Gjest K Skrevet 16. juli 2009 #361 Skrevet 16. juli 2009 fy faen for en kjempe dritsekk gleager er! virka som han nesten ville ha pernille ut av paradise hotel.han lurte ho trill rundt å lata som de hadde en avtale.hadde jeg vært pernille hadde jeg klapsa til han!! håper gleager for smake sin egen medisin.det fortjener han jaja da må vi se på gleager og maria har sex en stund til:) Enig Og da han kom inn på Pernilles rom etter at hun var utstemt, håpet jeg bare på at hun skulle gi ham et velrettet ballespark , slik at det kunne gått en stund før han kunne tatt Maria bakfra i dusjen igjen.. Uansett synes jeg Pernille gikk ut med rak rygg, og hun er absolutt en av de få naturlig pene av jentene i denne PH-sesongen. Det var tydelig når hun viste seg uten sminke. Maria og Line Sofie kan sitte der med silikonpuppene sine og en halv bøtte sminke klint utover trynet. Men noe naturlig pene blir de aldri.
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 16. juli 2009 #362 Skrevet 16. juli 2009 Enig Og da han kom inn på Pernilles rom etter at hun var utstemt, håpet jeg bare på at hun skulle gi ham et velrettet ballespark , slik at det kunne gått en stund før han kunne tatt Maria bakfra i dusjen igjen.. Uansett synes jeg Pernille gikk ut med rak rygg, og hun er absolutt en av de få naturlig pene av jentene i denne PH-sesongen. Det var tydelig når hun viste seg uten sminke. Maria og Line Sofie kan sitte der med silikonpuppene sine og en halv bøtte sminke klint utover trynet. Men noe naturlig pene blir de aldri. pernille er en veldig pen jente med en fin kropp. maria oppfører seg bare sluty og bruker sex for å få gleager.var ikke så lenge etter maria sjekka inn så var de to allerede i gang med å kline å tafse på hverandre fikk vondt av pernille.ho likte gleager veldig godt.
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #363 Skrevet 17. juli 2009 har egentlig likt gleager hele tida men etter denne uka her(spesielt etter i går) har jeg mista all respekt for han.syns han behandler jenter på en grusom måte.greit han ville stå med maria men han kunne ha sagt det til pernille men neida han valgte heller å føre ho bak lyset og lure ho. hadde han sagt i fra til ho ville pernille kunne hatt en sjangse til å bli på paradise.så dette beviste jo bare at gleager ville ha ho ut av hotellet.
Gjest ChJ Skrevet 17. juli 2009 #364 Skrevet 17. juli 2009 Jeg håper Maria blir igjen i dag, og at Pernille må dra hjem. Kan dere tenke dere hvordan hun kommer til å reagere da? håhåhå.... Synes ikke Maria har gjort noe galt, og hun fortjener ikke å dra hjem, bare fordi Pernille har kommet inn igjen og griner og sutrer! er enig faktisk.føler pernille kanskje oppfører seg litt som en forelska tenåring.kan godt skjønne gleager kan bli fort lei av det.pernille sutrer alt for mye. skulle nesten tror gleager hadde vært utro mot henne. maria er en mørk skjønnhet med en killer body.ikke rart at gleager falt for henne.
Gjest Gjest_Gina_* Skrevet 17. juli 2009 #365 Skrevet 17. juli 2009 er enig faktisk.føler pernille kanskje oppfører seg litt som en forelska tenåring.kan godt skjønne gleager kan bli fort lei av det.pernille sutrer alt for mye. skulle nesten tror gleager hadde vært utro mot henne. maria er en mørk skjønnhet med en killer body.ikke rart at gleager falt for henne. Gleager tar nok det som passer ham der og da og akkurat nå er det "nikkedukken" Maria, som ikke har for mange sterke følelser/meninger om noe som passer ham best. Dersom det kommer inn en som er penere og mer spennende enn henne vil nok Gleager dumpe Maria på akkurat samme måte som han gjorde med Pernille.. Som nevnt av en annen her i tråden, så synes ikke jeg heller at Maria har gjort noe særlig der inne (annet enn å ha seg med Gleager). Hun uttaler seg aldri om noe og virker egentlig ganske tafatt både taktisk og sosialt. Det kan selvsagt være at hun har en plan, men i lengden tror jeg Gleager kunne nådd lengre i PH om han hadde valgt Pernille. Etter oppførselen hans igår, håper jeg likevel bare at han snart ryker ut .
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #366 Skrevet 17. juli 2009 Jeg håper Maria blir igjen i dag, og at Pernille må dra hjem. Kan dere tenke dere hvordan hun kommer til å reagere da? håhåhå.... Synes ikke Maria har gjort noe galt, og hun fortjener ikke å dra hjem, bare fordi Pernille har kommet inn igjen og griner og sutrer! Synes Pernille tok avslaget veldig voksent og rolig. Hun var tydeligvis veldig nervøs under parsermonien, men dro absolutt derifra med æren i behold synes jeg. Maria sa jo tidligere på dagen at hun skulle lage en kjempescene om Gleager valgte Pernille framfor henne.Så tror det hadde blitt en mye større reaksjon om hun hadde blitt stemt ut. Men kan selvfølgelig forstå det. hun ha jo ikke hatt bena samlet siden hun kom dit og bør få noe igjen for alt strevet
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #367 Skrevet 17. juli 2009 Gleager tar nok det som passer ham der og da og akkurat nå er det "nikkedukken" Maria, som ikke har for mange sterke følelser/meninger om noe som passer ham best. Dersom det kommer inn en som er penere og mer spennende enn henne vil nok Gleager dumpe Maria på akkurat samme måte som han gjorde med Pernille.. Som nevnt av en annen her i tråden, så synes ikke jeg heller at Maria har gjort noe særlig der inne (annet enn å ha seg med Gleager). Hun uttaler seg aldri om noe og virker egentlig ganske tafatt både taktisk og sosialt. Det kan selvsagt være at hun har en plan, men i lengden tror jeg Gleager kunne nådd lengre i PH om han hadde valgt Pernille. Etter oppførselen hans igår, håper jeg likevel bare at han snart ryker ut . helt enig i det du skriver.gleager valgte maria pga ho ikke har så sterke følelser for han slik som pernille hadde.gleager likte tydligvis ikke at pernille var forelska i han.syns det var råttent gjort av gleager å late som han hadde følelser for pernille når han ikke hadde det. pernille tok gleagers besluttning på en voksen måte.ho lagde heller ikke no stor scene ut av det.men skjønner jævlig godt ho ble forbanna skuffa over han gleder meg til å se hva som skjer fremover:)
Gjest happy g Skrevet 17. juli 2009 #368 Skrevet 17. juli 2009 jon og line sofie svikta også pernile. trodde pernille og line sofie var så gode venniner.skjønner ikke hvorfor line sofie heller ville ha maria på hotellet.
Gjest Gjest_kristine_* Skrevet 17. juli 2009 #369 Skrevet 17. juli 2009 jon og line sofie svikta også pernile. trodde pernille og line sofie var så gode venniner.skjønner ikke hvorfor line sofie heller ville ha maria på hotellet. Ja, men kanskje de bare ville la Gleager bestemme selv.. virket ikke som Line Sofie påvirket ham til å velge Maria ihvertfall..
Gjest happy g Skrevet 17. juli 2009 #370 Skrevet 17. juli 2009 Ja, men kanskje de bare ville la Gleager bestemme selv.. virket ikke som Line Sofie påvirket ham til å velge Maria ihvertfall.. men allikavel hadde jeg funnet ut at en god vennine måte forlate hotellet hadde jeg nok prøvd å gjort hva jeg kunne for at ho skulle bli:) å line sofie kunne jo ha prøvd å funnet en anna partner til pernille f.eks?
Gjest Gjest_kristine_* Skrevet 17. juli 2009 #371 Skrevet 17. juli 2009 men allikavel hadde jeg funnet ut at en god vennine måte forlate hotellet hadde jeg nok prøvd å gjort hva jeg kunne for at ho skulle bli:) å line sofie kunne jo ha prøvd å funnet en anna partner til pernille f.eks? Enig i det. Virker som om de fleste der inne tenker mest på seg selv..
Gjest happy g Skrevet 17. juli 2009 #372 Skrevet 17. juli 2009 Enig i det. Virker som om de fleste der inne tenker mest på seg selv.. ja er nettopp det de gjør.spesielt martin:s for en egoistisk sleiping! håper han ryker snart.
Carlize Skrevet 17. juli 2009 #373 Skrevet 17. juli 2009 (endret) Martin sank i mine øyne da han satt og snakket om hvor flink han var til å "ikke manipulere men"... Jo, faktisk manipulere... Liker ikke sånne trekk hos folk Endret 17. juli 2009 av Carlize
Gjest LJ Skrevet 18. juli 2009 #374 Skrevet 18. juli 2009 føler det alltid er noen på hotellet som bestemmer mest og styrer det meste. akkurat som i den norske var det jo nanna,petter og de som bestemte mest og var ikke mange som turte å gå imot strømmen og det fellesskapet de hele tiden babla om. i den danske føler jeg nå gleager,jon og martin er de som er sjefene.er heller ikke mange som tørr å gå imot de.håper egentlig den gleager gruppa blir splittet snart.maria får jeg ikke noe ut av.eneste jeg vet om ho er at ho knuller med gleager vær natt.
Gjest Gjest_kristine_* Skrevet 19. juli 2009 #375 Skrevet 19. juli 2009 føler det alltid er noen på hotellet som bestemmer mest og styrer det meste. akkurat som i den norske var det jo nanna,petter og de som bestemte mest og var ikke mange som turte å gå imot strømmen og det fellesskapet de hele tiden babla om. i den danske føler jeg nå gleager,jon og martin er de som er sjefene.er heller ikke mange som tørr å gå imot de.håper egentlig den gleager gruppa blir splittet snart.maria får jeg ikke noe ut av.eneste jeg vet om ho er at ho knuller med gleager vær natt. Enig med deg. Men Gleagers gruppe (ihvertfall jon og Line Sofie) virker iallfall en god del mer sympatiske enn Nanna og Lene og dem. (ikke at det skal så mye til..) også enig i at Maria ikke gjør så mye ut av seg, men det kan jo også hende at det bare ikke er vist på tv. Ellers synes jeg at hun Melissa er helt utrolig anonym.. hun har vi ikke sett mye til, gitt! men nå skal jo hennes ekskjæreste komme inn på hotellet (ifølge tv-reklamen), så da får vi sikkert se mer til henne..
Gjest Bond Skrevet 19. juli 2009 #376 Skrevet 19. juli 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Bond, mod
LadyB Skrevet 20. juli 2009 #377 Skrevet 20. juli 2009 hva er det som er så morsomt med martin? nei petter var 10 ganger mer morsomere enn martin.syns ikke martin er noe spesilet morsom:) Jo, han er kjempemorsom! Jeg ler ihvertfall av mye av det han sier! Særlig den "listepikk"-kommentaren! Det at Pernille gikk ut var for det beste. Hun lot følelsene komme i veien for fornuften, og det hadde bare gått utover spillets kvalitet... Skjønner godt at Line Sofie og Jon backa opp Gleager. Det beste for gruppa er rasjonelle avgjørelser. Men når det er sagt synes jeg Jon og Line Sofie er drita søte
Gjest LJ Skrevet 20. juli 2009 #378 Skrevet 20. juli 2009 Enig med deg. Men Gleagers gruppe (ihvertfall jon og Line Sofie) virker iallfall en god del mer sympatiske enn Nanna og Lene og dem. (ikke at det skal så mye til..) også enig i at Maria ikke gjør så mye ut av seg, men det kan jo også hende at det bare ikke er vist på tv. Ellers synes jeg at hun Melissa er helt utrolig anonym.. hun har vi ikke sett mye til, gitt! men nå skal jo hennes ekskjæreste komme inn på hotellet (ifølge tv-reklamen), så da får vi sikkert se mer til henne.. enig at ho Melissa har vært veldig anonym. men det er noe jeg ikke skjønner,for åssen kan tv3,eller de som bestemmer hvem som får være med på paradise hotel vite at de er ekskjærester? eller at pernille,kit,line sofie å de hadde vært "intime" med gleager eller at annika var eksen til han bailey?? skjønner ikke åssen de får vite sånt med mindre de vet det selv? at de bare leker overraska? akkurat som i den norske.åssen kunne de vite at rune og ida hadde vært sammen og at ida hadde hatt sex med vegard??
Gjest Gjest_kristine_* Skrevet 20. juli 2009 #379 Skrevet 20. juli 2009 enig at ho Melissa har vært veldig anonym. men det er noe jeg ikke skjønner,for åssen kan tv3,eller de som bestemmer hvem som får være med på paradise hotel vite at de er ekskjærester? eller at pernille,kit,line sofie å de hadde vært "intime" med gleager eller at annika var eksen til han bailey?? skjønner ikke åssen de får vite sånt med mindre de vet det selv? at de bare leker overraska? akkurat som i den norske.åssen kunne de vite at rune og ida hadde vært sammen og at ida hadde hatt sex med vegard?? Research, research, research! Leste at TV3 har dyktige castingfolk som jobber i månedsvis med denne prosessen.. facebook etc. kan nok også være til hjelp, der du ser hvem som kjenner hvem.. noen raske telefoner, så får du nok oversikt over hvem som har vært sammen med hvem.. så blir personen (f eks en ekskjæreste) oppringt av TV3, med forespørsel om de vil være med på Paradise Hotel. (og når det gjelder f eks Ida og Rune: de leter nok også i miljøer med modeller / kroppsbyggere / partyfolk etc. da dette er den typen folk de bl.a. leter etter).
Gjest LJ Skrevet 20. juli 2009 #380 Skrevet 20. juli 2009 Research, research, research! Leste at TV3 har dyktige castingfolk som jobber i månedsvis med denne prosessen.. facebook etc. kan nok også være til hjelp, der du ser hvem som kjenner hvem.. noen raske telefoner, så får du nok oversikt over hvem som har vært sammen med hvem.. så blir personen (f eks en ekskjæreste) oppringt av TV3, med forespørsel om de vil være med på Paradise Hotel. (og når det gjelder f eks Ida og Rune: de leter nok også i miljøer med modeller / kroppsbyggere / partyfolk etc. da dette er den typen folk de bl.a. leter etter). du sier noe:) men da må de passe på å ikke sette ekskjærestene på samme fly.blir jo litt mistenksomt hvis man ser ekskjæresten på samme fly ned til mexico?hehe.men de er i hvert fall flinke til å klare å gjennomføre dette.er ikke bare bare det uten å vekke mistanke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå