Nótt Skrevet 30. juni 2009 #141 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg blir faktisk dårlig av dette været jeg, og nå som jeg er gravid er det faktisk verre enn vanlig. Sliter vanvittig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #142 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg storkoser meg i varmen jeg =) Men det har jeg alltid gjort. Så lenge jeg har nok å drikke så er det bare deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 30. juni 2009 #143 Del Skrevet 30. juni 2009 Heihei alle sammen Måtte bare innom å gratulere dere alle sammen, det har tydeligvis vært noen fruktbare måneder nå Blir moro å sniktitte litt her fremover, en kjempefin tid dere har i møte :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 30. juni 2009 #144 Del Skrevet 30. juni 2009 Hvordan er det med dere andre, har dere mange symptomer? Jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt, ingen symptomer. Blir bekymret av det jeg. I sist graviditet var det helt motsatt. Men det kan jo fremdeles komme da. Men jeg skal vel bare være glad til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 30. juni 2009 #145 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg blir faktisk dårlig av dette været jeg, og nå som jeg er gravid er det faktisk verre enn vanlig. Sliter vanvittig mye. Eg merker at eg blir meir kvalm i varmen. Heilt rart, når varmen kom, kom den ordentlige kvalmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 1. juli 2009 #146 Del Skrevet 1. juli 2009 Nå koser jeg meg, men nå er jeg i 14. uke da, kommet lengst av alle her tror jeg. Jeg er veldig glad jeg ikke er høygravid nå eller akkurat har født. Så fort jeg ble ferdig med kvalmen (varte fra uke 6 til uke 12) så ble alt bra, men det er veldig varmt på kvelden da. Veldig glad for vifta jeg har, nesten som å være i syden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleRamona Skrevet 1. juli 2009 #147 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg glemmer denne klubben hele tiden jeg! Men når jeg først husker det så er det jo hendt masse siden sist, og det er jo moro da! Men ja, her har det jo også skjedd en del siden sist jeg skrev her. Var på UL da jeg var 11+3, og fikk se en aktiv liten krabat med to armer og to bein Fikk med meg hjem fire bilder, og brukte dem til å fortelle familien om nyheten. "Her er bilder av deres neste barnebarn, oldebarn, tanteunge, onkelunge", eller hva som passet... De ble veldig fornøyde gitt!! Her har kvalmen og utmattetheten tatt til for alvor, på tross av alt som står i bøker. Varmen gjør det ikke akkurat bedre, så motet er ikke på topp om dagen. Men jeg er veldig glad for at jeg har runda 12 uker og for å ha sett at alt står bra til med den bittelille babyen, altså! Og det må vel gå over snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #148 Del Skrevet 2. juli 2009 Da har jeg også vært på UL. Hadde utvendig UL - og hun fant mini med en gang. Målte h*n til 4,5 cm - og da tilsvarer 11 uker og 3 dager. Men hun sa at det var litt vanskelig tidpunkt å måle på for akkurat i denne perioden så veksler de mellom å strekke hals og kromme rygg.. så det kunne like godt være 11 uker og 5 dager.... men satt terminen til det samme som jeg hadde kommet frem til selv. 19 januar. H*n var litt slapp da, så gadd ikke sprelle for mye rundt. Men lå fint i profil så vi fikk se hodet godt, armer og ben. og et lite hjerte som dunket i vei. Fikk med oss 5-6 fine bilder! Utrolig merkelig å se at det lever noen inni der! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 2. juli 2009 #149 Del Skrevet 2. juli 2009 Gratulerer med vellykket UL! Fantastisk å se de der inne ja :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogtussa Skrevet 2. juli 2009 #150 Del Skrevet 2. juli 2009 Så godt at alt er bra med den lille, og at dere fikk fine bilder:) Skal dere fortelle det til de rundt dere nå da eller? Det blir gøy Ettersom dagene går, så føler jeg meg bare mindre og mindre gravid jeg da..Ikke spesielt gøy, men jeg må jo bare tro at alt er bra for det. Er hormonell som rakkern da, og har litt lyskestrekk og sånn, og brystvortene er ømme. Også er jeg fortsatt temmelig trøtt.. Hm, da har jeg jo noen symptomer likevel da jo.. 10.juli skal jeg til legen igjen. Da er jeg 14 uker på vei, så jeg håper hun prøver å lytte etter hjertelyden med doppleren. Hadde vært deilig med et lite bevis på at alt er bra inne der. I dag sjekket jeg ut alle kjerringrådene på Babyverden om hvilket kjønn det kan bli..Resultatet ble 10 tegn som tyder på jente og 10 tegn som tyder på gutt! Ble med andre ord ikke noe klokere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #151 Del Skrevet 2. juli 2009 Hehe jeg er overbevist om at jeg har en liten gutt inni der jeg... vet ikke hvorfor.. men har bare hatt den følelsen hele tida.. og et kjerringråd som bekrefter det er i alle fall økt hårvekst.. haha... syns ikke jeg gjør annet enn å barbere leggene! Blir spennende å se i uke 18 om jeg har rett =) Ja vi skal fortelle det til mamma og pappa i kveld... også svigers i morgen... skulle egentlig vente til lørdag - men så traff vi self ei venninne av mamma hos gynekologen!! Så er redd hun skal slippe bomba uten at hun vet det..... det hadde jo vært kjempekjedelig.. så vi stikker bare innom de i kveld vi like greit.. så slipper jeg å gå å bekymre meg for det... så håper jeg ikke hun kommer meg i forkjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 3. juli 2009 #152 Del Skrevet 3. juli 2009 UL i dag gikk kjempe fint! Den snudde seg mot oss og løfta på ene armen! Gøy! Alt er bra. Ny jordmorkontroll den 8 juli! Den var 33 mm. Eg og har ein følelse av at eg får gutt. Det blir spennende i veke 18! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annepålandet Skrevet 4. juli 2009 #153 Del Skrevet 4. juli 2009 UL i dag gikk kjempe fint! Den snudde seg mot oss og løfta på ene armen! Gøy! Alt er bra. Ny jordmorkontroll den 8 juli! Den var 33 mm. Eg og har ein følelse av at eg får gutt. Det blir spennende i veke 18! Så bra at alt ser fint ut med den lille!! Tok du innvendig eller utvendig ultralyd?? Jeg har time på mandag og er skikkelig spent... Spørs om jeg får innstille meg på innvendig, selv om jeg ønsker og håper på utvendig! Jeg må dra rett fra jobb og rekker ikke å dusje, og da liker ikke jeg å legge meg ned å "skræve" Jeg tror også jeg får gutt, mens mannen tror på ei lita jente!!! Blir spennende å se hvem som får rett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 5. juli 2009 #154 Del Skrevet 5. juli 2009 Æsj, her har kvalmen slått til for fullt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 5. juli 2009 #155 Del Skrevet 5. juli 2009 Så bra at alt ser fint ut med den lille!! Tok du innvendig eller utvendig ultralyd?? Jeg har time på mandag og er skikkelig spent... Spørs om jeg får innstille meg på innvendig, selv om jeg ønsker og håper på utvendig! Jeg må dra rett fra jobb og rekker ikke å dusje, og da liker ikke jeg å legge meg ned å "skræve" Jeg tror også jeg får gutt, mens mannen tror på ei lita jente!!! Blir spennende å se hvem som får rett... Ja det er godt å vite! Eneste var at den lille var så aktiv at det var vanskelig å måle han. Fikk altså ikke stadfesta termin anna enn at han sa lengden han fikk tilsvarte 9 + 2 på fredag. Men at hans utregninger fort ble feil pga kroming og slikt. Så han sa ingen ny termin heller. Holder på den gamle. Eg hadde utvendig så da er det nok sjanse for at du kan få det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleRamona Skrevet 6. juli 2009 #156 Del Skrevet 6. juli 2009 Æsj, her har kvalmen slått til for fullt Huff, føler med deg! Ja det er godt å vite! Eneste var at den lille var så aktiv at det var vanskelig å måle han. Fikk altså ikke stadfesta termin anna enn at han sa lengden han fikk tilsvarte 9 + 2 på fredag. Men at hans utregninger fort ble feil pga kroming og slikt. Så han sa ingen ny termin heller. Holder på den gamle. Eg hadde utvendig så da er det nok sjanse for at du kan få det også. Så rart at det går an! Jeg fikk innvendig da jeg var 11+3, og hun sa at det var ikke mulig å se noe særlig utvendig når jeg ikke var lengre på vei... ?? Også får du i uke 10!!?? Merkelig... De har nok gått på litt forskjellige skoler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #157 Del Skrevet 6. juli 2009 Ja, jeg fikk også utvendig uten problemer i uke 11.... og hun holdt ikke den UL dingsen langt nede en gang.. satt den ca 4-5 cm over skambeinet, på skrå nedover.. og vi så alt kjempeklart. Hun sa det ikke var noe poeng å gå inn vaginalt når jeg var kommet så langt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 6. juli 2009 #158 Del Skrevet 6. juli 2009 Gynokologen sa på forhånd at det ikkje var sikkert at han såg, men det gjorde han altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annepålandet Skrevet 7. juli 2009 #159 Del Skrevet 7. juli 2009 Da har jeg også endelig sett et bankende hjerte og et lite foster! Herregud det var surrealistisk...... Bebisen sparket og turnet rundt inni der! Mannen ble helt satt ut he he he Jeg var uke 10+6 (på mandag) og fosteret var 39mm. Altså helt på dagen riktig termin! Jeg fikk forresten innvendig ultralyd. Legen ville ta innvendig fordi det var så tidlig i svangerskapet sa han (de tar innvendig tom uke 14-15 sa han til oss) Men det er vel forskjellig prosedyre hos de enkelte legene! Anbefaler dere andre å bestille tidlig ultralyd også. Graviditeten fikk en helt annen dimensjon Ha en fin kveld jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jamp Skrevet 7. juli 2009 #160 Del Skrevet 7. juli 2009 Hei jenter! Jeg må desverre melde meg ut av denne klubben da jeg har mistet min lille spire. Lykke til videre i svangerskapene! Vi er ved godt mot og håper fortsatt på 2010 baby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå