Gjest Gjest_linn_* Skrevet 6. juli 2009 #261 Skrevet 6. juli 2009 Misliker Maria litt jeg etter dagens episode, synes det var skikkelig frekt å komme med den kommentaren til han nye. Uavhengig av at hun gjorde det for å forbli med Gleager. Før likte jeg Gleager kjempe godt, men begynner å bli litt lei nå.. Lurer på hvordan Ronnie skal overleve når Belinda er med han nye?? enig.syns den kommentaren som maria sa til han nye var utrolig frekk!!Bitch, hadde vært utrolig kult om pernille kom inn igjen da.skape litt drama..tror ikke ho blir så glad når ho ser maria og gleager holder på. men er det sånn at belinda og han nye er låst sammen til torsdagens parsermoni eller?
Gjest JulieB Skrevet 6. juli 2009 #262 Skrevet 6. juli 2009 men er det sånn at belinda og han nye er låst sammen til torsdagens parsermoni eller? Det lurer jeg også på! Håper ikke det egentlig, håper Ronnie og Belinda finner sammen igjen. Hadde vært knall hvis Pernille kom inn igjen ja!:D Haha!
Gjest Gjest_gina_* Skrevet 7. juli 2009 #263 Skrevet 7. juli 2009 Det lurer jeg også på! Håper ikke det egentlig, håper Ronnie og Belinda finner sammen igjen. Hadde vært knall hvis Pernille kom inn igjen ja!:D Haha! hvis de to er låst sammen så ser det ikke lyst ut for ronnie.cecillie vil jo ha han ut.maria vil stå med gleager,line s med jon.line m med martin nå syns jeg vikelig det er på tide at noen av de gammle skjekker inn igjen:P
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 7. juli 2009 #264 Skrevet 7. juli 2009 Hvem av deltakerne er de vakreste, synes dere? Jeg synes helt klart Line Sofie av jentene. Maria og Maiken er også veldig pene. Av gutta må det bli Gleager og Jon! Smaken er som baken Personlig synes jeg ikke blyantsmale lepper,overnappa øyenbryn og løsvipper a la Line Sofie (og Line Marie) er noe pent i det hele tatt. Maria synes jeg heller ikke er noe ut av denne verden vakker. De ser ok ut, men ikke noe mer liksom.. Maiken og Claudia synes jeg er de mest naturlig pene av de jeg husker i farten. Pernille og Cecilie synes jeg også er vakre,selv om de også burde revurdert valg av hårfarge og make-up har de ihvertfall pene ansiktstrekk synes jeg. Av gutta er nok Gleager i en klasse for seg selv utseendemessig.Jon er gutteaktig søt, og jeg liker også Ronnie. Martin og han nye som kom inn i går er ikke mine typer utseendemessig. Generelt sett synes jeg alle på PH ser helt ok ut. Men bortsett fra Gleager synes jeg ingen av de andre deltakerne er noe uforglemmelig pene.
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #265 Skrevet 7. juli 2009 Smaken er som baken Personlig synes jeg ikke blyantsmale lepper,overnappa øyenbryn og løsvipper a la Line Sofie (og Line Marie) er noe pent i det hele tatt. Maria synes jeg heller ikke er noe ut av denne verden vakker. De ser ok ut, men ikke noe mer liksom.. Maiken og Claudia synes jeg er de mest naturlig pene av de jeg husker i farten. Pernille og Cecilie synes jeg også er vakre,selv om de også burde revurdert valg av hårfarge og make-up har de ihvertfall pene ansiktstrekk synes jeg. Av gutta er nok Gleager i en klasse for seg selv utseendemessig.Jon er gutteaktig søt, og jeg liker også Ronnie. Martin og han nye som kom inn i går er ikke mine typer utseendemessig. Generelt sett synes jeg alle på PH ser helt ok ut. Men bortsett fra Gleager synes jeg ingen av de andre deltakerne er noe uforglemmelig pene. må si meg enig.line marie og cecillie er ikke pene i det hele tatt:s.syns nå jeg. å pernille hadde alt for tynne øyebryn,.eller ho hadde ho nesten ikke øyebryn en gang.bare en liten tynn strek. jeg syns ingen(utenom gleager) på hotellet er kjempe pene. jon er søt men ikke en person jeg ville snudd meg etter på gata.
Gjest louise18 Skrevet 7. juli 2009 #266 Skrevet 7. juli 2009 håper bare ikke belinda å han nye fyren er låst til parsermonien!vil ikke at ronnie skal ryke:( men hvorfor har de ikke pandoras eske lenger?de pleier jo alltid å ha det på onsdager.men i det siste har det ikke vært noe
Sandie Skrevet 7. juli 2009 #267 Skrevet 7. juli 2009 (endret) Smaken er som baken Personlig synes jeg ikke blyantsmale lepper,overnappa øyenbryn og løsvipper a la Line Sofie (og Line Marie) er noe pent i det hele tatt. Maria synes jeg heller ikke er noe ut av denne verden vakker. De ser ok ut, men ikke noe mer liksom.. Maiken og Claudia synes jeg er de mest naturlig pene av de jeg husker i farten. Pernille og Cecilie synes jeg også er vakre,selv om de også burde revurdert valg av hårfarge og make-up har de ihvertfall pene ansiktstrekk synes jeg. Av gutta er nok Gleager i en klasse for seg selv utseendemessig.Jon er gutteaktig søt, og jeg liker også Ronnie. Martin og han nye som kom inn i går er ikke mine typer utseendemessig. Generelt sett synes jeg alle på PH ser helt ok ut. Men bortsett fra Gleager synes jeg ingen av de andre deltakerne er noe uforglemmelig pene. Enig. Synes ikke Line Sofie er spesielt pen. Men det kan ha noe med hår/make-up-stil å gjøre også. Men det er artig å se hvordan gutta endrer mening om jentenes utseende etter hvert som tiden går . Hver gang en ny jente kommer inn er hun "kjempepen". F.eks. da Maiken og Belinda kom inn, var gutta enige om at de var de peneste på PH. Mens igår beskrev Gleager (tror jeg) Belinda som en "tykk fredrikshavner". Endret 7. juli 2009 av Sandie
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #268 Skrevet 7. juli 2009 Jeg synes de peneste jentene som har vært der er helt klart Lovise, Claudia og Kit. I den rekkefølgen.
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 7. juli 2009 #269 Skrevet 7. juli 2009 Claudia synes jeg var i en klasse for seg utseendemessig, hun var naturlig pen og trengte ikke å overdrive alle trekkene sine. Synes hun var vakker uten å måtte prøve. Synes også Maria er veldig pen, men hun har gjort alt for mye tull med ansiktet sitt, kunne grodd ut øyenbrynene litt og tonet ned make-upen, kanskje også vurdert en litt mer naturlig hårfarge, men trekkene hennes er veldig vakre.
Gjest JulieB Skrevet 7. juli 2009 #270 Skrevet 7. juli 2009 (endret) Enig. Synes ikke Line Sofie er spesielt pen. Men det kan ha noe med hår/make-up-stil å gjøre også. Men det er artig å se hvordan gutta endrer mening om jentenes utseende etter hvert som tiden går . Hver gang en ny jente kommer inn er hun "kjempepen". F.eks. da Maiken og Belinda kom inn, var gutta enige om at de var de peneste på PH. Mens igår beskrev Gleager (tror jeg) Belinda som en "tykk fredrikshavner". Leste i danske se & hør at Belinda hadde slanket seg 10 kg og hadde farget håret mørkt. hvis noen skulle lure liksom Endret 7. juli 2009 av JulieB
Gjest Gjest_julie_* Skrevet 7. juli 2009 #271 Skrevet 7. juli 2009 Leste i danske se & hør at Belinda hadde slanket seg 10 kg og hadde farget håret mørkt. hvis noen skulle lure liksom Hihihi, men stakkar.. sikkert den kommentaren fra Gleager som gjorde utslaget...
Gjest jente09 Skrevet 7. juli 2009 #272 Skrevet 7. juli 2009 Leste i danske se & hør at Belinda hadde slanket seg 10 kg og hadde farget håret mørkt. hvis noen skulle lure liksom haha LOL.ho er ikke akkurat den tynneste på hotellet:P stakkar
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #273 Skrevet 7. juli 2009 hvem tror dere gleager velger å merke da folkens? jeg tipper cecillie
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #274 Skrevet 7. juli 2009 stakkars belinda.viste ho kom til å dra.alle sammen ville jo ha ho ut! alle utenom ronnie da.ho var sjangseløs. gleager gleager gleager.lurer på hvor mange jenter han kommer til å ha sex med denne sesongen.
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #275 Skrevet 7. juli 2009 At Gleager har nerver til å pule rundt så åpentlyst forstår jeg ikke, dessuten er Belinda en flott dame-hun er langt fra fet, hva er det som skjer med kroppshysteri-latterlig.
Gjest JulieB Skrevet 7. juli 2009 #276 Skrevet 7. juli 2009 (endret) Synes Cecilie skulle ha valgt Maria, jeg. Men men. Håper at Ronnie og Cecilie danner par, vil at Ronnie skal bli framfor Gleager. Selv om Gleager lager bra tv, så er han en player uten dimensjoner. Føler litt med Belinda som sikkert fikk seg en på trynet da hun i etterkant fikk se hvordan Gleager har snakket om henne, mens hun har gått rundt og vært småforelsket i han. Ble ekstra flau på hennes vegne når hun sa at hun hadde blitt spesielt glad i Gleager før hun dro.. Endret 7. juli 2009 av JulieB
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #277 Skrevet 7. juli 2009 Synes Cecilie skulle ha valgt Maria, jeg. Men men. Håper at Ronnie og Cecilie danner par, vil at Ronnie skal bli framfor Gleager. Selv om Gleager lager bra tv, så er han en player uten dimensjoner. Føler litt med Belinda som sikkert fikk seg en på trynet da hun i etterkant fikk se hvordan Gleager har snakket om henne, mens hun har gått rundt og vært småforelsket i han. Ble ekstra flau på hennes vegne når hun sa at hun hadde blitt spesielt glad i Gleager før hun dro.. enig med det du sier!jeg tror cecillie hadde lyst til å velge maria men tror ikke ho helt turte pga at da ville sikkert de andre bli sure på ho og alle ville jo at ho skulle velge belinda så.gleager er bare en stor player.lurer på hvem hans neste "offer" blir hvis maria sjekker ut før han.er jo tydelig han bare var med pernille pga sex da.hadde han virkelig likt ho godt hadde han vel ikke hoppa i seng i med maria såå fort som han har gjort?
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #278 Skrevet 8. juli 2009 Claudia synes jeg var i en klasse for seg utseendemessig, hun var naturlig pen og trengte ikke å overdrive alle trekkene sine. Synes hun var vakker uten å måtte prøve. Synes også Maria er veldig pen, men hun har gjort alt for mye tull med ansiktet sitt, kunne grodd ut øyenbrynene litt og tonet ned make-upen, kanskje også vurdert en litt mer naturlig hårfarge, men trekkene hennes er veldig vakre. Jeg er enig i at Claudia var veldig pen. Det synes jeg ikke Maria er. Hun mangler jo overleppe....Men hun har en fin kropp.
Gjest Gjest_karoline_* Skrevet 8. juli 2009 #279 Skrevet 8. juli 2009 At Gleager har nerver til å pule rundt så åpentlyst forstår jeg ikke, dessuten er Belinda en flott dame-hun er langt fra fet, hva er det som skjer med kroppshysteri-latterlig. det at gleager har knulla rundt som en kanin.(både i denne sesongen og i forrige sesong)setter han i dårlig lys!syns nå jeg. å jeg tviler på at han har hatt noen følelser for de.han vet åssen han skal få jentene til å falle for han! håper han ryker snart.begynner å bli lei av å se han har sex
Gjest Gjest_tina_* Skrevet 8. juli 2009 #280 Skrevet 8. juli 2009 jeg begynner å bli lei av gleager jeg å!syns det var litt teit de tok han med denne sesongen å:s akkurat nå heier jeg på jon og line sofie. vet ikke hvorfor men liker bare ikke maria.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå