DDuck Skrevet 3. desember 2009 #1361 Skrevet 3. desember 2009 XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Minttu Skrevet 3. desember 2009 #1362 Skrevet 3. desember 2009 Jeg kan flette håret mitt i morgen for deg Håper du har hatt en fin dag
Zia Skrevet 4. desember 2009 #1363 Skrevet 4. desember 2009 (endret) Fremdeles spennende her jo! Håper tanta holder seg LANG unna!! Endret 4. desember 2009 av Zia
cypress Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #1364 Skrevet 4. desember 2009 Ingen grunn til begeistring, jeg fikk mensen i natt.. PP3 - here we come!
Devilina Skrevet 4. desember 2009 #1365 Skrevet 4. desember 2009 (endret) Og så i natt da..... det var måte på til tidspunkt!! for neste prøveperiode Endret 4. desember 2009 av Devilina
Mazilla Skrevet 4. desember 2009 #1366 Skrevet 4. desember 2009 Da slapp du ihvertfall å ha mensen når du var i retten, om ikke annet.. Får håpe alle gode ting er tre! Krysser ikke fingrene, hadde jo hell med å la være i en annen sammenheng!
cypress Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #1367 Skrevet 4. desember 2009 (endret) Ja, for å se positivt på det så slapp jeg å ha mensen i retten, OG jeg slipper å være 3 mnd gravid når jeg begynner i ny jobb. Kan være greit at ikke utløp av prøvetid og begynnelsen på permisjonen faller på samme tid... Ikke at jeg tror de hadde vært SÅ uproffe, men man vet jo aldri. Jeg har blitt overrasket før jeg, for å si det sånn!! Nå er det snart heeeeelg!!!! Og jeg har masse planer!! :dåne: I kveld skal jeg på middag til en venninne mens mannen er på julebord. I morgen er det først julelunsj med min jobb, og deretter fest hos en kompis av mannen. Søndag skal jeg på kunstutstiling, en i familien min som maler skal stille ut! Det er litt stas! Så det er i grunn bra jeg ikke er gravid, i og med at det antagelig blir masse alkohol både i dag, lørdag og søndag. Og det var det i går og, for da var jeg på middag med noen andre venninner. Herregud, jeg blir alkis... Drikker 4 dager på rad! Skulle ønske jeg var 20 år, for dette her orker jo egentlig ikke jeg lenger!! Ha en strålende helg alle sammen!!!!! Endret 4. desember 2009 av cypress
TanteBrun Skrevet 4. desember 2009 #1368 Skrevet 4. desember 2009 (endret) Håper pp3 bringer med seg resultater da Er ikke så mye som skjer her heller, mulig jeg er blitt for gammel... :klø: Men vi har i alle falle planer om å bruke helge godt Ønsker deg en fin helg Endret 4. desember 2009 av -TanteBrun-
cypress Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #1369 Skrevet 4. desember 2009 Håper pp3 bringer med seg resultater da Er ikke så mye som skjer her heller, mulig jeg er blitt for gammel... :klø: Men vi har i alle falle planer om å bruke helge godt Ønsker deg en fin helg Er det noen leger som kan gi svaret på det egentlig? Om du er for gammel altså? Kan ikke så mye om sånt jeg... Fin helg til deg og!!!
Devilina Skrevet 4. desember 2009 #1370 Skrevet 4. desember 2009 Det blir jo vanskeliger jo eldre man blir vettu... er man over 35 så begynner sjangsene å minskes.. dessverre... Og så kommer det jo an på hvor i livet kvinnen er.. noen får jo menopausen tidlig.. overgansalder.. har lest om jenter som har fått det når det er 27.. DET må være surt.
DDuck Skrevet 4. desember 2009 #1371 Skrevet 4. desember 2009 Åååh det hørtes slitsomt ut med en 4dagers :dåne: Håper du får en fin helg
Minttu Skrevet 4. desember 2009 #1372 Skrevet 4. desember 2009 Jeg hadde ikke orka så mye på en helg, hvertfall ikke så mye drikking! Og om alder har noe å si, så er jeg 19 Men en treng ikke drive slik selv om man er i den alderen vel Ha en flott helg, og kos deg på middag, lunsj, fest og utstilling!
Devilina Skrevet 5. desember 2009 #1373 Skrevet 5. desember 2009 Skal si du har et travelt program!! Jøsses... hadde vært slått ut etter 2 dagen
Zia Skrevet 5. desember 2009 #1374 Skrevet 5. desember 2009 (endret) Og så kommer det jo an på hvor i livet kvinnen er.. noen får jo menopausen tidlig.. overgansalder.. har lest om jenter som har fått det når det er 27.. DET må være surt. Overgangsalder når man er 27? DET må være surt ja - hadde følt meg bra snytt da Endret 5. desember 2009 av Zia
TanteBrun Skrevet 6. desember 2009 #1375 Skrevet 6. desember 2009 (endret) Er det noen leger som kan gi svaret på det egentlig? Om du er for gammel altså? Kan ikke så mye om sånt jeg... Fin helg til deg og!!! Det blir jo vanskeliger jo eldre man blir vettu... er man over 35 så begynner sjangsene å minskes.. dessverre... Og så kommer det jo an på hvor i livet kvinnen er.. noen får jo menopausen tidlig.. overgansalder.. har lest om jenter som har fått det når det er 27.. DET må være surt. Så lenge man har mensen så får man vel eggløsning også. ...eller...? :klø: Men antall egg minskes vel når man blir eldre og rent bioligisk sett er det lettest og greiest å bli OG gå gravid i begynnelsen av tyveårene. Selv virker det ikke som om jeg får eggløsning, vises i hvert fall ikke på de testene jeg har kjøpt. Men jeg får mensen, så eggløsning må jeg vel også ha... Kanskje det er noe med de billigtestene jeg kjøpte..? :klø: Og for gammel eller ikke for gammel, det har vel ikke bare med det fysiske heller, men også det psykiske og ikke minst med det stakkars barnet som for gamle foreldre. Det er det vel som bekymrer meg minst like mye. Er jo snart førti... Endret 6. desember 2009 av -TanteBrun-
Lilywhite Skrevet 6. desember 2009 #1376 Skrevet 6. desember 2009 Hei! Jeg vet alt om hvordan man må prioritere å lese, så ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke er innom så ofte!!! Håper eksamen i dag gikk bra! Jeg har følelsen av at du er en flinking (litt fordi du liker skatt og revisjon tror jeg, jeg inbiller meg at man må være litt skarp for å like det )!! Jeg har fått ny jobb ja! Med av det samme i et annet firma bare. Men jeg tror det kan bli veldig bra!! Jeg også syns ikke det hadde gjort noe om det kom en baby snart altså. Når jeg tenker meg om begynner det jo å bli en god stund siden jeg sluttet på pilla, det var jo i mai allerede! Så selv om jeg vel bare har hatt to eggløsninger, begynner det jo å bli noen måneder prøving! Bra du har forståelse Er jo ikke såå lenge siden du var i det verste eksamenskjøret heller... Gratulerer med ny jobb! Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne! Tenker du var lettet når det gikk i orden Synd det ikke ble bebis denne mnd da,som du sier så har dere ho vært prøvere i et halvt år selv om du bare har hatt to EL, så selv om det ikke er så rart at dere har lyktes enda sånn sett, så føler dere vel gjerne mentalt at dere har hatt 6 PP, så jeg kan se for meg at jeg hadde vært ganske utålmodig hvis det var meg... men som du selv sier så var ikke dette den verste måneden å få negativt resultat i forhold til jobb og sånt... Jeg har en følelse for neste mnd jeg da, siden alle gode ting er tre Selv føler jeg eksamen i skatterett gikk veldig bra. Om jeg er en sånn veldig smarting vet jeg ikke, men nå på valgfagene har jeg virkelig kjent engasjement for faget, og det er kjekt Har eksamen i bedrifters finansregnskap på tirsdag, det er jeg ikke like trygg på, så begynner å bli rimelig frustrert der... er så mye å sette seg inn i på kort tid, siden jeg har prioritert god karakter i valgfagene... Må jo bare stå for å komme inn, så skal vel noe til at jeg ikke greier det :gjeiper: Håper du har kost deg i helgen
Lilywhite Skrevet 6. desember 2009 #1377 Skrevet 6. desember 2009 Så lenge man har mensen så får man vel eggløsning også. ...eller...? :klø: Men antall egg minskes vel når man blir eldre og rent bioligisk sett er det lettest og greiest å bli OG gå gravid i begynnelsen av tyveårene. Selv virker det ikke som om jeg får eggløsning, vises i hvert fall ikke på de testene jeg har kjøpt. Men jeg får mensen, så eggløsning må jeg vel også ha... Kanskje det er noe med de billigtestene jeg kjøpte..? :klø: Og for gammel eller ikke for gammel, det har vel ikke bare med det fysiske heller, men også det psykiske og ikke minst med det stakkars barnet som for gamle foreldre. Det er det vel som bekymrer meg minst like mye. Er jo snart førti... Jeg mener å ha lest på Babyverden eller lignende side at de siste årene før overgangsalderen har man gjerne sykluser hvor man ikke har eggløsning (men likevel får mensen). Jeg finner selvfølgelig ikke igjen den artikkelen, men slik jeg tolker det som står på Wikipedia Menopausekan man ha sykluser uten EL når man nærmer seg overgangsalderen. Det betyr sikkert ikke at du aldri har EL, men hvis man f eks kun har EL annenhver mnd synker selvfølgelig mulighetene en god del... Men jeg er ikke noen lege, så det beste er nok å snakke med en lege Det skulle i allefall ikke være umulig å bli gravid, en i familien min fikk sin første da hun var 40. Lykke til i allefall
Devilina Skrevet 6. desember 2009 #1378 Skrevet 6. desember 2009 Så lenge man har mensen så får man vel eggløsning også. ...eller...? :klø: Men antall egg minskes vel når man blir eldre og rent bioligisk sett er det lettest og greiest å bli OG gå gravid i begynnelsen av tyveårene. Selv virker det ikke som om jeg får eggløsning, vises i hvert fall ikke på de testene jeg har kjøpt. Men jeg får mensen, så eggløsning må jeg vel også ha... Kanskje det er noe med de billigtestene jeg kjøpte..? :klø: Og for gammel eller ikke for gammel, det har vel ikke bare med det fysiske heller, men også det psykiske og ikke minst med det stakkars barnet som for gamle foreldre. Det er det vel som bekymrer meg minst like mye. Er jo snart førti... Man trenger ikke å få eggløsning om man har mensen nei. Det er jeg bevis på og ganske mange andre kvinner... vi har et syndrom som heter PCO/PCOS.. bare å google Man har skjelden mens eller ikke.. noen har regelmessig og faktisk. Spørs på hvor hardt man er rammet av det. Det er noe feil i hormonproduksjonen i hypofysen som gjør at det blir kluss.. har mere mannlige hormoner.. og eggene blir hule og tomme og blir cyster.. dere av PCO--- Pulli cystic ovarie syndrom... sånn ca oversatt.. betyr flere cyster på eggstokkene. Men er helt ufarlig Og kroppen blir jo også påvirket av stress og tenking.. så tenker man mye på dette.. altså med å få barn så kan faktisk kroppen stille seg inn på at det ikke går.. vanskelig å forklare.. men så et program nettopp om dette... man må bare ta det som det kommer og stresse ned Men det finnes hjelp som er verdt å prøve om man føler at ting blir vanskeligere IVF
Muffin! Skrevet 6. desember 2009 #1379 Skrevet 6. desember 2009 Håper du har kost deg masse i helgen. Du hadde jo hvertfall mange hyggelige planer. Det var kanskje ikke den verste tida å få negativ test på, med tanke på timing med jobb og diverse festligheter med alkohol. Ikke for det, hadde testen vært positiv hadde jo det vært utrolig hyggelig, men har tro på PP3 jeg.
mocci Skrevet 7. desember 2009 #1380 Skrevet 7. desember 2009 Høres ut som du har hatt en travel men sikkert veldig gøyal helg.
Fremhevede innlegg