Gå til innhold

a litte this, a little of that...


janne84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fikk ikke fastlegen min, men er kjempe koslig dame.. Vi pratet litt frem og tilbake. Hun var veldig behagelig og trykte litt på nakken og hode. Er akutt nakkesleng, og det er bare tiden som kan hjelpe.. Men jeg måtte passe på at jeg bevegde meg, kunne gjerne gå en tur og slikt. Men hun sykmeldte meg t.o.m onsdag, og jeg kunne bare ringe å få mer sykmelding.. Må kanskje ha fysio senere, men den tid den sorg..

Jeg sa at jeg sikkert var overdramatisk, men jeg har slete med nakken i flere år og er redd for å begynne på igjen..

Skulle gjerne gått tur, men det er jo snøstorm ute! Termodressen ligger i bagasjerommet i bilen, og den får vi ikke opp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått sove i hele natt :hoppe:

Sitter nå å vurderer om jeg skal prøve meg på jobb i morgen, er jo sykmeldt t.o.m i morgen, men er virkelig blitt mye bedre. "kun" hodeverk igjen, og det kan jo vare i noen uker.. I tilegg er det et møte i morgen så jeg må være med på..

Skal sta å besøke ei vennine nå, må få meg litt ut!! vurderer om jeg skal gå bort (20-25 min å gå) eller om jeg skal være lat å ta bilen.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått sove i hele natt :hoppe:

Sitter nå å vurderer om jeg skal prøve meg på jobb i morgen, er jo sykmeldt t.o.m i morgen, men er virkelig blitt mye bedre. "kun" hodeverk igjen, og det kan jo vare i noen uker.. I tilegg er det et møte i morgen så jeg må være med på..

Skal sta å besøke ei vennine nå, må få meg litt ut!! vurderer om jeg skal gå bort (20-25 min å gå) eller om jeg skal være lat å ta bilen.. :sjenert:

Så bra at du føler deg bedre! Men det kan kanskje være lurt å ta det litt pent framover uansett? Ikke vet jeg.. har aldri hatt nakkesleng før.

Håper du får en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda er vel kanskje litt lurt det.. Så lenge leve latskapen, jeg tok bilen :)

Og jeg hadde tenkt meg på jobb i morgen ,men så tenkte jeg er jo tross alt sykmeldt, så hvorfor gå på jobb? så jeg tar en halv jobbdag i morgen.. føler jeg for frisk til å være hjemme nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda er vel kanskje litt lurt det.. Så lenge leve latskapen, jeg tok bilen :)

Og jeg hadde tenkt meg på jobb i morgen ,men så tenkte jeg er jo tross alt sykmeldt, så hvorfor gå på jobb? så jeg tar en halv jobbdag i morgen.. føler jeg for frisk til å være hjemme nå..

Høres lurt ut å bare ta en halv dag ja! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bursdag::hoppe::bursdag::hoppe::bursdag::hoppe::bursdag::hoppe::bursdag:

Hurra for deg som fyller ditt år!

Ja, deg vil vi gratulere!

Alle i ring omkring deg vi står,

og se, nå vil vi marsjere,

bukke, nikke, neie, snu oss omkring,

danse så for deg med hopp og sprett og spring,

ønske deg av hjertet alle gode ting

og si meg så, hva vil du mere? Gratulere!

Høyt våre flagg vi svinger. Hurra!

Ja, nå vil vi riktig feste!

Dagen er din, og dagen er bra,

men du er den aller beste!

Se deg om i ringen hvem du vil ta!

Dans en liten dans med den du helst vil ha!

Vi vil alle sammen svinge oss så gla'

og en av oss skal bli den neste - til å feste!

:bursdag::hoppe::bursdag::hoppe::bursdag::hoppe::bursdag::hoppe::bursdag:

:flagg: Gratulerer med dagen kjære Janne! :flagg:

Endret av Rekaaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUUUUUUUUUUUUUUSEN TAKK!!!!

Vært ute å spist middag med mamma, pappa og F.. Og fått roooosa roser med med min kjære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer mannen med dagen Mia..

Er så glad for jeg har en forståelsesfull sjef, er blitt videre sykmeldt i 50%, og hu har heldigvis full forståelse for det... Er jo trasig siden vi har mye fravær på jobben i fra før, også kommer jeg med min sykmelding opp på den hele...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer mannen med dagen Mia..

Er så glad for jeg har en forståelsesfull sjef, er blitt videre sykmeldt i 50%, og hu har heldigvis full forståelse for det... Er jo trasig siden vi har mye fravær på jobben i fra før, også kommer jeg med min sykmelding opp på den hele...

Takk for det! :)

Det er bra du har en forståelsesfull sjef!! Du kan jo ikke noe for at du har fått nakkesleng, så jeg synes ikke du skal ha noen dårlig samvittighet for det. Det er jo ikke din feil! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det vær så snill å stoppe å snø???? :kjefte:

Har vel falt 40 cm igjen i natt, og jeg har ikke nakke eller skuldrer til å måke akkurat nå.. Bra jeg jobber midt på dagen, slik jeg har gooood tid.. Fikk knapt opp døra i stad, og her er jo ikke flere plasser å gjøre ut av snøen.. Er helt greitt med litt snø, men når det blir flere meter så syns jeg det er mer enn nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...