Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_tina_*
Skrevet
Jeg tror og håper at de sender inn Jon igjen! Enig med deg som postet over, liker egentlig ingen av guttene som er igjen der nå... De sier meg ingen ting. Michael er jo litt kjekk, men for en drittsekk han viste seg å være! (ovenfor Connie.) Synes synd på Connie, hun har virkelig hatt det tøft der inne. Skjønner ikke hvorfor de er så slemme mot henne. Hun virker som en søt jente.

Gleager, Jon og Ronnie var favorittene mine blant gutta.

jeg håper å Jon kommer inn igjen.du så de ble glade når de so personen komme så kan godt være Jon for alle likte jo han. hvis ikke det er han håper jeg enten Gleager eller Benjamin kommer inn.

enig at Michael er kjekk men han er en stor dritsekk! han var dritsekk ovenfor både Connie og Cecillie.det var jo pga taktikk men uansett så var det stygt gjort av han! :nei:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvem av de gammle tror dere sjekker inn da??

jeg tror det kan være Jon.håper det i hvert fall :)

Gjest Gjest_linn_*
Skrevet

haha vittig at martin ikke valgte trusene til Line sofie. så dere det skuffa ansikte hans?lol. imponerendes at han er kommet så langt som han har gjort da. håper han ryker før finalen

Skrevet

faen å fett at Jon kom inn igjen! det var synd det Martin :fnise: i morgen virker det som de andre endelig har tatt til fornuft ved å si at de vil ha ut martin. det var jammen meg på tide altså.

nå som Jon er tilbake blir nok han og Line sofie par igjen. da er det store sjangser for de kan vinne.de er verdige vinnere

Skrevet
faen å fett at Jon kom inn igjen! det var synd det Martin :fnise: i morgen virker det som de andre endelig har tatt til fornuft ved å si at de vil ha ut martin. det var jammen meg på tide altså.

nå som Jon er tilbake blir nok han og Line sofie par igjen. da er det store sjangser for de kan vinne.de er verdige vinnere

Jeg synes det var kult at Jon kom inn igjen. Det så ut som Martin ikke likte det. Nå kan han ikke kline med Line Sofie lengre. Bra han var ærlig og fortalte Jon om kyssinga med Line Sofie. Håper Jon og Line Sofie vinner!

Skrevet

wow finalen er allerede neste uke! jeg tror line sofie og jon kan vinne hvis de blir par igjen noe jeg tror de blir.ellers tror jeg maria og mark kan komme til finalen. martin er helt klart den siste jeg vil skal komme til finalen. huff for en sleip fyr.men selv om han kommer dit tviler jeg på at han vinner. han har dolka mange i ryggen og vært uærlig så og si hele veien.

Gjest Gjest_lene_*
Skrevet

nå virker jo Martin desperat.siden han sier til Cecillie som han har villet kaste ut at han vil bli partner med ho. det ser ikke så lyst ut for han. tviler på han og cecillie kommer til å vinne hvis de kommer til finalen.

trist Mark måtte dra. som alltid så legger martin skylda på andre for noe han har gjort.stakkars Connie da. litt underlig Mark ikke tok med Martin på helvetes daten :klø:

Gjest Gjest_tina_*
Skrevet

ikke lenge til finalen folkens! hvem tror dere vinner? :)

når jeg tenker tilbake på den norske synes jeg den danske er SÅ mye bedre i forhold. er tydelig norge hermer etter mye av det det danmark gjorde som kostymeparty, keiser,togafest, dødens kyss, gjett hvem sin truse, at en av guttene skal redde en av jentene som er i fare osv....

Skrevet

når jeg tenker tilbake på den norske synes jeg den danske er SÅ mye bedre i forhold. er tydelig norge hermer etter mye av det det danmark gjorde som kostymeparty, keiser,togafest, dødens kyss, gjett hvem sin truse, at en av guttene skal redde en av jentene som er i fare osv....

jeg tror og håper jon og line sofie vinner MEN er store sjangser for at de andre vil prøve å splite de siden de er en stor trusel og det sterkeste paret.

den danske paradise hotel er helt klart bedre enn den norske ja. jeg so ikke så mye på den norske versjonen.skjedde ikke så mye der.gikk lei. og de danske guttene er en del kjekkere enn det de norske guttene var :gjeiper:

Skrevet

Selvfølgelig er den danske bedre enn den norske. Det skal ikke så mye til egentlig..

Jeg håper at Line Sofie og Jon vinner men jeg tror de andre kommer til å gjøre hva som helst for å splitte dem og/eller få en av dem/begge ut før finalen.

Skrevet

er redd for at de andre vil prøve å få splitet Jon og LS.håper ikke det skjer. lurer på hvem Maria blir par med nå.kanskje Martin??

blir spennedes på å se hva som vil skje på den helvetes daten. skjønner ikke helt hvorfor noen mener Connie ikke fortjener å være på hotellet. synes ikke ho har gjort noe galt egentlig. var det ikke alle guttene som skulle ha ho på omgang da? haha :laugh:

Gjest Gjest_linn_*
Skrevet

virker som folk kommer til å ryke en etter en nå.lurer på hvem som er neste mann ut. plis la Martin ryke før finalen! men hvorfor gikk Mads rundt med en tshorte med det norske flagg på?hehe :gjeiper:

Skrevet

enig med Cecillie sa.Melissa har hatt det ganske så lett inne på hotellet. ho har bare seilt med pga hun har hatt Frederik hele veien. hadde ikke ho hatt han hadde ho nok vært ute for lengst!

håper virkelig Jon og Line Sofie kommer til finalen. ellers håper jeg Maria kommer å til en finale. resten av de som er igjen nå vil jeg egentlig bare ha ut. enig med deg over her.er litt redd for at Jon og Line sofie kommer til å bli splittet eller at en av de blir kasta ut.

Skrevet
Melissa har hatt det ganske så lett inne på hotellet. ho har bare seilt med pga hun har hatt Frederik hele veien. hadde ikke ho hatt han hadde ho nok vært ute for lengst!

Mellissa er vel en av de mest anonyme og kjedeligste PH-deltakere EVER!

Man glemmer jo helt at hun er med frem til neste par-sermoni, hvor hun dukker opp noen minutter ved Fredrik sin side, for så å forsvinne i ett med tapeten igjen... :sove:

Skrevet

Jeg syns ikke Jon bør vinne. Han har faktisk blitt stemt ut en gang før, og så kommet tilbake så nærme finalen. Det syns jeg ikke er rettferdig.

Line Sofie og Cecilie syns jeg er verdige vinnere siden de faktisk har holdt ut gjennom så mye og så lenge.

Av gutter så syns jeg Fredrik er den som fortjener mest å vinne.

Skrevet
Mellissa er vel en av de mest anonyme og kjedeligste PH-deltakere EVER!

Man glemmer jo helt at hun er med frem til neste par-sermoni, hvor hun dukker opp noen minutter ved Fredrik sin side, for så å forsvinne i ett med tapeten igjen... :sove:

Fredrik kommer helt sikkert til å bytte henne ut før finalen.

Skrevet
Jeg syns ikke Jon bør vinne. Han har faktisk blitt stemt ut en gang før, og så kommet tilbake så nærme finalen. Det syns jeg ikke er rettferdig.

Line Sofie og Cecilie syns jeg er verdige vinnere siden de faktisk har holdt ut gjennom så mye og så lenge.

Av gutter så syns jeg Fredrik er den som fortjener mest å vinne.

er ganske stolt over at Cecillie har kommet så langt.hun har hatt MYE motgang inne på hotellet.hatt mange imot seg og mange som har villet hatt henne ut. Line sofie har hatt det ganske så greit.før Jon røyk da. ho var jo ganske safe helt til han røyk.men håper hun vinner.

enig at det er litt urettferdig at Jon kom inn igjen rett før finalen!

Skrevet

Jeg gikk glipp av noen uker i sommer når jeg var på ferie.

Hva skjedde egentlig med line sofie og jon?

Siste jeg så før jeg dro på ferie var at han var helt på knærne etter henne, mens hun ikke var interessert.

Hva skjedde? :sukk:

Gjest Gjest_malin_*
Skrevet

Synes det var litt teit av Frederik å gjøre narr av Connie fordi hun ikke er så taktisk og ikke har noen taktiske evner. hun er da mer taktisk enn det Melissa er! melissa må være den mest anonyme og ikke taktiske personen som har sjekket inn på hotellet.hva bidrar hun med egentlig? ingen ting.

neste uke kommer til å bli kjempe spennendes! blir spennendes å se hvilket to par som kommer til finalen og hvem som vinner.

av de som er igjen er det kun Jon og Line sofie jeg synes fortjener å vinne. og litt Cecillie.hun skal ha credits for at hun har klart å komme så langt. hun har hvert fall vært i fare sonen mange ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...