Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2009 #241 Skrevet 2. juli 2009 Jeg heier definitivt MINST på Gleager og skammer meg over hvor "enkle" vi jenter er til tider. Et pent ansikt og noen pene ord så er vi i boks liksom..
Gjest Gjest_kristine_* Skrevet 2. juli 2009 #242 Skrevet 2. juli 2009 ååh jon fkk endelig kysse line sofie =) hvem tror at gleager og maria kommer til å ha sex?? virker som han har kommet over pernille i hvert fall. Jon og Line Sofie er så utrolig søte sammen! Jon er bare nydelig da. Et godt eksempel på at personlighet er så mye viktigere enn utseendet. Jon er kanskje ikke den man snur seg etter på byen, men definitivt en man kan falle for etter å ha blitt godt kjent.. mens Line Sofie er jo bare vakker. hehe, tror den saken er i boks (mellom Gleager og Maria, altså). Enig i at vi jenter er utrolig enkle til tider... men Gleager virker jo utrolig sjarmerende da, i tillegg til at han er superkjekk..
Gjest JulieB Skrevet 2. juli 2009 #243 Skrevet 2. juli 2009 hehe, tror den saken er i boks (mellom Gleager og Maria, altså). Enig i at vi jenter er utrolig enkle til tider... men Gleager virker jo utrolig sjarmerende da, i tillegg til at han er superkjekk.. Jentene faller jo som fluer for Gleager omtrent, hehe. Men han er jo ganske kjekk da :rødme:
MissStiles Skrevet 2. juli 2009 #244 Skrevet 2. juli 2009 ååh jon fkk endelig kysse line sofie =) Ja, endelig! De er jo så søte sammen!!!
Gjest Gjest_bettina_* Skrevet 2. juli 2009 #245 Skrevet 2. juli 2009 gleager er jo player deluxe.er jo tydelig han bare ville dele rom med maria fordi hun er vakker og har bra kropp.tipper det blir sex mellom de snart! de lå jo å kyssa allerede i går...gleager er kjekk ja men han virker ikke som en person som man kan være kjæreste med.han har jo selv sagt han blir fort lei av å være sammen med den samme jenta hele tida. hadde vært kult om pernille plutselig skjekka inn igjen.tror ikke ho blir så glad av å se gleager med maria håper det skjer noe mer mellom jon og line sofie.jon liker jo line sofie så mye:)
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2009 #246 Skrevet 2. juli 2009 Jeg heier definitivt MINST på Gleager og skammer meg over hvor "enkle" vi jenter er til tider. Et pent ansikt og noen pene ord så er vi i boks liksom.. enig!!håper ikke han vinner altså! han vet åssen man skal sjamere en jente. å det funker tydligvis. jentene faller som fluer for han
Gjest Joker'n Skrevet 2. juli 2009 #250 Skrevet 2. juli 2009 Men jeg vil ikke at Benjamin skal gå ut jeg. Få ut Ronnie
MissStiles Skrevet 2. juli 2009 #251 Skrevet 2. juli 2009 Shit! det var uventet! Jeg vet! Jeg skjønte ikke hvorfor han valgte Line Sofie. Man bør jo skjønne at hun velger Jon fremfor hvem som helst, som hun sa.
Gjest Joker'n Skrevet 2. juli 2009 #252 Skrevet 2. juli 2009 Han gjorde nok også det. Men det var vel for å ikke ta ut noen av sine egne tenker jeg.
Gjest JulieB Skrevet 2. juli 2009 #253 Skrevet 2. juli 2009 Tror nok han skjønte at han kom til å bli stemt ut uansett.
Gjest spirit Skrevet 2. juli 2009 #254 Skrevet 2. juli 2009 Jeg kjenner at jeg faktisk ønsker at Ronny skal vinne hele greia. Og at pernille kommer inn igjen, for å få litt drama...
Gjest Gjest_julie_* Skrevet 4. juli 2009 #255 Skrevet 4. juli 2009 Jeg kjenner at jeg faktisk ønsker at Ronny skal vinne hele greia. Og at pernille kommer inn igjen, for å få litt drama... Hvem av deltakerne er de vakreste, synes dere? Jeg synes helt klart Line Sofie av jentene. Maria og Maiken er også veldig pene. Av gutta må det bli Gleager og Jon!
Gjest louise18 Skrevet 4. juli 2009 #256 Skrevet 4. juli 2009 litt trist at benjamin måtte dra da:( og maiken.likte ho.ho var veldig søt. under dødens kyss valgte sikkert gleager og maritn bare maria fordi de syns ho er hot.tydelig at de to liker ho.men enig med deg over her,håper pernille skjekker inn igjen!få litt drama. men er det ikke på tide snart at en av de som er stemt ut skjekker inn igjen? pleier jo alltid å være noen av de gammle som skjekker inn igjen...
Gjest Gjest_karin_* Skrevet 5. juli 2009 #257 Skrevet 5. juli 2009 skjønte heller ikke hvorfor han stilte seg bak line sofie.han viste vel at ho kom til å velge jon.men tror kanskje han tenkte at han kom til å ryke uansett.for de andre jentene er jo i motsatt gruppe.men kan det ikke skjekke inn en sikkelig hunk snart?hehe,begynner å bli lei gleager.
Gjest helene90 Skrevet 6. juli 2009 #258 Skrevet 6. juli 2009 Han derre Gleager... er det forresten bare meg i hele verden som ikke synes han er fin? Uansett, Gleager... hvor langt kom han i forrige sesong? og gjorde han noe spes siden de tar han med igjen? Så ikke på da jeg. syns det var litt teit at de tok han med i denne sesongen å! sikkert fordi at han hadde så mye sex i den forrige sesongen.ikke vet jeg.,teit var det.er så lei han!!kan det ikke komme inn en anna hunk?
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #259 Skrevet 6. juli 2009 gleager er sikkelig player ass! er jo tydelig han bare var med pernille pga sex og utnytta henne,ho som likte han så godt.og nå har han sex med maria? jaja. lurer på hvem han velger å merke imorgen,tror det står mellom cecillie og line marie.tviler på han velger line sofie eller maria..han nye han var høøøy.wow
Gjest JulieB Skrevet 6. juli 2009 #260 Skrevet 6. juli 2009 Misliker Maria litt jeg etter dagens episode, synes det var skikkelig frekt å komme med den kommentaren til han nye. Uavhengig av at hun gjorde det for å forbli med Gleager. Før likte jeg Gleager kjempe godt, men begynner å bli litt lei nå.. Lurer på hvordan Ronnie skal overleve når Belinda er med han nye??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå