Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 Måneder :stix:

:dåne: Så fort tiden går!!

Vi var vel i grunnen ganske mye flinkere å telle ned til dagen en vi har vært til å telle dagene etter :ler:

*Edit: GOD HELG :klemmer:

Ja, det er nok sant det! Nedtelling er litt enklere å huske på.. :)

:goodbye: Korleis står det til på denne kanten? Herleg med helg?? :)

Heiii!! Koselig at du er innom!!! Her er alt ved det gamle - både det jeg ønsker skal forbli som det er, og det jeg gjerne skulle ha endret på.. :sukk: Så litt :strix: og litt :trist: med andre ord!

Men helgen har vært deilig!! :tommelopp:

Med deg da?? Alt vel??

Gratulerer med 5 mnd, så fort tiden går!

:klem:

Mvh Yvonne :heiajente :

Takk!! Koselig å se deg innom!! :klem:

:klemmer : til deg vennen, ønsker deg en kjempefin kveld!!

:kose: tilbake til deg søta!!

Skrevet

Ja, altså hva :sinna: skjer egentlig??? Ingen mens, og ikke antydning til to streker på testene!!!! Betyr dette at jeg ikke har hatt EL allikevel eller?? :klø:

Blodprøvene var fortsatt ikke ferdig analysert på fredag, treige labben... :snurt:

Skrevet

Så merkelig :klø:

Håper du bare har treg HCG produksjon :lur: Slik at det blir to blå snart :nigo:

Skrevet
Så merkelig :klø:

Håper du bare har treg HCG produksjon :lur: Slik at det blir to blå snart :nigo:

Det håper jeg og!! Men hvis EL var den dagen jeg innbiller meg den var, er i dag 17 DPO! Og det er jo veldig mye så vidt jeg har skjønt!!??! :klø:

Skrevet

Ja det er jo det.. :klø:

Nei jeg er ingen ekspert men en ræser på håping :Nikke:

Skrevet

Da får vi håpe i fellesskap! :jepp:

Skrevet

*Blir med og håper*

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Alt fra 10-18 dager lutealfase er normalt, men mest vanlig er 12-16 :)

Krysser fortsatt fingrene for en liten spire jeg :jepp:

Skrevet

Okay, så jeg har en ny sjans i morgen uten å være unormal altså?? Det vil si, jeg VET jo ikke at jeg hadde EL den dagen jeg tror heller da.. Så kanskje jeg har enda flere dager på meg.. :vetikke:

Skrevet

Bare så du vet det, så tenker jeg på deg for tida, søte cypress! :klem: Det kan umulig være noe særlig å ikke vite, samtidig som du håper så inderlig... Krysser fingrene fortsatt, men håper du ikke blir altfor skuffa hvis det ikke har gått veien denne gangen (selv om det selvfølgelig i aller høyeste grad er både lov og forståelig!) :klemmer:

Ser jeg er utrolig dårlig på å formulere meg i dag.. Ville egentlig bare gi deg en :hug: ! :sjenert:

Skrevet

Fått noe svar på blodprøven da?

Dette er spennende, krysser og håper for at det skjer noe spennende :)

Skrevet

Hei Cypress :goodbye:

Gammel KG'er i ny drakt her - har vel vært innom dagboken din noe tidligere, men den gang var det bryllupsdagbok :) Morsomt å se at du har fått deg prøvedagbok! Er fersk prøver selv, så sluker all informasjon i håp om å få med meg noe nyttig (eller ikke gå glipp av noe kritisk :overrasket: ), men satser på å ikke bli helt prøve-gal heller :sjenert:

Fortsatt lykke til videre i prøvingen - krysser fingrene :vinke:

Skrevet
Bare så du vet det, så tenker jeg på deg for tida, søte cypress! :klem: Det kan umulig være noe særlig å ikke vite, samtidig som du håper så inderlig... Krysser fingrene fortsatt, men håper du ikke blir altfor skuffa hvis det ikke har gått veien denne gangen (selv om det selvfølgelig i aller høyeste grad er både lov og forståelig!) :klemmer:

Ser jeg er utrolig dårlig på å formulere meg i dag.. Ville egentlig bare gi deg en :hug: ! :sjenert:

Ååå... nå fikk jeg nesten litt klump i halsen!! Takker så mye for omtanken, det varmer!! :klemmer:

Fått noe svar på blodprøven da?

Dette er spennende, krysser og håper for at det skjer noe spennende :)

Rakk ikke ringe legen i dag, men skal få gjort det i morgen!! :jepp:

Hei Cypress :goodbye:

Gammel KG'er i ny drakt her - har vel vært innom dagboken din noe tidligere, men den gang var det bryllupsdagbok :) Morsomt å se at du har fått deg prøvedagbok! Er fersk prøver selv, så sluker all informasjon i håp om å få med meg noe nyttig (eller ikke gå glipp av noe kritisk :overrasket: ), men satser på å ikke bli helt prøve-gal heller :sjenert:

Fortsatt lykke til videre i prøvingen - krysser fingrene :vinke:

Oi, nå ble jeg spent på hvem du er?!!?

Jeg er ikke spesielt dreven i prøve-faget, så det er ikke sikkert du lærer så mye her, men følg gjerne med videre allikevel!! :)

Lykke til til deg og!!

:opplyser: Dagene mellom EL og IKM :)

Finner masse info på http://www.pernille.info/

Takk for at du tok jobben med å svare på den - jeg var litt usikker selv... :sjenert:

Skrevet
Oi, nå ble jeg spent på hvem du er?!!?

Jeg er ikke spesielt dreven i prøve-faget, så det er ikke sikkert du lærer så mye her, men følg gjerne med videre allikevel!! :)

Lykke til til deg og!!

Alle er mer drevne enn meg - tro meg :fnise:

Skrevet
Alle er mer drevne enn meg - tro meg :fnise:

Husker deg! :klemmer:

Skrevet

Huff, jeg tror disse babygreiene går mer innpå meg enn jeg har innsett til nå. I går da jeg var på trening, begynte jeg å psyke meg totalt ned, jeg satt bare på sykkelen og tenkte på hvor elendig jeg er, og at jeg ikke er god til noen verdens ting. Jeg får ikke til noe på jobb, og enda mindre å få meg en ny jobb. Jeg føler meg stygg og fæl med kviser og hår og faenskap. Og når kroppen min nå i tillegg ikke fikser å gjøre det den er ment å gjøre, blir jeg rett og slett ganske deprimert. Jeg VET at jeg bare har tatt én Pergo-kur, men den funket jo åpenbart ikke, siden jeg ikke har fått mensen. Så nå må jeg vel tilbake til legen og få mere piller, men jeg har en dårlig følelse rundt det hele. Jeg tror liksom ikke at det nytter, selv om jeg jo selvfølgelig skal prøve. Og da jeg først satt der på sykkelen og deppet, begynte jeg og tenke på andre ting som har gått skeis i år, og tenkte på bestefaren min som døde i sommer. Huff og huff, det var rett og slett en ganske tragisk treningsøkt. Jeg satt der og holdt på å begynne å gråte, og var bare glad for at alle syklene peker samme vei, så ingen kunne se meg.

Etter timen skjøv jeg det hele litt bakover og hadde en hyggelig kveld med mannen. Helt til vi skulle legge oss. Da kom selvfølgelig alt tilbake, og jeg gråt i sengen i sikkert en time. Stakkars mannnen, han visste ikke helt hva han skulle gjøre han. Det er ikke akkurat lett å argumentere mot en som bare ligger og sier at "jeg er dum og stygg og ubrukelig"...

Men men, jeg sovnet da til slutt, men er fortsatt ikke helt i 100 sånn humørmessig.

Jeg må definitivt begynne med disse positiv-listene igjen. Å ha det sånn som jeg har det nå funker bare ikke.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...