lille katt Skrevet 18. april 2009 Forfatter #41 Skrevet 18. april 2009 Oi, her var det en ny dagbok som jeg ikke hadde fått med meg, også... Heia! Velkommen . Denne boka var ny for meg også! Så koselig å lese om jentene dine Gleder meg til mi blir så stor som D, og kanskje blir storesøster! Velkommen hit . Veldig koselig med begge jentene nå, synes jeg. Var litt bekymret for at lillesøster ikke skulle bli like fantastisk og perfekt som storesøster, men det ble hun jammen! Og i tillegg har vi vært så forelsket i den alderen D er i (til enhver tid), så jeg tenkte det ville bli rart å få en baby som var laaangt bak i utvikling. Men jammen er ikke A også i en fantastisk alder - til enhver tid! Dette barneopplegget er virkelig skrudd sammen på en lur måte :rødme:. Er forøvrig sliiiiten i dag. Slitsomt Besøk har virkelig tappet meg for krefter de siste dagene, og i tillegg har ingenting blitt gjort i huset, så alt har bare tårnet seg opp. Har brukt mesteparten av dagen i dag på plikter og husarbeid, og lite moro. Håper på knallvær i morgen så vi kan være ute alle sammen!
hverdagslykke Skrevet 18. april 2009 #42 Skrevet 18. april 2009 Er forøvrig sliiiiten i dag. Slitsomt Besøk har virkelig tappet meg for krefter de siste dagene, og i tillegg har ingenting blitt gjort i huset, så alt har bare tårnet seg opp. Har brukt mesteparten av dagen i dag på plikter og husarbeid, og lite moro. Håper på knallvær i morgen så vi kan være ute alle sammen! Blir utrolig nysgjerrig på Slitsomt Besøk. PM? I morgen skal vi ha !
lille katt Skrevet 18. april 2009 Forfatter #43 Skrevet 18. april 2009 Blir utrolig nysgjerrig på Slitsomt Besøk. PM? I morgen skal vi ha ! PM sendt! Og til sooool i morgen!
*Joyce* Skrevet 18. april 2009 #44 Skrevet 18. april 2009 Dette barneopplegget er virkelig skrudd sammen på en lur måte :rødme:. Ja, det er snedige greier! Håper kvelden blir rolig og avslappende, og at morgendagen blir fin og solfylt!
iingvild Skrevet 18. april 2009 #45 Skrevet 18. april 2009 Koselig å lese om shoppingen deres. Ser for meg store jenta i butikken ja. Jeg har heller ikke shoppingtalent, så kanskje D kan lære meg litt? Håper du har en fin og avslappende helg med koselige sysler!
lille katt Skrevet 20. april 2009 Forfatter #46 Skrevet 20. april 2009 Ny uke, nye muligheter. Jeg begynner å føle at permisjonen blir spist opp av avtaler og gjøremål. A nærmer seg tre måneder, og jeg føler at den mest brukte setningen min har vært "jeg føler nesten ikke at jeg har fått kost med henne i dag" . Det er hyggelig med barselgrupper og shopping, men det blir fort at man sitter med babyen på fanget og skravler i timesvis, og vips, så har dagen gått. Og da må D hentes i barnehagen, og da er det hun som stjeler fokus resten av dagen. I morgen har jeg ingen avtaler, og da skal jeg prøve å ha færrest mulig gjøremål, og legge mamma 2.0 på hylla. Kanskje jeg skal prøve å være mamma Beta, eller noe sånt . Jeg burde ( ) stikke på NAV for å ordne ferie. Jeg burde definitivt dra på politistasjonen for å ordne pass til A (det haster faktisk litt). Men jeg savner å være 100 % tilstede for A en hel dag...
Saeria Skrevet 20. april 2009 #47 Skrevet 20. april 2009 Ta deg den ene dagen du så sårt føler at dere trenger sammen, SÅ kan du snakke med NAV og politiet.
iingvild Skrevet 21. april 2009 #48 Skrevet 21. april 2009 Skal dere ut og reise til sommeren? Håper dagen går bra med masse avslapping og kos!
lille katt Skrevet 21. april 2009 Forfatter #49 Skrevet 21. april 2009 Ta deg den ene dagen du så sårt føler at dere trenger sammen, SÅ kan du snakke med NAV og politiet. Lurt . Skal dere ut og reise til sommeren? Håper dagen går bra med masse avslapping og kos! Ja, vi skal på en aldri så liten sydentur om noen få uker . I dag har jeg kost masse med A . Og jammen har hun ikke sovet litt også, så jeg har fått gjort noen såkalte fornuftige ting. Jeg har ryddet i klesskapet mitt og kastet en hel pose i søpla og en hel pose til Fretex. Jeg ryddet med ekstra hard hånd og kvittet meg med en hel bananeske med klær som jeg har mellomlagret i flere år nå... I tillegg fikk jeg skiftet dekk på bilen og raket litt i hagen .
*Joyce* Skrevet 21. april 2009 #51 Skrevet 21. april 2009 Veldig imponert! Og sydentur høres utrolig deilig ut. Sees i morgen!
lille katt Skrevet 23. april 2009 Forfatter #52 Skrevet 23. april 2009 Saeria og *Joyce* - takk . I går var det hyggelig KG-mamma-treff, i dag er det nok en deilig friiiidag uten avtaler . Skal prøve å legge bort PCen og storkose meg med A. Etter en del netter nå med to nattmåltid , slo hun til igjen i natt med bare ett . Håper snart det stabiliserer seg på max ett nattmåltid - jeg må innrømme at jeg er møkkalei av nattamming.... Håper på en koooselig og solrik dag!
iingvild Skrevet 23. april 2009 #53 Skrevet 23. april 2009 (endret) er det absolutt! Endret 23. april 2009 av iingvild
lille katt Skrevet 23. april 2009 Forfatter #54 Skrevet 23. april 2009 Ja, ikke sant! En fantastisk dag! A hadde en lang lur på formiddagen, så vi trillet en lang tur, fikk handlet litt, og i tillegg fikk jeg rakt i hagen. Her er det 17-18 grader i skyggen!
lille katt Skrevet 24. april 2009 Forfatter #56 Skrevet 24. april 2009 Jepp - gårsdagen var skikkelig knall! I dag er det trilletur med svigerinne som står på programmet. Litt kjipt at det er overskyet da - de hadde jo meldt knallvær i dag også. Men jeg har barbert leggene i håp om at de skal få se dagens lys i dag likevel . Jeg spiser frokost foran PCen mens A sitter og dasker på den grelle Fisher-Price-babygymmen . Den er skikkelig stygg, med blinkende lys og babytilpasset klassisk musikk, men babyene elsker den!
Saeria Skrevet 24. april 2009 #57 Skrevet 24. april 2009 Så lenge hun som bruker gymen er såre fornøyd så.
hverdagslykke Skrevet 24. april 2009 #58 Skrevet 24. april 2009 Jeg var også bekymret for været i morges, men det kom seg!l Fikk du sol på leggene?
lille katt Skrevet 24. april 2009 Forfatter #60 Skrevet 24. april 2009 Saeria: Ja, hun sitter som fjetret! hverdagslykke: Jepp, har gått i capri i dag . Virkelig en knall dag! Trillet tur med svigerinne og spiste hyggelig lunsj. A sov hele tiden, i over 3 timer! Godt og varmt her hjemme nå. imli: Velkommen . Klarer knapt henge med i svingene inne hos deg, men får lest litt innimellom .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå