Gå til innhold

a litte this, a little of that...


janne84

Anbefalte innlegg

:klemmer:

Håper situasjonen på jobben din snart bedrer seg! Må være fryktelig slitsomt i lengden...

Couscous er kjempegodt, så jeg tror det bare skal litt mer væske i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal lage coscous flere ganger, så da prøver jeg med mer væske.. Har hørt at det fins i fullkorns variant, det har ikke jeg sett..

Jepp.. går tidlig\sen heeeele tiden, og jeg er begynt å bli litt smågal... Kun tre senvakter på en mnd?????? jeg har 10 senvakter på fire uker..

Mente at jeg har tre senvakter denne uka ;)

Men når jeg tenker etter så har jeg bare 5 senvakter i måneden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig fint ut med 5 senvakter i mnd..

Åååå jeg er trøtt!!!! Føttene mine er tunge, var på spinning i går og trente på mandag... Har fått til et godt treningsopplegg, nå gjelder det bare å klare å gjennomføre det.. Har vært flink i tre uker, så får jeg det til ut februar så skal dere få vite hva det er :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig fint ut med 5 senvakter i mnd..

Åååå jeg er trøtt!!!! Føttene mine er tunge, var på spinning i går og trente på mandag... Har fått til et godt treningsopplegg, nå gjelder det bare å klare å gjennomføre det.. Har vært flink i tre uker, så får jeg det til ut februar så skal dere få vite hva det er :nigo:

Så bra! Du er flink! Stå på! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja er som regel flink til å begynne med også daler det for nedover...

Hurra for to dager igjen til helg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er iallefall fredag :danse:

Senvakt i dag, håper det går fort.. Har lovet barna å lage vaffle til de i dag... Så dagen må jo bare bli bra :)

F skadet ryggen sin på jobb i går, så han har lagt å sagt "au" store deler av natten.. jeg glemte ofte at han hadde vondt så jeg satt kneet rett i ryggen flere ganger.. Ikke den beste søvnen på noen av oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille-lørdag var jo på onsdag ;)

:vinke: Janne

Neida, jeg har døpt det om. :fnise:

Lillejulaften er jo ikke tre dager før julaften, liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F skadet ryggen sin på jobb i går, så han har lagt å sagt "au" store deler av natten.. jeg glemte ofte at han hadde vondt så jeg satt kneet rett i ryggen flere ganger.. Ikke den beste søvnen på noen av oss..

:skratte:

Du er slem, asså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja jeg er litt slem, men jeg gjor jo ikke det med vilje!!

Helgen har startet... både jeg og F sovnet på sofan etter å ha inntatt taco.. sløver som bare det!

Har dere smakt den nye stratos sjokoladen??? :sikle: :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ har! Hva synes du? Jeg likte den, men trodde den skulle smake mer likt kinderegg, så ble først litt skuffet, men neste bit var god, tiltross for at jeg egentlig ikke er så glad i ren sjokolade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den var god? vel det er jo sjokolade da! :sikle:

Noen som har ei enkel og god oppskrift på kake? er ikke noe kake-baker, men har invitert familie hit på søndag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...