DDuck Skrevet 14. oktober 2009 #981 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har lest at dette er en myte.. Hvor skulle ellers den derre slimklumpen av et embryo fått næring til å vokse seg større fra, om ikke fra mora? På den annen side er det jo mange som drikker før de vet at de er gravide da. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, så jeg tror jeg bare legger igjen en og lusker ut igjen Uke 3. Embryoet er i begynnelsen av denne uken én uke gammelt. Nå begynner morkaken å dannes. Grunnlag for plommesekk formes også – denne ser ut som en liten ballong og produserer senere barnets første blodceller. Den forsvinner når barnet klarer det selv om ikke så mange uker. Dette fant jeg på babyverden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #982 Del Skrevet 15. oktober 2009 lykke til Cypress:) Takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #983 Del Skrevet 15. oktober 2009 Side 50!! Jeg skal altså til London i morgen, og planen er å kun ha med carry on.. Jeg har altså ikke plass til å shoppe så mye, men leker med tanken om å kjøpe meg én liten eksklusiv ting.. Kanskje en fin liten veske?? *drømme* En slik en fra Mulberry for eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 15. oktober 2009 #984 Del Skrevet 15. oktober 2009 Nie, det er absolutt ingen menneskerett å få vite sånt Du holder den eventuelle hemmeligheten helt for deg selv til du er klar for å si noe Kun carry on er vanskelig, og et mareritt i mine øyne mtp toalettsaker :dåne: Nice veske forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 15. oktober 2009 #985 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Goood tur! Litt må det vel bli når man er i London Pundet er jo så gunstig nå. Og mangler du en bag å ha det i, så får du kjøpe det også Endret 15. oktober 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. oktober 2009 #986 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg skal også fly med bare håndbagasje i helga.. Kanskje vi ses på Gardermoen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. oktober 2009 #987 Del Skrevet 15. oktober 2009 God tur til London! Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 16. oktober 2009 #988 Del Skrevet 16. oktober 2009 Håper du får det kjempefint i London! Litt shopping bør du vel få til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 16. oktober 2009 #989 Del Skrevet 16. oktober 2009 Masse god tur til London Shopping er vel strengt tatt obligatorisk, right Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. oktober 2009 #990 Del Skrevet 16. oktober 2009 God tur hønnibønni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. oktober 2009 #991 Del Skrevet 16. oktober 2009 GOOOOOD TUR!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 16. oktober 2009 #992 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Du cypress! Vil du være så snill å invitere meg til kg gruppen på facebook igjen? For det ser ut som om jeg meldte meg ut av den gruppen da jeg hadde en hel opprydning der nemlig, og nå som Miso truer med å legge ut bilder fra i kveld føler jeg for å ha en hvis kontroll og eventuelt finne på en god unnskyldning hvis bildet var mindre pent God helg og ikke minst god tur! Endret 16. oktober 2009 av Rekaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 17. oktober 2009 #993 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg tror ikke bildet mitt ble noe bedre liksom Og jeg er ikke med i noe gruppe, du får kontrollere du Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #994 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Du cypress! Vil du være så snill å invitere meg til kg gruppen på facebook igjen? For det ser ut som om jeg meldte meg ut av den gruppen da jeg hadde en hel opprydning der nemlig, og nå som Miso truer med å legge ut bilder fra i kveld føler jeg for å ha en hvis kontroll og eventuelt finne på en god unnskyldning hvis bildet var mindre pent God helg og ikke minst god tur! Jeg ser du allerede er med i det gode selskap igjen Men jeg fant ingen bilder? :klø: Er Miso treig? Jeg tror ikke bildet mitt ble noe bedre liksom Og jeg er ikke med i noe gruppe, du får kontrollere du Reka Oioi, nå har noen byttet nick... Men hvem??? Edit: Fant ut av det! Endret 19. oktober 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #995 Del Skrevet 19. oktober 2009 Vet dere hva, å reise på tur med 11 jenter anbefales så innmari IKKE!! I hvert fall ikke en gjeng som har litt motstridende interesser og forskjellige økonomiske utgangspunkter. Det er helt latterlig, men vi har rett og slett hatt en ganske pyton helg! Det er så mye snakking bak ryggen på hverandre og bitching og dårlig stemning at det går rett og slett ikke an! :dåne: Heldigvis fikk jeg kjøpt meg noen fine ting - aldri så galt at det ikke er godt for noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #996 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Denne er miiiiiin!!!! Og denne rettetangen: GHD pink(Heia kampen mot brystkreft!) Endret 19. oktober 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #997 Del Skrevet 19. oktober 2009 Også kjøpte jeg to Simpsons-is-skrapere som jeg skal gi til Mannen og Søster: Homer . Haha.. Nå blir de sikkert glade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 19. oktober 2009 #998 Del Skrevet 19. oktober 2009 Men jeg fant ingen bilder? :klø: Er Miso treig? Ja, Miso er litt treig tok ikke så mange bilder, men det kommer!! og dere ser nydelig ut på bildet jenter Så dumt at turen endte som den gjorde vennen, det er kjempetrist når sånt skjer.. har opplevd det samme selv, og da var vi bare 5 jenter!! utrolig kjipt! Du får ta en ny tur med gode venninner, da blir det nok annerledes skal du se!! Sender deg i allefall masse å ønsker deg en strålende dag og en flott uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. oktober 2009 #999 Del Skrevet 19. oktober 2009 Åh så kjipt :dåne: Får håpe du slapp å betale noe for turen da Regner med du alikvel fikknoe fint utav turen så helt bortkastet var den vel ike? :jepp:Hvis du ikke har trålt igjennom hele London før da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 19. oktober 2009 #1000 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ååh, så stressende å være på tur med 11 jenter som oppfører seg sånn da. :dåne: Jeg hadde nok droppet en sånn tur jeg, hadde det kun vært en flokk med jenter, orker ikke sånt drama. Men kult at du fikk handlet deg litt stasj da! Liker den rettetanga veeeeeldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg