Gå til innhold

Presentasjonstråd for januar/februar 2010


thumbalina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grattis til alle nykommerene! :duskedame: Velkommen skal dere være! :hallo:

og jeg flyr på do HELE tiden for å sjekke om det er en blödning. Slitsomt!

Sånn hadde jeg det jeg også! Var også redd for å ta i når jeg var på toalettet... :rodme::skratte:

Har fått innkalling til ordinær ultralyd idag. Skal i vei i slutten av august når jeg er 18+4. Vi har ikke snakket så mye om en tidlig ul, dagene går liksom bare av seg selv. Jeg syntes det var lenge å vente på at vi ble gravide, men det er NÅ ventetiden har begynt! :popcorn:

Jeg er ikke så kvalm lenger. Bare litt innimellom, men jeg sliter litt med sure oppstøt/gulping. Puppene er ikke så ømme som før. Det virker som om det har flyttet seg til brystvortene. De er dritvonde! Har heller ikke så mye kramper eller like mye vondt i korsryggen. Det er nesten litt skummelt at symptomene forsvinner... Selv om jeg IKKE savner kvalmen! :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med :)

Jeg er 29, mannen min 31. Vi har vært gift i 3 år, og prøvd å få en liten baby siden sept. 2007. Det har ikke vært lett, men i dag var jeg på tidlig ultralyd, så en liten spire med bankende hjerte, så jeg tør å være med her :)

Har termin 09.02.2010.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Baillie: 7 januar :babysmokk:

* Hilma P: 7 januar :babysmokk:

* Skogtussa: 8.januar :babysmokk:

* Cuba : 13 januar :babysmokk:

* Lille Ramona: 13 januar :babysmokk:

* Thumbalina : 19 januar :babysmokk:

* Annepålandet: 20 januar :babysmokk:

* Missiw: 26.januar :babysmokk:

* Livinita: 28 januar :babysmokk:

* Frk Edderkopp: 30 januar :babysmokk:

* Nótt: 31. januar :babysmokk:

* Maddy 3. februar :babysmokk:

* GlamCat 9. februar :babysmokk:

* Linda 10.februar :babysmokk:

* Poppi 10. februar :babysmokk:

* Remember 13. februar :babysmokk:

* Jamp 19. februar :babysmokk:

* Linky 22. februar :babysmokk:

Gratulerer så mye!! Må ha vært moro å se hjerte som banker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med :)

Jeg er 29, mannen min 31. Vi har vært gift i 3 år, og prøvd å få en liten baby siden sept. 2007. Det har ikke vært lett, men i dag var jeg på tidlig ultralyd, så en liten spire med bankende hjerte, så jeg tør å være med her :)

Har termin 09.02.2010.

Gratulerer så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med :)

Jeg er 29, mannen min 31. Vi har vært gift i 3 år, og prøvd å få en liten baby siden sept. 2007. Det har ikke vært lett, men i dag var jeg på tidlig ultralyd, så en liten spire med bankende hjerte, så jeg tør å være med her :)

Har termin 09.02.2010.

Gratulerer, Glamcat! Godt å se en langtidsprøver lykkes! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til alle dere nye som har ankommet termingjengen jan/feb! Moro at vi har begynt å bli så mange!

I dag er jeg 12 uker på vei!! :tommelsmil:

Var en tur i byen i dag, så da måtte jeg kjøpe den første tingen til babyen syns jeg, siden jeg er 12 uker og greier. Kjøpte en liten body på HM. Syns det var vanskelig å finne noe jeg syns jeg var fint, når det skulle passe til både gutt og jente. Jeg kikket litt ekstra på gutteklærne da..sikkert fordi jeg har en følelse av at det er gutt..Men så har jeg drømt at det er en jente, så nå er jeg ikke like skråsikker som jeg har vært tidligere.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle dere nye som har ankommet termingjengen jan/feb! Moro at vi har begynt å bli så mange!

I dag er jeg 12 uker på vei!! :tommelsmil:

Var en tur i byen i dag, så da måtte jeg kjøpe den første tingen til babyen syns jeg, siden jeg er 12 uker og greier. Kjøpte en liten body på HM. Syns det var vanskelig å finne noe jeg syns jeg var fint, når det skulle passe til både gutt og jente. Jeg kikket litt ekstra på gutteklærne da..sikkert fordi jeg har en følelse av at det er gutt..Men så har jeg drømt at det er en jente, så nå er jeg ikke like skråsikker som jeg har vært tidligere.. :ler:

GRATTIS med 12 uker!! Så moro!! Gøy å kjøpe litt småsnacks også ja.. har kikket litt jeg også, og det er ikke så mye kjønnsnøytralt tøy nei.... jeg tror jeg får gutt så merker jeg tipper litt mer på den blå siden av hm :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen i går på første svangerskapskontoll og det gikk forsåvidt greit det....

Men jeg fikk ny termindato :klø:

Jeg trodde termin var 20 januar men fikk nå 26 januar. Lurer på hvordan jeg har klart å regne meg fram til den 20. gitt :sjenert: Vet jeg har brukt en eller annen kalkulator på nettet men............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endret min termin til 26 januar!!!

* Baillie: 7 januar :babysmokk:

* Hilma P: 7 januar :babysmokk:

* Skogtussa: 8.januar :babysmokk:

* Cuba : 13 januar :babysmokk:

* Lille Ramona: 13 januar :babysmokk:

* Thumbalina : 19 januar :babysmokk:

* Annepålandet: 26 januar :babysmokk:

* Missiw: 26.januar :babysmokk:

* Livinita: 28 januar :babysmokk:

* Frk Edderkopp: 30 januar :babysmokk:

* Nótt: 31. januar :babysmokk:

* Maddy 3. februar :babysmokk:

* GlamCat 9. februar :babysmokk:

* Linda 10.februar :babysmokk:

* Poppi 10. februar :babysmokk:

* Remember 13. februar :babysmokk:

* Jamp 19. februar :babysmokk:

* Linky 22. februar :babysmokk:

Endret av annepålandet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos jordmor i dag. Det gikk veldig bra, ikke så mye som skjedde egentlig - mest opplysninger fra jordmor til meg. Skal tilbake når jeg er i uke 13.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått bestillt legetime og time til ultralyd i dag. Legen 27 juli og ul 11 aug. Håper tiå går fort frem til det. Er så kjekt å se den lille for første gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å høre at folk er i gang - og at alle har det bra med graviditeten =)

6 dager igjen til jeg skal på UL ! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt nyskjerrig bare, men hvor mange er det som er andregangsgravide her?

Så spennendes med ul snart da thumbalina, må komme med referat etterpå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her venter jeg spent på UL til mandag! Var hos jordmor på onsdag og hun prøvde å finne fosterlyden. Hun sa hun hørte den svakt når hun brukte trestetoskopet, men ikke med dopleren da vi alle hørte. Var jo kjemperedd og lå der og gråt, men har blitt beroliget i etterkant da.

Så nå nesten bare gleder jeg meg bare til mandag egentlig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt nyskjerrig bare, men hvor mange er det som er andregangsgravide her?

Jeg venter barn nr. 2!

Selv om hun er blitt hele 11 år :jepp: Herregud så fort tiden går!

Angående den forestående fødselen er jeg vel som førstegangs å regne. Har hørt en gang at hvis det går over 5 år mellom barna, så er det som å føde for første gang! Flere som har hørt det samme?? :klø: Hmmmm

:velkommen: til dere andre som er kommet inn på terminlista :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hørt det samme jeg også.

Huff, syns det er litt for varmt jeg nå, ungen sliter også med å sovne for tia pga. varmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Puserjenta: 4 januar :babysmokk:

* Baillie: 7 januar :babysmokk:

* Hilma P: 7 januar :babysmokk:

* Skogtussa: 8.januar :babysmokk:

* Cuba : 13 januar :babysmokk:

* Lille Ramona: 13 januar :babysmokk:

* Thumbalina : 19 januar :babysmokk:

* Annepålandet: 26 januar :babysmokk:

* Missiw: 26.januar :babysmokk:

* Livinita: 28 januar :babysmokk:

* Frk Edderkopp: 30 januar :babysmokk:

* Nótt: 31. januar :babysmokk:

* Maddy 3. februar :babysmokk:

* GlamCat 9. februar :babysmokk:

* Linda 10.februar :babysmokk:

* Poppi 10. februar :babysmokk:

* Remember 13. februar :babysmokk:

* Jamp 19. februar :babysmokk:

* Linky 22. februar :babysmokk:

La meg selv inn jeg

Jeg er da 27 år og sambo 32 år. Lille bolla satt på første førsøk og jeg er nå i min 14 uke. Magen har begynt å komme og jeg tar meg til den hele tiden.

Fra uke 6 til 12 var jeg kjempedårlig og måtte inn på sykehus 2 ganger for å få væske intravenøst og kvalmestillende. Nå er livet verdt å leve igjen, og vi gleder oss masse til fremtiden.

Blir busy sommer med oppussing både her og der. Er jo greit å ha en fint stellested til en fin baby.

HEI alle sammen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da 27 år og sambo 32 år. Lille bolla satt på første førsøk og jeg er nå i min 14 uke. Magen har begynt å komme og jeg tar meg til den hele tiden.

Fra uke 6 til 12 var jeg kjempedårlig og måtte inn på sykehus 2 ganger for å få væske intravenøst og kvalmestillende. Nå er livet verdt å leve igjen, og vi gleder oss masse til fremtiden.

Blir busy sommer med oppussing både her og der. Er jo greit å ha en fint stellested til en fin baby.

HEI alle sammen

Hei hei - endelig fant du veien inn her du også! Godt at du er bedre i formen igjen! Moro å høre at du har fått litt mage også =) Gleder meg til jeg får litt mer mage som ikke er er dårlig fordøyelse og luft :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, syns det er litt for varmt jeg nå, ungen sliter også med å sovne for tia pga. varmen.

Jeg å sliter med varmen! Blir helt satt ut hvis det blir for varmt. Samboern la tidlig merke til at jeg dusjer i kaldere vann. Får hetebølger innimellom.

Har masse fri og burde gå ut å kose meg i :sol: men det frister ikke.

Men jeg klager ikke på godværet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...