cypress Skrevet 9. september 2009 Forfatter #741 Del Skrevet 9. september 2009 Øøø.. er jeg sanndrømt?? Hvorfor får jeg mens-murringer nå?? Har ikke hatt det på mange måneder!?!? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. september 2009 #742 Del Skrevet 9. september 2009 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. september 2009 #743 Del Skrevet 9. september 2009 Her ordner ting seg før jeg rekker å komme innom og Men det er jo ingenting som er så bra som det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. september 2009 #744 Del Skrevet 9. september 2009 Puh... Er lettet over at det ordnet seg med pakken din!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2009 #745 Del Skrevet 9. september 2009 Har du fått prøvd kjolen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. september 2009 Forfatter #746 Del Skrevet 9. september 2009 Ja, måtte gå på do på jobben og gjøre det! Den er fin! Eller rettere sagt, de er fine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. september 2009 Forfatter #747 Del Skrevet 9. september 2009 Endelig hjemme fra jobb og har fått testet Convertible-kjolen blitt bedre. Den er knall! Skal bli lett å lage dagens positive liste: 1. Å gå fra (da jeg trodde pakken var stjålet) til (da den ble levert til meg) på ca en time var egentlig litt moro 2. Innholdet i pakken var fiiiint!!! 3. Jobben viste seg fra en bra side i dag. Fikk gjort mye! 4. Spist grillet kylling til middag. Det er nam! 5. Snakket med og avtalte å besøke en gammel venninne jeg veldig sjelden ser. Det blir koselig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. september 2009 Forfatter #748 Del Skrevet 9. september 2009 Kom på en bra ting til - ringte frisøren i dag for å bestille time neste uke. Så viste det seg at hun hadde ledig time allerede i morgen, så da tok jeg den! Nå har jeg ikke klippet meg siden april, og ikke tatt stripene siden mai, så det er jammen på tide! Håret mitt er blitt kjempelangt, sånn at det er irriterende når jeg legger meg, for jeg lugger meg selv. Lurer litt på om jeg skal klippe det litt opp? Nå er alt like langt og det er rimelig boring... Hmmm.. må forte meg og tenke på det der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2009 #749 Del Skrevet 9. september 2009 Her var det sannelig mye å glede seg over! Kanskje du skal la frisøren få litt frie tøyler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 9. september 2009 #750 Del Skrevet 9. september 2009 leser om denne pakkehistorien din og paraniode meg begynte selvfølgelig å tenke på de to pakkene jeg venter fra statene... Heldigvis endte jo din historie bra Men litt self-pampering er viktig det. Enten det er kjøp av fint tøy eller frisør eller fotpleie, eller solarium eller et bad for den saks skyld. Bare man koser seg og er fronøyd. Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. september 2009 Forfatter #751 Del Skrevet 9. september 2009 Oi, tør jeg det da? Hun er veldig flink altså, men jeg er så pysete!!! Selv om jeg har tenkt bittelitt på noen ganger at det hadde vært gøy med litt lugg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. september 2009 Forfatter #752 Del Skrevet 9. september 2009 leser om denne pakkehistorien din og paraniode meg begynte selvfølgelig å tenke på de to pakkene jeg venter fra statene... Heldigvis endte jo din historie bra Men litt self-pampering er viktig det. Enten det er kjøp av fint tøy eller frisør eller fotpleie, eller solarium eller et bad for den saks skyld. Bare man koser seg og er fronøyd. Kos deg! Enig! Det er viktig å ta litt vare på seg selv, om enn bare for å få en mental luftepause! Det går sikkert bra med pakkene dine! Jeg har bestilt massevis av ganger tidligere, og det går alltid bra. Denne gangen ble jeg veldig overrasket over at det plutselig gikk bra, men hey, all's well that ends well! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2009 #753 Del Skrevet 9. september 2009 Lugg lugg lugg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2009 #754 Del Skrevet 9. september 2009 Frie tøyler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. september 2009 #755 Del Skrevet 9. september 2009 Haha, det er lett å være ivrig på forandring når det ikke gjelder en selv.... Skjønner dilemmaet ditt cypress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 9. september 2009 #756 Del Skrevet 9. september 2009 Godt jeg ikke sa noe stygt i boken din, da! Men det var rare greier, ja :klø: Angående det med drømmer og mensen, så er det ikke så underlig. Kroppen vet jo hva som skal skje, og det fanger underbevisstheten opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. september 2009 Forfatter #757 Del Skrevet 9. september 2009 Lugg lugg lugg!! Frie tøyler Søtinger! Vi får se!! Haha, det er lett å være ivrig på forandring når det ikke gjelder en selv.... Skjønner dilemmaet ditt cypress! Ja, ikke sant.. Jeg heier også alltid masse på andre, selv om jeg ikke alltid tør ting selv.. Godt jeg ikke sa noe stygt i boken din, da! Men det var rare greier, ja :klø: Angående det med drømmer og mensen, så er det ikke så underlig. Kroppen vet jo hva som skal skje, og det fanger underbevisstheten opp. Ja, det er sikkert sant det, at kroppen innerst inne vet hva som foregår. Det var en del murringer i dag, men foreløpig ikke noe ordentlig action. Lurer på om kommer? Nå håper jeg nesten ikke det, siden jeg da antagelig ikke er ferdig før jeg skal til GU neste tirsdag.. Samtidig som jeg jo vil at kroppen skal komme inn i rytmen sin igjen. Dilemma.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 10. september 2009 #758 Del Skrevet 10. september 2009 Oi, for en dramatikk med den pakka! Men godt den kom til (den) rette til slutt, og så bra at innholdet stod til forventningene. Hvordan ble du på håret i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. september 2009 #759 Del Skrevet 10. september 2009 lenge siden jeg har vært her, men slenger innom med en til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. september 2009 Forfatter #760 Del Skrevet 11. september 2009 Sveiseprat: Jeg spurte frisøren om hun trodde jeg ville bli fin med lugg, og da sa hun "Nei, det tror jeg ikke!" Ærlig dame i hvert fall, det er deilig! Hun mente jeg har så lite ansikt (hvilket er sant), så hvis jeg fikk hår som dekket masse av det i tillegg ville jeg forsvinne litt. Så da ble det ikke det! Så vi bare freshet opp fargen, og klippet litt opp i fronten. Jeg ble fornøyd! *** Nå gleder jeg meg til helg!!!!!! I kveld skal jeg og mannen trene, og etter det bare slappe av hjemme. Resten av helgen har fullt program, så vi må benytte anledningen til litt alene-tid. I morgen skal jeg i utdrikningslag på dagen, og i bursdag til en kompis på kvelden. Utdrikningslaget forflytter seg til Sverige på kvelden, så det passer dårlig i forhold til at jeg skal være i konfirmasjon i Oslo kl 11 på søndag.. Puh.. Så det blir nok ikke mye KG-tid i helgen! Bare 4 dager til GU! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg