Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg håper at de bruker den til å få ut Gleager, jeg synes han har så inderlig fortjent det nå. Dessuten, tenk for et drama DET ville bli!!.. Håhåhåhå :ler:

ja syns han fortjener det etter han kasta ut pernille sist uke! :nei:

konge spørsmål til Maria under pandoras eske da. hva er det du bidrar med på hotellet utenom å knulle Gleager?haha

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Spent på hvem som går ut ikveld! Gleder meg til PH ikveld!

blir veldig spennende i kveld.jeg tror faktisk det blir Martin.vet ikke hvorfor.har det på følelsen. Men egentlig håper jeg Gleager ryker. har fått nok av han nå. håper ikke de tar han med i neste sesongen igjen!

Nicky ryker i kveld uansett.tror ikke Cecillie vil være partner med han siden nå har ho jo Mark. syns Cecillie er falsk.er nesten imponert over at ho er der enda!

Gjest paradise fan
Skrevet

Nå håper jeg virkelig Gleager eller Martin må hjem i kveld. men kan jo hende Mark velger at Sonnich skal stille seg ved Jon.spennende blir nok uansett :)

Gjest EmilyLane
Skrevet

Jeg har ikke tv :( noen som kan si meg hva som skjer?

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

ikke for å være kald eller noe men syns det at mark valgte å stille Sonnich med line sofie var bra! Jon og Line sofie er et forbanna sterkt par.å hadde ingen splita de hadde de nok nåd helt opp til tops.

Skrevet

Dette ble så utrolig spennende.

Håper Maria velger Jon. Er så lei Gleanger.

Og jeg håper Line Marie velger Martin.

Skrevet

Det er parsermonie. Jon og Gleanger står bak Maria, og Martin og Mark? står bak Line Marie.

Gjest Gjest
Skrevet

tror nok Maria velger gleager:)

Gjest Gjest
Skrevet

ååh feil gutter måtte ut!! for noe drit at ikke Gleager eller Martin måtte dra. :kjefte: stakkars Jon. syns det var trist at han måtte dra

men var 100% sikker på at Maria kom til å velge Gleager. kom ikke som noen bombe akkurat!

Skrevet

Så hjerteskjærende.

Jeg lurer på hvor mange av de holder kontakt etter Paradis Hotel.

Ble Jon sammen med Line Sofie etter PH?

Er Jon og Gleager fortsatt venner? Er Martin og Gleager fortsatt venner?

Gjest Gjest_sunshine_*
Skrevet
Så hjerteskjærende.

Jeg lurer på hvor mange av de holder kontakt etter Paradis Hotel.

Ble Jon sammen med Line Sofie etter PH?

Er Jon og Gleager fortsatt venner? Er Martin og Gleager fortsatt venner?

Jon og Line sofie flytta sammen etter paradise hotel :)

tror nok Jon og Gleager har kontakt.de var jo gode venner på paradise hotel. leste også at Pernille og Gleager hadde kontakt :klø: ho har vist tilgitt han.men Pernille har kjæreste nå.det er ikke Gleager:P

Skrevet

hørte at han Nicky henger en del i oslo og at han var drikke problemer=S

hørte og at han prater med alle jentene som han ser å skryter av at han var med på paradise hotel danmark.lol. var ikke så lenge siden han var i oslo faktisk.

Gjest Gjest_kristine_*
Skrevet

Veldig trist at Jon måtte ut... Han og Line Sofie er så utrolig søte sammen, og såå forelsket... en veldig fin kjærlighetshistorie. Har også lest at de ble sammen etter PH og holder sammen fremdeles, så det er jo koselig. Gleager er visst singel ja, og holder sikkert på som før, med masse forskjellige damer... :sukk:

Gjest Gjest_tina_*
Skrevet

ville ikke at Jon skulle dra :tristbla: han som var så snill og ærlig

her må man vist være sleip å bruke skittene triks for å komme langt. Jon fortjente ikke å dra.han hadde ikke gjort noe galt. nei nå syns jeg casanovaen Gleager skal ut.

Skrevet

Utrolig hvor hektet man blir på Paradise, altså...

Synes det var supertrist at Jon måtte dra. Jammen er inntrykket av ham forandret fra begynnelsen. Syntes han var så barnslig, men nå er han jo en super fyr :)

Rart å ha så sterke meninger om folk man ikke kjenner!

Er litt redd for å google for mye, i tilfelle vinneren skulle dukke opp, men jeg har et par små spørsmål...

Vet noen hvor lengde denne sesongen skal gå? Dato for finale?

Kan man se episodene som ennå ikke er vist i Norge noe sted på nett? Vil tro de ligger på TV3 Danmark sine sider, men der ligger det sikkert bilde av vinnerne også...

Skrevet
Utrolig hvor hektet man blir på Paradise, altså...

Synes det var supertrist at Jon måtte dra. Jammen er inntrykket av ham forandret fra begynnelsen. Syntes han var så barnslig, men nå er han jo en super fyr :)

Rart å ha så sterke meninger om folk man ikke kjenner!

Er litt redd for å google for mye, i tilfelle vinneren skulle dukke opp, men jeg har et par små spørsmål...

Vet noen hvor lengde denne sesongen skal gå? Dato for finale?

Kan man se episodene som ennå ikke er vist i Norge noe sted på nett? Vil tro de ligger på TV3 Danmark sine sider, men der ligger det sikkert bilde av vinnerne også...

kan ikke si jeg likte Jon så veldig mye i begynnelsen men har endra mening om han.har bare likt han bedre å bedre :)

tror man kan se paradise hotel dk på tv3.no? har sett på det der.er ikke bilde av vninnerene :)

Skrevet

Du kan se gårdsdagens episode på TV3 også, gå inn på webTV, finnes link under på siden der (i en firkant), can't miss it. Så får du se selv om du ikke har TV.. ;-)

Skrevet

Ganske dumme de jentene der, håpet på det samme, jeg.. Hadde kanskje trodd Line Marie hadde valgt Nicky, men visste at Maria aldri ville velge noen andre enn Gleager.. Synes det er skikkelig dritt at ikke Sonnich fikk stå ved Maria, så vi hadde blitt kvitt Gleager omsider nå!

Gjest Gjest
Skrevet
Ganske dumme de jentene der, håpet på det samme, jeg.. Hadde kanskje trodd Line Marie hadde valgt Nicky, men visste at Maria aldri ville velge noen andre enn Gleager.. Synes det er skikkelig dritt at ikke Sonnich fikk stå ved Maria, så vi hadde blitt kvitt Gleager omsider nå!

Gleager er jo "kongen" av paradise hotel tydeligvis! jentene elsker han. virker ikke som han kommer til å ryke.men er piss lei han. hadde Maria valgt Jon fremfor Gleager hadde jeg blitt ganske så sjokkert. :hakeslepp:

skjønner ikke helt hvorfor Line marie valgte Martin :klø: siden ho sa de krangla mye å var like før ho eksploderte på han. må si jeg nesten begynte å grine i går da Jon måtte forlate hotellet.huff

Skrevet
Gleager er jo "kongen" av paradise hotel tydeligvis! jentene elsker han. virker ikke som han kommer til å ryke.men er piss lei han. hadde Maria valgt Jon fremfor Gleager hadde jeg blitt ganske så sjokkert. :hakeslepp:

skjønner ikke helt hvorfor Line marie valgte Martin :klø: siden ho sa de krangla mye å var like før ho eksploderte på han. må si jeg nesten begynte å grine i går da Jon måtte forlate hotellet.huff

Ja, det var trist. Han var den eneste av de guttene som fortjente å bli! :kjefte:

Hadde falt ut av stolen om Maria hadde valgt Jon jeg og.. Men tror faktsik jeg hadde fått en nyvunnen respekt for henne.. Hun virker jo bare som et mehe... (Uten at jeg kan vite, så klart, men.. :fnise: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...