Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

cypress

Anbefalte innlegg

Så bra at du trives i ny jobb, det er jo superviktig!!! Og så moro at mannen er blitt headhuntet!! ..og en flaske vin ja...helt tragisk..

Krysser fingre og tær jeg for klaff denne mnd. Kanskje det skjer nå når du har aller minst tro på at det skal skje vet du :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA DET VAR GAVA SI DET... :ler:

JA ta med mannen å test han.. regner med at han får en rekvisisjon hvor han må oppsøke et sykehus og avtale om når han kan komme med juniorene en tidlig morgen, var sånn kjære måtte gjøre det og man hadde 1 time på seg til å levere godsakene til de havnet i koppen.... og så sto det at det måtte holde kropstemperatur, ha de i jakkelommen eller noe eller holde den varm i handa... :hoho: mobbet kjære litt der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle som har vært inne og :hoppe: og :strix: Dag 2 på jobben var også bra! Endelig har jeg fått en del oppgaver som jeg faktisk syns er utfordrende og spennende!!! Det stilles mye høyere krav der, så jeg må skjerpe meg skikkelig. Jeg har innarbeidet noen skikkelig ræva arbeidsvaner fra gamle-jobben, så de er litt tøffe å snu. Men det er til mitt eget beste!

JA DET VAR GAVA SI DET... :ler:

JA ta med mannen å test han.. regner med at han får en rekvisisjon hvor han må oppsøke et sykehus og avtale om når han kan komme med juniorene en tidlig morgen, var sånn kjære måtte gjøre det og man hadde 1 time på seg til å levere godsakene til de havnet i koppen.... og så sto det at det måtte holde kropstemperatur, ha de i jakkelommen eller noe eller holde den varm i handa... :hoho: mobbet kjære litt der

:hoho: Er det sånn det skjer? Kult, det skal jeg fortelle mannen - og mobbe han litt for. Endelig noe han må mase litt med, fint det ikke bare er meg.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint og herlig og ikke minst vel fortjent at den nye jobben virker bra og at du trives :) Og så morsomt at din kjære ble headhuntet til ny jobb, det må jo være spennende og ikke minst gjør det vel noe med selvtiliten også :)

Og lykke til med testing!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at du trives i den nye jobben, og at den er spennende og utfordrende. :hoppe:

Og så morsomt at mannen ble headhuntet da. :)

Lykke til med testing. Rettferdig at mannen må gjøre litt ekstra også. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miso!!!! :strix::klemmer:

Godt å "se" deg! Håper alt er bra med deg!!!!

er på snikende vei tilbake!! ..det går etter forholdene bra!! ;) kan man vel si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint og herlig og ikke minst vel fortjent at den nye jobben virker bra og at du trives :) Og så morsomt at din kjære ble headhuntet til ny jobb, det må jo være spennende og ikke minst gjør det vel noe med selvtiliten også :)

Og lykke til med testing!! :)

Ja, jobben virker fortsatt bra, så det er jeg glad for! Ikke for mye stress enda heller, heldigvis! :nigo: Med de dårlige arbeidsvanene jeg har skaffet meg i gamle-jobben trenger jeg en litt myk overgang...

Så flott at det funker med den nye jobben!! :hoppe::klem:

Se der var du og! Lenge siden! Håper alt er bra med deg og!! :kose:

Så flott at du trives i den nye jobben, og at den er spennende og utfordrende. :hoppe:

Og så morsomt at mannen ble headhuntet da. :)

Lykke til med testing. Rettferdig at mannen må gjøre litt ekstra også. :Nikke:

:fnise: Ja, nå må mannen til pers og. Var hos legen i dag, og han fikk henvisning til Riksen for å teste svømmerne.

er på snikende vei tilbake!! ..det går etter forholdene bra!! ;) kan man vel si..

Du assa, så hemmelighetsfull.. :lur: Håper du snart er tilbake for fullt! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som nevnt såvidt over, i dag har vi vært hos legen. Mannen skal nå på Riksen og levere spermprøve, for å se om det er noe gæli med han og. Vi satser på at det bare er meg, sånn at vi slipper det ekstra stresset.

Ellers sa legen at jeg ikke måtte tenke så mye på dette (det gjør jeg ikke heller, så det er greit), og at jeg skal ta én runde til med Pergo, og så leve som normalt frem til etter sommeren. Har det ikke blitt noen graviditet etter det, skal jeg bare ringe han, og da skal han gi meg henvisning til å få sjekket om jeg har tette eggledere. Hørtes litt skummelt ut at måten det sjekkes på er ved en kikkhullsoperasjon med narkose, men han sa at det var et veldig vanlig inngrep for gynekologer, og at det var ut og inn på dagen. Men jeg håper nå helst på å slippe det.. Hvis egglederne er tette, er det rett på kunstig befruktning. Hvis de er fine, er vel forsåvidt det den endelige siste utvei også, men det er åpenbart lange køer, og han sa mange blir gravide i køen. :fnise: Så sånn er nå det.

Forøvrig fremdeles ingen mens. Jeg er på dag 38 i dag, og merker ikke noen symptomer verken på at mensen skal komme, eller at det er noe annet på gang. :sukk: Kan ikke mensen bare komme da? Jeg trenger ikke lengre sykluser nå!!! :sur: Tok test både i går og onsdag, begge negative. Har bare to bililgtester igjen nå, så jeg sparer dem litt. Kanskje jeg kan ta en på mandag, hvis det ikke er skjedd noe i løpet av helgen.

Forresten planlagt drikking både i dag og i morgen, det er kanskje ikke så bra... Jeg får ta det litt rolig da, sånn for sikkerhets skyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow... det var lang syklus da.. :sukk:

Får håpe du er som Agnethe å bare produserer Hcg seint :jepp:

Og om du er gravid nå, men alikevel drikker har det ikke noe særlig innvirkning på fosteret, for det deler ikke blod eller næring med deg før du er gravid i uke 5+ :) Det lever i en sånn plommesekk enda som ikke har noe "tilhørlighet" med mammaens kropp :Nikke:

Sånn itilfelle du lurer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten tur innom og oppdaterer meg :)

Så bra at du trives i ny jobb!! :jepp:

Ang. evt. drikking, så har dinedama helt rett, er ingen krisen de første ukene! Så kos deg du :)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 41, og null og nix! Nå begynner jeg å bli sur! :sur: Hater å gå sånn og ikke vite!!! Tok en test i dag tidlig, den var blendahvit. :sukk:

Jaja. Om ikke annet har jeg hatt en veldig bra helg! Mannen hadde bursdag i går, så det ble litt feiring. Lørdag var vi på middag hos noen venner, det var moro! Viste seg at kona der i huset drev med kunstig befruktning, og skulle kanskje inn og sette inn et egg nå i går. Blir spennende å høre hva det ble til!

Nei, nå må jeg nesten jobbe litt.. Er vel derfor jeg er her på jobb.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig at tanta ikke dukker opp da! Fryktelig irriterende å gå sånn å bare vente!

Har lest litt om kunstig befruktning om dagen jeg og (optimist, jada :filer:), og det er fasinerende saker altså :Nikke: Men håper vi slipper å komme til det punktet begge to - det er jo ikke akkurat noen romantisk måte å lage barn på :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at tanta ikke dukker opp da! Fryktelig irriterende å gå sånn å bare vente!

Har lest litt om kunstig befruktning om dagen jeg og (optimist, jada :filer:), og det er fasinerende saker altså :Nikke: Men håper vi slipper å komme til det punktet begge to - det er jo ikke akkurat noen romantisk måte å lage barn på :riste:

Ja, dødsirriterende!! Det vet jo du alt om!! :sukk:

Håper å slippe kunstig befruktning altså. Det virker så pes, med masse hormoner og greier.. Nei, stadig optimist!

:duskedame: for at du er like treg som meg angående hcg produksjon :duskedame:

Hvor lang tid tok det for deg igjen? :sjenert: (orker ikke lete bakover i boken din... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig å gå og vente og ikke vite. Håper jo det er en som har bosatt seg der inne da. :duskedame:

Gratulerer med dagen til mannen på etterskudd. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...