Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

cypress

Anbefalte innlegg

:ler:

Her var det action! Og ja, i en prøverdagbok må man føre logg over :humpe: Spennende med EL da. Jeg vet ikke hvordan det føles jeg, men lærer det sikkert en dag. ;) Håper du får en flott helg med noen morsomme krumspring. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helgens planer:

Fredag:

• Fredagspils
  • Middag hjemme med Mannen og hans kompis som var forlover
  • Mannens kompis går hjem
  • Tenne stearinlys
  • :lur:

Lørdag:

Mannen drar på tur med veteranbilen

Kanskje dra opp dit Mannen er og kjøre veteranbil i terrenget

Få besøk av venninner på kvelden

Søndag:

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgens planer:

Fredag:

• Fredagspils
  • Middag hjemme med Mannen og hans kompis som var forlover
  • Mannens kompis går hjem
  • Tenne stearinlys
  • :lur: - BLE IKKE NOE AV!! :hakeslepp:

Lørdag:

Mannen drar på tur med veteranbilen

Kanskje dra opp dit Mannen er og kjøre veteranbil i terrenget - droppet

Få besøk av venninner på kvelden

Trene

Søndag:

:sove:

Jeg ble et øyeblikk stresset for at vi ikke hadde sex i går på tross av at jeg syns jeg kjente en eggløsning. Det var på det nivået at jeg vurderte alvorlig å reise opp i skogen der Mannen er og ha sex i skogen. Men så leste jeg et sted at det beste var om sæden var på plass før eggløsning, og at dagen etter uansett var for sent. Så da droppet jeg det. :nigo: (Og på torsdag hadde vi sex, så hvis EL var på fredag, så er det perfekt timing!! :jepp: )

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, joda, det burde jeg jo sikkert gjort. Men det var visst ganske mye folk der, så det hadde nok blitt med tilskuere i så fall! :ler: Nei, vi får ta det igjen!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle måneder er vel fine for det vel? Jeg tror likevel jeg ville foretrukket juni/juli/august for skogsvarianten! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jaja, gårsdagen var litt :spy: og litt bra. Fikk som dere kanskje skjønte avslag på nok en jobbsøknad. :sukk:

Vi var på en visning i går, på en leilighet som var fin og alt det der, men lå litt for nær en veldig trafikkert vei, så vi står over. På kvelden var vi på besøk hos mamma og pappa og ga dem fotoboken vi har laget til dem fra bryllupet. De virket oppriktig glade for den, så det var hyggelig! :nigo:

:fnise: Og som seg hør og bør har jeg nå begynt med psyko-symptom-leting... :flau: Selv om jeg vet at det selvfølgelig er aaaalt for tidlig - OM det i det hele tatt skulle være en bolle i ovnen. Jaja.. her er hva jeg har observert i min ringe kropp i går:

- stikking og rar trykkfølelse i magen

- litt såre nipples

- 2 stk gigakviser på haka, samtidig som huden plutselig ble kjempetørr :sur: Hva skjer med det da??!!? :sinna:

I dag skal jeg bort og ta den første blodprøven for å finne ut om jeg har hatt eggløsning. :hoppe:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...