Gå til innhold

Poizki prøver på Oizki


Poizki

Anbefalte innlegg

Og der hadde jeg skrevet et langt innlegg som bare forsvant...

Argh!! :kjempesinna:

Ihvertfall, negativ test på fredag, planer om å teste på nytt på mandag...

men neida, tror jeg fikk mensen i dag!

ÅÅÅÅH....Jeg hadde veldig lyst å bli en av de som fikk klaff på første forsøk...men men, what are the odds?

Såeh...Nå skal jeg gå ut å ta meg en protestrøyk :smoke:

Håper mange andre har klart det denne pp - vi kommer sterkere tilbake :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jo kjipern.. men går ikke an å la seg knekke allerede i første PP nei!

Nyt dagen du, og gled deg til neste spennende runde. Tror det er viktig å nyte hver dag, og mulighetene vi får.. sånn på veien mot målet også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo kjipern.. men går ikke an å la seg knekke allerede i første PP nei!

Nyt dagen du, og gled deg til neste spennende runde. Tror det er viktig å nyte hver dag, og mulighetene vi får.. sånn på veien mot målet også!

Joda, flink å teste positivt!

Da kan jeg nyte neste helg på verandaen, med kombinasjonen kaffe/baileys, røyk med en god venninne :biggrin:

Ikke lenge til du skal teste nå?

Spent på om du får tester i posten på mandag...? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det der med alkohol kommer jeg til å savne... best å kose seg mens man ennå kan ;) hehe..

veldig spent på om jeg får tester ja, det er så irriterende å vente. Men på en måte er det bra, for jeg er ca 10-12 DPO nå (vet ikke når eller om EL var). Best å vente litt da. Kommer testen på mandag, tester jeg tirsdag morgen. Men må jo se om mensen kommer.. har spottet litt av og på, kom litt under :humpe: idag også.. blæh! Men ingen TR enda.. skulle ønske jeg kunne tatt det hakket mer kuli mens jeg ventet, men man blir jo bare helt besatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det der med alkohol kommer jeg til å savne... best å kose seg mens man ennå kan ;) hehe..

veldig spent på om jeg får tester ja, det er så irriterende å vente. Men på en måte er det bra, for jeg er ca 10-12 DPO nå (vet ikke når eller om EL var). Best å vente litt da. Kommer testen på mandag, tester jeg tirsdag morgen. Men må jo se om mensen kommer.. har spottet litt av og på, kom litt under :humpe: idag også.. blæh! Men ingen TR enda.. skulle ønske jeg kunne tatt det hakket mer kuli mens jeg ventet, men man blir jo bare helt besatt...

Ja, vi blir litt besatt vi kvinnfolk..Kjære spørr bare: Blør du i dag eller? Og når svaret er nei så spørr han om jeg skal teste meg i dag..Jeg sier nei, jeg har allerede vært på do i dag, og vil bare teste på moregnurin..også tenker han ikke mer på det i dag...Tror jeg;)

Så mens han er nede i garasjen og snekrer sitter jeg her å leser fødselsistorier og håper at jeg bare spotter i dag, og at jeg kan teste meg på man/tirs...

Værsågod bli gal..

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh...I dag er det litt synd i meg altså :dry:

Det er ikke no artig å ha ordentlig mensen!!

For det første kommer jeg snart til å dø av blodtap, jeg er jo vant til å skifte TRUSEINNLEGG tre ganger om dagen - Det her er jo syndefloden...

Også gjør det vondt i magen, og i ryggen og litt mer i ryggen...

ISJ!!!!! Og blir det sånn som når jeg var 15 kommer det her til å vare i 7 fulle dager...ikke 4, sånn som jeg har blitt vant til...

ISJ!! :frustrert:

Sånn, da har jeg fått det ut :biggrin:

Men ellers er dagen god, fine mandager etter å ha hatt langhelg, det er nemlig noe å gjøre her når jeg ikke har vært her på 4 dager..

Men det betyr også at jeg har lang uke denne uka, fra i dag, til lørdag..

Men men:)

Ellers har helga vært rolig, sykla tur på fredag, var å besøkte et vennepar på hytta på lørdagskveld/natt og i går var jeg hjemme heeeeele dagen, bare en snartur på bensinstasjon for å kjøpe mensenhoresjokoladen min.. :tommelopp:

Fikk ikke sove i går kveld, så sto opp igjen halv ett, og ble sittende å lese til klokka tre. Men det var ikke noe problem å stå opp i mårres, ligger jo trossalt å drar meg til klokka 9 om mårran..

Ååååkej..Kunne ha skrevet mer, men dette er jo trossalt ikke en generell dagbok :)

Håper alle har en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten..noen tanker bare...

Begynte å blø på formiddagen i går, og fortalte dette til kjære...

"javell" sier han bare...

Javell????

Åååh, jeg vil bli fortalt at dette går bra, neste gang klarer vi det...jeg vil at han skal si alt det jeg sier til meg selv inni hodet mitt...

Men han lar meg gå å gnage på det hele dagen og først når vi går å legger oss spørr han om det er noe jeg tenker på..

Og det kommer fra mannen som har sagt at jeg må slutte å utsette å ta opp ting til når vi legger oss!

Så jeg sa bare at det ikke var no artig å få mensen selvom jeg visste at sjansen ikke var så stor siden det var første runde..

og da fikk jeg trøsten min...

Men jeg skulle gjerne hatt litt mer, maaaaaange timer tidligere...

Hehe...det er jo han som har mast om det her i to år, men han er jo så avslappa til det hele!

Mens jeg har brukt ett år nå på å forberede meg, og da vil jeg at det skal klaffe I GÅR!! Utålmodige kvinnemenneske ja...

Herregud så godt å ha en plass å blåse ut litt :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg.. og kjenner både meg og sambo igjen.. hehe.... masse klemmer fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff kjenner meg igjen her ja, sånn som dette tror jeg alle føler :)

Men du kan trøste deg med AT NESTE GAN KLAFFET DET :strix: for det har jeg bestemt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Håper du har kommet deg over den værste delen av skuffelsen er over og at du er klar for ny pp ;)

Ønsker deg en god uke iallfall :nigo:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Joda, nå har skuffelsen lagt seg, og når jeg har fått alt litt i perspektiv så ser jeg jo at det kan være lurt å få en naturlig mens før man blir smelt på tjukka!

Nå vet jeg hvor lang syklus jeg har, og jeg vet at når jeg har vondt i puppene, da er det EL, ikke symptomer på noe annet ;)

Var å skreiv inn datoer i en terminkalender, og hvis den er rett så skal vi feire 17. mai i senga :sengekos:

Det hadde jo vært litt stilig med et grunnlovsbarn...Og da blir det februarbaby på oss, litt artig, for jeg har selv bursdag i februar, så nå vet jeg hva mine foreldre drev med på 17 mai i 1986... :yvonne: sånn ca ihvertfall...

Jaja, ellers skjer det ikke mye hos prøverne - kjære snekrer garasje og jeg trimmer og surrer rundt som vanlig...

Ha en fin kveld alle sammen..Nå skal jeg straks suse opp til en venninne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Velkommen i klubben, får jeg vel si! :) Kjipt at :kosteskaft: kom, men greit at alt "virker" som det skal da! Nei, det er nok ikke så mange som får det til å klaffe på første forsøk, selv om det høres ut som om det er 80% av befolkningen noen ganger! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Cuba med IKM mai gjengens første positive test! Håper alle vi andre følger etter...

:klem: Så koselig da :smilyblomst: *rørt*

Håper virkelig du kommer etter fort som bare det! Jeg unner dere alle sammen av hele mitt hjerte å bli gravide, skal krysse alt jeg har for dere!

Er rart det du sier.. At man faktisk klarer å sette seg inn i andres følelser og tanker uten at man er gang kjenner dem i virkeligheten.

Og jeg er helt ærlig når jeg sier at jeg skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre.

Vet ikke om du føler det sånn, men jeg har alltid følt at jeg var en som ikke kunne bli gravid. Kunne aldri se for meg at jeg skulle være så heldig. Skjønner det jo egentlig ikke nå heller, og tenker jo på innimellom at det ikke er sikkert det går bra. Men jeg kan faktisk bli gravid og det er jeg helt sikker på at du kan også.

Nå har dere jo ikke prøvd så altfor lenge, så om ikke tankene har kommet enda, så glem det ;)

Men ville bare si det.. Uansett hvor lite tro man har på det, har det ikke noe å si! :klem:

Håper du får en videre fin kveld!

Og her er masse babystøv! *støv* *støv**støv* *støv**støv* *støv**støv* *støv**støv* *støv**støv* *støv**støv* *støv**støv* *støv**støv* *støv**støv* *støv* :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjipt at tanta kom :troest: , men tror egentlig det er bra å få en ordentlig mens før du blir gravid, så det er jo en liten trøst. Jeg ble gravid før spiralen omtrent var ute og gynekologen sa til meg at han kunne si med 100% sikkerhet at det var derfor jeg hadde hatt MA. Ting hadde liksom ikke "våknet" nok til å produsere nok hormoner til å utvikle graviditeten.

Men neste gang, da skal tanta få lov til å holde seg laaangt unna. Vi får satse på at det ferske babystøvet til Cuba gjør susen! :tommelopp:

Ha en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Velkommen i klubben, får jeg vel si! :) Kjipt at :kosteskaft: kom, men greit at alt "virker" som det skal da! Nei, det er nok ikke så mange som får det til å klaffe på første forsøk, selv om det høres ut som om det er 80% av befolkningen noen ganger! :fnise:

:klem: Så koselig da :smilyblomst: *rørt*

Håper virkelig du kommer etter fort som bare det! Jeg unner dere alle sammen av hele mitt hjerte å bli gravide, skal krysse alt jeg har for dere!

Er rart det du sier.. At man faktisk klarer å sette seg inn i andres følelser og tanker uten at man er gang kjenner dem i virkeligheten.

Og jeg er helt ærlig når jeg sier at jeg skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre.

Vet ikke om du føler det sånn, men jeg har alltid følt at jeg var en som ikke kunne bli gravid. Kunne aldri se for meg at jeg skulle være så heldig. Skjønner det jo egentlig ikke nå heller, og tenker jo på innimellom at det ikke er sikkert det går bra. Men jeg kan faktisk bli gravid og det er jeg helt sikker på at du kan også.

Nå har dere jo ikke prøvd så altfor lenge, så om ikke tankene har kommet enda, så glem det ;)

Men ville bare si det.. Uansett hvor lite tro man har på det, har det ikke noe å si! :klem:

Håper du får en videre fin kveld!

Og her er masse babystøv! *støv* *støv**støv* *støv**støv* *støv**støv* *støv**støv* *støv**støv* *støv**støv* *støv**støv* *støv**støv* *støv**støv* *støv* :hoppe:

Så kjipt at tanta kom :troest: , men tror egentlig det er bra å få en ordentlig mens før du blir gravid, så det er jo en liten trøst. Jeg ble gravid før spiralen omtrent var ute og gynekologen sa til meg at han kunne si med 100% sikkerhet at det var derfor jeg hadde hatt MA. Ting hadde liksom ikke "våknet" nok til å produsere nok hormoner til å utvikle graviditeten.

Men neste gang, da skal tanta få lov til å holde seg laaangt unna. Vi får satse på at det ferske babystøvet til Cuba gjør susen! :tommelopp:

Ha en fin dag! :klemmer:

Herregud så trivelige dere er:)

Koselig med lykkeønskninger og babystøv - vi satser på at det hjelper!

Joda, jeg har jo skjønt at det er lurt å ha en naturlig mens først, og jeg kommer fra en familie med "lettgraverte" damer..

Med tanke på at vi barna er født i januar, februar og mars - og de planla egentlig april/mai barn :fnise:

Så da satser vi på februar barn..

Og røykeslutt til helga - SKJERPINGS!! Slutta egentlig i februar, men påska tok knekken på oss...

I kveld skal jeg bort å hjelpe en vennine å stelle istand barnebursdag til niåringen i huset, og jeg har bakt en ostekake jeg gleeeeeder meg til å smake på i mårra....

Ha en fin kveld alle! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Februarbaby hadde vært fint ja :jepp:

Godt med ostekake da! Kan godt sende en med posten hit også ;)

God kveld til deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:heiajente::heiajente::heiajente::heiajente: for røykeslutt!! You can do it. For your future baby..

Ellers noen kjekke planer for helga? Blir det noe kos? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:heiajente::heiajente::heiajente::heiajente: for røykeslutt!! You can do it. For your future baby..

Ellers noen kjekke planer for helga? Blir det noe kos? hehe

Takk for oppmuntring! Jo, jeg vet jo at jeg kan...Jeg må bare ta meg sammen :)

I helga har vi lite planer..Var i barnebursdag i går og etterpå fikk vi besøk av et vennepar og en kompis..Guttene satt å hørte på musikk, og jeg og vennine M fant fram den gamle nintendoen og spilte SuperMario mens vi drakk :vin:

Good times! Ble litt sent, men ingen problemer med å komme seg opp og på jobb i mårrest :) Kort dag i dag uansett, ferdig klokka 3, så da kan jeg ta meg en middagslur når jeg kommer hjem!

Resten av helga har vi vel ingen planer, men jeg kommer nok til å ta meg et glass vin i kveld..litt krampeaktige "siste sjanse" tanker her i gården :fnise:

Ha en fin dag!!! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de verste tantesmertene over nå? Jeg lindra smertene mine i går med et glass rødvin, godt å ha noe og trøste seg med.. (og masse bamsemums, men det er en annen sak)

Februarbaby hadde vært noe, for da har også drømmepappaen bursdag. Synes det virker fint å få en baby i februar-mai... sånn før sommeren. Får vi dem i februar er det litt mer liv i dem på sommeren, og kan ha dem med mer ute osv. Ser for meg at de sover veldig mye akkurat de første månedene ja. *koser seg med hyggelige trillebilder i hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de verste tantesmertene over nå? Jeg lindra smertene mine i går med et glass rødvin, godt å ha noe og trøste seg med.. (og masse bamsemums, men det er en annen sak)

Februarbaby hadde vært noe, for da har også drømmepappaen bursdag. Synes det virker fint å få en baby i februar-mai... sånn før sommeren. Får vi dem i februar er det litt mer liv i dem på sommeren, og kan ha dem med mer ute osv. Ser for meg at de sover veldig mye akkurat de første månedene ja. *koser seg med hyggelige trillebilder i hodet*

Tantesmertene tok helt av på mandag og tirsdag, og etter det har det gått kjempegreit...Ååh, bamsemums er lenge siden..jeg glemmer hvor godt det er, jeg innbilte meg nemlig i flere år at jeg ikke likte dem!? Men det er jo nammenamm...

Ja jeg tenker og at det blir bra, selvølgelig, vi må jo gå høygravid midtvinters, men jeg har store planer om å stikke av med kjæres dunjakke, så det skal vel gå bra..Så får jeg bare kjøpe brodder så man ikke detter på isen :)

Også ser jeg for meg at det blir fint å trille tur når det blir bart på veiene etter påske, når man har kommet seg litt etter fødselen og begynner å få lyst på litt trim!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...