Gå til innhold

Lille katts potespor


lille katt

Anbefalte innlegg

Oi, her var det en ny dagbok som jeg ikke hadde fått med meg, også... :)

:hallo:

Heia! Velkommen :).

Denne boka var ny for meg også!

Så koselig å lese om jentene dine :hjerter: Gleder meg til mi blir så stor som D, og kanskje blir storesøster!

Velkommen hit :). Veldig koselig med begge jentene nå, synes jeg. Var litt bekymret for at lillesøster ikke skulle bli like fantastisk og perfekt som storesøster, men det ble hun jammen! Og i tillegg har vi vært så forelsket i den alderen D er i (til enhver tid), så jeg tenkte det ville bli rart å få en baby som var laaangt bak i utvikling. Men jammen er ikke A også i en fantastisk alder - til enhver tid!

Dette barneopplegget er virkelig skrudd sammen på en lur måte :rødme:.

Er forøvrig sliiiiten i dag. Slitsomt Besøk har virkelig tappet meg for krefter de siste dagene, og i tillegg har ingenting blitt gjort i huset, så alt har bare tårnet seg opp. Har brukt mesteparten av dagen i dag på plikter og husarbeid, og lite moro. Håper på knallvær i morgen så vi kan være ute alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er forøvrig sliiiiten i dag. Slitsomt Besøk har virkelig tappet meg for krefter de siste dagene, og i tillegg har ingenting blitt gjort i huset, så alt har bare tårnet seg opp. Har brukt mesteparten av dagen i dag på plikter og husarbeid, og lite moro. Håper på knallvær i morgen så vi kan være ute alle sammen!

Blir utrolig nysgjerrig på Slitsomt Besøk. PM? :fnise:

I morgen skal vi ha :sol:!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir utrolig nysgjerrig på Slitsomt Besøk. PM? :fnise:

I morgen skal vi ha :sol:!

PM sendt! Og :strix: til sooool i morgen! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette barneopplegget er virkelig skrudd sammen på en lur måte :rødme:.

Ja, det er snedige greier! :jepp:

Håper kvelden blir rolig og avslappende, og at morgendagen blir fin og solfylt! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å lese om shoppingen deres. Ser for meg store jenta i butikken ja. Jeg har heller ikke shoppingtalent, så kanskje D kan lære meg litt? ;)

Håper du har en fin og avslappende helg med koselige sysler!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, nye muligheter.

Jeg begynner å føle at permisjonen blir spist opp av avtaler og gjøremål. A nærmer seg tre måneder, og jeg føler at den mest brukte setningen min har vært "jeg føler nesten ikke at jeg har fått kost med henne i dag" :(.

Det er hyggelig med barselgrupper og shopping, men det blir fort at man sitter med babyen på fanget og skravler i timesvis, og vips, så har dagen gått. Og da må D hentes i barnehagen, og da er det hun som stjeler fokus resten av dagen.

I morgen har jeg ingen avtaler, og da skal jeg prøve å ha færrest mulig gjøremål, og legge mamma 2.0 på hylla. Kanskje jeg skal prøve å være mamma Beta, eller noe sånt :ler:.

Jeg burde ( :) ) stikke på NAV for å ordne ferie. Jeg burde definitivt dra på politistasjonen for å ordne pass til A (det haster faktisk litt).

Men jeg savner å være 100 % tilstede for A en hel dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta deg den ene dagen du så sårt føler at dere trenger sammen, SÅ kan du snakke med NAV og politiet. :klemmer:

Lurt :).

:) Skal dere ut og reise til sommeren? :)

Håper dagen går bra med masse avslapping og kos!

Ja, vi skal på en aldri så liten sydentur om noen få uker :).

I dag har jeg kost masse med A :strix:. Og jammen har hun ikke sovet litt også, så jeg har fått gjort noen såkalte fornuftige ting. Jeg har ryddet i klesskapet mitt og kastet en hel pose i søpla og en hel pose til Fretex. Jeg ryddet med ekstra hard hånd og kvittet meg med en hel bananeske med klær som jeg har mellomlagret i flere år nå...

I tillegg fikk jeg skiftet dekk på bilen og raket litt i hagen :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saeria og *Joyce* - takk :).

I går var det hyggelig KG-mamma-treff, i dag er det nok en deilig friiiidag uten avtaler :). Skal prøve å legge bort PCen :fnise: og storkose meg med A.

Etter en del netter nå med to nattmåltid :(, slo hun til igjen i natt med bare ett :tommelsmil:. Håper snart det stabiliserer seg på max ett nattmåltid - jeg må innrømme at jeg er møkkalei av nattamming....

Håper på en koooselig og solrik dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ikke sant! En fantastisk dag! :sol:

A hadde en lang lur på formiddagen, så vi trillet en lang tur, fikk handlet litt, og i tillegg fikk jeg rakt i hagen.

Her er det 17-18 grader i skyggen! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp - gårsdagen var skikkelig knall! I dag er det trilletur med svigerinne som står på programmet. Litt kjipt at det er overskyet da - de hadde jo meldt knallvær i dag også. Men jeg har barbert leggene i håp om at de skal få se dagens lys i dag likevel :fnise:.

Jeg spiser frokost foran PCen mens A sitter og dasker på den grelle Fisher-Price-babygymmen :ler:. Den er skikkelig stygg, med blinkende lys og babytilpasset klassisk musikk, men babyene elsker den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Saeria: Ja, hun sitter som fjetret! :ler:

hverdagslykke: Jepp, har gått i capri i dag :). Virkelig en knall dag! Trillet tur med svigerinne og spiste hyggelig lunsj. A sov hele tiden, i over 3 timer! Godt og varmt her hjemme nå. :sol:

imli: Velkommen :). Klarer knapt henge med i svingene inne hos deg, men får lest litt innimellom :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...