Gå til innhold

a litte this, a little of that...


janne84

Anbefalte innlegg

Ja blir nok koselig.. _Iallefall at jeg og F kan stikka av når barna blir for ville :ler: To av søstrene har 3 barn hver :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja blir nok koselig.. _Iallefall at jeg og F kan stikka av når barna blir for ville :ler: To av søstrene har 3 barn hver :ler:

Da blir det nok å henge fingrene i ja! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er koselig å reise på ferie sammen med noen! :) Men også være åpen for at man ikke bestandig må finne på noe ALLE sammen.

Da kan det fort bli krøll om man har litt forskjellige interesser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah... Familieferie!

Det blir sikkert koselig det.

Vet bare at hadde det vært meg med min familie... Vel, det hadde bare IKKE gått bra! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke sikkert det går bra for oss heller :ler:

Vi har jo aldri reist på ferie på de før, ikke en helg engang.. Men nå er det jo ikke sikkert det skjer, ser dårlig ut at det klaffer for at alle får ferie samtidig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig fredag!!!!! har vært ei travel uke med mye fravær blant personalet, også i dag.. Er glad jeg har tidligvakt og at det er helg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er også (tvungent) morgenfugl! Så gøy. :)

Ha en fin dag på jobb!

Ja tvungen var riktig ord :ler:

Jobber tidlig/ sein annenhver dag, er godt å være ferdig tidlig iallfall, senvaktene liker jeg ikke så godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God fredag og god helg! :danse:

Danmarkstur høres ut som en finfin plan! Håper dere får ferie samtidig :)

God helg til deg og E og.. En mnd igjen nå :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O'hellige fredag!!!

Var snill i dag og hentet min kjære på jobb.. Så har vi handlet inn mat, er helt ekstremt hvor mye penger man bruker på mat... ble 1200 kr, men da har vi mat til neste fredag.. Planen i dag er å sove en halvtimes tid på sofan, lage taco-lefser, se tv og bare slappe av.. Er invitert på fest, men merker jeg blitt for gammel for slike ting :fnise: Sofan frister mer enn å feste og være dårlig i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble sofa det du... Er ikke intr i å feste noe særlig lenger.. Får perioder der jeg er ute 2-4g på rad også er det stille ei god stund..

Planen i dag er å måke, dritt snø :kjefte:

Ellers har jeg et sterkt ønske om å vaske leiligheten, men lysten er ikke der.. Håper jeg får lokket F til å gjøre det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå mååå jeg virkelig ut å måke.. *vil ikke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*

Lønner seg å bo i blokk vet du, da er det nymåkt når du skal ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sant, samme med bil, er enklere med buss og slikt nå...

Var mer snø enn jeg hadde trodd, var nødt å skubbe opp ytterdøra.. Men nå er en time måking unnagjort, det tells vel som trening?? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg og.. litt senere... Nå prøver vi å finne ut hva vi vil ha til middag, men begge to er ide-løse... Så bare å komme med tips!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...