Gå til innhold

Poizki prøver på Oizki


Poizki

Anbefalte innlegg

:duskedame: fortsatt for meg selv her..

Men lurer litt på om denne syklusen blir lengre enn den forrige?

For nå er puppene ømme, en uke seinere enn sist gang, så det er mulig at EL ikke er før nå, så det er fortsatt høy :sengekos: faktor..Skulle vel egentlig ha kjøpt meg en eggløsningstest...Får gjøre det hvis vi ikke treffer denne gangen!

----------------

Det har vært en deilig langhelg!

Rolig og avslappa på torsdag,

litt jobb på fredag, pluss jobbintervju! Eller, kan vel ikke kalles et intervju, det var mer forklaring av jobben og når jeg kunne begynne ;)

Så på onsdag skal jeg få arbeidsklær! Gleder meg litt, blir artig med en deltidsjobb som er så totalt annerledes fra det jeg jobber med nå...

Fikk også trent en time styrke fredagen og når jeg kom hjem hadde kjære planlagt sykkeltur, så vi sykla 4,2 mil - innlagt en liten pitstop for en øl hos noen venner etter 3 mil...

Det var godt å sykle så langt, sliten i lårene når jeg kom hjem, men ikke støl dagen derpå..

Lørdag gjorde vi ikke mye, var i 4årsdag til dattra til en kompis, og ellers tok vi det rolig..I går var vi oppe på hytta, lakka vegger til den store gullmedaljen, og jeg torte endelig spørre svigermor om vi får lov til å male vårt soverom på hemsen istedenfor å lakke det...Vi fikk GO på det altså ;)

Så det har vært en deilig helg :)

Håper alle andre og har hatt en fin kristi himmelfart og påfølgende fridager ! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heihei.. høres ut som en deilig helg. KJekt å sykle, ikke sant? Jeg sykla jo i går, og er ikke sliten idag.. ble litt hekta og gleder meg til neste tur ;)

Litt kjedelig å ikke vite når EL er ja, men egentlig er det jo ikke såå viktig å vite. Så lenge vi humper løs jevnlig sånn annenhver dag. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Poizki... alle her blir jo gravide! Du er neste føler jeg på meg.. vi får rulle oss i støvet og håpe på det beste..

Vil så gjerne ha :babysmokk: i magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei.. høres ut som en deilig helg. KJekt å sykle, ikke sant? Jeg sykla jo i går, og er ikke sliten idag.. ble litt hekta og gleder meg til neste tur ;)

Litt kjedelig å ikke vite når EL er ja, men egentlig er det jo ikke såå viktig å vite. Så lenge vi humper løs jevnlig sånn annenhver dag. hehe.

hei Poizki... alle her blir jo gravide! Du er neste føler jeg på meg.. vi får rulle oss i støvet og håpe på det beste..

Vil så gjerne ha :babysmokk: i magen

Sykling er den beste treningsformen jeg vet om, så jeg er like overlykkelig hver vår! Vi skal ut på Norgesturnee med bil i sommer, og da skal vi ha med oss syklene, så derfor får jeg med meg kjære på sykkelturer nå, så vi er litt forberedt på dagsturene vi har planlagt..

Jeg hadde egentlig planer om å sykle meg en tur etter jobb, men det blåser noe veldig her i dag, så jeg tar en rolig kveld med strikking, tv og KG! Deilig..Kjære er på jobb i kveld, så da passer jeg på å kose meg litt :)

Joda, vi burde jo klare å treffe EL når vi har oss hver dag/annenhver dag..

Man leser jo om alle de som hadde seg 3 dager før, og to dager etter EL som klarer å bli gravide...

Så vi krysser fingrene for at det blir klaff! :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sier hei! :)

Det høres ut som at dere får en flott sommerferie med bil og sykler. Håper jeg får med meg min kjære på en sånn type aktiv ferie en gang.

Håper det klaffer for deg denne PP!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åtte dager til testing... Håper dere har truffet blink!! :gravid: Poizki... :duskedame:

Høres så moro ut med sykling :) det er inspirerende å lese om andre som trener og har funnet en treningsform de virkelig trives med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og sier hei! :)

Det høres ut som at dere får en flott sommerferie med bil og sykler. Håper jeg får med meg min kjære på en sånn type aktiv ferie en gang.

Håper det klaffer for deg denne PP!! :)

Hei! Så hyggelig at du kommer innom :biggrin:

Joda, vi prøver å ha litt sånne ferier..Jeg er oppvokst med ferie i syden, så kjære har bestemt seg for at jeg skal se NORGE nå, så da kjører vi tur! Artig det. For to år siden var vi i Lofoten, og i fjor var det Finnmark..Denne gangen skal vi vestover, blir artig å se trollstigen!

Åtte dager til testing... Håper dere har truffet blink!! :gravid: Poizki... :duskedame:

Høres så moro ut med sykling :) det er inspirerende å lese om andre som trener og har funnet en treningsform de virkelig trives med!

Og nå er det bare 7! Altså bare en uke...Hohoy! Spennende dager, men jeg kjenner at jeg tenker mindre på det denne gang enn forrige..Tenker at når vi ikke traff på første, hvorfor skulle det gå denne gangen? Men men..

Trente mye når jeg gikk på videregående, men så ble jeg sammen med kjære og det dabba litt av..Så jeg prøver nå å finne tilbake til godformen, og jeg kjenner at kroppen har det mye bedre nå som jeg siden nyttår har begynt å trene mer aktivt igjen..Styrketrening og sykling :hjerte:

Ikke det at jeg bare har lata meg før det, men det første året vi var ilag var det lite annet en :sengekos: mosjon ;)

----------

I dag skal jeg ned å trene styrke etter jobb, før jeg skal opp til en vennine for å ha tirsdagskveldens tv maraton der :)

Koselig å ha en sånn "tradisjon" også bytter vi litt på hvor vi sitter, lager oss god kveldsmat og skravler!

Ha en fin dag alle :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei poizki! Så flink du også er, som " tar deg sammen" og trener. TV kveld hos venninne høres kos ut, iallfall med kveldsmat (er sulten.. rett fra jobb til trening idag)

Hmmm.. like greit at du beholder et avslappa forhold til gravid/ikke-gravid vel.. iallfall enn så lenge. Ingen er jo tjent med hysteriske tuppemødre med tusen symptomer eller? hehehe.. (kjenner meg igjen fra sist)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei poizki! Så flink du også er, som " tar deg sammen" og trener. TV kveld hos venninne høres kos ut, iallfall med kveldsmat (er sulten.. rett fra jobb til trening idag)

Hmmm.. like greit at du beholder et avslappa forhold til gravid/ikke-gravid vel.. iallfall enn så lenge. Ingen er jo tjent med hysteriske tuppemødre med tusen symptomer eller? hehehe.. (kjenner meg igjen fra sist)

Jepp, føler meg litt flink, også er jeg jo veldig glad i å trene, det tar meg bare litt tid å få en rutine på det når jeg har hatt en pause..

God styrketrening i går, la på mer vekt på knebøy, støøøl i lårene i dag ;) Men det er deilig, for da kjenner jeg at jeg har brukt kroppen rett..

Merkelig at jeg er så mye mer avslappa denne gangen, men forrige gang var jo alt nytt, visste jo ikke hvordan kroppen min fungerte uten p piller, så jeg kjente mye etter ;) Denne gangen er jeg ikke like koko, men man har det jo i bakhodet..Ihvertfall når jeg våkna i natt av at jeg ble akuttkvalm!

------------

Vært å fått meg arbeidsklær i dag, så i morgen tidlig halv 7 (!!!!!) skal jeg være klar i klærne..Ouch, det kommer til å bli tungt å stå opp ti på seks istedenfor ti på 9 som jeg gjør til vanlig..Det er TRE timer mindre søvn..Men de siste to timene er strengt tatt bare luksustimer, jeg fungerer helt fint uten de og :biggrin:

Håper jeg... :sjenert:

Jaja, når man begynner tidlig er man ferdig tidlig, så jeg får dra hjem å sove formiddagslur når jeg er ferdig klokka 2 hvis jeg holder på å dø på meg :sleeping:

Ha en fin dag alle :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på jobb i morgen! Sikkert litt sjokk for kroppen å endre sovemønster brått, men det går nok fort over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe du ikke dør på deg :fnise:

Samme var jeg første pp helt på symptomjakt så det gikk til hue på meg, pp2 begynte jeg ikke tenke noe særlig på det før 9dpo og da satt det å gitt så jeg håper kanskje denne gangen det ikke blir noe tenking på det :skratte: Lov å håpe da :klø:

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

HEIER FOR SPIRE I VOMMA :gjeiper:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på jobb i morgen! Sikkert litt sjokk for kroppen å endre sovemønster brått, men det går nok fort over...

Får håpe du ikke dør på deg :fnise:

Samme var jeg første pp helt på symptomjakt så det gikk til hue på meg, pp2 begynte jeg ikke tenke noe særlig på det før 9dpo og da satt det å gitt så jeg håper kanskje denne gangen det ikke blir noe tenking på det :skratte: Lov å håpe da :klø:

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

HEIER FOR SPIRE I VOMMA :gjeiper:

:kose:

Åååh, jeg overlevde i dag!!!

Men det var tungt å stå opp klokka seks når jeg ikke sovna før halv 3..Passelig trøtt nå, men det gikk greit på jobb, var i bevegelse hele tida! Godt med fysisk arbeid, ikke bare stå å smile bak disken hele tida..

Men i kveld blir det tidlig kveld, skal sørover med et fly som går 07:05 i mårra :sove: Må bare pakke..isj!

Men jeg er ikke no sårlig med lite søvn..Like før det klikka for meg :slåss: når kjære ikke hjalp meg å rydde av bordet etter middag, og da mener jeg driiiitsur..Så nesten litt glad for at han måtte ned på jobb en tur, så får jeg tid til å ta meg sammen..

Føler meg forresten ikke gravid i det hele tatt, fortsatt litt ondt i puppene, men det kan jo ikke være "ELvondt" i en hel uke..? Leste en plass her inne om ei som hadde vondt i puppene ETTER EL, så satser på at det er samme historia her..

Skal i 70årsfeiring på søndag, og det blir nok vindrikking der..SÅ jeg tror jeg må teste meg søndagsmorgen..det er to dager før IKM men..

Ha en fin helg alle sammen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får alltid vondt i puppene etter el men bare rem til dagen før tanta kommer så forsvinner det nesten igjen ..

Kanskje du har det fordi det er baby på gang?? :klø:Hvem vet?

Håper det og :duskedame: heier litt for det :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 dager til testing... spennende. Har du sett noe til TR? Og har du en fin langhelg?? ;) sure hope so..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 dager til testing... spennende. Har du sett noe til TR? Og har du en fin langhelg?? ;) sure hope so..

Testing i morra? :popcorn: Følger spent med her nå! :)

:duskedame: spennnende :duskedame:

jeg følger med :popcorn: og krysser fingrene, Poizki..

Hello you guys!! :biggrin:

Her er det spennende dager ja ;)

Må innrømme at jeg blåste av en test søndagsmorgen, men det var to dager før IKM, og jeg har store mistanker til at syklusen er lengre denne gang, så at den ble negativ var ikke noen stor overraskelse..

Kjenner ingen tegn til tante i anmarsj, men det gjorde jeg jo ikke forrige runde heller..

Fortsatt ømme bryster, så vi får se om det fører til tante eller mage? :fnise:

Har ikke tester her hjemme, så å teste seg i morgen utgår..

Tror jeg skal PRØVE å vente til fredag med å teste, om jeg ikke får mensen før den tid da..Vi får se : :popcorn:

------------------------------------------

Har hatt en kjempehelg i finværet sørpå, feiret besteforeldrejubilantene, sola meg, sykla og SVØMT I BASSENGET! Deilig med besteforeldre med svømmebasseng i hagen altså ;)

Litt trist å komme hjem til 7 grader og regn, men satser på at sommern kommer hit opp også snart..

Deilig å få ladet batteriene og spise seg fet :briller2:

Håper alle sammen har hatt en kjempehelg!!

Endret av Poizki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ så deilig med basseng ;) Det skulle vi å hatt :fnise:

Måtte inn å heie for mars baby :duskedame: :duskedame: :duskedame:

:kose: og satser på positiv test neste gang du brenner av en :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Fortsatt ingen tante, men forrige pp kom hun uttpå formiddagen i dag 31, så vi venter og ser...

Kjenner at jeg går å kjenner veldig etter, forberedt med truseinnlegg på og alt..

Blir man gal sier du?

Nei nei..Bare småparanoid...

Også er det litt morro :fnise:

Får vel spise litt :popcorn: mens jeg venter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...