Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
enig!Martin satt der å trua Sonnich med at han mååå velge Zarah. som han bestemmer det liksom! hvem er det han tror han er egentlig?kongen av hele hotellet??han bare irriterer meg no helt vilt!! :angry:

Ronnie har skutt seg selv i foten igjen.Martin,frederik og de kommer nok til å prøve å få ut Ronnie så fort som mulig.Sonnich kan umulig nå langt. han virker ikke som den smarteste kniven i skuffen :fnise:

bare en liten ting... det heter den skarpeste kniven, ikke smarteste!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_linn_*
Skrevet

takk for informasjonen din "Gjest" haha

Gjest Gjest_kristine_*
Skrevet

Hva synes dere om de som er igjen i serien?

Jeg håper at noen av de gamle deltakerne kommer inn igjen - Jon, for eksempel. Ellers heier jeg på Line Sofie - hun er en verdig vinner! Taktisk dyktig og godt likt av de fleste. Men spørs om det ikke blir vanskelig for henne å hevde seg, for de fleste vil jo ha henne ut av spillet nå - fordi de ser på henne som en stor trussel.

Også håper jeg at Martin ryker snart nå - for en sleiping! Virker som om han tror han har kontroll på det meste, men egentlig er det vel ikke så mange som liker ham? Synes han oppførte seg utrolig stygt mot Line Sofie... Ellers må jeg si at Line Marie, Sonnich og Melissa (Maria også) ikke sier meg så mye - hva har de bidratt med, egentlig? Så om noen av dem ryker, gjør det ikke meg noe..

Skrevet
Hva synes dere om de som er igjen i serien?

Jeg håper at noen av de gamle deltakerne kommer inn igjen - Jon, for eksempel. Ellers heier jeg på Line Sofie - hun er en verdig vinner! Taktisk dyktig og godt likt av de fleste. Men spørs om det ikke blir vanskelig for henne å hevde seg, for de fleste vil jo ha henne ut av spillet nå - fordi de ser på henne som en stor trussel.

Også håper jeg at Martin ryker snart nå - for en sleiping! Virker som om han tror han har kontroll på det meste, men egentlig er det vel ikke så mange som liker ham? Synes han oppførte seg utrolig stygt mot Line Sofie... Ellers må jeg si at Line Marie, Sonnich og Melissa (Maria også) ikke sier meg så mye - hva har de bidratt med, egentlig? Så om noen av dem ryker, gjør det ikke meg noe..

jeg heier også på Line Sofie men som du sier er mange som vil ha ho ut siden ho er en stor trussel for de fleste.men håper ho kommer til finalen.

Sonnich virker bare helt hjernedød og ikke den mest smarteste taktikkeren på hotellet.Melissa,Line marie og Maria har ikke akkurat bidratt med så mye. Maria har bare seila med pga ho har hatt Gleager hele tiden.

Martin var utrolig idiot på parsermonien på torsdag! både mot Line Sofie og Sonnich.hva var det han sa til Line sofie når parsermonien var over? du er heldig som fortsatt er her eller noe i den duren.likte egentlig at Sonnich valgte Cecillie siden det var det Martin IKKE ville.

Gjest paradise fan
Skrevet

yes endelig paradise hotel igjen:) er helt totalt hekta at det nesten er flaut hehe

jeg håper at Ronnie vinner jeg.

Skrevet

Når er finalen? Noen som vet det?

Skrevet

herregud bare 2 sekunder etter de to nye sjekka inn er jo alle etter de med en gang å prøver desperat å få de til å splitte det og det paret.

lurer på hvem som er den falske slangen på hotellet her Martin?? åh er så drit lei han.få han ut!

Gjest Gjest_kristine_*
Skrevet
herregud bare 2 sekunder etter de to nye sjekka inn er jo alle etter de med en gang å prøver desperat å få de til å splitte det og det paret.

lurer på hvem som er den falske slangen på hotellet her Martin?? åh er så drit lei han.få han ut!

Enig!! Martin provoserer! Dessuten er han verken kjekk, sympatisk eller noe jo... merkelig at han har DEN selvtilliten liksom..

Litt enig med deg over, som håper at Ronnie skal vinne. Ronnie har kanskje ikke alltid vært ærlig, men han har måttet tåle mye, og gikk ut med æren i behold sist. Synes han virker sympatisk jeg, ihvertfall mer enn Martin. Av jentene heier jeg på Line Sofie, uten tvil. Ronnie mente at LS var den beste menneskekjenneren, og det tror jeg han hadde rett i (uten å kjenne deltakerne, hehe). Mark foreslo Line Marie, men det virker jo ikke som om hun bidrar med noe som helst... Kjedelig, rett og slett.

Skrevet
Enig!! Martin provoserer! Dessuten er han verken kjekk, sympatisk eller noe jo... merkelig at han har DEN selvtilliten liksom..

Litt enig med deg over, som håper at Ronnie skal vinne. Ronnie har kanskje ikke alltid vært ærlig, men han har måttet tåle mye, og gikk ut med æren i behold sist. Synes han virker sympatisk jeg, ihvertfall mer enn Martin. Av jentene heier jeg på Line Sofie, uten tvil. Ronnie mente at LS var den beste menneskekjenneren, og det tror jeg han hadde rett i (uten å kjenne deltakerne, hehe). Mark foreslo Line Marie, men det virker jo ikke som om hun bidrar med noe som helst... Kjedelig, rett og slett.

Ronnie har ikke vært den ærligiste på hotellet MEN han er i hvert fall bedre enn Martin.han er bare utrolig sleip og går bak ryggen på folk.han går til å med bak ryggen på sine egene.altså de han spiller med.var jo han som fikk ut Gleager. å ikke nok med det så leker han sikkelig uskyldig akkurat som han ikke viste noe om det. :nei:

Mark ville sikkert bare at Line marie skulle bli den menneskekjenneren pga han liker ho og ho er på hans sin gruppe.jeg synes Line sofie burde ha blitt det men men.

Skrevet

eneste Line Marie bidrar med er kline med guttene. har ikke ho klina med 3 eller 4 gutter nå? ho klina jo heftig med Ronnie plutselig i går.synes ikke ho er noe speiselt pen jeg.

Skrevet

Jeg synes Line Sofie er veldig pen, dessuten er hun sosialt sterk- egenskaper man kommer langt med. Heier på henne fordi hun i tilegg virker snill:)

Gjest Gjest_pia_*
Skrevet

for meg er det ikke så nøye hvem som vinner.syns twistene og alt dramaet er det gøyeste med paradise hotel. drama er det nok av på den danske i hvert fall :gjeiper: jeg syns den danske versjonen er mye bedre enn den norske. føler twistene spesielt er mye bedre og den danske virker bare bedre gjennomtenkt enn den norske. også er jo guttene et par hakk kjekkere enn de norske guttene hehe :)

men er ikke så lenge til finalen vel?

Skrevet

hvem tror dere ryker til torsdag? jeg tror Ronnie ryker. så å si alle vil ha han ut så det ser ikke så lyst ut for han.jeg håper selvfølgelig Martin ryker men tviler på det.han har jo Line marie.

Skrevet
takk for informasjonen din "Gjest" haha

Ha ha selv! hva er problemmet?

Skrevet
Jeg synes Line Sofie er veldig pen, dessuten er hun sosialt sterk- egenskaper man kommer langt med. Heier på henne fordi hun i tilegg virker snill:)

Helt enig med deg, hun er helt utrolig pen, og har vakre øyne. Synes egentlig silikonpupper og unaturlig sortfarget hår ikke er så veldig pent, men det gjør ikke så mye i hennes tilfelle...

Skrevet
hvem tror dere ryker til torsdag? jeg tror Ronnie ryker. så å si alle vil ha han ut så det ser ikke så lyst ut for han.jeg håper selvfølgelig Martin ryker men tviler på det.han har jo Line marie.

Nei, jeg tror nok at en av de nye guttene ryker. Mads eller Michael.

Skrevet

jeg tror også en av de nye guttene ryker, men kan hende Ronnie ryker i å med at det er mange som vil ha han ut.

men tror Line sofie bare brukte han sist uke for han var hennes eneste sjangse for å ikke ryke ut!for da ville alle ha ut Line sofie. nå vil plutselig Line sofie ha ut Ronnie:s

Skrevet

Skjønner at det er endel her som heier på Line Sofie osv, men synes egentlig ikke hun er så forferdelig fantatisk jeg. Greit nok, hun er pen.. Men den utblåsingen hun hadde forleden var bare tåpelig..

Gjest cybergirl
Skrevet

Var rart at Line S. reagerte når han nye sa at han så på puppene hennes, hvorfor skulle hun plutselig skjule seg med å ta en pute foran når de ellers sprader rundt der inne i utringa topper og bikini.

Skrevet

Fordi han nye fyren Mads bare e en sleasebag! Ekkel type, å dæm kommentaran da, han stirra på dæm fordi dæm va på utstillig?! Ka e d for en ting å si?! Tippe Mads (håpe!) eller Mickheal ryk æ.. Tidlier så likt æ it Ronnie no særli, men no så har han komme inn i varmen igjen for min del, mest fordi vi it har dæm store konfliktan mellom han, Gleager å Jon lenger.. (ÅH! Savne Jon<3)

Ellers så glede æ mæ super my, te kveldens epsode, bare 4,5 tima igjen no=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...