Gå til innhold

a litte this, a little of that...


janne84

Anbefalte innlegg

Jeg må ha nytt abonoment på mobilen, nå får jeg regninger på over 500 kr, og det er med tele2 snakkis - som da inkl 3000 (??) ringeminutter, til 199 kr mnd, er 0.79 i oppstart.. kan virkelig ikkje skjønne at regningene skal være så høye....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg byttet til OneCall, og mine regninger ble bare en tredjedel av hva jeg hadde før. Men nå skal det sies at vi ikke betaler for hustelefonen da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har netcom flexi talk. Så har gratis sms (bestevenn og fri familie) til sambo og bestevennen min, og så blir det litt penger til resten av folket, da.. Men ligger på ca 100kr måneden. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva har du med one call da? lurer på å bestille full pakke....

netcom har jeg ikke så god erfaring med, men skal sjekke dem ut :)

Jeg ringer myyyyyyye!!! pratet med ei god vennine 1-2 ganger for dag, +++ ringer vel gjennomsnitt 2 samtaler for dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seinvakt i dag... Og jeg er såååååå trøtt... Har ikke sove noe særlig godt i natt. Så blir nok tidlig kveld på meg i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seinvakt i dag... Og jeg er såååååå trøtt... Har ikke sove noe særlig godt i natt. Så blir nok tidlig kveld på meg i dag..

Uffda.. Håper du får sove bedre i natt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sov mye bedre! det var godt det!!

Straks take off til jobben.. Litt av et vær i dag, det regner og det blåser. Litt godt å se at snøen forsvinner :nigo:

Bare synd det er meldt en halvmeter med snø i morgen og fredag, da blir det jo bare kaos... Er såååå klar for vår og sommer nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også klar for sommer og varme nå! Og det blir ikke akkurat bedre etter å ha brukt hele forrige kveld til å se på bilder fra Hellas og mulige feriesteder.. :ler:

Kos deg på jobb Janne! Skal krysse fingrene for at den snøen som er meldt drar et annet sted enn til akkurat deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en del billige flybilletter nå. Fant iallefall en del på finn.no. Men så må man jo tenke på at opphold osv kommer i tillegg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det ikke så mye penger for tiden... Også skal jeg være forlover i sommer, svigerfar blir 50, mamma blir 50, søstern blir 30, min kjære blir 30 og bestekompisen han blir 30... Så her sparer vi det vi kan til de store dagene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke så mye penger for tiden... Også skal jeg være forlover i sommer, svigerfar blir 50, mamma blir 50, søstern blir 30, min kjære blir 30 og bestekompisen han blir 30... Så her sparer vi det vi kan til de store dagene..

Det er jo fornuftig. Vi skal bo hos noen vi kjenner dit vi skal da.. så da blir det bare fly og mat. Så vi er heldige sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi skal på ferie i sommer.. så får vi håpe at vi får til en tur i høst :)

Har dere planlagt hvor dere skal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snakk om danmark med søstrene og familien deres. Da blir 13 stk.. Leige et fint hus med basseng og bare kose oss.. Men skal jo litt til for at det klaffer for 6 voksne og ha ferie samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snakk om danmark med søstrene og familien deres. Da blir 13 stk.. Leige et fint hus med basseng og bare kose oss.. Men skal jo litt til for at det klaffer for 6 voksne og ha ferie samtidig.

Det høres kjempeherlig ut! Jeg har også lyst til å ta en slik ferie i Danmark en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...