Gå til innhold

fullt i gang :D

*netta*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

GRATULERER SÅ UTROLIG MASSE!!! :bolledeig::bolledeig::bolledeig::bolledeig::bolledeig:

Nå ble jeg skikkelig glad her altså! Ruller meg i støvet jeg også og håper deg hjelper til :humpe: i kveld :fnise: Å så herlig å begynne å strikke babysokker :rødme:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter dere er så søte :rødme:

Jeg nyter livet om dagen og gleder meg til magen kommer :hoppe:

Hvis allt går som det skal så er det termin rundt 8 mars :duskedame: Gleder meg til å få en liten engel ;) Skal si det til mamma på fredag når hun kommer :) lir gøy å se reaksjonen :fnise: Min kusine kommer også på lørdag så da får hun vite det :nigo:

Ellers håper jeg alle nyter fridagene slik som jeg og god været selvfølgelig ;)

:kose: til alle sammen ;)

SLENGER UT BABYSTØV TIL ALLE SAMMA :snø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud jente, du er jo GRAVID :hakeslepp:

:hoppe: GRATULERER så mye :hoppe:

Utrolig morsomt, og velfortjent. Nå håper jeg bare at vi andre kan følge etter like fort. Blir veldig morsomt å følge deg fremover, krysser fingre og tær for at alt går bra. Marsbarn er best!

Mange :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen tall blåmor og faerytale ;) Ja nå er det ikke lenge til så er dere gravide dere å skal dere se :hoppe: Rull dere i babystøvet mitt :fnise:;)

:kose: til begge 2 og :5: For full klaff hos dere også !!!!!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

:jepp: ååååå, nå var jeg jammen glad for at jeg fikk somlet meg inn til deg!

:gravid: GRATULERER SÅ KJEMPE VELDIG MASSE NETTA! :gravid:

Så utrolig moro, åååå, jeg sitter bare å smiler for meg selv nå, så utrolig herlig! Gratulerer til dere begge! Å, hipp hurra for mars baby! :hoppe:

Blir nok moro å fortelle mamman din det ja, det blir nok stas! :jepp:

Masse masse gratulasjons :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk cupcakes,pusilus og happyfeet :hoppe:

Er fortsatt i min egen lykkeverden og er glad stort sett hele tiden, men kjenner hormonene løper løpsk ja :jepp: Men jeg er like fornøyd fordi :)

I dag har vi vært i byen og spist frokost og kost oss, var også å spiste middag i byen. Dyr fornøyelse det der ja :( Men det er jo så koselig. Vi har fisket og kost oss masse i dag ;) Ble ikke kjempe masse fisk i dag men gøy er det jo fordi ...

I morgen er siste dag på jobb før langhelg :duskedame: Gleder meg til mamma kommer og jeg kan si det til henne ;)

Ellers ønsker jeg alle en nydelig onsdag :5:

Baby i magen :laugh::pls: :rødme: :Hehe::hjerter::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg på jobb fra klokka 4 til halv elleve. Det var skikkelig tungt på jobb i dag :sukk:

Men så var det deilig å komme hjem da :) Nå sitter jeg å gleder meg til i morgen og quart festivalen :hoppe: Blir knallgøy det ja ;)

Ellers så har jeg hatt besøk i dag og solet meg litt, det jeg orket det er så forbaska varmt:)

Nå tenkte jeg jeg skulle i dusjen så jeg får litt bedre tid på morgenen i morgen :hoppe:

:kose: til alle søte som er innom Og hurra :duskedame: For baby i magen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEEEEEY, GRATULERER!!!!

Artig, artig!! :biggrin:

Også ser det ut som om vi vil følge hverandre videre fremover, jeg har vel regna meg ut til menstermin den 11 mars, tror jeg det var ;)

Nei og nei..SPennende dager altså...Og litt skummelt, syns du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk poizki og Belle :hoppe:

Ja det er jo skummelt men utrolig gøy, er ikke redd for fødsel eller slikt bare disse tre første mnd. Men er bare de aller nærmeste her som vet det så ikke så mange og forholde seg til om det skulle gå galt .. Jeg gleder meg så masse til magen begynner og vokse og man kan se det. Jeg kan se det allerede men tror bare jeg er litt olpplåst fordi det er helst utover dagen og kvelden det syns best. Jeg har alltid hatt enHELT flat mage ikke en liten utoverbøy en gang men det har jeg nå og er skikkelig hard i magen så merker at ting skjer med kroppen. Ellers styrer vel egentlig hormonene hverdagen og huet...

Skulle ønske jeg slapp dette sommerstresset på jobb og bare kunne sykemelde meg med en gang men føler det blir så teit siden jeg akkurat begynte. Pluss jeg skal jo bare jobbe frem til 1 august :hoppe: Gleder meg til det :)

Håper du nyter denne tiden like mye som meg Poizki ;) Livet smiler til oss :)

:kose: til begge de søte jentene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe det skal ikke være lett Trinemor ;)

Akkurat nå er jeg litt dårlig for tiden og TRØTT. Røyken smaker som den gjør når jeg er fyllesyk så håper jeg får sluttet. Halsbrannen er her også :) Skal til legen i morgen og sykemelde meg fra jobb. Er så sliten nå at jeg ikke orker å jobbe, funker ikke med 10 timers arbeids dag uten mat eller pause :( Allt for mye stress for å være på kjøkkenet nå i denne situasjonen her. Får de hva legen sier i morgen men han kan jo ikke akkurat si nei :fnise::)

Ellers håper jeg dere alle har en nydelig sommer :hoppe:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer på kjøkken som gravid høres ikkee noe kjekt ut nei... jobber du som kokk? synes å jobbe på kjøkken høres sååå masete og varmt ut. så jeg forstår deg der..

Håper formen er sånn noenlunde grei nå da.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg litt dårlig for tiden og TRØTT. Røyken smaker som den gjør når jeg er fyllesyk så håper jeg får sluttet. Halsbrannen er her også :) Skal til legen i morgen og sykemelde meg fra jobb. Er så sliten nå at jeg ikke orker å jobbe, funker ikke med 10 timers arbeids dag uten mat eller pause :( Allt for mye stress for å være på kjøkkenet nå i denne situasjonen her. Får de hva legen sier i morgen men han kan jo ikke akkurat si nei :fnise::)

Ellers håper jeg dere alle har en nydelig sommer :hoppe:

:kose:

Rart at man er så forskjellig..Her i gården er det dårlig med symptomer, fryktelig ømme pupper er eneste lille tegnet på at noe er på gang...

Meeeeen, kanskje dumt å glede seg for tidlig, hovmod står for fall og slikt vettu :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...