Muffin! Skrevet 9. oktober 2009 #941 Del Skrevet 9. oktober 2009 Her var det action! Og ja, i en prøverdagbok må man føre logg over Spennende med EL da. Jeg vet ikke hvordan det føles jeg, men lærer det sikkert en dag. Håper du får en flott helg med noen morsomme krumspring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #942 Del Skrevet 9. oktober 2009 Helgens planer: Fredag: FredagspilsMiddag hjemme med Mannen og hans kompis som var forloverMannens kompis går hjemTenne stearinlys Lørdag: Mannen drar på tur med veteranbilen Kanskje dra opp dit Mannen er og kjøre veteranbil i terrenget Få besøk av venninner på kvelden Søndag: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. oktober 2009 #943 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. oktober 2009 #944 Del Skrevet 9. oktober 2009 Høres ut som en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. oktober 2009 #945 Del Skrevet 10. oktober 2009 Høres ut som en fin kveld! Og en bra helg! Kos deg masse cypress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #946 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Helgens planer: Fredag: FredagspilsMiddag hjemme med Mannen og hans kompis som var forloverMannens kompis går hjemTenne stearinlys - BLE IKKE NOE AV!! Lørdag: Mannen drar på tur med veteranbilen Kanskje dra opp dit Mannen er og kjøre veteranbil i terrenget - droppet Få besøk av venninner på kvelden Trene Søndag: Jeg ble et øyeblikk stresset for at vi ikke hadde sex i går på tross av at jeg syns jeg kjente en eggløsning. Det var på det nivået at jeg vurderte alvorlig å reise opp i skogen der Mannen er og ha sex i skogen. Men så leste jeg et sted at det beste var om sæden var på plass før eggløsning, og at dagen etter uansett var for sent. Så da droppet jeg det. (Og på torsdag hadde vi sex, så hvis EL var på fredag, så er det perfekt timing!! ) Endret 10. oktober 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. oktober 2009 #947 Del Skrevet 11. oktober 2009 Men sex i skogen er jo gøy det var synd du ikke gjorde det for å bare gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #948 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hehe, joda, det burde jeg jo sikkert gjort. Men det var visst ganske mye folk der, så det hadde nok blitt med tilskuere i så fall! Nei, vi får ta det igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. oktober 2009 #949 Del Skrevet 11. oktober 2009 Også er det jo faktisk oktober, la oss ikke glemme det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. oktober 2009 #950 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jaja Oktober er en fin måned for puling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. oktober 2009 #951 Del Skrevet 11. oktober 2009 Alle måneder er vel fine for det vel? Jeg tror likevel jeg ville foretrukket juni/juli/august for skogsvarianten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. oktober 2009 #952 Del Skrevet 11. oktober 2009 Neida Ingen ting er som rompa bar i kuldegrader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 11. oktober 2009 #953 Del Skrevet 11. oktober 2009 Vi har hatt sex i skogen i desember med snø til knærne. Ble noen kalde rumper da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #954 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvorfor får jeg ikke tilbud om ny jobb?!!???! Er jeg så grusom??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. oktober 2009 #955 Del Skrevet 12. oktober 2009 Neeeida, du er ikke grusom Det dukker nok snart opp noe, og den er verdt å vente på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. oktober 2009 #956 Del Skrevet 12. oktober 2009 Sånn som jeg kjenner deg er grusom det siste ordet jeg ville brukt til å beskrive deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 12. oktober 2009 #957 Del Skrevet 12. oktober 2009 Absolutt ikke grusom. Heller søt, hyggelig og flink. Det dukker nok opp noe skal du se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 12. oktober 2009 #958 Del Skrevet 12. oktober 2009 Grusom nei??! Du er søt og flink og smart, drømmejobben dukker opp hvert øyeblikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. oktober 2009 #959 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg vet hvordan du føler det cypress!!! Håper tirsdagen blir lysere enn mandagen var!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #960 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Jaja, gårsdagen var litt og litt bra. Fikk som dere kanskje skjønte avslag på nok en jobbsøknad. Vi var på en visning i går, på en leilighet som var fin og alt det der, men lå litt for nær en veldig trafikkert vei, så vi står over. På kvelden var vi på besøk hos mamma og pappa og ga dem fotoboken vi har laget til dem fra bryllupet. De virket oppriktig glade for den, så det var hyggelig! Og som seg hør og bør har jeg nå begynt med psyko-symptom-leting... Selv om jeg vet at det selvfølgelig er aaaalt for tidlig - OM det i det hele tatt skulle være en bolle i ovnen. Jaja.. her er hva jeg har observert i min ringe kropp i går: - stikking og rar trykkfølelse i magen - litt såre nipples - 2 stk gigakviser på haka, samtidig som huden plutselig ble kjempetørr Hva skjer med det da??!!? I dag skal jeg bort og ta den første blodprøven for å finne ut om jeg har hatt eggløsning. Endret 13. oktober 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg