cypress Skrevet 8. september 2009 Forfatter #721 Del Skrevet 8. september 2009 Var det spinninglår eller knebøylår? :gjeiper: Jammen bra med sånne drømmer innimellom, ikke noe tvil om hva underbevisstheten vil si noen ganger (Jeg drømte at bloggen min var rosa... hmm... *tolke* ) Har glemt litt hvordan de så ut, men prøvde å google litt for å se om jeg fant igjen mine drømmelår. Å google "veltrente lår" er interessant! Får opp masse fitness-damer, og av dem var det mange fine - og en god del som er ALT for store etter min smak! Det som er nærmest drømmen min er her: nesten helt nederst på siden - lårene til damen på forsiden av Oxygen-bladet. Hun er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. september 2009 Forfatter #722 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Det var et kompliment ja. :ler : Skulle bare ønske mine bilder var like flotte! Men jeg kan ihvertfall briske meg med bryllupsbilder tatt på glattcella i tillegg jeg da. hehehe Kult at drømmer et motiverende da! Må ha noen sånne drømmer jeg og.. Glattcellebildene er veldig kule!! Hvordan slapp dere inn der for å ta bilder egentlig? :klø: Jeg trenger også sånne drømmer! I natt drømte jeg at jeg spiste en hel Nugattiboks med skje rett fra boksen.. Ha en fin treningsøkt! Mmmmm... Nugatti er digg!! Syns du skal følge drømmen din!! Nugatti Redbird: Jeg syns deres bryllupsbilder var skikkelig morsome Veldig fine For jeg tror det er dine jeg har sett... Det var ihvertfall fra et fengsel.. Og på Cypressgurien masse tilbake!!! For en fantastisk bra inspirasjonsmåte!! Ja, og helt ubevisst også! Det ble faktisk mest overkropp på trening i dag, men pytt. Trening er trening!! Endret 8. september 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 8. september 2009 #723 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg klarte å holde meg veldig bra i skinnet faktisk! Det var rett og slett bare en veldig morsom tur! Nei, det kan umulig skade å ha tyngdekraften på sin side! Nå er det bare en uke igjen til GU, det blir bra!! Fortsatt ingen mens... Godt å høre turen ble vellykket! Har du tatt noen tester?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 9. september 2009 #724 Del Skrevet 9. september 2009 Fotografen vår er politi og fikk oss inn, så lenge ingen satt inne. Han er operasjonsleder i politiet. Veldig kult Følte meg smart der jeg vandret opp mot politihuset i full stas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. september 2009 Forfatter #725 Del Skrevet 9. september 2009 Godt å høre turen ble vellykket! Har du tatt noen tester?! Graviditetstester? Nei, ikke siden jeg var hos fastlegen sist. Da var det i hvert fall ikke noen bolle i ovnen! Føler meg overhode ikke gravid heller, her er nok ikke systemet i gang. I natt drømte jeg at jeg fikk mensen, og ikke bare littegrann heller. Det var ganske ekkelt i grunn! Håper ikke det er sanndrømt nå den neste uka, for når jeg først skal til legen vil jeg helst la være å ha den! Best det, hvis han skal klare å se noe på ultralyden.. Så nå kan den godt holde seg borte en uke til!! (aller helst 9 mnd, men det er vel for mye å håpe på.. ) Lurer på hvorfor jeg plutselig husker drømmene mine? Det pleier jeg aldri å gjøre, men nå har det skjedd to netter på rad? :klø: Mye rart som skjer i drømmene gitt. I natt skulle jeg til Tsjekkia, og hadde ikke tatt med pass, for jeg skulle av en eller annen grunn utfordre denne Schengen-avtalen. I våken tilstand aner jeg ikke en gang om Tsjekkia er med i den avtalen.. Jaja, jeg kom ikke så langt mener jeg å huske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 9. september 2009 #726 Del Skrevet 9. september 2009 Bra med så inspirerende drømmer. Lykke til med jakten på drømmelårene. Kan tenke meg at det ble veldig mye lår ved et søk på Google ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 9. september 2009 #727 Del Skrevet 9. september 2009 Det er egentlig ganske gøy og huske drømmene sine, lenge siden jeg har gjort det nå Og med sånne morsomme (utenom mensen drømmen) som du har så er det ihvertfall gøy Skjønner godt at du blir inspirert av å se på veltrente damer (hvem blir ikke det?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. september 2009 Forfatter #728 Del Skrevet 9. september 2009 Knurr.... Jeg ble inspirert til å bestille en pakke fra Victorias Secret som skulle blitt levert til meg på jobben i disse dager. Siden jeg syntes det tok så lang tid, fant jeg ut at jeg skullle ringe UPS og mase litt, og fikk da beskjed om at den var levert, og signert for med noe som ligner mistenkelig på mitt eget navn!! Og jeg har IKKE mottatt noen ting!!!! Utrolig irriterende!!!!!! Noen må ha stjålet den da! Jeg ba om å få en kopi av signaturen, så kan vi i alle fall se hvordan den ser ut - selv om jeg jo vet at det ikke er min! Håper ikke dette var 2000 kr rett ut av vinduet!! (I så fall vet jeg hvor jeg skal klage...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 9. september 2009 #729 Del Skrevet 9. september 2009 Så det kan faktisk være ei svindelkjerring på jobben din som går med DITT undertøy i dette øyeblikk???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. september 2009 Forfatter #730 Del Skrevet 9. september 2009 Ja!!!! Helt vannvittig irriterende!!!!! Det er flere firmaer som holder til i samme bygning, så jeg holder vel en knapp på at det er en av dem. Siden det er signert med mitt navn er det åpenbart noen som ikke hadde til hensikt å tilkjennegi hvem de selv var da de signerte - altså har jeg ikke mye håp om å få den igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 9. september 2009 #731 Del Skrevet 9. september 2009 Ååååå, kjenner jeg blir sint nå!!! Tenkte jeg skulle finne på alle de stygge navnene man kan finne på til ei kjerring, men skal bare tenke på de, ikke skrive de ned! Det passer seg ikke i en prøverbok! Dårlig energi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2009 #732 Del Skrevet 9. september 2009 Er det mulig?!! Ble nesten målløs her nå jeg, hvor frekk det går an å bli?? Håper undertøyet gir henne gnagsår en viss plass!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2009 #733 Del Skrevet 9. september 2009 Dinedama er spion!!!! Har jeg deg på FB da....? :klø: Hvis ikke så syns jeg jaggu du skal legge meg til. Drive å spionere sånn'a. Spion ja Nei jeg tror faktisk man kan se bildene dine selv om man ikke er venn med deg De var veldig fine :rødme: Cypress: Er det mulig????? :dåne: :dåne: :dåne: Man gjør jo ikke sånt!! Stjele folks pakker??? Herregud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 9. september 2009 #734 Del Skrevet 9. september 2009 Seriøst?! :dåne: Er det mulig?! Frekkere enn flatlusa jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 9. september 2009 #735 Del Skrevet 9. september 2009 Hva!!!! Er det virkelig mulig å bli så frekk!!!!! Du får skrive noen mindre hyggelige lapper og levere ut til de andre firmaene, så får de iallefall vite at det muligens finnes en ussel tyv blandt sine ansatte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 9. september 2009 #736 Del Skrevet 9. september 2009 Herregud!! er det mulig å være så frekk Det er jo rett og slett tyveri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 9. september 2009 #737 Del Skrevet 9. september 2009 Spion ja Nei jeg tror faktisk man kan se bildene dine selv om man ikke er venn med deg De var veldig fine :rødme: Takk! :rødme: Kan sikkert se dem fordi jeg ligger i Norge-nettverket og at alle kan se bildene mine. Menne, legg meg til da! Cypress: Så provoserende!!! At det går ann å være så jævlig! Og ennå verre når man har liten sjanse for å kunne finne ut av det, jeg hadde gått rundt til ALLE og spurt "En pakke jeg har bestilt er blitt tatt imot og stjålet av noen her. Vet du noe om det?" og sett hardt på ALLE. SINNA!! Å stjele sånn er bare tragisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. september 2009 Forfatter #738 Del Skrevet 9. september 2009 AVBLÅS TJUVRADJAKTA!!!! Merkelig greie... Rett etter jeg ringte UPS for å be om å få kopi av signaturen, kom plutselig en av sekretærene bort til meg – og gjett hva hun hadde med seg!??! MIN PAKKE!!!! Dette skjønner jeg ingenting av… Jeg har bekreftelse fra UPS på at pakken ble levert her på bygget på mandag, og så blir den levert til meg nå?? Like etter at jeg har sittet i kantinen og klaget over det?!?! Det høres rart ut! Kan jo mistenke at noen har hørt meg, og fått dårlig samvittighet? Samtidig, hun sekretæren (som jeg stoler på) sa hun hadde fått den levert av et bud?!? :klø: Jaja, uansett hva som har skjedd løste det seg i hvert fall! Så nå gleder jeg meg til å komme hjem og prøve min Convertible Dress!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2009 #739 Del Skrevet 9. september 2009 Bra det ordnet seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2009 #740 Del Skrevet 9. september 2009 Takk! :rødme: Kan sikkert se dem fordi jeg ligger i Norge-nettverket og at alle kan se bildene mine. Menne, legg meg til da! Cypress: Så provoserende!!! At det går ann å være så jævlig! Og ennå verre når man har liten sjanse for å kunne finne ut av det, jeg hadde gått rundt til ALLE og spurt "En pakke jeg har bestilt er blitt tatt imot og stjålet av noen her. Vet du noe om det?" og sett hardt på ALLE. SINNA!! Å stjele sånn er bare tragisk!! Jeg vet ikke hvem du er Så du får sende meg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg