Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

cypress

Anbefalte innlegg

Utrolig fornøyd med den nye avataren min forresten. :strix: At jeg ikke har funnet den før!! Er det mulig å bli så søt!??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en søt avatar du har! :hoppe:

Det med familien til mannen din hørtes slitsomt ut! Men du får nok en flott jul uansett :Nikke:

Bra å ha med litt bøker ;)

Jeg leser ikke så mye lenger, men kan anbefale Camilla läckberg, det er noe helt annet enn vampyrer :fnise:

God jul!! :tree::nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt! Håper du får en fin julefeiring. :)

(Jeg er like effektiv som deg på jobb i dag. Sender ut julehilsner jeg. :Nikke:)

:gullengel:

:hjerte::tree: GOD JUL! :tree::hjerte:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle hyggelige hilsner!! Håper dere alle har hatt og fortsatt har en fin jul!! :klemmer:

Nå har vi nettopp kommet hjem, har vært borte siden julaften morgen. Sov en natt hos svigermor og deretter en natt hos mine foreldre. Det har vært veldig hyggelig!!! :strix:

Mannen hadde vært og kjøpt perlekjede i julegave til meg, det var superfint!!! :dåne: Han ble veldig glad for italienskkurset han fikk av meg også. Jeg har lyst til å melde meg på selv jeg, sånn at vi kan gå sammen.

Ellers bragte julen mange fine og koselige gaver, ekstremt mye god mat (ser konstant gravid ut jeg nå. Er så mett!! :flau: ), hyggelig selskap og et skikkelig snøfall!! Det var koselig da! Jeg liker snø! :jepp:

I kveld skal i bare være oss to hjemme og slappe av. Jeg har fått ryddet bort gavene, og satt frem noe klementiner, og snart skal vi kose oss med en eposide True Blood som vi fikk på DVD. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

True Blood er farlig :Nikke:

Har snart hele sesong 2 i boks (går i reprise på canal + i julen :nigo:) - gleder meg til jeg skal sende mannen på kompis-kveld etter jul for å ha True Blood-maraton :sjarmor:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei cypress! :vinke:

Godt å høre det har vært koselig med julefeiring hos deg, særlig siden du var litt usikker på dette med varighet av opphold hos svigermor! Jeg skjønner deg godt der, har hatt samme problemet lenge. Heldigvis har det begynt å bli litt annerledes, men jeg må innrømme at det ble i overkant mye styring for meg også i går. Jeg våknet småforkjøla og ble verre utover dagen, og da var det ikke måte på til styr og hentydninger til at jeg ihvertfall ikke kunne dra tilbake til byen, i tilfelle jeg ble liggende dårlig. Jeg kjente litt på at det var nok en god grunn til å komme seg hjem, men kunne jo ikke akkurat si det.. :ler: Så, forkjølelsen er der fortsatt, jeg kom meg tilbake til byen og har da karret meg avgårde på jobb også. Så får vi se om det varer!

Fortsatt god romjul! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei cypress! :vinke:

Godt å høre det har vært koselig med julefeiring hos deg, særlig siden du var litt usikker på dette med varighet av opphold hos svigermor! Jeg skjønner deg godt der, har hatt samme problemet lenge. Heldigvis har det begynt å bli litt annerledes, men jeg må innrømme at det ble i overkant mye styring for meg også i går. Jeg våknet småforkjøla og ble verre utover dagen, og da var det ikke måte på til styr og hentydninger til at jeg ihvertfall ikke kunne dra tilbake til byen, i tilfelle jeg ble liggende dårlig. Jeg kjente litt på at det var nok en god grunn til å komme seg hjem, men kunne jo ikke akkurat si det.. :ler: Så, forkjølelsen er der fortsatt, jeg kom meg tilbake til byen og har da karret meg avgårde på jobb også. Så får vi se om det varer!

Fortsatt god romjul! :klemmer:

Jasså, du er på jobb du og ja! Jeg kom for ca en halvtime siden, og trodde jeg var treig.. Men jaggu måtte jeg skru av alarmen gitt. Og ikke har jeg sett noen flere her enda heller. :ler: Jaja, da vet jeg hvor lista ligger til i morgen i hvert fall!!

Svigermor er en skikkelig skravlete mare (unnskyld altså, men det er sant) innimellom. Skulle tro jeg var 7 år noen ganger! Første juledag satt vi og så på litt tv, og det var litt kaldt i huset, så jeg gikk og hentet en vest jeg hadde med. Men guuud, du må ikke tro jeg bare kunne gjøre det, og tro det ikke ville bli noe mas nei!! Da var hun raskt oppe og hentet et (skikkelig støgg) lusekofte som hun ville jeg skulle ha på. Da jeg sa jeg ikke trengte, for nå hadde jeg jo akkurat hentet vesten min, så gikk hun og hentet et ullpledd i stedet. Jeg skjønner jo at det er godt ment, men hallloooo! Jeg er voksen, jeg kler på meg - uten hjelp - dersom jeg er kald! Og trenger jeg et pledd, så kan jeg vel spørre etter det! : :forvirret:

Så sånn går no dagan. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Fikk plutselig litt flashback til før jeg skulle reise i går, da noen mente at jeg måtte jo ha med meg lefse og sylte som jeg kunne spise på bussen. Prøvde å fortelle at svigerfar allerede hadde sendt med meg så jeg kunne ha hjemme, men det var det ikke gehør for. Det var jo så lenge siden vi hadde spist, at noe måtte jeg jo ha på bussen! Og selv om jeg tydelig formidlet at jeg ikke måtte det, dukket det opp likevel... Spiste dem til kveldsmat da, fungerte det også! Men, de vil oss jo bare vel!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God jul, Cypress! :goodbye: Godt å høre at det har vært trivelig:D Må le litt av svigermoren din ... For jeg kjenner meg såå godt igjen! Min er verdens snilleste- men hun har fem barn, har vært hjemme med alle fem, og jeg tror ikke helt hun har vendt seg til å ikke ha kontrollen lenger ... Hun skal ALLTID prakke på oss mat, gjøre ting for oss som å ta på seg å vaske og stryke skjortene hans (kunne ikke jeg gjort det- eller enda bedre- HAN gjort det??) og så videre. Eks. 1: Jeg snakker med mannen i tlf, hjemme hos svigers, og ber han kjøpe med brød og diverse hjem. Hun står og halvroper til meg at hun skal bare brød- så vi kan bare få av henne. Og vi kan få alt annet vi trenger og. Eks. 2: Hun sier til mannen at hun skal lage pizza, så vi kan få. Han takker nei, vi skal ha vår egen mat. Hun ringer meg- og spør om vi vil ha pizza, for hun skal lage :overrasket: *Puh* Hun er virkelig verdens snilleste altså, men siden vi bor 200 meter fra de, kan det bli litt mye innimellom ... Og da måtte jeg selvsagt spy det ut i din dagbok :fnise: Beklager:D Jeg håper nyåret bringer en goood nyhet til dere jeg, Cypress:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svigermor kunne lett funnet på å gjøre det samme, Cypress. Man får bare ta det med et smil. :) Kanskje lettere sagt enn gjort. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...