Gå til innhold

Poizki prøver på Oizki


Poizki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:kaklehone: Med alt dette eggnsnakket mangler bare høna... :gjeiper:

*kykkeliky***

er du verpesyk? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Her er babystøvet du bestilte: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Takker for koselige innlegg i dagboka mi, og ønsker deg masse lykke til med prøvinga!! Snart i full gang igjen eller? :humpe::ler:

:klem:

Endret av LilleRamona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge til eggløsning :duskedame: HURRA ;)

Heier for at denne gangen sitter spiren :) Lykke til med :sengekos::hoppe:

:kose:

Hehe, tusen takk! Vi krysser fingrene hardt for at 17 mai helga vil være en innertier ja!

:kaklehone: Med alt dette eggnsnakket mangler bare høna... :gjeiper:

*kykkeliky***

er du verpesyk? ;)

Verpesyk ja!! Vil, vil, vil ha barn i magen...helst i går...

Hei hei!!

Her er babystøvet du bestilte: :strix:

Takker for koselige innlegg i dagboka mi, og ønsker deg masse lykke til med prøvinga!! Snart i full gang igjen eller? :humpe::ler:

:klem:

:humpe:

Mye svinprat på dere her nå...

Men det blir nok mye aktivitet på den fronten fremover...Nå skal jeg en tur hjem til foreldrene mine fra onsdag til fredag, men det er nok bare torsdagen jeg går glipp av :humpe: Dessuten hadde jeg så tydelige tegn på eggløsning sist pp at jeg får nok med meg når det skjer denne gangen..Så da får vi bare kjøre på morgen og kveld i helga! og før helga...og etter helga...Viktig å treffe i begge ender av EL altså.. :fnise:

Og det har ikke min godeste noenting i mot...Han går bare å venter på at jeg skal bli fruktbar som han sier...

Jeg har nemlig bestemt at det SKAL gå denne gangen...

Syns ikke dere goså det? Jepp, vi satser på februarbarn...Alle sammen :biggrin:

Hmm, skal på jobbintervju neste fredag, kanskje jeg sitter der og er gravid, helt uten å vite det selv engang...Men det er ikke så farlig, er bare en liten deltidsjobb for å få litt mer i permisjonspenger når den tid kommer..

Ha en fin dag alle!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns absolutt dere bør få det til nå ja :jepp: Februarbarn hadde passet deg bra ;)

Jeg tror jeg ble gravid i de dagene jeg begynte i ny jobb og fant det jo ut litt over en uke etterpå :fnise:

Satser på at noe av det samme skjer deg :)

Ha en videre fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns absolutt dere bør få det til nå ja :jepp: Februarbarn hadde passet deg bra ;)

Jeg tror jeg ble gravid i de dagene jeg begynte i ny jobb og fant det jo ut litt over en uke etterpå :fnise:

Satser på at noe av det samme skjer deg :)

Ha en videre fin kveld :klem:

Joda, vi går for gull denne gangen og ;)

Så lenge ikke ungen kommer den 18, det er MIN dag...Hehe..Jeg liker bursdager..

Ja, kanskje det er en ny jobb som er tegnet - får satse på det...Nå er det bare en liten 20% jobb i utgangspunktet, men det er mest for å ha fått en fot innenfor der, hvis jeg ikke finner noe bedre når jeg er ferdig her jeg er nå til nyttår..

I dag reiser jeg hjem til foreldrene mine en tur, det blir koselig!

Mamma skal strikke genser til meg, noe jeg nemlig ikke har tålmodighet til selv enda..Jeg går bare å venter på å få strikke babyklær :hjerte:

Det er så koselig å strikke babyklær, også går det fort!

Uansett, ha en fin dag damer!! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Legger fra meg litt mer babystøv siden jeg ser du nærmer deg eggløsning... :ler:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo bare begynne baby strikkingen nå :hoppe: Så har du en hel vinterkollisjon til babyen kommer ;)

Heier for at denne pp så blir dere gravide :duskedame: :duskedame:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Legger fra meg litt mer babystøv siden jeg ser du nærmer deg eggløsning... :ler:

:strix:

Lykke til!! :)

Tuuuusen takk for babystøv...Håper så veldig inderlig at det går denne gangen..!!

Får vel være flink og rulle meg litt i det;)

:pasha: :pasha:

du kan jo bare begynne baby strikkingen nå :hoppe: Så har du en hel vinterkollisjon til babyen kommer ;)

Heier for at denne pp så blir dere gravide :duskedame: :duskedame:

:kose:

Det er bra dere heier på meg! :biggrin: Har nok allerede litt liggende, strikka et nydelig sett med genser, bukse, lue og lester..og to vogntepper! + litt div. som egentlig er strikka til venniner, men så har det aldri blitt gitt bort..Det er jo så mye arbeid..

Fortsatt hjemme hos mamma og pappa. har storkosa meg her siden onsdagskveld..Har fått sett lillebror på 15 i dress (liten og liten..han er nesten 1,90 og 35 kilo tyngre enn meg - og jeg er ikke lita og spe selv..) og han var SÅ STILIG!! Nesten så jeg ble litt rørt over hvor stor, voksen og reflektert den lille skitungen har blitt..Snill mot jentene og alt..Og han måtte si seg enig i at det hadde sine fordeler å ha to "strenge" storesøstre..Han har nemlig fått klar beskjed om hvordan han skal behandle damene..

Ellers har det vært godt å komme "hjem" å slappe av..Var flink i mårrest å sykla to mil inn til byen i KNALLværet vi har her nå, lånte bilen hos mamma og har vært på litt shopping i dag..Fant faktisk gardiner på Jysk til 19,- kr lengden..Helt greie nesten gjennomsiktige hvite bomullsgardiner til å ha i stua i sommer...Gleder meg til å komme hjem i morgen å henge de opp:)

Ellers har det vært rolig, i kveld var jeg og lillebror å besøke bestemor, og hun er av typen "rundstykker/banankake/eplekake/krumkaker og litt jordbær med fløte" Så, mett i magen blir man i hvertfall...Koselig å høre henne fortelle fra da pappa var liten, og om hvordan det var da hun var unge..Tenk - yngst av tretten søsken..De hadde det trangt kan jeg tenke meg :riste:

Jada, nå merker jeg at jeg skravler litt..men men..

Jeg må si at det er godt å sitte å ta et glass vin - og gleder meg til i morgen, da blir det en siste heidundrende fest, da skal alle jentene ut, og det er store planer om kjole og full pakke..Så da krysser jeg fingrene for at det blir svinaktig gøy, og at det er siste gangen jeg skal drikke meg full på leeeenge... :skaal:

Håper alle har hatt en fin dag i dag, gravid eller ikke gravid!

I morgen skal jeg hjem til min kjære! :sengekos: Gleder meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det virkelig å nærme seg EL her..

Og jeg er atter engang på følelseskarusellen ang prøvinga. Det er jo så vannvittig "stort" og skummelt det vi driver med!

Altså - forhåpentligvis kommer det en liten baby ut av det her, men det er jo ikke en liten baby lenge, den blir større, skal gå i barnehage, skole, få venner og uvenner. Det kommer jo til å bli et helt nytt menneske med sin helt egen personlighet!

Oj oj...Glad veien blir til mens man går - hadde jeg fått dumpa en 9 åring i fanget er jeg ikke sikker på hva jeg skulle ha foretatt meg ;)

Men jeg håper det klaffer denne gangen, har allerede satt igang med :humpe: hver dag, kan jo hende syklusen min bare er 28 dager denne gangen?

Men jeg tviler, har ikke vondt i puppene slik som jeg hadde forrige pp - så da er det nok ikke EL enda, men nå er det ikke lenge til!!

:danser:

*Siste Store Fest før :gravid: på fredag var knallkoselig, vi prøvde så godt vi kunne å flire oss ihjel og vi storkoste oss.

Måtte desverre på jobb lørdagsmorgen klokka 10, men det gikk overraskende bra - litt småkvalm og ekstreeeemt trøtt - men det var verdt det..Ellers var 17.mai en trivelig affære - KNALLvær her nord, og koselig tog, kake og årets første grilling på verandaen!

Også fikk jeg være hjemme alene - sitte med sola i ansiktet og lese bok! Og da storkoser denne jenta seg :hjerte:

Og denne uka blir det kort uke på jobb!!! Satser på at finværet holder seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame::duskedame::duskedame:

Får håpe :sengekos: denne pp fører til at jeg starter sommeren som :gravid:

Ikke så mye å si i dag, kjipt å være på jobb - sol ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Siste Store Fest før :gravid: på fredag var knallkoselig, vi prøvde så godt vi kunne å flire oss ihjel og vi storkoste oss.

Måtte desverre på jobb lørdagsmorgen klokka 10, men det gikk overraskende bra - litt småkvalm og ekstreeeemt trøtt - men det var verdt det..Ellers var 17.mai en trivelig affære - KNALLvær her nord, og koselig tog, kake og årets første grilling på verandaen!

Også fikk jeg være hjemme alene - sitte med sola i ansiktet og lese bok! Og da storkoser denne jenta seg :hjerte:

da er du som meg!! Det aller beste som finnes er å sitte ute på terrassen med en spennende bok, sol i ansiktet, lett bris i håret.. et glass kaldt hvitvin i hånda.. helst på sommeren med sommerkjole på ;) nice!!

Høres kjekt ut med party sist fredag.. godt å få rista seg litt innimellom. Kanskje siste festen på ei stund ja, gjelder om å kose seg da.. (man kan jo kose seg som gravid også da.. er jo ikke det.. ) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame::duskedame::duskedame:

Får håpe :sengekos: denne pp fører til at jeg starter sommeren som :gravid:

Ikke så mye å si i dag, kjipt å være på jobb - sol ute...

:duskedame: Her var det spennende EL-dager! Håper det klaffer for dere denne pp :duskedame:

Stoor :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Time to ovulate!!

Ingen :humpe: i går - sparer kvalitetsvømmerne til mannen til i kveld...

Alright..Satser på at kroppen er ajour da, og at det vil klaffe nå da...

Men jeg har ingen EL symptomer, forrige pp hadde jeg jo vondt i puppene, trodde det var tegnet mitt jeg?

Merkelige kroppen..Kanskje jeg ikke har EL hver pp? Kanskje bare det er en eggstokk som fungerer?

Uansett.

:danser: for at egg og svømmere finner hverandre i kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er du som meg!! Det aller beste som finnes er å sitte ute på terrassen med en spennende bok, sol i ansiktet, lett bris i håret.. et glass kaldt hvitvin i hånda.. helst på sommeren med sommerkjole på ;) nice!!

Høres kjekt ut med party sist fredag.. godt å få rista seg litt innimellom. Kanskje siste festen på ei stund ja, gjelder om å kose seg da.. (man kan jo kose seg som gravid også da.. er jo ikke det.. ) hehe..

Kald hvitvin :hjerte:

Sol :hjerte:

Bøker :hjerte:

Veranda :hjerte:

Sommerkjole :hjerte:

Ååh, det er ikke vanskelig å kose seg altså..Og er man så heldig å bli gravid, så får man bare bytte ut hvitvin med alkoholfri cider, eller noe annet godt :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Time to ovulate!!

Ingen :humpe: i går - sparer kvalitetsvømmerne til mannen til i kveld...

Alright..Satser på at kroppen er ajour da, og at det vil klaffe nå da...

Men jeg har ingen EL symptomer, forrige pp hadde jeg jo vondt i puppene, trodde det var tegnet mitt jeg?

Merkelige kroppen..Kanskje jeg ikke har EL hver pp? Kanskje bare det er en eggstokk som fungerer?

Uansett.

:danser: for at egg og svømmere finner hverandre i kveld..

:klemmer: Krysser fingrene for full klaff i kveld :)

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykke til i kveld!! :duskedame::humpe::duskedame:

Merkelig hvor engasjert man blir i vilt fremmede mennesker her inne! Hvis du blir gravid nå så kommer jeg til å bli skikkelig glad, liksom... :fnise:

Endret av LilleRamona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

følte du magisk kjemi igår? hehe... kanskje svømmerne nå er i full ferd oppover mot det de kaller himmelen... en tøff kamp for overlevelse, der bare den sterkeste kommer frem.. ;)

ønsker deg en herlig (hehe kom på at det er kristihimmelfartsdag,.. så treffende for at svømmerne (iallfall en) skal komme til himmelen akkurat idag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Krysser fingrene for full klaff i kveld :)

:duskedame: :duskedame:

Takk takk :danser:

Lykke til i kveld!! :duskedame::humpe::duskedame:

Merkelig hvor engasjert man blir i vilt fremmede mennesker her inne! Hvis du blir gravid nå så kommer jeg til å bli skikkelig glad, liksom... :fnise:

Hehe..Merkelige greier det der ;)

Satser på at heiagjengen her inne har hjulpet svømmere og egget på ferden *håper*

følte du magisk kjemi igår? hehe... kanskje svømmerne nå er i full ferd oppover mot det de kaller himmelen... en tøff kamp for overlevelse, der bare den sterkeste kommer frem.. ;)

ønsker deg en herlig (hehe kom på at det er kristihimmelfartsdag,.. så treffende for at svømmerne (iallfall en) skal komme til himmelen akkurat idag. ;)

Ja, vi satser på at kjæres himmelfarere kommer frem! :fnise:

-------------

I dag er det trist og grått her, så vi sov lenge i dag - det gjør godt av og til, men kjenner man får litt panikk når man våkner halv 1, halve fridagen er jo borte!

I dag skal vi bare ta det helt med ro, jeg tror jeg skal legge meg på sofaen med en bok - så svømmerne får god tid til å finne fram der inne!

Tenk om det her er gangen det skal klaffe???

:duskedame: litt for meg selv her :biggrin:

Det blir ihvertfall 12 spennende dager fremover!

Ha en fin dag alle :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...