Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

cypress

Anbefalte innlegg

Uff, den jobben din altså!! :kjefte: Sånn fortjener du ikke å ha det! :riste:

Krysser fingrene for at du har bedre tider i vente! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du får en fantastisk fin helg, uten tanker på drittsituasjonen på jobb...

Kos deg og nyt dagene med fri!! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så tragisk at det skal bli en sånn holdning på arbeidsplassen. Det blir så innmari barneskole-holdning og mobbing! :sinna: Hadde mer enn nok med å bli mobba alle år på skolen så hadde jeg vært i din situasjon hadde det fort blitt en liten storm på kontoret og et par sannhetens ord til disse barnslige tullingene! :sinna:

Håper du får deg en ny jobb kjempefort! :klemmer: Så kan de tullingene sitte der med tommelen i munn og være drittunger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir oppgitt over hvor uproffesjonelle folk på arbeidsplasser kan være.. og vi kvinner er jo ofte de som får gjennomgå og... MAKAN!!!!

Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg laget et rent helvette... er nemlig av den hevngjerrige typen som ikke gir seg så lett. :ler: både en positiv og negativ egenskap......

Uansett, lykke til med jobb søking. Du får koble ut litt og kose deg masse i :sol: og nyyyyte helgen til det fulle :)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shit, nå regner det!!! HØLJER!!!!!!

Jeg rakk akkurat å komme inn, mannen er fortsatt ute og mekker på bilen.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var du ganske heldig du altså. Jeg hadde planlagt piknik og grillings ute med jentene i kveld. Vi satt ute og koste oss, begynte å regne litt så vi trakk oss inn under noen trær hvor det var lunt og fint, satt der en 20 minutter, og så plutselig - PANG! søkkvåte alle sammen.... Samboeren lo godt når vi kom inn døra for å fortsette pikniken hjemme hos oss :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det heldigvis sol her og!! :tommelopp:

Vi hadde egentlig tenkt oss ut i går, men pga været ble vi heller hjemme og koooste oss med litt vin og andre gøyale ting.. :lur:

Nå skal vi ut og bruke opp gavekort fra Glassmagasinet som vi fikk til bryllupet!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅååå, jeg elsker gavekort! :hoppe: Nå er jeg veldig spent på hva dere fant!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke noe Glassmagasin i dag.. :sjenert: Vi fant ut at det kan vi heller gjøre til uka, når det blir dårligere vær! Så i dag har jeg sittet på balkongen og jobbet med brunfargen og lest bok. :nigo:

Og så har vi vært en liten tur på gravlunden og hilst på bestefar.. Merket at jeg fikk klump i halsen allerede da vi kjørte bort dit. Det er så trist.... Det er fortsatt bare en stor jordhaug som holder på å synke. Lurer på om jeg skal kjøpe en liten plante å sette ut der allikevel, det så så stusselig ut nå.

Men livet går videre! Nå skal vi snart av gårde til Lillestrøm, der er det visst treff for amerikanske bilder, og siden min kjære har en gammel veteran er det ut på tur! :) Jeg er vel heller moderat interessert, men hva gjør man vel ikke for å tekkes mannfolka.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snupp!!

kjenner til det med klump i magen, har det når jeg er her hos morfar og ikke har mormor i den vante plassen i sofaen :sukk: er rart at hun er borte.. skal innom graven imorgen, blir godt men samtidig så gruer jeg meg..

Håper dere hadde en flott dag :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble ikke noe Glassmagasin i dag.. :sjenert: Vi fant ut at det kan vi heller gjøre til uka, når det blir dårligere vær! Så i dag har jeg sittet på balkongen og jobbet med brunfargen og lest bok. :nigo:

Og så har vi vært en liten tur på gravlunden og hilst på bestefar.. Merket at jeg fikk klump i halsen allerede da vi kjørte bort dit. Det er så trist.... Det er fortsatt bare en stor jordhaug som holder på å synke. Lurer på om jeg skal kjøpe en liten plante å sette ut der allikevel, det så så stusselig ut nå.

Men livet går videre! Nå skal vi snart av gårde til Lillestrøm, der er det visst treff for amerikanske bilder, og siden min kjære har en gammel veteran er det ut på tur! :) Jeg er vel heller moderat interessert, men hva gjør man vel ikke for å tekkes mannfolka.. :fnise:

Der var vi også!! :jepp: Satt mye av tiden foran kultursenteret vi fra klokken 18! :jepp: Så rundt klokken 20 gikk vi til messa og tittet. Håper du har kost deg masse da! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaså ja, så du var blant de som jeg har vært fly forbanna på i kveld fordi de gjør det UMULIG å komme seg rundt i Lillestrøm med bil. ;) Skulle gjøre noen siste små ærender før ferien i morra, og tror du ikke det som normalt ville tatt 5 minutter søren meg tok over en halv time?!?! :sukk: Godt det er ferie i morra... :gjeiper:

Håper du koste du koste deg masse! var jo flott vær og bra temperatur!

Nå stikker jeg på ferie... Håper å lese at det har blitt en graviditet på deg når jeg kommer tilbake ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var vi også!! :jepp: Satt mye av tiden foran kultursenteret vi fra klokken 18! :jepp: Så rundt klokken 20 gikk vi til messa og tittet. Håper du har kost deg masse da! :klemmer:

Vi kom dit i 20-tiden. Så du en gjeng med militære kjøretøyer? Flere jeeper og noen svære lastebil-aktige greier? Det var i tilfelle oss!! :jepp:

Jaså ja, så du var blant de som jeg har vært fly forbanna på i kveld fordi de gjør det UMULIG å komme seg rundt i Lillestrøm med bil. ;) Skulle gjøre noen siste små ærender før ferien i morra, og tror du ikke det som normalt ville tatt 5 minutter søren meg tok over en halv time?!?! :sukk: Godt det er ferie i morra... :gjeiper:

Håper du koste du koste deg masse! var jo flott vær og bra temperatur!

Nå stikker jeg på ferie... Håper å lese at det har blitt en graviditet på deg når jeg kommer tilbake ;)

:klem:

Unnskyld... :sjenert: Men til mitt forsvar kom vi ikke før utpå kvelden, etter butikkene var stengt...

God ferie!! Håper også å kunne melde om spennende nyheter!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har helt glemt å fortelle om en prøver-relatert ting:

Jeg leste i en annen dagbok her om noe som heter FertileCM, og fant ut at det ville jeg også prøve! Så det ble bestilt, og jeg begnte å ta det i går! Så da får vi se da, om det blir noen bolle i ovnen snart.. :lur:

Foreløpig har jeg ikke engang fått igjen mensen etter p-pilleslutt, så dette kan nok ta litt tid... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kom dit i 20-tiden. Så du en gjeng med militære kjøretøyer? Flere jeeper og noen svære lastebil-aktige greier? Det var i tilfelle oss!! :jepp:

Unnskyld... :sjenert: Men til mitt forsvar kom vi ikke før utpå kvelden, etter butikkene var stengt...

God ferie!! Håper også å kunne melde om spennende nyheter!! :hoppe:

Jaaa!! Opptil flere ganger så vi de! :jepp: Satt jo ved gjerdet langs ruta, så så alt! :ler: Var dere i gjengen med gamle militære sykebiler og åpne jeeper ala M.A.S.H?? For de var jo skikkelig kule! ;) Så morsomt, kan jo hende jeg faktisk så deg da. :fnise:

Og det med fremdeles mangel på TR etter pilleslutt: Er en her som sluttet på p-stav for litt over en måned siden og ennå ikke fått TR og hun er jaggu gravid alt. :lur: *sladris sladris!* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hørtes hyggelig ut med vin og andre morsomme aktiviteter også da :ler:

Vi er iallefall flere som venter på TR... :sjenert:

Ha en fortsatt fin mandag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Uff, nå ble jeg skikkelig sint inni meg på den dumme jobben din :kjefte: De er jo i ferd med å gjøre noe alvorlig, burde ikke de kunne § og slikt på rams? :frustrert:

Håper du finner deg noe annet snart! :klemmer:

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...