Gjest Gjest_Connie_* Skrevet 28. august 2009 #601 Skrevet 28. august 2009 hvem røk i går? tv3.no bare buffrer.... Connie
Gjest paradise fan Skrevet 29. august 2009 #602 Skrevet 29. august 2009 Synes det var litt teit av Frederik å gjøre narr av Connie fordi hun ikke er så taktisk og ikke har noen taktiske evner. hun er da mer taktisk enn det Melissa er! melissa må være den mest anonyme og ikke taktiske personen som har sjekket inn på hotellet.hva bidrar hun med egentlig? ingen ting. neste uke kommer til å bli kjempe spennendes! blir spennendes å se hvilket to par som kommer til finalen og hvem som vinner. av de som er igjen er det kun Jon og Line sofie jeg synes fortjener å vinne. og litt Cecillie.hun skal ha credits for at hun har klart å komme så langt. hun har hvert fall vært i fare sonen mange ganger. enig. hadde ikke sett for meg Cecillie i en finale uke for en stund siden. var egentlig sikker på hun kom til å ryke etter han Baily sjekka ut. men ho er sterk.Cecillie er en av de få som virkelig har kjempa med nebb og klør der inne. mange som har det veldig lett som Melissa. Frederik kommer sikkert til å bytte ut Melissa med en anna jente neste uke. han vet det at han har ikke store sjangsene for å vinne hvis han er par med ho.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2009 #603 Skrevet 29. august 2009 hvem håper dere vinner? jeg håper mest på Frederik faktisk
Gjest Gjest_kine_* Skrevet 30. august 2009 #604 Skrevet 30. august 2009 jeg har alltid heiet på Line Sofie men i det siste har jeg sluttet å heie på henne. vet ikke helt hvorfor jeg har slutta men. likte ho bedre før nå heier jeg på Cecillie og litt på Maria. av guttene må det bli Jon. synes Jon er så søt :rødme:
Gjest Gjest_Nelle_* Skrevet 30. august 2009 #605 Skrevet 30. august 2009 virker som folk kommer til å ryke en etter en nå.lurer på hvem som er neste mann ut. plis la Martin ryke før finalen! men hvorfor gikk Mads rundt med en tshorte med det norske flagg på?hehe :gjeiper: Han hadde på seg en Napapijri t-skjorte. Det norske flagget er en del av logoen til det klesmerke. Jeg gikk glipp av noen uker i sommer når jeg var på ferie. Hva skjedde egentlig med line sofie og jon? Siste jeg så før jeg dro på ferie var at han var helt på knærne etter henne, mens hun ikke var interessert. Hva skjedde? Du kan se alle episodene på tv3.no Men episode 60 (den fra torsdag) den går ikke lenger enn 15 minutter. Noen som har fått sett hele på nettet????
zitrus Skrevet 30. august 2009 #606 Skrevet 30. august 2009 Jeg vet hvem som vinner, men synes likevel det er spennende å følge med. Lurer nemlig fryktelig på hvordan det skjedde at akkurat DE TO vant, det skjer tydeligvis en del før vinnerne er klare...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. august 2009 #607 Skrevet 30. august 2009 Ja jeg vet hvor man får sett HELE episode 60. På viasatondemand.no Du må registrere deg som kunde med kortnr osv, men Paradise-episoden er GRATIS=) Så vet du det, gjest_Nelle
Gjest Gjest_linn_* Skrevet 31. august 2009 #608 Skrevet 31. august 2009 Jeg vet hvem som vinner, men synes likevel det er spennende å følge med. Lurer nemlig fryktelig på hvordan det skjedde at akkurat DE TO vant, det skjer tydeligvis en del før vinnerne er klare... Jeg vet å hvem som vinner :gjeiper: det gøyeste er jo alle twistene og det. Er ikke så nøye for meg hvem som vinner egentlig.Men jeg likte de to som vant da.Blir litt trist når paradise hotel er ferdig men men
Gjest LC Skrevet 31. august 2009 #609 Skrevet 31. august 2009 jeg kan overhode ikke skjønne hvorfor de ikke kasta ut Martin! hallo han er mye mer sterkere og mye mer farligere å stå i en finale med en Michael. håper for guds skyld han ryker snart!! er så lei av han.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2009 #610 Skrevet 1. september 2009 Norge hermer sikkelig etter Danmark. etter twistene.kunne de ikke komme på sine egene twister liksom? hvis ikke Jon og Line sofie er det paret som ryker før finalen er jeg ganske sikker på at de vinner.hvis finalen er slik som den norske var. Melissa har hatt det enkelt.ho har egentlig bare seilt med pga frederik. er han som har stått for det taktiske. trist at Cecillie røyk i går.ho var den jeg heia mest på.
Gjest Nek Skrevet 1. september 2009 #611 Skrevet 1. september 2009 Jentene avslørte seg vel når det gjaldt å være de store taktikerne ...... Hvis man skulle rangere noen etter hvor gode de er til å spille er det jo Cecilie av jentene som burde ha vunnet. Hun har jo spilt forh. fair. De andre jentene bare dilte rmed og baksnakker de andre. Michael viste seg vel å være den drittsekken han spilte synes jeg med avslutningskommentarene til Cecilie. De kunne han ha spart seg for. Men mon tro om han ikke egentlig er en litt usikker person som tøffer seg litt. Han virket jo å bli litt lei seg for all 'dritten' og tilbakemeldingene han fikk.
Eve Luna Skrevet 1. september 2009 #612 Skrevet 1. september 2009 Jeg syns at Maria har vist seg å være skikkelig dum. Går det an å være så hjerneløs? Hun hadde flaks at de ikke kastet ut Martin. Hun fortjener å rykke ut snart. Nå er jeg skikkelig lei av hennes dum og deilig holdning. Jeg syns det er synd at Cecilie røk ut. Jeg bare går og venter at noen klarer å splitte Jon og Line Sofie. De er uten tvil et sterk par.
Gjest Gjest_tina_* Skrevet 1. september 2009 #613 Skrevet 1. september 2009 Jeg syns at Maria har vist seg å være skikkelig dum. Går det an å være så hjerneløs? Hun hadde flaks at de ikke kastet ut Martin. Hun fortjener å rykke ut snart. Nå er jeg skikkelig lei av hennes dum og deilig holdning. Jeg syns det er synd at Cecilie røk ut. Jeg bare går og venter at noen klarer å splitte Jon og Line Sofie. De er uten tvil et sterk par. ja Maria var helt hjernedød som inviterte med seg Line sofie på festen. ho burde jo ha vist at Line sofie kom til å invitere med seg Jon.smarta! jeg synes ikke Cecillie fortjente å ryke ut. skulle heller ønske det var Maria eller LS som måtte dra.men selvfølgelig rotta de to seg sammen mot Cecillie. ho hadde ikke så mye ho skulle ha sagt.
MissStiles Skrevet 1. september 2009 #614 Skrevet 1. september 2009 Jeg satt i tlf under hele PH igår og fikk ikke med meg alt. Hvem gikk ut igår? Michael og Cecilie?
Pomeline Skrevet 1. september 2009 #615 Skrevet 1. september 2009 Ja, cecilie og michael som røk ut. var egentlig vel fortjent til cecilie som inviterte med seg maria, som igjen er mindre smart
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2009 #616 Skrevet 1. september 2009 Jeg satt i tlf under hele PH igår og fikk ikke med meg alt. Hvem gikk ut igår? Michael og Cecilie? de andre måtte velge mellom Michael og Martin.de valgte da at Michael måtte forlate hotellet (synes heller de skulle kastet ut Martin!) så skulle Michael sette 3 jenter i fare. de måtte da bestemme seg for hvem av de som skulle dra. Line sofie og Maria ballet seg sammen og sa Cecillie måtte dra siden hun var så uærlig. så Cecillie måtte dra hjem hun å.
Cullen Skrevet 1. september 2009 #617 Skrevet 1. september 2009 Du kan se alle episodene på tv3.no Men episode 60 (den fra torsdag) den går ikke lenger enn 15 minutter. Noen som har fått sett hele på nettet???? Det vet jeg, men jeg gidder ikke se episoder for 4 uker bare for å få vite hva som skjedde med jon og line sofie. Derfor jeg lurte på om noen kunne gi meg en kort forklaring så jeg slapp 16timer tv titting.
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 1. september 2009 #618 Skrevet 1. september 2009 jeg tror nok grunnen til at både Cecillie og Maria inviterte feil folk med seg på festen var fordi de fikk panikk rett og slett. og de var stresset siden nå er det finale uke så de merker presset noe jeg godt kan forstå men selfølgelig det var nok så dumt av de å velge de som de gjorde. spesielt Maria. hvis Frederik kommer til finalen så tror ikke jeg han har store sjangsene. han er tross alt partner med Melissa. mest anonyme personen på hotellet.legger nesten ikke merke til henne.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2009 #620 Skrevet 1. september 2009 smart av Martin og de å velge ut Jon og LS. de er et sykt sterkt par og stå i en finale med de er man dømt til å tape! tror ikke det er noen som kan slå de.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå