Gå til innhold

a litte this, a little of that...


janne84

Anbefalte innlegg

:klem: Gjorde vondt å lese dette Janne! :troest: Håper virkelig alt ordner seg for deg!! Sender deg mange varme tanker! :hug:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ordner seg vettu Janne! Du er en utrolig flott dame!

:klemmer:

Endret av Serenity88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vurderer å komme tilbake :nigo:

Har følgt med dere alle, så jeg er litt oppdatert på livet deres...

Ting går bedre her, en helt flott er det nok ikke. Jeg og F har vært i samtale, så vi prøver litt til. Er ikke han som tviler på oss, det er nok jeg... men som sagt vil jeg prøve videre :)

:klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre Janne! :klem: Du har vært savnet her! Håper alt ordner seg til det beste for dere! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det like før at jeg etterlyst det. Etterlyste deg forresten overfor Marianne i går.

Godt å høre at ting begynner å bli bedre. Heier på dere jeg :hjerte:

Håper du har kommet tilbake til oss nå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlige dere er :hjerte:

Hva som skjer med forholdet tar vi som det kommer :)

Herlig dag på jobb..gleder meg mye til fredag,, da skal vi har sommerfest for personalet :skaal:

F reiser vekk i morgen og kommer igjen søndag/mandag. Gleder meg litt til å få litt tid alene, samtidig så kjeder jeg meg fort i mitt eget selskap.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å være i mitt eget selskap :ler: Da kan jeg gjøre akkurat som jeg vil og bare ta hensyn til meg selv :jepp: Men det må ikke bli for mange dager av gangen da :ler:

Vi skal ha sommerfest neste lørdag vi. Håper jeg ser såpass til da at jeg kan ta meg en liten tur :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: frigg, ser for meg deg bedugget og omtåket fra før og der går du å sjangler :ler:

Kjenner at det er litt godt å være alene, treng litt avstand fra F. Er ikke ofte vi er fra hverandre, skjer vel et par ganger i året, og da er det som regel jeg som er på farten...

Lurer virkelig på når tid sommeren skal komme, har hatt to dager med fint vær og behaglig temperatur i år, vil virkelig ha mer enn det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: frigg, ser for meg deg bedugget og omtåket fra før og der går du å sjangler :ler:

:ler:

Tror ikke det blir så mye drikking hvis jeg i det hele tatt skal på festen. Synest mitt kan variere veldig fra dag til dag, så vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marianne :hjerte:

Helga jammen meg snart over. Fredag var det personalfest, må vel si den var vellykket når jeg danset på bordene? uff hvorfor er det alltid jeg som driter meg ut???? :ler:

Første gangen jeg tror jeg gleder meg til en mandag, F kommer hjem i morgen... skal bli godt å få han hjem, så det tar jeg som et godt tegn :)

Har faktisk vært godt å være hjemme alene.. i går ble dagen tilbragt på sofan med en haug med godteri, chips, brus og film.. til middag mekket jeg biff og fløtegratinerte poteter.. i dag har jeg vasket 4 maskiner med klær, støvsuget overalt, og skiftet på sengen. Nå står det hjemlaget fiskegrateng i ovnen :) også skal jeg se sex and the city filmen (den første.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven døtte så effektiv du har vært i dag da. Her er det så varmt i dag at det er bare sløving. Orker ikke å gå ut en gang for det er så varmt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel er godt å få gjort noe.. skulle gjerne ha byttet med deg, her er det f*** meg ikke sommer!!!!!!

Har spist en hel boks med is - mint og sjokolade, og sett sex og singeliv filmen :)

åååååå jeg må virkelig skjerpe meg når det gjeld kosthold og trening, har lagt på meg en del i det siste, til og med F har kommentert det :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårlig på dagbok-fronten.. har ikke så mye fortelle, ei uke og en dag igjen til fredag, gått i skikkelig ferie modus.. dagene på jobb er lange... og kostholdet er fortsatt ræva, blir oppgitt av meg selv!!!!!

hvor er all displinen vekk henn???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har du nok rett i, tok ferie for noen mnd siden den...

For ei lat helg!!! har tilbragt helga på sofa, var en liten tur på butikken i går og det er det vi har gjort på.. skulle ta oss en sykkeltur, besøke et vennepar og vaske leilighet, men lenge leve latskapen!

Skal ut til søstern og familien i dag og grille...

:hoppe: for 5 arbeidsdager igjen til sommerferie :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D.O.A.

Lenge leve latskapen! :skya:

Det er tross alt sommer, og du som ikke har sommerferie helt ennå, har hvertfall lov til å være lat i helgene! Du må jo ha litt energi når mandagen kommer :fnise:

Kos dere på grilling, og god sommer Janne! Håper du får godt vær og koser deg masse :)

Klem Doa/Reka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Svært dårlig å oppdatere.. er bare latskap! er innom å leser hos dere, så litt oppdatert er jeg enda :nigo:

Er nå inn i 2 ferieuken.. og herregud så kjedelig det var i forrige uke!!! skal jo ikke være slik, man gleder jo seg til sommerferie i et år og når det kommer så er det kjedelig?? men ja, det er kjedelig å bare være hjemme.. Været er dritt, har hatt en fin sommerdag, var ikke en dag engang, varte noen timer..

Men nå nærmer det seg avreise til danmark. Vi starter torsdag, og overnatt en eller annen plass før vi tar båten fra larvik fredagsettermiddag. GLEDER meg til å reise vekk litt...

Er hjemme alene igjen (!!!!!), F kommer igjen i morgen, er å hjelper svigerfar med siste rest av å rive garasjen. Han dro lørdag, kjenner det er litt godt at han er vekke. Ting har aboslutt vært bra imellom oss, han har vært som e nyforelska fjortis :ler: Har roet seg litt den siste uken, takk gud for det!

Hvordan står det til med dere alle da? hva er ferieplanene deres?

:kose: :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...