Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Er han bifil? Han begynte jo å nusse på Gleager og skulle klemme hm ørten ganger, og G.på sin side hadde visst ikke noe imot det :klemmer:

hehe han var nok litt full tenker jeg :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
JA!!! Jeg GLEDER meg til i kveld!!!! :skratte::popcorn:

gleder meg som en liten unge:P i kveld blir det ACTION på hotellet!!! :gjeiper:

men håper pernille å gleager finner tilbake til hverandre.

Gjest Gjest_kristine_*
Skrevet
gleder meg som en liten unge:P i kveld blir det ACTION på hotellet!!! :gjeiper:

men håper pernille å gleager finner tilbake til hverandre.

ja, tror det blir en kul episode i kveld!!

Spennende å se hva som skjer mellom Jon og Line Sofie også.. nå har de jo hatt sex... og hun som sa i en av de første episodene at hun ihvertfall ikke skulle ha noe stukket opp i seg fra Jon.. LOL.

Gjest Gjest_holly_*
Skrevet

i cant wait to see gleagers ansiktsutrykk når han ser martin komme tilbake fra daten med pernille=p hoho

line sofie har nå endelig begynt å få litt følelser for jon.det tok sin tid kan man si!etter paradise hotel de har jo flytta sammen å greier

Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet
hehe han var nok litt full tenker jeg :ler:

Jeg synes det var ganske søtt :yvonne:

Skrevet

Tålmodighet lønner seg ;) Jon får endelig belønning for å ha kurtisert Line Sofie i 8 uker :) De er skikkelig søte =)

Gjest Gjest
Skrevet
Tålmodighet lønner seg ;) Jon får endelig belønning for å ha kurtisert Line Sofie i 8 uker :) De er skikkelig søte =)

sant det.nå håper jeg bare jon og line sofie vinner hele driten :)

Gjest Gjest_diana_*
Skrevet

slik som det ser ut nå virker det som både pernille og maria kommer til å stille seg bak gleager til torsdag.blir artig å se hvem han velger.

nå sitter han fint i det. hadde ikke trodd pernille skulle reagere så rolig. men godt å ha ho tilbake

Gjest Gjest
Skrevet

fy søren for en rundbrenner gleager er.Han bare tråkker over følelsene til jentene... Hadde han virkelig likt pernille og brydd seg om ho hadde han ikke hatt sex med maria så kort tid etter pernille dro.

fyy deg gleager :fy_fy:

Gjest Spirit
Skrevet
fy søren for en rundbrenner gleager er.Han bare tråkker over følelsene til jentene... Hadde han virkelig likt pernille og brydd seg om ho hadde han ikke hatt sex med maria så kort tid etter pernille dro.

fyy deg gleager :fy_fy:

og så kort etter at pernille kom inn igjen også... :filer:

Gjest Gjest_kristine_*
Skrevet
og så kort etter at pernille kom inn igjen også... :filer:

Ja, var ILLE at han hadde sex med Maria samme dag som Pernille var kommet inn igjen - og han sa han hadde følelser for P, og alltid ville velge henne først. Også var det litt komisk å se hvordan han sa noenlunde de samme fine ordene til begge jentene, og fikk begge til å tro at han ville velge dem...

Gjest Gjest_tina_*
Skrevet
Ja, var ILLE at han hadde sex med Maria samme dag som Pernille var kommet inn igjen - og han sa han hadde følelser for P, og alltid ville velge henne først. Også var det litt komisk å se hvordan han sa noenlunde de samme fine ordene til begge jentene, og fikk begge til å tro at han ville velge dem...

blir rett og slett kvalm jeg! det er jo kjempe smart å si til de begge at han kommer til å velge de til parsermonien :forvirret:

er ikke første gang han sier noe sånt. når sanne og pernille skulle stille seg bak gleager sa han til begge at han kom til å velge de.gleager har ikke følelser for pernille.da hadde han IKKE knulla maria samme dag pernille kom inn.

Skrevet

Den mannen er en slave av kjødeds lyst,som det så fint heter...Jeg får litt vondt av ham, for han klarer jo bare ikke å la være selv om han kanskje vil :kgbaby: . Han har nok generelt dårlig impulskontroll,for han blir jo fort sinna om noen provoserer ham også.

Slik jeg ser det hadde han ikke noe annet valg enn å spille den uskyldige,og med sin sjarm og fordelaktige utseende kommer han seg lett unna - inntil videre.

Det blir nok verre ettersom tiden går, men han kommer nok fortsatt til å kjøre på som før,og spille et godt skuespill foran jentene.

Hele trekantdramaet er jo en oppvisning i hvordan en rundbrenner opererer.

Se og lær folkens! :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Den mannen er en slave av kjødeds lyst,som det så fint heter...Jeg får litt vondt av ham, for han klarer jo bare ikke å la være selv om han kanskje vil :kgbaby: . Han har nok generelt dårlig impulskontroll,for han blir jo fort sinna om noen provoserer ham også.

Slik jeg ser det hadde han ikke noe annet valg enn å spille den uskyldige,og med sin sjarm og fordelaktige utseende kommer han seg lett unna - inntil videre.

Det blir nok verre ettersom tiden går, men han kommer nok fortsatt til å kjøre på som før,og spille et godt skuespill foran jentene.

Hele trekantdramaet er jo en oppvisning i hvordan en rundbrenner opererer.

Se og lær folkens! :ler:

han sa han helst ville la vær å ha sex med maria igår siden pernille var kommet tilbake MEN det er jo gleager da.skal mye til før han sier nei til sex. han er en mester til manipulere jenter å få de til tror ho er den eneste for han.

Gjest Gjest
Skrevet

Gleager er så lei av ham :nei: og det uskyldrene blikket som han alltid setter opp når han snakker foran kamera...omg...Jeg gjennomskuer det med en gang! :kjefte:

Det beste som kunne skjedd nå er at Pernille og Maria rottet seg sammen og lot Gleager smake sin egen medisin - på hue og ræv ut av PH med ham!

Men de er vel litt for avhengig av k**** hans til at det kommer til å skje.... :sengekos:

Gjest Gjest_sunshine_*
Skrevet

enig at det hadde vært det beste men hvor stor sjangse er det for det noen gang kommer til å skje? gleager har hypnotisert de begge to... :hjerter:

sjekker det inn en super lekker jenter til mandag kommer gleager sikkert til å dumpe både pernille og maria som et gammelt brød å skru på sjarmen for å vinne den nye jentas hjerte.håper bare pernille og maria får åpna øynene snart!! :overrasket:

Gjest Gjest
Skrevet

Gleager kan ikke få det i både pose og sekk.sånn er det bare!

Pernille burde dumpe gleager så kan Maria og gleager få hverandre.Pernille fortjener noe mye bedre enn han sleipingen der. :)

Gjest kina mari
Skrevet

stakkars Pernille:(

håper ho snart ser hvilken uflølsom dritsekk Gleager virkelig er.

men hvorfor kan ikke gleager si til Pernille han ikke vil stå med ho istdenfor å lyve til ho?jeg håper virkelig dette slår tilbake på Gleager.virkelig. han burde skamme seg :nei: what goes around comes around

Gjest Gjest
Skrevet

hvem tror dere ryker i dag?maria eller pernille??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...