Gå til innhold

Presentasjonstråd for januar/februar 2010


thumbalina

Anbefalte innlegg

Blir morsomt når du også kan dele hemmeligheten deres da, Ponine! Men kan egentlig skjønne følelsen du fikk med en gang du fikk vite om graviditeten til kusina di. Blir sikkert kjempegøy for barna deres som blir jevngamle :)

Flott at alt gikk bra på undersøkelsen, Thumbaline! :)

I dag har jeg vært på ordinær ultralyd! Alt ser bra ut, og det er mest sannsynlig ei jente vi venter! :):hjerter_rundt:

Vi skal tilbake om 14 dager også, for å ta en ny ultralyd, siden jeg bare er 16+2 i dag, men jordmora mente terminen stemte ganske bra. Terminen blir uansett målt mer nøyaktig neste gang!

På onsdag var jeg på masse undersøkelser på sykehuset. Blodsukkeret var greit, og fikk snakka med jordmor og to leger. Skal tilbake dit titt og ofte , så de følger meg opp på alle mulige vis. Veldig betryggende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koslig at du vet at det blir ei lita tulle da! :babyjente: Grattis, igjen, Skogtussa! :hoppe:

Tusen takk! Jeg er helt i min egen verden i dag :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koslig! Jeg trodde ikke de kunne se kjønnet så tidlig jeg! Håper jeg får vite det når jeg skal på UL rundt siste uka i august. Venter på innkallelsesbrev fra sykehuset =) Jeg klarer ikke se for meg at det kan være noe annet enn en gutt jeg.. men kan ha noe med at jeg er eneste jenta i familien. Alle har gutter og jeg har bare brødre og fettere.. så for meg er det utenkelig å få jente... men blir spennende å se!

Har begynt å få vondt i bekkenet nå jeg. Liker det ikke i det hele tatt. Gjør vondt fra halebeine og sidelengs på høyre side. Kjenner det når jeg sitter og går, og kan ikke bøye meg fremover. Må sette meg ned hvis jeg skal ta opp noe fra gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg var litt spent selv også på om jordmora ville kunne klare å finne hvilket kjønn det var, men det kunne hun altså. Kan jo selvsagt være at hun tok feil, men hun viste oss det, og som hun sa så er det ingenting som stikker ut der.. :ler: Vi får se om det fortsatt er ei jente på neste ultralyd om 14 dager, men jeg regner forsåvidt med det..:)

Du får nok vite kjønnet da du også, for da er du vel 18 uker på vei..Blir moro å se om du har rett i at det er en gutt. Jeg og var jo skråsikker på at det var en gutt, helt til jeg drømte at det var ei jente.

Høres ikke bra ut med bekkenløsning hos deg da! Får virkelig ikke håpe du blir verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg, alle sammen!

Tenkte jeg skulle legge ut linker til de sidene hvor du får gratis ting tilsendt i forbindelse med graviditet og fødsel. Har du noen andre tips, så legg de veldig gjerne inn!

*Babyverden

*BAM

*Liberoklubben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rimi og Apotek1 har også gratis pakker, og Wedela Baby...

Kommer ikke på noe mer akkurat nå.. er bare å gå inn på hjemmesiden til firmaene. .feks www.rimi.no

Jeg fikk innkallelse til ultralyd i dag - skal avgårde i 26 august. Da er jeg midt i uke 19, så det er moro! Kan forhåpentligvis få vite kjønnet veldig sikkert da, og da er fosteret ganske så godt utviklet slik at en får se litt mer enn forrige gang. Gleder meg! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimi og Apotek1 har også gratis pakker, og Wedela Baby...

Kommer ikke på noe mer akkurat nå.. er bare å gå inn på hjemmesiden til firmaene. .feks www.rimi.no

Jeg fikk innkallelse til ultralyd i dag - skal avgårde i 26 august. Da er jeg midt i uke 19, så det er moro! Kan forhåpentligvis få vite kjønnet veldig sikkert da, og da er fosteret ganske så godt utviklet slik at en får se litt mer enn forrige gang. Gleder meg! :rødme:

Moro å vite datoen ja :jepp:

Jeg skal inn 13. august, da er jeg 18+3 i forhold til menstermin :) Gleder meg jeg også :hoppe: Håper på å få vite kjønnet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal inn på UL 5. august og gleder meg masse. Håper vi klarer å se kjønn. Men først skal jeg til legen på tirsdag og vil høre hjertelyden en gang til. Er det noen her som ikke vil vite kjønn??

Veldig bra med linker til gratispakker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puserjenta, du skal til UL samtidig som jeg skal til første legekontroll ;) Rart å tenke på at enkelte folk i terminklubben snart er halvveis!! Gleder meg til jeg skal på UL. Jeg har vært litt usikker på om jeg vil vite kjønn, men sambo vil gjerne vite det så da regner jeg med at han får viljen sin. Jeg kommer vel til å dø av nysgjerrighet uansett når det nærmer seg.

Er det vanlig å få høre hjertelyden på første legekontroll eller er det noe man må spørre om selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å få høre hjertelyden på første legekontroll eller er det noe man må spørre om selv?

Jeg hørte ikke etter hjertelyden. Jeg ville ikke spørre legen pga det kan være vanskelig å finne, og jeg er lettredd av meg. Men skal til legen imorgen og da vil jeg høre hjertelyden (har hørt den en gang tidligere, for ca 4 uker siden)

Vi er i vårt 18. uke nå, det er helt sprøtt. Særlig siden både thumbalina og jeg klarte det på første forsøk, er jo ikke veldig vanlig det. Virker på meg som veldig mange i januar/februar har klart det på første forsøk. Fruktbare jenter :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier dere til å starte en egen skravletråd, slik at dette kan forbli presantasjonstråden vår???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier dere til å starte en egen skravletråd, slik at dette kan forbli presantasjonstråden vår???

Hvis du åpner en så fint om du legger inn en link her, slik at alle finner den =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva sier dere til å starte en egen skravletråd, slik at dette kan forbli presantasjonstråden vår???

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

* Puserjenta: 4 januar :babysmokk:

* Baillie: 7 januar :babysmokk:

* Hilma P: 7 januar :babysmokk:

* Skogtussa: 8.januar :babyjente:

* Cuba : 13 januar :babysmokk:

* Lille Ramona: 13 januar :babysmokk:

* Thumbalina : 19 januar :babysmokk:

* Annepålandet: 26 januar :babysmokk:

* Missiw: 26.januar :babysmokk:

* Livinita: 28 januar :babysmokk:

* Frk Edderkopp: 30 januar :babysmokk:

* Rán: 31. januar :babysmokk:

* Maddy 3. februar :babysmokk:

* GlamCat 9. februar :babysmokk:

* Linda 10.februar :babysmokk:

* Poppi 10. februar :babysmokk:

* Hønemora 10. februar :babysmokk:

* Remember 13. februar :babysmokk:

* Ponine 17. februar :babysmokk:

* Linky 22. februar :babysmokk:

Netta - når har du termin????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert 4 august. Lagt til Pasha og endret Linky

* Puserjenta: 4 januar

* Pasha: 6 januar

* Baillie: 7 januar

* Hilma P: 7 januar

* Skogtussa: 8.januar :babyjente:

* Cuba : 13 januar

* Lille Ramona: 13 januar

* Thumbalina : 19 januar

* Annepålandet: 26 januar

* Missiw: 26.januar

* Livinita: 28 januar

* Frk Edderkopp: 30 januar

* Rán: 31. januar

* Maddy 3. februar

* GlamCat 9. februar

* Linda 10.februar

* Poppi 10. februar

* Hønemora 10. februar

* Remember 13. februar

* Ponine 17. februar

* Linky 25. februar

* Netta 23. februar

For mange smileys...

Grattis til Pasha også og velkommen!

Endret av thumbalina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å melde seg her :vinke:

termin 06.01.10, men jeg antar at den blir litt forskyvet på ultralyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...