Gå til innhold

Poizki prøver på Oizki


Poizki

Anbefalte innlegg

:kjempesinna:

Tanta kom på slaget...

:kjempesinna:

Jaja...I serien "kvinne kjenn din kropp" presenterer vi nå "tegn på tantebesøk"

1: Ømme pupper forsvinner kvelden før

2: Vondt i korsryggen dagen/kvelden før

3: Lett hodepine (men det kan komme av maling kvelden før også)

Heh, får se det positive i det - jeg blir kjent med kroppen min i hvertfall..

Så får vi se om det klaffer denne gangen..

Ååååh, lenge til EL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tante tante... vær nå god

ikke gi så mye blod

Vær snill med Poizki

Hun er naisky

Barn vil hun ha

så da må du dra!

ohhhhhhhh jeg har talent... :gjeiper: hihihi..

Spis litt sjokolade, og gled deg til neste periode du... litt kjedelig å treffe så tidlig hva, da går du glipp av mye spenningen.

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snike* *snike* *snike* :nigo:

Da har jeg fått lest igjennom boka di! ;)

Fort bort med TR så spiren kan slå rot hos deg!!! *heie!!*

:babysmokk::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tante tante... vær nå god

ikke gi så mye blod

Vær snill med Poizki

Hun er naisky

Barn vil hun ha

så da må du dra!

ohhhhhhhh jeg har talent... :gjeiper: hihihi..

Spis litt sjokolade, og gled deg til neste periode du... litt kjedelig å treffe så tidlig hva, da går du glipp av mye spenningen.

Du er meg litt av en poet Aurelia :fnise:

Har kjøpt Oreokjeks med melkesjokoladetrekk..Usunt og kvalmende, men HERREGUD så godt når man har mensenhore tendenser :biggrin:

Men samtidig har jeg dilla på frukt og mager vaniljekesam - så vi får håpe de veier opp hverandre ;)

*snike* *snike* *snike* :nigo:

Da har jeg fått lest igjennom boka di! ;)

Fort bort med TR så spiren kan slå rot hos deg!!! *heie!!*

:babysmokk::danser:

Heey! Koselig med besøk!

Joda, her inne venter vi på at tanta skal forsvinne, har vel siste dagen i dag eller i mårra...Litt surt med "lang" syklus..Er jo tre dager lengre til EL enn hos andre...Men tre dager er jo ingenting, leser jo om de her inne som har 60 dagers sykluser! :sjokkert:

----------------

Kjedelig, på jobb i dag...Lang uke!

Men men, Got to work to make a living!

Driver å pusser opp i utleieleiligheta vår nå, litt fuktskada bad og ellers maling av vegger..Liker å holde på sånn når det er vårt eget ;)

Ellers skjer det ikke så mye..Gleder meg til det blir ordentlig sommer her i nord, ikke bare snikvår! Vil komme igang med å bruke kjolene mine . har som et lite nyttårsforsett å kle meg mer "kjolete" Har jo så "mye" hengende i skapet, må bli flinkere til å bruke dem til hverdags uten å føle meg dum :fnise:

Ha en fin RestenAvHelgen alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Poizki! :)

Så synd med mensen da... Men neste gang! Da... :gravid:

Foreløpig kan du nyte sommeren med et glass iskald hvitvin eller cider eller hva du nå liker, og le litt av oss andre som må sitte der med colaglasset vårt, mens vi finner på dumme unnskyldninger som ingen tror på ;)

I dag skal jeg på grillfest, og faktisk så frister det VELDIG med et kaldt glass med alkoholinnhold. Øl, hvitvin, pærecider, eplecider, bring it on, I`ll take anything... :sjarmor: Jeg kommer ikke til å gjøre det altså. Men det frister veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Poizki!!

Så dritt at tanta kom igjen! Ørk... Jeg merker også at jeg har begynt å lære å kjenne kroppen min i det siste ja. Det var sånt jeg ikke tenkte over før jeg begynte med KG faktisk, og omtrent et år etter at vi begynte å prøve :fnise:

Ha en fin lørdagskveld videre!! Håper du nyter et god glass vin nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Poizki! :)

Så synd med mensen da... Men neste gang! Da... :gravid:

Foreløpig kan du nyte sommeren med et glass iskald hvitvin eller cider eller hva du nå liker, og le litt av oss andre som må sitte der med colaglasset vårt, mens vi finner på dumme unnskyldninger som ingen tror på ;)

I dag skal jeg på grillfest, og faktisk så frister det VELDIG med et kaldt glass med alkoholinnhold. Øl, hvitvin, pærecider, eplecider, bring it on, I`ll take anything... :sjarmor: Jeg kommer ikke til å gjøre det altså. Men det frister veldig.

Neste gang ja, neste gang SKAL det klaffe!! Øl liker jeg egentlig bare når jeg er sliten og varm, men resten av alkoholen kan du bare sende denne veien i 14 dager fremover :biggrin:

Håper du koser deg på grillfest, du må fortelle i dagboka di hvordan de dårlige unnskyldningene fungerte ;)

:vinke: Poizki ;)

Håper du får en knallhelg ;)

:klemmer:

:vinke: Takk det samme Netta!!!

Hei Poizki!!

Så dritt at tanta kom igjen! Ørk... Jeg merker også at jeg har begynt å lære å kjenne kroppen min i det siste ja. Det var sånt jeg ikke tenkte over før jeg begynte med KG faktisk, og omtrent et år etter at vi begynte å prøve :fnise:

Ha en fin lørdagskveld videre!! Håper du nyter et god glass vin nå ;)

Ja den tanta, den tanta..Det er en gjest som ikke kjenner sin bsøkelsestid ja!

Ja, fordelen med at det ikke klaffer med engang er jo at man blir kjent med kroppen sin..Og det syns jeg egentlig er veldig kjekt, hadde det ikke vært for at jeg har enda mer lyst til å bli gravid enn jeg har lyst til å lære syklusen min å kjenne...

Her har jeg kost meg med et glass vin, og så snart jeg er ferdig med dagbøkene skal jeg sette meg på verandaen, se på midnattsola og drikke kaffeBailyes! Skal tilogmed slå meg løs og ta meg TO røyk til den gode varme drikke :fnise:

------------------

Håper alle har en fin kveld altså!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MIdnattssol høres deilig ut... :sol: er det beste jeg vet! (nesten iallfall). Eneste det ikke er så bra for er søvn kanskje? Men du... hvis det faktisk regner ute, heter det midnattsol da også? Hva med midnattsregn og midnattsskyer? *sagt i en sløvet morgentilstand* :gjeiper:

Høres ut som du har hatt en fin helg til nå....... måtte det fortsette på denne late søndagen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

I'M BAAAAACK!!!

Tenkte nemlig jeg skulle prøve en PP uten å tenke så nøye over når det var EL, og greier...

OG DET FUNGERTE!!!!

Tok en test i morges, Først vistes det ingen strek, men nå, to minutter etter er det to streker på den!!!!! Hjelp!!!

:danser::danser::danser:

Så da er jeg vel gravid da? Hmm...Jippi!

Og nå må jeg ta meg en dagbok runde, ser jo netta også har truffet blink, er det flere?? Spennende dager damer !!

:biggrin:

Spent på hva kjære vil si..Han har nemlig ikke stått opp for å få de gode nyhetene enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'M BAAAAACK!!!

Tenkte nemlig jeg skulle prøve en PP uten å tenke så nøye over når det var EL, og greier...

OG DET FUNGERTE!!!!

Tok en test i morges, Først vistes det ingen strek, men nå, to minutter etter er det to streker på den!!!!! Hjelp!!!

:danser::danser::danser:

Så da er jeg vel gravid da? Hmm...Jippi!

Og nå må jeg ta meg en dagbok runde, ser jo netta også har truffet blink, er det flere?? Spennende dager damer !!

:biggrin:

Spent på hva kjære vil si..Han har nemlig ikke stått opp for å få de gode nyhetene enda ;)

Slutt å tull'a!!!??? :hakeslepp: Det er jo STORT jo!!! GRATULERER!!! :klemmer: :klemmer:

:strix: Blir jeg også nødt til å legge vekk tenking og styr neste PP eller??? :ler:

Så utrolig fantastisk Poizki!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi...TAKK!! :)

Tja, det var sikkert bare en tilfeldighet at det klaffa denne gangen, hadde sikkert klaffa om jeg hadde passa på EL og slikt og...

Men jeg tror faktisk at vi ikke hadde oss på selveste EL dagen engang..

TJOHO!!!

Haha, jeg tror det egentlig ikke selv her jeg sitter..Må vel begynne å spy etterhvert for at det her skal bli "sant"

Spennende, spennende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, oi, oi - hva er det jeg leser? :hoppe: Så utrolig koselig!!

GRATULERER SÅ MASSE!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix:

Hehe...Glad det er ferie snart, og glad vi skal bort i ferien..Vet ikke hvor lett det blir å skjule det her... :biggrin:

Åååh, nå tror jeg at jeg må gå å vekke kjære snart...Han kan jo ikke ligge der å ikke vite ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå og fortell din kjære da jente!! :ler: Og så kommer du hit og forteller oss hva han sa!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh my god!!! har falt av lasset litt jeg også.. ikke vært her inne og kikket.. og så liksom: wow wow.....!!!! gratulerer så mye Poizki! og masse lykke til videre.

Det var da strålende nyheter på en søndag

:bolledeig::bolledeig::bolledeig::bolledeig::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...