Gå til innhold

a litte this, a little of that...

janne84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I går kveld fikk jeg bilen, det er en slik bil, bortsett fra at min er plommerød..

Skal hjemover i dag, svigerfar var 50 i går og skal feire i helgen.. Gruer meg til å kjøre, er jo bare 3 timer. Men er blitt litt pinglete på veien etter kræsjet, og i tilegg har jeg nå en bil jeg ikke vant til å kjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter enda med KG, er ofte jeg ikke får meg innpå. Får denne feilmeldingen "Beklager, men administrator har deaktivert søkemotoren for øyeblikket. Prøv igjen senere"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du gruer deg til å kjøre igjen,det gjorde jeg og etter jeg krasjet for noen år siden. men man må bare kaste seg i det.

kjør forsiktig og ta deg pauser om du blir for sliten.

God tur :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var en svipptur hjemme i helgen.. Det er alt for liten tid når både jeg og F har familie der, vi rekker knapt over alle, så syns det bare er stress.. Men vi skal hjem i påsken så da får vi litt bedre tid..

Bilen er god å kjøre, er fornøgd så langt :nigo:

Ellers så går ting ikke så veldig bra, jeg sliter veldig med vekten, legger masse på meg.. Noe som egentlig ikke er så rart når det er 0 trening og masse trøstespising. Jeg tåler motgang dårlig, da faller alt i grus.. Trening er nok uaktuelt enda, men å gå tur kunne jeg jo gjort, men det var motivasjonen da.. I morgen er det fysio igjen, gru/gleder meg.. Er glad for å få hjelp, men det er så innmari vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en svipptur hjemme i helgen.. Det er alt for liten tid når både jeg og F har familie der, vi rekker knapt over alle, så syns det bare er stress.. Men vi skal hjem i påsken så da får vi litt bedre tid..

Bilen er god å kjøre, er fornøgd så langt :nigo:

Ellers så går ting ikke så veldig bra, jeg sliter veldig med vekten, legger masse på meg.. Noe som egentlig ikke er så rart når det er 0 trening og masse trøstespising. Jeg tåler motgang dårlig, da faller alt i grus.. Trening er nok uaktuelt enda, men å gå tur kunne jeg jo gjort, men det var motivasjonen da.. I morgen er det fysio igjen, gru/gleder meg.. Er glad for å få hjelp, men det er så innmari vondt!

:troest: Håper det går bedre med deg snart! :klem: Vet åssen det kan bli med trøstespising ja.. been there, done that.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rekaaa

Blir nok koselig med tur til påsken når dere har litt mer tid :)

Forstår godt hvordan du har det kjære vennen, prøver å avvenne meg selv det samme for tiden.. :klemmer: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TRøstespising når man ikke har det så godt er sikkert ikke noe særlig. Jeg har det helt motsatt jeg. Jeg slutter helt å spise jeg.

Håper du får en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte Janne...

Skjønner det er ikke helt bra og være deg om dagen.

Og det med trøstespising, uff... den kjente jeg igjen.

Gjør slikt når jeg kjeder meg, jeg.

Er det noe du kan gjøre for og komme ut av det nå som du er sykmeldt?

Hva med svømming?

Det er jo veldig lite belastende.

OK.... Jeg har ikke peil, bare kom med et forslag for og være ærlig. :sjenert:

Opp med humøret kjære du, det har en ende dette og.

Det er bare pølsa som har to ender. :fnise:

(den var dårlig....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er bra søte!!! i dag har jeg klart å unngå å trøstespise.. frokost (6.30): et eple (hadde ikke annet mat i hus)

frokost nr 2 (8.15) to knekkebrød med makrell i tomat, agurk og majones, mellom

(11.45) to knekkebrød,

mellom (kl 13.45) et knekkebrød...

Nå står grandisen i ovnen, skal på møte om en time så blir veldig enkel mat i dag, får heller spise knekkebrød igjen til kvelds..

Fysio gikk greitt, er j***** vondt når han treffer de "riktige" punktene, da kommer det rare lyder ut av meg :ler:

I dag tok han tak under haken og dro tak i hodet, han lurte på hvordan det var og jeg klarte å si "joda var ganske deilig det der.." Og det var jo det og, var som om noe strakk seg på plass, dette gjor han 2-3 ganger.. Jeg spurte om trening, og det er faktisk ingen verdens ting jeg får lov å gjøre, han vil at jeg skal bli bedre først.. Skal ha en time til denne uken og to neste til i neste uke...

Nå er det home and away!

Snakkes søtiser :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du er flink jeg Janne, ikke press deg selv og tenk negative ting! Kanskje prøve å lage frkost/lunch kvelden før, så kan du gjøre det litt mer spennende enn knekkebrød og enklere å holde seg til? :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen ta tele2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har vært litt rot med regningene, så jeg byttet til onecall, de ringte meg og lovte å fikse opp og jeg skulle få en mnd gratis. Dette sa jeg ja til, nå fikk jeg jaggu meg regning for 1,5 mnd. Jeg ringte kunderservice (som da koster flesk å ringe...) og kjeftet de huda full.. Så nå har jeg byttet til onecall, er jo bare rot med tele2, de lover å fikse opp, men roter det bare enda mer til...

:sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan og hvor ofte vasker dere kjøkkenvifta??

Vi har da bodd her i 2 år og 7 mnd og har aldri vasket\ renset den... og herregud mi tid var det jeg tenkte når jeg tok den ned i dag, hvordan i alle dager skal jeg få den rein????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...