Gå til innhold

a litte this, a little of that...


janne84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:rope:

JAAANNEEEEE!!!!!

Hvis ikke du gir lyd fra deg så plager jeg deg på Facebook asså!!

:erter:

Endret av MarianneE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Så utrolig hyggelig at dere etterlyser meg :kose: Gode Kg folk finner man ikke overalt :nigo:

Har vært litt mye styr i det siste, så trengte å være litt vekke fra KG.. Er ikke så greitt når alt blir negativt hele tiden.. Er ikke orden på ting enda, men vi får se hva tiden viser..

Ellers er våren kommet hit og det er fantastisk herlig :sol:

Har siste dagen i morgen som sykmeldt, men nakken er ikke helt bra enda, så vi får se hvordan det går med fysio i morgen. Legen gikk jo nesten motvillig med å sykmelde meg forrige gang, for viss dette er noe jeg vil slite med i mange år så er det like greitt å bare fare opp i 100% fortes mulig, men det er ikke så utrolig enkelt å gå på jobb i en barnehage med dundrandes hodeverk og stiv i nakke og skuldrer..

Uff blei visst ligg syting og negativt alikavel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig hyggelig at dere etterlyser meg :kose: Gode Kg folk finner man ikke overalt :nigo:

Har vært litt mye styr i det siste, så trengte å være litt vekke fra KG.. Er ikke så greitt når alt blir negativt hele tiden.. Er ikke orden på ting enda, men vi får se hva tiden viser..

Ellers er våren kommet hit og det er fantastisk herlig :sol:

Har siste dagen i morgen som sykmeldt, men nakken er ikke helt bra enda, så vi får se hvordan det går med fysio i morgen. Legen gikk jo nesten motvillig med å sykmelde meg forrige gang, for viss dette er noe jeg vil slite med i mange år så er det like greitt å bare fare opp i 100% fortes mulig, men det er ikke så utrolig enkelt å gå på jobb i en barnehage med dundrandes hodeverk og stiv i nakke og skuldrer..

Uff blei visst ligg syting og negativt alikavel..

:troest: Skjønner deg godt jeg! Det er ikke alltid lett å få sykemelding har jeg skjønt...

Håper det blir bedre snart! Du får ikke muligheten til å begynne litt gradvis igjen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med sånn aktiv sykemelding?

Kjiper'n Janne, det der er ikke bra asså.

Som om du ikke veit det lissom... :sjenert:

:kose:

FineJanne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Er innom å leser hos dere alle...

Er så utrolig mye dritt som skjer i livet akkurat nå, så orker ikke\ gidder ikke å skrive noe her..

Ikke noe fysisk som er gale altså! spm er bare om jeg blir singel etter 8 år ??? Alt for mange tanker svirrer rundt.. vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, hva skal jeg gjøre? ååååååå hater å tenke!!!! kunne ikke livet bare vært en dans på roser??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du ikke er innom her å skriver så mye nå. Håper virkelig at det ordner seg for deg vennen.

God :klemmer: fra Friggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff det høres ikke ut som du har det noe særlig om dagen. håper alt løser seg for deg. ikke lett med denne kjærligheten.. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...