Mayami Skrevet 17. juni 2009 #201 Del Skrevet 17. juni 2009 på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #202 Del Skrevet 19. juni 2009 Håper de siste timene på jobb gikk fort og at du har kommet deg hjem Er nok ikke lenge til vitexen dumper ned i postkassen din nå nei Ha en fortsatt fin kveld Hei Lucky! Ingen tegn til vitexen i posten enda, men den ble sendt fra danmark i går ser jeg, så da er den rett rundt hjørnet hvertfall på deg! tilbake, Mayami! Jeg nå er det endelig helg. Deilig Og så var vi og handla oss ost og kjeks, og skal kose oss med ost, kjeks og vin i kveld. Gleder meg til det! Ellers blir det stort sett småærender i morgen, kanskje en tur på kafé, slappe av, og muligens en golfrunde på søndag hvis været blir bra. Er deilig med helg uten for mye planer, og heller ta det litt som det kommer. Men jeg bør nok male en del også... Vi er jo nesten ferdige med å male huset utvendig, men mangler enda littegrann på strøk nr 2 + noen vinduskarmer. Veldig tiltak nå på slutten merker jeg... Ha en fin kveld jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #203 Del Skrevet 20. juni 2009 En fin dag er så og si over. Vi har vært på besøk hos noen venner hele dagen i dag (de bor nokså langt unna oss), og fikk hilst på liten baby på under to uker. Ble ganske så misunt ja Herlig lita jente da! Og nå kom jeg hjem og såg at vitexen låg i posten, så første tablett er nå inntatt Jeg tviler vel egentlig sterkt på at det blir klaff på 1.forsøk med vitex som flere andre her har opplevd, men jeg håper på enda litt mer stabile sykluser hvertfall, og håper selvfølgelig på positiv innvikning på meg også med vitex. 4 dager til neste utredningstime nå hvertfall, og da skal vi til gynekologen begge to faktisk. Lurer på hva som kommer til å skje videre, og er veldig spent på hvordan det går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 20. juni 2009 #204 Del Skrevet 20. juni 2009 for Vitex!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 21. juni 2009 #205 Del Skrevet 21. juni 2009 Så bra vitexen har kommet og at du er i gang Håper den gir resultater ganske kjapt Lykke til hos gynekologen da, spennende å se hva han finner ut av Ha en super søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #206 Del Skrevet 24. juni 2009 Så bra vitexen har kommet og at du er i gang Håper den gir resultater ganske kjapt Lykke til hos gynekologen da, spennende å se hva han finner ut av Ha en super søndag Hei Lucky! Takk skal du ha Jeg håper veldig på vitexen nå Ja nå har vi nettopp kommet hjem fra utredningstimen, og jeg fikk beskjed om at jeg har eggløsning og at hormonene mine er normale, og alle testene var normale på meg. Så det var godt å høre Nå skal henvisning sendes videre for å få lapraskopi, så da blir det sannsynligvis det tidlig i høst sa h*n. Videre derfra blir det fertilitetsklinikken vi skal forholde oss til, og så ville h*n at jeg kom tilbake når jeg ble gravid Nå får vi som kaniner i sommer for å slippe operasjon i høst, og håpe på at vitexen gjør jobben sin Var godt å komme hjem og være i godt humør nå hvertfall. Lurer på om jeg skal henge ut hengekøya og legge meg ut og sløve i den nå. er så utrolig varmt ute. Deilig at sommeren endelig har komt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. juni 2009 #207 Del Skrevet 24. juni 2009 Så bra at prøvene var fine Misunnelig på hengekøyen din, hørtes fantastisk deilig ut å legge seg ned for å sløve i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 24. juni 2009 #208 Del Skrevet 24. juni 2009 Så bra at allt er som det skal Håper du nyter dagen i hengekøya For sommerspire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #209 Del Skrevet 24. juni 2009 Hei pusilus og *netta*! Hengekøya var et godt kjøp ja, og det blir jo aldri kaldt ute i kveld heller (godt og varmt enda hvertfall), så jeg kunne ha ligget der i evigheter. Får ordne litt inne nå før jeg skal legge meg, og prøve å komme meg i seng på ei normal tid. Ble litt sein st hans feiring i går med grilling og vin hos noen venner. Veldig kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 24. juni 2009 #210 Del Skrevet 24. juni 2009 St.Hansfeiring er så koselig, vi grillet med venner og familie i går, fikk tømt noen flasker og ølbokser og koste oss vanvittig. Ellers er det spennende å lese om alt som skjer med deg nå, vi får håpe på en romantisk sommer i alle fall og at vi begge har en liten i magen ved sommerens slutt. Da blir høsten så mye mer spennende dersom vi har en mage å følge med på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 24. juni 2009 #211 Del Skrevet 24. juni 2009 for normale testsvar! Heier på Vitex jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #212 Del Skrevet 25. juni 2009 St.Hansfeiring er så koselig, vi grillet med venner og familie i går, fikk tømt noen flasker og ølbokser og koste oss vanvittig. Ellers er det spennende å lese om alt som skjer med deg nå, vi får håpe på en romantisk sommer i alle fall og at vi begge har en liten i magen ved sommerens slutt. Da blir høsten så mye mer spennende dersom vi har en mage å følge med på Hei Blåmor! Mage i høst er en god deal Jeg er absolutt med på den!! for normale testsvar! Heier på Vitex jeg!! Takk for hopping, trinemor83! Mange her inne som prøver seg med vitex nå ja. Jeg er veldig spent på hvor mange av oss som får positive resultater med den I kveld har vi fått oss en tur på golfbanen, jeg fikk vanna litt blomster etterpå, og nå satte jeg meg ned for å betale regninger. Da fant jeg plutselig ut at jeg fikk penger igjen på skatten. Utrolig fornøyd med det, for jeg måtte betale over 7000 tidlig i vår , og nå fikk jeg nærmere 5000 igjen av de! En dag igjen til helg nå, og håper bare på en noenlunde rolig dag på jobb i morgen så det er mulig å ta helg med goood samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. juni 2009 #213 Del Skrevet 26. juni 2009 Så bra at alt så bra ut på da og at hormoner og eggløsning var normalt Håper på full klaff for dere i sommer så dere slipper operasjon nå da Ha en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #214 Del Skrevet 26. juni 2009 Så bra at alt så bra ut på da og at hormoner og eggløsning var normalt Håper på full klaff for dere i sommer så dere slipper operasjon nå da Ha en super helg Takk for det, Lucky? Ja jeg håper at jeg slipper den operasjonen Men jeg tror mannen syns det høres verre ut enn meg. Han blei ble veldig overraska når han hørte at de går inn gjennom navlen. Jeg hadde jo blitt litt forberedt på det her på KG allerede I morgen kommer søstera mi og familien på besøk, og de skal overnatte til søndag. Blir veldig koselig å få tantunger innom, og så kan vi grille med den nye grillen vi kjøpte i dag Ha ei flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #215 Del Skrevet 28. juni 2009 Helt klart positiv EL test i går kveld Mannen var på utdrikningslag i går, så vi får ta igjen litt i kveld og morgen og håpe på det beste nok en PP Var ei fin helg her. Fikk handla litt klær i går morres, så mala litt, og så var det avslapping med søstera mi og familien på besøk. Det var veldig koselig. Nå skal jeg ut og maskere litt vinduer, så er det bare rett å begynne å male etter jobb i morgen. Ha en fin søndagskveld alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 28. juni 2009 #216 Del Skrevet 28. juni 2009 :duskedame: Inne å heier og slenger babystøvet rundt meg Du skal se dette er en bra el denne gangen for nå er det deres tur så dere slipper operasjonen Håper du nyter kveldene i den deilige hengekøya di -misunnelig- Kanskje jeg bare skal ta en senge laken og lage mnoe hjemme mekka Skulle sett trynet på sambo da ja, hehehe. For super el og megaklaff !!!!! JEG HAR TROA PÅ ALLE DISSE DEILIGE MND Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. juni 2009 #217 Del Skrevet 29. juni 2009 Håper du hadde en fin helg sammen med søsteren din og familien heier frem en liten spire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. juni 2009 #218 Del Skrevet 29. juni 2009 Krysser fingrene for for en liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 29. juni 2009 #219 Del Skrevet 29. juni 2009 EL!!!! :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #220 Del Skrevet 29. juni 2009 Inne å heier og slenger babystøvet rundt meg Du skal se dette er en bra el denne gangen for nå er det deres tur så dere slipper operasjonen Håper du nyter kveldene i den deilige hengekøya di -misunnelig- Kanskje jeg bare skal ta en senge laken og lage mnoe hjemme mekka Skulle sett trynet på sambo da ja, hehehe. For super el og megaklaff !!!!! JEG HAR TROA PÅ ALLE DISSE DEILIGE MND Tuuuusen takk for babystøv, *netta* Hengekøya er virkelig god ja, og jeg bør bare bruke den enda mer enn jeg allerede gjør. Haha, lag ei hengekøye av laken du ja Håper du hadde en fin helg sammen med søsteren din og familien heier frem en liten spire Takk for heiing, Lucky! Ja helgen var veldig fin sammen med søstera mi og familien. Er veldig koselig å få besøk siden de bor så langt unna. Skulle virkelig ønska meg å bo nærmere familien min iblant... Krysser fingrene for for en liten Tusen takk, pusilus En liten hadde vært fantastisk ja. Drømmte at vi hadde en liten gutt her ei natt.... EL!!!! Tida rundt EL er virkelig bra ja Nytt håp, litt ekstra og humøret er ekstra bra også I kveld har vi mala igjen... Er igrunn greit å male syns jeg, men skulle virkelig ønske at det ikke tok så lang tid å male vinduskarmer og sprosser. Litt utålmodig etter å bli ferdig nå. Mens vi mala så hadde gynekologen ringt meg (i ni-tida i kveld! - virker som at h*n ofte jobber kvelder), så jeg fikk ikke tatt telefonen. Og så tok h*n ikke telefonen da jeg ringte tilbake... Da vi var der på onsdag så tror jeg at jeg fikk beskjed om at de hadde sett jeg klart hadde EL 03.06., mens jeg såg etterpå at jeg hadde notert ned EL 30.05. (mulig jeg regna testen som positiv litt for tidlig). Så jeg sendte en mail dit etterpå for å høre om å få snakke med gynekologen, eller sende mail direkte, og selvfølgelig så ringte telefonen da jeg var opptatt. Jaja, det har ikke så mye å si uansett egentlig, men jeg blir jo litt nyskjerrig. EL-testen var mye klarere denne gangen hvertfall, så det er godt mulig at jeg ikke leste av skikkelig sist gang. Nei jeg får kanskje komme meg til sengs og se om jeg klarer å sove i denne varmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå