cypress Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #1621 Del Skrevet 1. februar 2010 Puh, endelig tilbake på jobb så jeg får tid til å oppdatere her! Takk for alle hilsener, både her, på Facebook og sms (ja Neferet, den kom frem. Jeg sto midt i de siste forberedelsene da den kom, så den ble lest, smilt til, og glemt besvart.. Men takk!) Det var en veldig bra fest, selv om som vertinne så fløy jeg litt frem og tilbake og fikk ikke helt roen til å sitte og snakke med folk noe særlig. I tillegg hadde jeg over 30 gjester, så det blir begrenset hvor mye tid det får blitt på hver. Men men, det var gøy. Utpå kvelden kom singstar frem, og det er jo ekstra moro! Jeg ble helt overveldet over gavene, det må jeg bare si! Jeg syns folk hadde tatt helt av, så det ble jeg litt rørt av. Folk hadde gått sammen og spleiset på ting, så det ble litt "ordentlige" ting. Jeg fikk en Nespresso-maskin, kjede og øredobber fra Celine Engelstad, et fint skjerf, Alessi-bolle, noen fine kubbelys, penger øremerket egenpleie (massasje e.l.)flere flasker vin og champagne, og fra mannen fikk jeg tur til New York! :dåne: Vet ikke når det blir enda, men håper på mai. Fra foreldrene mine fikk jeg et kjempefint speilreflekskamera! Jeg har ønsket meg det lenge, og hadde egentlig tenkt å kjøpe meg det for noen av pengene vi fikk til bryllupet. Men så langt kom jeg aldri, og plutselig fikk jeg det! Veldig fornøyd med andre ord!! Anbefaler alle andre også å bli 30!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. februar 2010 #1622 Del Skrevet 1. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. februar 2010 #1623 Del Skrevet 1. februar 2010 Wow, det var gavene sine! Også New York da! :dåne: Plutselig var det ikke så ille å bli 30 likevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #1624 Del Skrevet 1. februar 2010 Nei, det var ikke så ille... HAHA - se på denne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. februar 2010 #1625 Del Skrevet 1. februar 2010 Åh, bursdagen hørtes helt fantastisk ut! Så bra at du hadde det så gøy, og for noen flotte gaver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 1. februar 2010 #1626 Del Skrevet 1. februar 2010 Får vel si gratulerer med overstått her også Høres ut som en super feiring! Og så tur til New York da! Jeg kunne godt vært med i kofferten der altså Og den kontaktannonsen det må være noe av det morsomste jeg har sett på en stund Han virker nesten seriøs da, håper virkelig ikke han er det! Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 1. februar 2010 #1627 Del Skrevet 1. februar 2010 Hørtes ut som en vel overstått bursdag og for å ikke snakke om gavene da!!! Helt knall med tur!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 1. februar 2010 #1628 Del Skrevet 1. februar 2010 Utrolig bra kontaktannonse, "og her har vi straffehåndtakene, her kan vi ha det mye moro ja" Håper det er laget meg en god dose selvironi New York-tur var jo veldig til gave da! Vi har tenkt på en tur dit selv snart, så om dere drar før oss så blir det spennende å høre referat fra turen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 1. februar 2010 #1629 Del Skrevet 1. februar 2010 :dåne: Så fantastisk gave fra din kjære :rødme: NY i mai kan umulig bli feil for en kontaktannonse....kan han være seriøs liksom??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 2. februar 2010 #1630 Del Skrevet 2. februar 2010 Hørtes jo ikke så dumt ut å bli 30. Også tur til NY da. Håper det er bra å bli 25 også. Jeg har en god følelse på det hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 6. februar 2010 #1631 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Lykke til i ny jobb på mandag Så herlig gave fra mannen Endret 6. februar 2010 av Agnethe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. februar 2010 #1632 Del Skrevet 8. februar 2010 Begynte ikke du i ny jobb i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. februar 2010 #1633 Del Skrevet 8. februar 2010 JA! Hvordan har dagen vært i den nye jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #1634 Del Skrevet 8. februar 2010 Ny jobb på meg i dag ja! Det har gått kjempefint, alle var kjempehyggelige, og jeg fikk passe mengde arbeid å gjøre. Spennende oppgaver så langt, litt nytt og litt kjent, og det er jeg fornøyd med! Jeg må le av gamle-jobben... Ikke for å være utakknemlig altså, men jeg fikk én flaske vin i avskjedspresang.. Selv jobber jeg har hatt deltidsstillinger hos tidligere har vært rausere. Jaja. So long suckers sier jeg bare. Og en jobb-nyhet til: Mannen har fått ny jobb!! Han ble jaggu headhuntet, og det viste seg at tilbudet de kom med var for godt til å si nei til. Så nå er det snart jobbskifte på han og! Og så må jeg vel ta med som en parentes; det er testing i disse dager... Jeg har NULL tro på at det har klaffet denne gang, for det føles ABSOLUTT ikke sånn. Har ikke testet, glemte det i dag tidlig. Så mye tro har jeg på denne måneden.. Så jeg går og venter på mensen, og legebesøk på fredag. Skal ta med mannen og be dem teste svømmerne hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. februar 2010 #1635 Del Skrevet 8. februar 2010 Gratulerer med jobben, og bra at det så langt har gått så bra! Og gratulerer til mannen som også har fått ny jobb! lykke til på fredag, og neste mnd om ingenting har slått rot Ps: til og med jeg som bare er vikar, fikk vin og sjokolade til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. februar 2010 #1636 Del Skrevet 8. februar 2010 Så bra at ny jobben var bra en flaske vin ja Juhu liksom Jeg krysser igjen bein og armer for to blå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 9. februar 2010 #1637 Del Skrevet 9. februar 2010 Kjekt å høre at ny jobben virker veldig lovende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 9. februar 2010 #1638 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Hurra for ny og lovende jobb. Endret 9. februar 2010 av Store My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. februar 2010 #1639 Del Skrevet 9. februar 2010 Her var det mye å for!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. februar 2010 #1640 Del Skrevet 9. februar 2010 Så hyggelig at du liker den nye jobben Krysser fingrene for deg, og ber tanta holde seg langt unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg