18. august 2009 enig med Mads.det var martin og de som ba michael om å være idiot mot connie. line sofie ba han til og med å kalle henne hore. synes dette er typisk martin å leke uskyldig akkurat som han ikke har gjort noe.håper han ryker snart!!!
Eve Luna Skrevet 19. august 2009 #552 Skrevet 19. august 2009 Line Sofier er heller ikke så uskyldig som hun virker. Hun bruker også alle triks i boka for å bli på hotellet. Hun sa selv at hun ville michael skal kalle Connie for hore. Og som hun klinte med Martin i går. Hun sa tidligere på kveldet at hun ville gjort hva som helst for å bli på hotellet. Tydligvis inkluderer det å kline med vilkårlige gutter. JOn ble fort glemt.
Gjest LC Skrevet 19. august 2009 #553 Skrevet 19. august 2009 Line Sofier er heller ikke så uskyldig som hun virker. Hun bruker også alle triks i boka for å bli på hotellet. Hun sa selv at hun ville michael skal kalle Connie for hore. Og som hun klinte med Martin i går. Hun sa tidligere på kveldet at hun ville gjort hva som helst for å bli på hotellet. Tydligvis inkluderer det å kline med vilkårlige gutter. JOn ble fort glemt. synes det var teit av line sofie å kline med martin. hun og jon er ikke kjærester men allikavel.vet jon liker line sofe veldig godt og har følelser for ho. martin vil kun ha seg et knull. var line sofie og martin som oppfordra michael til å være slem med connie på daten.også blir de sikkelig sure på michael fordi han var en dritsekk mot ho?spar meg. er så lei martin nå.kan noen plis kaste han ut?
Gjest anonym jente Skrevet 19. august 2009 #554 Skrevet 19. august 2009 hvem tror dere ryker i morgen? jeg tror kanskje Melissa. men vi får se. neste uke håper jeg enten Michael eller Martin ryker. håper mest på Martin siden han er slangen på hotellet. skulle ønske de andre kunne klare å gjennomskue han.
megsåklart Skrevet 19. august 2009 #555 Skrevet 19. august 2009 jeg er helt enig... tror også at det kanskje er melissa som må hjem i morgen. Helst vil jeg bare kaste ut Martin med en gang
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2009 #556 Skrevet 19. august 2009 jeg er helt enig... tror også at det kanskje er melissa som må hjem i morgen. Helst vil jeg bare kaste ut Martin med en gang Martin er den som har vært der lengst av alle de andre guttene men tror det er litt flaks å.han har hatt Line marie hele veien og har ikke vært så ofte han har vært utrygg. kunne ønske Line marie bare dumpa han og fant seg en anna partner! tror Melissa ryker.ho er ikke akkurat så veldig taktisk av seg.ho har bare seila med pga Frederik.
Gjest ph Skrevet 19. august 2009 #557 Skrevet 19. august 2009 må si at Mads virker som den mest fornuftige gutten der inne hvis jeg kan kalle det for det. når gutta så på videoen til den virkelige Connie var Mads den eneste av guttene som ikke gikk helt amok og oppførte seg som en idiot. mens alle guttene sa Mille var en bedre partner enn Connie og mille var helt klart det beste valget sa mads at vi kjenner ikke Mille og dere velger ho kun pga utseende. noe som var helt sant. virker som han er fornuftig.kan ikke si det om resten av guttene på hotellet. er ikke mange jeg heier på men heier litt på Cecillie,Line marie og Mads.
MissStiles Skrevet 19. august 2009 #558 Skrevet 19. august 2009 Tror dere at Michael klarer oppdraget? og at de stemmer på han?
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2009 #559 Skrevet 19. august 2009 Tror dere at Michael klarer oppdraget? og at de stemmer på han? ja jeg tror det.ingen liker han nå. jeg håper han klarer det så blir Connie fredet i morgen. blir litt gøy å se reaksjonene til de andre når oppdraget blir avslørt
megsåklart Skrevet 19. august 2009 #560 Skrevet 19. august 2009 Ja, det tror jeg.... han spiller "rollen" godt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå