Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_kine_*
Skrevet

jeg håper på line marie ryker imorgen for da vil martin stå svakere og kanskje han ryker neste uke igjen. merker jeg blir irritert vær gang han åpner kjeften. :kjefte: han driver alltid å truer folk til å gjøre som han vil. jeg spyr av han sleipingen der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting jeg ikke skjønner...Michael skjelte fortsatt ut Connie på daten FØR han fikk vite brevet. Så den utskjellinga var jo oppriktig. Med en gang hun leste brevet endret han adferd med en gang og sa at han likte henne godt osv. Hvordan kan hun likevel tilgi ham? Han skjelte henne ut etter noter. Michael er jo ikke akkurat god da...Er villig til å gjøre hva som helst for å bli i spillet, inkl. å skjelle ut andre.

Skrevet
En ting jeg ikke skjønner...Michael skjelte fortsatt ut Connie på daten FØR han fikk vite brevet. Så den utskjellinga var jo oppriktig. Med en gang hun leste brevet endret han adferd med en gang og sa at han likte henne godt osv. Hvordan kan hun likevel tilgi ham? Han skjelte henne ut etter noter. Michael er jo ikke akkurat god da...Er villig til å gjøre hva som helst for å bli i spillet, inkl. å skjelle ut andre.

Nei si det. Han gjorde det fordi de andre BA ham gjøre det, han er en nikkedukke. Men grunnen til at de måtte samarbeide og "bli venner" var jo at da fikk BEGGE bli. Evt han måtte på hue ut om han ikke klarte oppgaven.

Det er ikke dermed sagt at hun har tilgitt ham hva han sa og gjorde mot henne. Kanskje hun viser mer hva hun egentlig føler overfor ham når hun har funnet seg en fast partner.

Skrevet

det var nok fordi Line sofie og Martin ba han om å være slem med Connie på daten.om ho har tilgitt han tviler jeg på men de måtte egentlig bli venner for å bli på hotellet.

Skrevet
jeg håper på line marie ryker imorgen for da vil martin stå svakere og kanskje han ryker neste uke igjen. merker jeg blir irritert vær gang han åpner kjeften. :kjefte: han driver alltid å truer folk til å gjøre som han vil. jeg spyr av han sleipingen der.

Det er da vel ingen vits. Line Sofie kommer til å redde han uansett.. Evt noen andre av de naive damene...

Skrevet
Det er da vel ingen vits. Line Sofie kommer til å redde han uansett.. Evt noen andre av de naive damene...

det er faktisk sant! selv om Line marie ryker har jeg ingen tro på at Martin kommer til å stå svakere. da kommer vel Line sofie til hans redning med en gang eller Maria kanskje. siden han er kongen på hotellet.martin er utrolig flink til å manipulere andre å få de til å gjøre som han vil. er store sjangser for at Martin kommer til en finale. men håper selvsagt ikke han vinner.

Skrevet

maria kom jeg med skeptisk spørsmål til Martin under pandoras ekse, så tror ikke hun kommer til å redde han...

Skrevet
maria kom jeg med skeptisk spørsmål til Martin under pandoras ekse, så tror ikke hun kommer til å redde han...

nei kanskje ikke men er ganske sikker på at Line sofie kommer til å redde han hvis Line marie ryker ut. Line sofie har ingen fast partner nå og martin har sagt han vil spille sammen med Line sofie siden hun er så sterk.

Skrevet

blir spennedes å se hvem som ryker i kveld! :popcorn: har ingen anelse om hvem det kan være men kan hende Michael klarer å overtale Connie til å stille seg ved Martin. da er det nok Line Marie som ryker.

neste uke håper jeg Martin ryker.vil ikke se han i noen finale i hvert fall :kjefte:

Skrevet

Noen som husker om det var slik i den norske versjonen at den som var fredet måtte velge partner før parseremonien? Mener å huske at det alltid var mye mer overraskelsesmomenter under parseremonien i den norske versjonen fordi de ikke ante hvor den som var fredet kom til å stille seg.

Skrevet

Kult at de nye har litt mer kontroll over spillet enn de gamle.

Også ble det vist sagt at det bare er 14 dager igjen til finalen. Da nærmer det seg slutten nå..

Skrevet

Så utrolig dumt av Martin og legge Connie for hat og love hevn. Det kan snu seg mot ham og bite ham i rompa. I stede for å bruke henne som en alliert siden hun faktisk ga ham fredning.

Men jeg tror han er litt tent på Lise Sofie og vil helst stå med henne. Jeg tror han ble litt glad at Line Marie gikk ut i går.

Stakkars Connie. Hun har ikke vært på hotellet mer enn i noen dager og så har hun allerede bitre fiender. Jeg tror hun kommer til å alliere seg med Michael og Cecillie.

Skrevet
Kult at de nye har litt mer kontroll over spillet enn de gamle.

Også ble det vist sagt at det bare er 14 dager igjen til finalen. Da nærmer det seg slutten nå..

Seriøst? Er det ikke lengere til finalen?

Jeg gleder meg til den, selv om jeg vet hvem som vinner.

Gjest Gjest_linn_*
Skrevet
Så utrolig dumt av Martin og legge Connie for hat og love hevn. Det kan snu seg mot ham og bite ham i rompa. I stede for å bruke henne som en alliert siden hun faktisk ga ham fredning.

Men jeg tror han er litt tent på Lise Sofie og vil helst stå med henne. Jeg tror han ble litt glad at Line Marie gikk ut i går.

Stakkars Connie. Hun har ikke vært på hotellet mer enn i noen dager og så har hun allerede bitre fiender. Jeg tror hun kommer til å alliere seg med Michael og Cecillie.

enig! skjønner ikke helt hvorfor martin sutra over at line marie måtte dra.han har selv sagt han vil ha ut line marie sånn at han kan bli par med line sofie!! syns synd på connie.martin kan ikke forvente at alle skal gjøre som han vil. håper seriøst martin ryker snart

Skrevet
Noen som husker om det var slik i den norske versjonen at den som var fredet måtte velge partner før parseremonien? Mener å huske at det alltid var mye mer overraskelsesmomenter under parseremonien i den norske versjonen fordi de ikke ante hvor den som var fredet kom til å stille seg.

nei var ikke sånn i den norske som jeg kan huske. synes det blir mindre spennedes når den som er freda må si til alle før parsermonien hvem han/hun velger.

Gjest Gjest_tina_*
Skrevet

nå er det ikke så lenge til finalen. blir litt rart når paradise hotel ikke vises mer.har jo sett på det i strekk helt siden de starta med den norske i mars. vet de spilte inn en ny sesong når denne var ferdig. kanskje de viser den når denne er ferdig?hmm :unsure:

alle de jeg har heia på har gått ut :kjefte: Gleager, Jon, Pernille, Claudia, Ronnie, Benjamin og Line marie. vet ikke helt hvem jeg skal heie på nå. hvis må velge noen så må det bli Cecillie eller Line sofie. av guttene heier jeg ikke noen.de guttene som er igjen synes jeg bare er noen idioter for å si det rett ut. hvert fall Michael og Martin. martin minner meg en smule om Petter fra den norske versjonen men Martin er såklart et par hakk verre enn det Petter var

Skrevet

Grunnen til at michael var drittsekk før brevet, var for å få connie til å velge noen andre som partner så klart.

Det så nesten ut som det er en av de gamle som kommer inn i neste episode. Lurer på hvem. Jon kanskje?

Skrevet
Grunnen til at michael var drittsekk før brevet, var for å få connie til å velge noen andre som partner så klart.

Det så nesten ut som det er en av de gamle som kommer inn i neste episode. Lurer på hvem. Jon kanskje?

hvis det nå skjekker inn en av de gammle er nok en som kan skape litt drama sikkert. var jo derfor de sendte Pernille og Ronnie inn igjen. tviler på de sender inn f.eks Annika,Sanne eller Kristian. Jon kan være en mulighet siden han har hatt en stor rolle inne på hotellet. eller kanskje det er Gleager. blir spennedes å se hvem det nå kan være.

før trodde jeg Kit kom til å sjekke inn igjen.ho som Gleager tok å kasta ut første uka. ho sa ho var hevntørst og vis ho fikk sjangsen til å komme inn igjen ville hun lage et helvete for Gleager.

Gjest Gjest_julie_*
Skrevet
hvis det nå skjekker inn en av de gammle er nok en som kan skape litt drama sikkert. var jo derfor de sendte Pernille og Ronnie inn igjen. tviler på de sender inn f.eks Annika,Sanne eller Kristian. Jon kan være en mulighet siden han har hatt en stor rolle inne på hotellet. eller kanskje det er Gleager. blir spennedes å se hvem det nå kan være.

før trodde jeg Kit kom til å sjekke inn igjen.ho som Gleager tok å kasta ut første uka. ho sa ho var hevntørst og vis ho fikk sjangsen til å komme inn igjen ville hun lage et helvete for Gleager.

Jeg tror og håper at de sender inn Jon igjen! Enig med deg som postet over, liker egentlig ingen av guttene som er igjen der nå... De sier meg ingen ting. Michael er jo litt kjekk, men for en drittsekk han viste seg å være! (ovenfor Connie.) Synes synd på Connie, hun har virkelig hatt det tøft der inne. Skjønner ikke hvorfor de er så slemme mot henne. Hun virker som en søt jente.

Gleager, Jon og Ronnie var favorittene mine blant gutta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...