Gå til innhold

a litte this, a little of that...


janne84

Anbefalte innlegg

God gutt høres perfekt ut!!! har to stk jeg flørter med nå, men er kun på sms...

B møtte jeg i jula, klina med han og han sov over hos meg.. skulle enda med det, men nå har vi litt kontakt på sms. Koselig fyr, men bor da på feil side av landet, og har hørt litt rykter om han..

T bor da i oslo, møtte han på blink i 2005 og har hatt sporadisk kontakt. Han har virkelig støttet og hjulpet meg gjennom bruddet. Han seie dei riktige tinga og er der når eg har trengt han, om det så har vært midt på natta og eg kun har trengt noken å prate med.. Aldri truffet han i virkeligheten, men har virkelig lyst. Minuset er at han er i et forhold, men seie selv det er et forholdet som er på vei til brudd.. har daglig kontakt med han og han sjarmerer og flørter som bare det :rodmer:

Og her sitter da jeg med krykker og gips opp til kneet og er desperat etter å gå ut å ta meg et glass vin og sjekke markedet... skulle ta en liten operasjon på vrista, skulle være ei veke sjukmelding, men det ble mye mer komplisert enn utgangspunktet, så her sitter jeg da med gips og krykker frem til 7 mars :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flørtete har eg nok alltid vært av meg, er kjekt å flørte... men er det ikke sært\ patetisk å bli betatt og sjarmert av en gjennom nett?

Har vært hjemme i 1,5 uke, nå er jeg tilbake i leiligheta.. skal bli utfordrande å prøve å bu aleine på krykke.. men må man, så må man.. i mårra er det kontroll på sykehuset, håper inderlig alt har grodd bra. Har vært røykfri i 13 daga i dag!!!! var ikke frivillig, men for at det skal gro bra, så måtte jeg slutte å røyke, og ikke f*** om jeg skal gjennomgå den opreasjonen en gang til.. Jeg snuser da, så kan vel ikke skryte for masse.

Ellers er det lite kontakt med F.. Jeg sa vi var nødt å kutte kontakta slik jeg kunne få meg videre. Han ringte lille julaften og det endte med krangling, etterfølgt av den mest patetiske smsæen om hvor teit og dårlig person jeg var, ble litt hylgrining på meg da.. han tok og kontakt lille nyttårsaften, den samtalen gikk litt bedre, men jeg sa at jeg enda ikke var klar for noe kontakt..

Ser på FB at han har møtt ei ny dame, virker som han gjennom statuser og diverse poster prøver å "hevde" seg, og det irriterer meg noe vanvittig... Og det sårer, og det irriterer meg at det påvirker meg slik..

Nå må jeg inn å legge igjen spor i dagbøkene deres og, kan se ut som jeg blir aktiv på KG igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjekt å flørte da ;) Synes ikke det er rart at du blir betatt av noen over nett. Det er fullt mulig. Jeg traff min ektemann via nettet, og det funker bra det :nigo:

Så kjipt med krykke og gips og det hele da.. :sur:

Men nå har du jo en fin mulighet til å være mer på KG. :lur:

Skjønner godt at det fortsatt er sårt med F, er nok lurt å holde avstand som du har gjort. Ellers tar vel bare sorgprosessen lengre tid.

Uffameg.. blir litt lei meg på dine vegne jeg altså.. :kose:

Men; det er jo kjempepositivt har du har begynt å flørte igjen da! Det tyder jo på at du er på vei til å komme over han. Det er en fin start!

Ta godt vare på deg selv! :klem:

Og :tommelopp: for røykfri!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal aldri sei aldri, men kan aldri tenke meg at eg kjem til å ende opp med F igjen.. ser jo no at forholdet virkelig ikkje har vært bra.. ned-psyking og litt diverse har gjort at eg slite veldig... E ganske skeptisk til andre gutter, tenke at dei kun er ute etter sex og det e det!

Kontroll i dag på sjukehuset, sjukepleieren sa det såg bra ut, men eg syns det såg jævlig ut, håpe no inderlig det blir sjåandes bedre ut.. Fikk ny gips og det blir nok krykke til 7 mars, uansett kor masse eg prøvde å sjamere legen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! :klem:

Håper ting bedrer seg snart. I sånne situasjoner må man bare prøve se opp og framover, selv om det ikke er lett! :jepp:

Høres ut som at F ikke har vært så bra for deg nei.. Håper du klarer å komme deg videre snart. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet blir vel å kunne stole på en igjen.. gjør jo ikke det enklere når T flørter i vilden sky, selv om han er et forhold.. Selv om forholdet er dårlig, så er vel ikke det ei unnskyldning? dama har psykiske problem, så han vil finne det riktige tidspunktet, samtidig er de i samme vennegjeng, så han vil gjøre det så skånsomt som mulig, siden de kommer til å fortsette å treffes... er dette "gode" nok unnskyldninger til å flørte? eller er det bare et "skalke"-skjul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vetikke:

Jeg tror ikke jeg ville begynt å flørte før det var slutt, men det kommer sikkert litt an på hvor godt forholdet er på dette tidspunktet. Kanskje han har villet ut av forholdet lenge, men er redd for at det skal bli tøft for dama hans?

Du får holde oss oppdatert på hva som skjer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vetikke:

Jeg tror ikke jeg ville begynt å flørte før det var slutt, men det kommer sikkert litt an på hvor godt forholdet er på dette tidspunktet. Kanskje han har villet ut av forholdet lenge, men er redd for at det skal bli tøft for dama hans?

Du får holde oss oppdatert på hva som skjer! :klem:

Vel.. han sier jo selv at han er treg med å gjøre det slutt, og at han tenkt på det flere i mnd. Så jeg er IKKE grunnen til et evt brudd..

:klemmer:

:klemmer:

*************

Fredag og helg.. ikke at det betyr noe nå som jeg er sykmeldt.. herregud så lange og kjedelige dager. PAppa ringte i sta å spurte hvordan det gikk.. jeg sa at jeg kjeder ræva av meg og at jeg vurderte selvmord om dette her fortsatte (vet at man ikke skal tulle med slikt..) og da sa han bare "jaja, må du, så må du..." :gjeiper:

Ellers har jeg fått sms med B, får det hver helg.. Planen med B var at det skulle være et engangstilfelle, litt klinings og det skulle være det.. Litt dårlig bedømming siden han da er bestekompisen til samboeren til ei nær vennine av meg.. så sjansen for å møte på han igjen er jo rimelig stor, siden han ofte er på besøk med dem når han først er hjemme..

Til å begynne med så trodde jeg kanskje han var litt ute å "redde" seg selv, siden han vet vi kommer til å møtes igjen. At det da var grunnen til at han sedte medlinger med hvordan det sto til og hverdagslige ting.. Den siste tiden har det blitt litt mer flørtete syns jeg.. jeg inviterte han da med til London (skal dit et par dager i sommer med et par, så blir 5. hjul på vogna..), invitasjonen var ment litt som en kødd, men nå spurte han om vi hadde bestillt biletter, og om at jeg kunne gi beskjed før vi bestillte hotell, for da kunne han finne ut om han ville være med.. jeg sa jo at jeg ikke viste om han mente det seriøst, da skriver han at " nei det er det som er morsomt, man vet aldri når tid man skal ta meg seriøst..."

Og han "avslutter" alltid meldingene tidlig, det er et par meldinger fem og tilbake, så hører jeg ikke mer før ei uke senere med samme spm om hvordan det står til..

B er i bunn og grunn ganske sjenert, ifølge seg selv. Har jo kun møtt han et par ganger etter litt alkohol, da går skravla i ett :)

Han er ganske lei damer, har vært litt mye styr med et par x'er etter det jeg har hørt.. I tilegg er han jo en sjarmør så får de jentene han vil, det er ikke få han har hatt sex med..

Mange tanker og frustrasjon en fredagskveld.. Mannfolk sier de ikke blir kloke på kvinnfolk, men jeg blir f*** ikke klok på dem heller... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. nei mannfolk er ikke lett å bli klok på nei...

Nå så min bedre halvdel litt skeptisk på meg gitt.. :ler:

Og sier at han ikke skjønner seg på kvinnfolk..

God helg til deg Janne! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på FB at han har møtt ei ny dame, virker som han gjennom statuser og diverse poster prøver å "hevde" seg, og det irriterer meg noe vanvittig... Og det sårer, og det irriterer meg at det påvirker meg slik..

...og jeg gjetter at det er netop det han vil oppnå.

Du vet, du gav jo slipp på ham, så nå vil han vise deg at han har det sååååmye bedre uten deg.

Dustemann...

Problemet blir vel å kunne stole på en igjen.. gjør jo ikke det enklere når T flørter i vilden sky, selv om han er et forhold.. Selv om forholdet er dårlig, så er vel ikke det ei unnskyldning? dama har psykiske problem, så han vil finne det riktige tidspunktet, samtidig er de i samme vennegjeng, så han vil gjøre det så skånsomt som mulig, siden de kommer til å fortsette å treffes... er dette "gode" nok unnskyldninger til å flørte? eller er det bare et "skalke"-skjul?

Spør du meg -og det gjettet jeg at du gjorde- så synes jeg grunner som at forholdet er dårlig osv er bare idioti.

Kjekt og ha det forholdet han har med det det fører med seg, og kjekt med en spennende flørt på sia.

Jeg ville -om jeg var interresert i fyren- bedt ham om og ta kontakt når han var blitt singel.

For om han har en flørt på sida nå, så tviler jeg på at det er over om noe skulle skjedd mellom dere.

Da finner han vel bare en ny flørt..

Vel.. han sier jo selv at han er treg med å gjøre det slutt, og at han tenkt på det flere i mnd. Så jeg er IKKE grunnen til et evt brudd..

Treg, eller gidder ikke?

Å, dette var skikkelig ikke-akkurat-verdens-mest-positive-innlegg-men-herregud-jeg-er-ihvertfall-ærlig-innlegg!

:lol:

Lykke til med for og krykker og det der.

Jeg har en stripset finger og føler meg veldig handicapet med den, kan ikke se for meg hvordan det da er med en gipset fot!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marianne: :klemmer: :klemmer:

Er det noe jeg setter stor pris på så er det ærlighet!

Joda jeg ser for all del hva du mener, og uenig er jeg vel ikke.. Men i går\ natt pratet jeg da med T i tlf i 3(!!!) timer, har pratet med han i fylla før, men det teller jo ikke helt... Han var like enkel og god å prate med, så han er å skrive med.. Tror faktisk ikke jeg har pratet med en gutt i tlf i 3 timer før.. og vi pratet litt om dama hans, og jeg viser faktisk litt mer forståelse.. Støtter ikke at han enda er i et forhold, men skjønner vel litt mer hvorfor han må være såpass forsiktig med å gå fra henne..

Nattens samtale førte da til at jeg ikke sovnet før kl 5 i dag tidlig.. Jeg vil møte T å se hvordan ting er, men følelsen jeg sitter igjen med er at det kan bli et veldig fintvennskap, tror ikke han er helt min type.. Han er det jeg kaller en nerd :fnise: Det har jeg og sagt til han, og det var enig i; han e litt nerdete.. :gjeiper:

For å gjøre det hele litt mer komplisert har jeg da og invitert med meg T til london (Det skjedde i nov+des), og han vil da være med, men vi må møtes å se om vi får overens for å se om vi kommer godt overens.. Så her sitter jeg da med to stk som er invitert med til London og begge to viser interesse for å være med.. :skratte:

Skjønner jo at vennine mine ikke er intr i å høre om dette, alle er jo i etablerte forhold og har funnet sin mann, mens jeg driver å flørter med to-tre forskjellige :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Statusen er vel at jeg er usikker... Vi drar til london 4 juli, 5 juli er det Take That konsert på Wembley, og herregud jeg skal se alle 5 gutta :rodmer:

Onsdag pratet jeg med T på skype i 4 timer, han er jo en veldig god person å prate med.. Men jeg er heller mer mot at han ikke er min type, han er jo politiker (zzzzzzzzzzz - jeg liker ikke politikk!) og kan med å argumentere og diskutere, så jeg kommer ofte for kort når vi har en diskusjon...T kommer da hit siste helga i mars, smånervøs og litt skummelt.. Planen å være helt ærlig med T og si at jeg har møtt en annen som og gjør meg nysgjerrig, så jeg vil legge hele london turen på is... Så om han fortsette vil komme på besøk så er det bare koselige, men jeg vil møte B igjen i påsken for å se hvordan ting er mellom oss, jeg har mer til felles med han, bortsett fra at han er sexgal (som ikke behøve å være gale :lur: ) så liker jeg godt han som person...

I dag kommer noen jenter med samboerne sine for å drikke vin og spise ost og kjeks.. Skal bli kjekt, men først er det fysio :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo, ja, nei, tja, vet ikke... Det er det jeg tenker nå..

Jo jeg er glad han er singel, for all del, men det gjør ting skummelt..

Jeg var helt ærlig med T på fredag og sa hvordan ting var, at jeg hadde truffet en annen og som jeg fann kjemien med og var nysgjerrig på begge to.. Første reaksjonen hans var jo at da bille han legge turen hit på is, for all del jeg kan skjønne den, samtidig så er det mer romanse i luften for han enn vennskap.. Og poff i går så ble han singel, for all del han har jo tenkt tanken veldig lenge.. Men nå er ting virkelig..

Flybiletter ble bestillt i natt, så nå kommer han - om jeg vil eller ei :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... 38 dager til T kommer, må innrømme at jeg gleder meg..

Sa til ei vennine at jeg tror faktisk jeg liker T, og da sa hun at det hadde hun vist ei god stund, jeg prater vist mye om han :ler:

Og i tilegg nå er det ikke noe som kan hindre oss, begge to er single.. Vi har alltid hatt en flørtete tone, og han sa at han har vært litt nysgjerrig på meg i en del, og det er jo motsatt og.. Herregud jeg har jo hatt mange sjanser på å møte han, når jeg studerte så var jo han i samme byen et par ganger.. men først nå skjer det! Gru og glede er det jeg føler.. Tenk om det skjærer seg fullstendig? jeg vil ikke risikere å miste den kontakta vi har, han er virkelig en jeg kan prate med alt om, tror faktisk han vet det alle meste om meg og mitt..

Men følelsen av å være litt lykkelig igjen gjør så uendelig godt!! Hadde aldri trodd for 3-4 mnd siden at jeg kom til å ha det bra igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...