Gå til innhold

Prosjekt ned i vekt!


Gjest Problematique

Anbefalte innlegg

Det fine med å trene slik hjemme, er at jeg har fullstendig frihet til når på dagen jeg vil trene, jeg er ikek avhengig av åpningstider til et senter, eller dagslys ute. Eneste jeg må gjøre før jeg trener er å skifte klær. Det er utrolig befriende og en av grunnene til at jeg tror jeg kommer til å greie å gjennomføre dette.

Hear hear! Jeg ønsker meg treningsrom i kjelleren! Deriblant skal det være en ellipsemaskin. Jeg digger den maskinen :Nikke:

Du kommer til å nå målene dine, det er jeg sikker på. Og lurt å ha slike delmål, det er lettere å holde motivasjonen oppe på den måten, synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grafica

Ja jeg skal belønne meg selv på en eller annen måte hver gang jeg når et delmål, hvordan aner jeg ikke enda da :ler:

Idag blir det ikke noe trening :sjenert: Forkjølelsen er ille, jeg er pottetett og tung i kroppen og hodet. Tror jeg skal gi meg selv en hviledag, og så starte på nytt i morra.

Har ikke fått målt meg enda, sambo ble gretten når jeg ba ham om hjelp fordi han var opptatt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii

Det er ikke lurt å trene når man er såpass forkjøla. Husk at du ikke starter på nytt i morgen, du bare fortsetter den gode trenden din. Nemlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Takk O-ren :) Jeg har overraskende lite dårlig samvittighet over å ikke trene idag. Jeg tar det som et tegn på at hodet begynner å bli friskere hvertfall, at jeg begynner å få en litt mer "normal" tankegang når det gjelder slike ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Ingen stor endring i målene idag, litt over magen, men det kan være tilfeldig utifra hva jeg har spist idag i forhold til forrige gang osv :)

1.04.09

Overarm 31.5

Pupper u/bh 97

Midje 86

Mage 99

Hofter 108

Lår 66,5

Legg 41

Vekt 82kg

15.04.09

Overarm 32

Pupper u/bh 96

Midje 86

Mage 97,5 (v/navle)

Hofter 107

Lår 66

Legg 41,5

Vekt 82kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

1,5 cm rundt magen Grafica, det vil jeg tro er mer enn hva du har spist! Så klart kan det ha litt å si, men jeg syns det virker som en veldig god start på en superbra trend! Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men hos meg er det litt høyere opp enn navlen at magen buler hvis jeg har spist mye mat.

Hvis du føler at maten kan ha noe å si for målene kan du jo måle deg om morgenen før du har spist, da er kroppen ganske lik hver gang.

God natta :klem:

edit:skriveleif

Endret av lucy d-.-b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

Jeg legger egentlig aldri merke til hvor magen buler, siden jeg for det meste går med løse kjoler som skjuler den :fnise:

Jeg har aldri tålmodighet til å måle meg om morgenen før jeg er spist, jeg er alltid SKRUBBsulten når jeg våkner, så er så vidt jeg har tid til å veie meg etter å ha vært på do, før jeg løper på kjøkkenet for å spise :fnise:

God natt Lucy :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii

Så gøy med fremgang! :hoppe:

Takk O-ren :) Jeg har overraskende lite dårlig samvittighet over å ikke trene idag. Jeg tar det som et tegn på at hodet begynner å bli friskere hvertfall, at jeg begynner å få en litt mer "normal" tankegang når det gjelder slike ting :)

Dette var utrolig fint å lese. Nå ble jeg glad! :hjerte:

Jeg har aldri tålmodighet til å måle meg om morgenen før jeg er spist, jeg er alltid SKRUBBsulten når jeg våkner, så er så vidt jeg har tid til å veie meg etter å ha vært på do, før jeg løper på kjøkkenet for å spise :fnise:

Jeg har også alltid ulvehunger når jeg står opp. Har aldri forstått meg på de som ikke er sultne om morgenen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Nei jeg skjønner ikke de som kan gå uten frokost! Bør kanskje ta det som et fint tegn på at forbrenningen min funker bra? For jeg er jo aldri i nærheten av sulten når jeg legger meg.

Formen er litt bedre idag, så målet er å trene. Bare dumt at vi må ut idag, er litt redd for å bli skikkelig mentalt sliten av det. Men prøve skal jeg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er noe riktig kostholds- og forbrenningsmessig som skjer når man er sulten om morgenen. Det har jeg i hvert fall blitt enig med mine morgensultne bekjente om. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Jeg er nesten aldri sulten om morgenen og det er veldig dumt, for da er det lett å glemme å spise.. Nå sykler jeg til jobben, og da husker jeg det fordi jeg vet at hvis jeg ikke spiser to knekkebrød skriker lårene mine i den første oppoverbakken :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida, du ramlet visst mellom der du! Velkommen skal du være :)

Ja det er veldig deilig å slippe å dra noe sted. Jeg er hjemmeværende pga. psyisk sykdom, så det er et veldig stort ork for meg å forlate huset, derfor er jeg veldig glad for å ha muligheten til å trene hjemme :)

Da skjønner jeg at det er ekstra deilig å slippe og forlate huset :)

Håper du får en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

Idag skinner sola og selv om jeg ikke har spist frokost enda ( :sjenert: ) så føler jeg på meg at dette er en god dag. Målet idag er å få ryddet endel, og det er prioritert over trening, for vi trenger å starte på vårrengjøringa! Men om jeg har tid/energi til trening skal det selvsagt gjøres! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Nå er jeg lei av å være syk!!!!

Har omtrent ikke sovet i natt, og hoster fortsatt som en gal. Gud, hvor tjukt er egentlig det slimlaget i halsen min da, det må vel være slutt på det snart?! Og hver gang jeg får hosteanfall, så slår hodepinen min ekstra hardt inn, slik at jeg svimler og mister synet et par sekunder. Troooor ikke trening er så smart nå.... Men jeg vil jo!!! :sur:

Bør helst bli frisk til mandag altså :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Grafica

I går ble det litt trening! Hadde satt meg som mål femten minutter ellipse (vi var ute HELE dagen på slitsomme ting som NAV og sånt, som gjør en sliten psykisk), og aller helst litt styrke. Styrke måtte utgå fordi vi var så utrolig seint hjemme, men jeg greide å få til tjue minutter ellipse :nigo:

Fant ut igår at lydbok var utrolig smart mens jeg var på ellipsen. Hovedgrunnen til at jeg ikke "holder ut" mer enn tjue minutter er fordi jeg begynner å kjede meg noe enormt :plystre: Men jeg har en lydbok jeg holder på med hvor hvert kapittel er ca 20-30-40 minutter :nigo: Så om jeg går av før kapittelet er ferdig (unntatt de på over 40 minutter, de deles i to for nå), så får jeg ikke lov til å høre ferdig det kapittelet! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

I går ble det ikke noe trening, vi var jo nesten ikke hjemme i hele går! Men jeg gikk masse da, så det er greit :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

21 minutter ellipse

20 minutter styrke med programmet mitt

I tillegg har jeg gått opp og ned til butikken idag, og jeg greide å gå opp den lange, jævlige bakken hjem igjen uten å få melkesyre, ha behov for pause, eller bli ekstremt andpusten. Og DET er forbedring det! Det er vel kanskje ca 2 km hver vei, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...