Gå til innhold

a litte this, a little of that...


janne84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

her er alt bare flott...

Var utrolig sliten i går, derfor ingen kg eller data i det hele. Orket ikke å reise meg fra sofan for å lage meg kvelds engang, men snille kjære F serverte meg :hjerte:

Jeg sovnet under "nytt på nytt" og sov til hal ti i dag tidlig... fikk hakeslepp når jeg våknet å såg jeg hadde sovet i 12 timer..

Men i går var jeg jo på kurs i byn, er ikke så ofte jeg er i byn.. Jeg fann kjole til bryllupet :hoppe: Håper bare bruda "godkjenner" den, for jeg kjøpte den jeg.. var ikke så mange igjen. Kan ta bilde senere å legge inn, men hvordan legger man egentlig inn bilder her?

Planen i dag er å nyte livet og ta det med ro.. LAge nachos til kvelds og åpne ei flaske rødvin :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo ikke stekeovn :( platene fungerer, men ikke stekeovnene, slik har det vært siden begynnelsen av desember.. har fått lånt en mini mini mini stekeovn på ei vennine, men vi får jo ikke plass til ei ildfastform inn i der.. Så da får vi se hvordan det blir å lage nachos :ler:

Går jo an å bare steke kjøttdeig og ha over tortilla chips??

Også var det noen som sa de brukte krem-ost, noen av dere som har prøvd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må skryte litt av ryddingen.. Har fått ryddet soverommet (det har sett bombet ut etter vi kom igjen fra juleferien... :sjenert: ) og litt av gangen.. har ikke vasket eller tørket støv, men det tar jeg i morgen..

Har fått vasket ei maskin med 40 klær og fått hengt de opp.. Satt på ei maskin med 90 klær. Skal få hengt den opp og satt på ei maskin med ull klær.. I tilegg har jeg meldt med på 60 min spinning kl 15.. Orker jeg den timen så har jeg fått trent 5 ganger denne uken, og det er jo det som er målet mitt fremover :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er!! :hoppe: Jeg har faktisk aldri spist nachos, bare på Taco Bell i USA. Har ikke peiling på åssen det smaker med kremost, men det høres da ikke vondt ut iallefall.

Hvis du skal sette inn bilde så trykker du vel på sett inn bilde og skriver inn linken? Jeg har aldri gjort det, har bare satt inn link.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tårene triller som bare det her :trist:

Såååå trist home and away var i dag...

F sitter å gjentar seg "det er jo bare en serie janne..." :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk dere ikke sett den???????? da mååå dere se den i morgen, ta den opp viss dere ikke er hjemme når den går.. reprisa er 14.30!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

okei da..

Ja Dan døde i dagens episode.. Og det var jo det Sally var redd for.. For når hun kom til "himmel porten" fikk hun jo beskjed om at noen måtte ta hennes plass, så nå er de redd for å si til henne at Dan er død.. Leah ble helt i sjokk, først satt hun bare det også begynte hun å hyle og knakk fullstendig sammen.. jeg satt å hulket med henne, mens F satt der som et spm tegn å prøvde virkelig å overtale med at det bare er en serie... Er jo fullstending klar over at det er en serie... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...