Spatula Skrevet 16. februar 2010 #1661 Del Skrevet 16. februar 2010 Skal vi se her da. Jeg hadde siste mens 14. november og forventet ny mens rundt 17 desember som aldri kom. Tok en test 22. desember som var negativ, en 24. desember som var negativ og en 26. desember som var negativ. Ga egentlig litt blaffen og trodde at det bare var syklussene som tullet med meg. Tok en ny test 3. januar, den var positiv, men den trodde jeg jo ikke på og en ny digital 6. januar som lyste gravid. Så jeg var nok 5/6 uker på vei når den viste positivt Hvis du er veldig i tvil, kan du stikke ned på legesenteret og ta en hcg-prøve, svaret får du meget kjapt for at noen har flyttet inn, men ikke vil vise seg enda på tester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #1662 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Takk for svar Agnethe. Kanskje jeg må gå til legen ja... Her skjer det ingenting i hvert fall... Jeg snakket med min gravide venninne i går, og hun var bare negativ til at det KAN være en graviditet på gang nå. Hver gang jeg ymtet frempå noe sånt sa hun "ELLER, så har du kanskje ikke hatt eggløsning denne måneden!" Fader da!! Jeg trenger ikke sånne negativiteter!! Og rett etterpå så sier hun noe om at det er veldig dumt om det tar for lang tid med meg å bli gravid, for da får vi kanskje ikke hatt noe permisjon sammen i det hele tatt!! Jeg blir bare sur av sånt. Jeg sluttet på pillene mange måneder før henne, og det er jo ikke som jeg utsetter dette med vilje. Jeg trenger ikke å få ”skylden” for at vi eventuelt ikke får noe permisjon samtidig!! Mulig jeg leser for mye inn i det hun sa altså, men jeg syns hun - av alle - burde tenke litt over hva hun sier. Hun som klagde så JÆVLIG mye over hvor lang tid ting tok for henne – og så tok det bare et par måneder. Jeg har faktisk ikke klagd noen ting til henne over min ”tilstand”, men sier bare ”jaja, vi får prøve igjen neste måned”. Beklager all klagingen, måtte tydeligvis få det ut… Endret 17. februar 2010 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #1663 Del Skrevet 17. februar 2010 Og for the record: dag 43 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 17. februar 2010 #1664 Del Skrevet 17. februar 2010 Uff, skjønner at du blir irritert!! Det der var ordentlig ufint av henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 17. februar 2010 #1665 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg skjønner deg godt, jeg måtte tåle mye slikt jeg også når jeg gikk på overtid. Å det sårer noe enormt. Ikke bry deg, hun skulle bare ha visst sannheten om at dere sliter litt, ikke alle som får det til på første ligg. Jeg vet jeg hadde ingen rett til å klage over at det tok lang tid, da det klaffet i PP3. Men når man lengter etter en spire blir den korte veien lang å gå. Her tror vi på spire til det motsatte er bevist, og jeg har trua - jeg er jo et levende bevis på det Merkelig at du ikke skal få eggløsning når du fikk det siste gang også du hadde pausemåned fra Pergo, eller tar jeg feil :klø: Dette går veien skal du nok se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 17. februar 2010 #1666 Del Skrevet 17. februar 2010 Men i all verden!! Forsvinner filteret mellom hjerne og munn når man blir gravid, eller har hun alltid vært sånn??? Synes ikke du er overfølsom, det var virkelig ufint sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. februar 2010 #1667 Del Skrevet 17. februar 2010 Men i all verden!! Forsvinner filteret mellom hjerne og munn når man blir gravid, eller har hun alltid vært sånn??? Synes ikke du er overfølsom, det var virkelig ufint sagt! Jeg henger meg på her, det var da måte på til ting å si!! Masse til deg cypress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. februar 2010 #1668 Del Skrevet 17. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 17. februar 2010 #1669 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeez- det var da veldig for en ugjennomtenkt og tåpelig ting å si! Kanskje du burde ta en liten tur ned på legesenteret ja ... Det høres jo unektelig merkelig ut at du ikke har fått TR enda :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 17. februar 2010 #1670 Del Skrevet 17. februar 2010 Altfor lenge siden jeg har lagt igjen et spor her nå! Jeg leser altså, er bare så travel for tiden at er ikke alltid jeg får kommentert... Så spennende at du ikke har fått mensen enda! Eller, jeg skjønner jo du synes det er litt irriterende også, hvis plutselig syklusen er på bærtur, men jeg gjør som de andre og satser på at spiren sitter i magen din! Jeg er helt enig i at venninnen din er ufølsom, skjønner godt du blir irritert! Selvfølgelig kan ikke du hjelpe for at det ikke har klaffet enda... Du får bare prøve å ignorere det og heve deg over det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. februar 2010 #1671 Del Skrevet 17. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #1672 Del Skrevet 17. februar 2010 Takk for støtten jenter!! Godt å høre at dere er enige med meg! Hun har alltid vært litt mer opptatt av seg selv enn andre hun venninnen min, men det har nok blitt verre etter at hun fikk barn. Nå er det veeldig mye meg og mitt. Agnethe: Jo, så vidt jeg vet hadde jeg EL sist pausemåned, så jeg kan ikke helt se at det skal være noen grunn til at det plutselig ikke skal ha funket? :klø: Hittil har lengden på syklusene vært slik: PP 1: 35 dager PP 2: 37 dager (pausemnd) PP 3: 33 dager PP 4: 43 dager and counting..... :dåne: Jeg har ikke testet på et par dager nå, og har én ynkelig liten test liggende i en skuff. (Pluss et par digitale da, men de skal spares til jeg har en positiv billigtest. ) Jeg har bestilt ny dose fra billigtest, men tror jeg må ta den siste jeg har liggende i morgen tidlig. Blir jo litt smågal av å tenke på dette.. Mannen er på overnattingstur med jobben og kommer ikke hjem før fredag. Kanskje jeg burde vente med testing til han kommer hjem, i tilfelle det skulle være noe gøy å fortelle, så har jeg ikke så lyst til å ta det på telefon.. Har lyst til å se ansiktsuttrykket hans!! Men det er jo antagelig ingenting da.. Jeg merker i hvert fall ingen symptomer. Annet enn uteblitt mens da. Selv om jeg har en venninne (ikke hun jeg akkurat fortalte om) som ikke oppdaget at hun var gravid før hun var 3 måneder på vei. Hun sa hun ikke hadde merket noe som helst, og trodde at mensen bare hadde hengt seg opp etter nylig å ha sluttet på p-piller. Nei, nå skal jeg på venninne-besøk! Snakkes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 17. februar 2010 #1673 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg tror på spire til det motsatte er bevist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 17. februar 2010 #1674 Del Skrevet 17. februar 2010 Så spennende - dette er jo unektelig veldig rart da Satser på sen produksjon av HCG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 17. februar 2010 #1675 Del Skrevet 17. februar 2010 Hun venninnen du skriver om... er det hun som klaget over at hun følte seg som en mann fordi hun ikke ble gravid fort nok etc? Jøsses for ei dame.... Hun må da tenke litt da.... men all sunn fornuft virker blåst bort for lenge siden... Blir spennende hver dag som går dette her Men er ikke noe moro med alle disse syklussene som lever sin egen verden.... den lengste jeg hadde var vel på tja.... i alle fall over 100 dager.... møkka PCOS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #1676 Del Skrevet 17. februar 2010 SPRINT ER SPENNENDE!!!! :bond: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. februar 2010 #1677 Del Skrevet 17. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 18. februar 2010 #1678 Del Skrevet 18. februar 2010 Makan til frekk kommentar fra din venninne. Det føles veldig ugreit å få sånne meldinger slengt i trynet. Sier som en annen her, du må bare overse det og ikke ta det til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #1679 Del Skrevet 18. februar 2010 Må le litt, holder på å booke New York-billetter, og ser på Supersavers avbestillingsforsikringsvilkår at det står: Avbestillingsforsikringen omfatter ikke: • Ved sykdom, ulykker eller annet forårsaket av graviditet eller barnefødsel Som om sykdom og ulykker er forårsaket av graviditet og barnefødsler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. februar 2010 #1680 Del Skrevet 19. februar 2010 Prøver vel bare å gardere seg Jeg fant ut i går at jeg ikke testet positivt før etter at jeg hadde passert 48 dager i syklusen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg