Nótt Skrevet 30. april 2009 #81 Skrevet 30. april 2009 Så utrolig flink du er og så moro at resultatene er såpass tydlige.
-Carrie Skrevet 30. april 2009 #82 Skrevet 30. april 2009 Så morsomt at du ser resultater God motivasjon det.
Gjest Grafica Skrevet 30. april 2009 #83 Skrevet 30. april 2009 Dagens matinntak: En halv ciabatta med kjøttpålegg og smør Et halvt glass iskaffe (som smakte dritt, ugh) 3 kylling/kalkunpølser med lompe og ketchup/sennep 2 glass pepsi 2 øl Et par kopper te
Gjest lucy d-.-b Skrevet 30. april 2009 #84 Skrevet 30. april 2009 Håper du KOSER deg i kveld!!!! Jippi og hurra for resultater, jeg har hatt en lignende dag! :klemmer:
Gjest Grafica Skrevet 30. april 2009 #85 Skrevet 30. april 2009 (endret) Jeg har hatt en veldig fin kveld Lucy Akkurat nå siter jeg og ser på House, fantastisk serie altså, elsker den Og sånn for the record, så har jeg vel syklet en 5-6 km idag Endret 30. april 2009 av Grafica
Gjest Grafica Skrevet 2. mai 2009 #86 Skrevet 2. mai 2009 Idag: Syklet 5-6 km Frokost 1 speltrundstykke /m smør, eggerøre av 3 egg 1 softis Middag: Hjemmelaget "gryterett" med kyllingfilet, hermetiske tomater, poteter, sjampignon, revet tomat, løk, hvitløk, tomater (oppskrift i dagboka om noen ønsker) 50gram melkesjokolade Kveldsmat: 1 1/2 kylling/kalkunpølse Drikke: ca 2dl Urge Maxx eller hva nå enn det het (ekkelt skvip var det hvertfall, orka ikke drikke hele boksen, bleh!) 2-3 kopper te 3 glass Frokostjuice (utrolig god! Appelsin, eple, gulrot, sitron og lime, tror det er Eldorado) En halv halvannenliter pepsi Litt stolt over at jeg har greid å få en halvannenliter pepsi til å rekke to dager. Drakk ca halvparten igår og halvparten idag. Dvs at idag drakk jeg en halv flaske på lenger tid enn jeg pleide å drikke en hel ----- Jeg trodde at når våren kom for fullt kom jeg til å trene mye mer. Treningsiveren og ønsket er der, men dagene forsvinner så utrolig fort! Man skal liksom nyte det gode været. Men nå prøver jeg å sykle så mye som mulig, det hjelper da litt hvertfall Fra og med mandag kommer Sondre til å være på et sånt NAV-kurs hver dag, så da skal jeg prøve å ellipsere (hihi) hver dag før han kommer hjem.
Gjest Grafica Skrevet 3. mai 2009 #87 Skrevet 3. mai 2009 (endret) herregud, hva har skjedd med formen min?! Jeg måtte gi opp etter ti minutter på ellipsen idag! Jeg var utslitt, fikk nesten ikke puste så tungpustet var jeg. Skuffa! Trodde formen min skulle bli bedre, men dette er er jo et drastisk stort skritt tilbake! Jaja... Skal prøve å trene styrke i morgen da. Husker omtrent ikke hva jeg spiste igår. Jaja, er ikke så dårlig. Men lørdagsgodtet mitt bestod bare av èn eventyrsjokolade og en halv eske Ifa. Flink pike. Endret 3. mai 2009 av Grafica
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 3. mai 2009 #88 Skrevet 3. mai 2009 Det å ha en skikkelig rævva økt en gang i blant er helt vanlig. Alle som trener opplever at de møter veggen fullstendig innimellom, så det er ingenting å ta på vei for. Bar fortsett som før du, neste økt blir nok mye bedre.
*Enigma* Skrevet 3. mai 2009 #89 Skrevet 3. mai 2009 Dagsformen kan variere. Når du har sånne kjipe økter må du bare riste det av deg og heller konsentrere deg om neste økt. Du har vært flink og trent masse i det siste da, ikke rart om du møter veggen en gang
Gjest Grafica Skrevet 3. mai 2009 #90 Skrevet 3. mai 2009 Alvorlig feil i forrige post: Skulle stå en eventyrsjokolade, ikke en boks sjokolade Jeg tror kanskje det hadde noe med å gjøre at jeg var litt sulten... Satse på at i morgen blir bedre. Målet er å trene styrke i kveld.
Gjest Grafica Skrevet 4. mai 2009 #91 Skrevet 4. mai 2009 Idag: 15 min 40 s. Vil trene styrke i kveld. Nå: DUSJ! Og så en liten smoothie, tror jeg.
Gjest Grafica Skrevet 4. mai 2009 #92 Skrevet 4. mai 2009 Vet du, jeg gir opp. Er det i det hele tatt noe som helst som er ufarlig å spise lenger?! http://dinmat.aftenposten.no/Temasider/Art...t-gjør-deg-feit
Gjest Catwoman Skrevet 5. mai 2009 #93 Skrevet 5. mai 2009 Det er meningen at man skal bli forvirret tror jeg... Jeg tror frukt er sunt - men man skal ikke overdrive fruktspisingen. Det gjelder jo all type mat - ingenting er sunt å spise for mye av. Men normale mengder frukt tror jeg bare er bra.
Gjest Grafica Skrevet 5. mai 2009 #94 Skrevet 5. mai 2009 Igår: 15 minutter ellipse Halvtimes gåtur Mat: Frokost: 1 rundstykke med smør og kyllingpålegg 1 lion-is Middag: Kyllinsalat med isbergsalat, tomat, agurk, rødløk, fetaost og kyllingfilétbiter. Og litt hvitløksdressing 2 glass juice 1 kopp te med en kvart teskje honning oppi
Gjest Grafica Skrevet 5. mai 2009 #95 Skrevet 5. mai 2009 Nei, nå driver jeg sørenmeg og prøver å ljuge for dere også! Jeg glemte å skrive opp at jeg drakk en halvliter pepsi i går. Ærlig talt Det var ikke med vilje altså Idag skulle jeg trene, også skjedde det ting, så nå føler jeg meg mørbanka og tråkka på og det ble ikke noe trening. Har ikke blitt noe særlig med mat idag heller, har ikke hatt noe særlig matlyst. Søtsak-lysten er derimot desto større, men har greid å la vær
Sekretæren Skrevet 6. mai 2009 #96 Skrevet 6. mai 2009 Vet du, jeg gir opp. Er det i det hele tatt noe som helst som er ufarlig å spise lenger?! http://dinmat.aftenposten.no/Temasider/Art...t-gjør-deg-feit http://www.fitnesstomorrow.no/?pg=artikler&id=32 Nederst i denne artikkelen kommenterer han denne undersøkelsen. Det er altså ikke alltid den tabloide fremstillingen er noe særlig å stole på... Så det er nok mengde det er snakk om. Jeg ville spist som før
Gjest Grafica Skrevet 6. mai 2009 #97 Skrevet 6. mai 2009 Vel, jeg kan jo ikke spise frukt pga allergi, så meg påvirker det ikke. Jeg blir bare så oppgitt av slike studier... Den neste uka blir det nok lite sunn mat. Vi har EKSTREMT lite penger (300kr frem til tirsdag...) og da må vi ta det vi har i fryseren. Så det blir nok endel kyllingfilét og chips, siden det er ting vi har i fryseren... Jeg skal nok greie å få laget meg en salat idag, har litt resten i kjøleskapet, men ellers blir det dårlig med sunne saker. Synd, men sånn er det nå bare.
Gjest Grafica Skrevet 6. mai 2009 #98 Skrevet 6. mai 2009 Gjort litt endringer i programmet igjen: Push-ups mot vegg 3x15 Knebøy 3x15 Utfall 3x10 Sit-ups 3x10 Crunch 2x20+2x15 Bekkenløft 3x12 Ryggstrekkere 2x15 Rygghev 2x15 Tåhev 2x18 Beinløft 2x10s Kjører hardt på magemusklene. Magen er det største problemområdet mitt, og selv om man ikke kan punktslanke (jada Englefjes, jeg har fått med meg såpass innen nå ;P ) så er oppstramming der noe som jeg innbillder meg at kommer til å få meg til å se bedre ut uansett... Knebøy og utfall er av programmet for tida, pga trøblete knær. Fikk ikke til beinløft engang idag, fordi knærne verket...
Mir Skrevet 7. mai 2009 #99 Skrevet 7. mai 2009 Hei! Kjempemotiverende dagbok! Mulig du har skrevet dette tidligere, men hvordan trener du styrken din hjemme, er det med manualer og/eller stang ?
Gjest Grafica Skrevet 7. mai 2009 #100 Skrevet 7. mai 2009 Hei på deg Mir! Verken eller, bare helt vanlige basic styrkeøvelser --------- Idag har jeg syklet og gått godt over en mil til sammen tenker jeg, og så skal jeg jaggu en tur til ut med sykkelen etterpå. Det er nå enda godt, siden lunsjen min idag var en skillingsbolle og en halv liter pepsi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå